Пошуковий запит: (<.>S=Письменники англійські, 16-17 ст.<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 53
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Shakespeare W. The Seven Ages of Man [Весь світ — театр, а люди в нім — актори.]/W. Shakespeare // English (Дайджест), 2009. т.№ 8.-С.1
|
>2.
| Каніблоцька О. А. Особливості використання проектної методики/О. А. Каніблоцька // Зарубіжна література в школах України, 2011. т.№ 2.-С.44-47
|
>3.
| Невмержицька О. Ф. Гамлет - убивця, жертва, чи герой?/О. Ф. Невмержицька // Зарубіжна література в школах України, 2011. т.№ 2.-С.48-51
|
>4.
| Пантелєєва В. Творчість Вільяма Шекспіра/В. Пантелєєва // Зарубіжна література в школах України, 2011. т.№ 5.-С.13-15
|
>5.
| Гузь Гамлет - вічний образ світової літератури. Відображення кризи ренесансних ідеалів у трагедії Вільяма Шекспіра/Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України, 2011. т.№ 5.-С.16-21
|
>6.
| Гладка Я. І. Випробування долею/Я. І. Гладка // Зарубіжна література в школах України, 2011. т.№ 5.-С.21-23
|
>7.
| Цитріна Гамлет з погляду митців різних часів/Зінаїда Цитріна // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 4.-С.33-34
|
>8.
| Молчанова Геніальний диригент в оркестрі словесних інструментів/Ірина Молчанова // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 4.-С.34-38
|
>9.
| Дітькова С. Ю. Що ж є найменням жінки за Шекспіром? Стійкі словесні комбінації та їх використання на етапі аналітичного читання твору/С. Ю. Дітькова, С. Черненко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2011. т.№ 5.-С.35-40
|
>10.
| Дітькова С. Ю. Біблійні алюзії в трагедії Вільяма Шекспіра "Гамлет"/С. Ю. Дітькова // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2011. т.№ 5.-С.29-35.
|
>11.
| Рогозинський В. "Шекспір, і краю йому немає" : система уроків з вивчення творчості Вільяма Шекспіра/Віктор Рогозинський // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2011. т.№ 5.-С.15-24.
|
>12.
| Султанов Ю. "Тримати дзеркало перед природою." : матеріали до вивчення творчості Вільяма Шекспіра, зокрема його трагедії "Гамлет"/Юрій Султанов // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2011. т.№ 5.-С.8-14
|
>13.
| Хроменко "Шекспірівські питання" у дослідженнях сучасного вченого Іллі Гілілова/Ірина Хроменко // Зарубіжна література в школах України, 2012. т.№ 1.-С.62-64
|
>14.
| Ганич Дві героїні одного автора/Наталія Ганич // Всесвітня література в сучасній школі, 2012. т.№ 3.-С.30-33
|
>15.
| Болгаріна Про Шекспіра - у віртуальному музеї митця/Ірина Болгаріна // Всесвітня література в сучасній школі, 2012. т.№ 3.-С.22-25
|
>16.
| Хроменко "Шекспірівські питання" у дослідженнях сучасного вченого Іллі Гілілова/Ірина Хроменко // Зарубіжна література в школах України, 2012. т.№ 2.-С.56-59
|
>17.
| Гуменюк Н. І. Система уроків з вивчення трагедії Шекспіра "Гамлет"/Н. І. Гуменюк // Зарубіжна література в школах України, 2012. т.№ 4.-С.57-59
|
>18.
| Хроменко "Шекспірівське питання" у дослідженнях сучасного вченого Іллі Гілілова/Ірина Хроменко // Зарубіжна література в школах України, 2012. т.№ 5.-С.57-61
|
>19.
| Стахова Н. Г. Художня палітра драматичних творів В. Шекспіра (мовні засоби у трагедії "Ромео і Джульєтта")/Н. Г. Стахова // Зарубіжна література в школах України, 2013. т.№ 4.-С.36-40
|
>20.
| Давидич Н. М. "І зі злоби любов єдина встала." Утвердження сили кохання у трагедії В. Шекспіра "Ромео і Джульєтта"/Н. М. Давидич // Зарубіжна література в школах України, 2013. т.№ 4.-С.41-43
|
|
|