Пошуковий запит: (<.>S=Світова література -- Методика викладання -- Загальноосвітні навчальні заклади<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 145
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Семенюк С.П. Шарль Бодлер - зітканий із суперечностей поет/С. П. Семенюк // Все для вчителя, 2010. т.№ 13-14.-С.58-61
|
>2.
| Бучма А. Літературна казка як відзеркалення народної мудрості. Два уроки за казками О.Пушкіна 5 клас/А. Бучма // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2009. т.№ 7-8.-С.50-52
|
>3.
| Гузь О. У пошуках єдності світу та самого себе/О. Гузь // Зарубіжна література (Шкільний світ). -Київ:БФ "Перше вересня", 2011,N N 3/4.-С.1
|
>4.
| Ураков О. Сказку эту поведаю теперь я свету./О. Ураков // Сценарии и репертуар, 2011. т.№ 13.-С.30-42
|
>5.
| Яценко Л.О. Літературна гра "Мир вам!" (за творчістю Шолом-Алейхема)/Л. О. Яценко // Зарубіжна література в школі, 2011. т.№ 15-16.-С.57-58
|
>6.
| Хроменко Методичні рекомендації щодо організації уроку за темою А.П.Чехов "Хамелеон". 6 клас/Ірина Хроменко, Лілія Бондарук // Зарубіжна література в школах України, 2011. т.№ 11.-С.38-41
|
>7.
| Щолок Борис Пастернак: шляхи долі /Галина Щолок // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 10.-С.26-31
|
>8.
| Кашуба Художній твір як заклик до об’єднання Вітчизни. Система уроків за народною драмою "Вільгельм Тель" Шиллера/Євдокія Кашуба // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 10.-С.43-47
|
>9.
| Соловйова Н. "Бути самим собою". Вивчення роману Д. Дефо "Робінзон Крузо"/Н. Соловйова, М. Черевань // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2011. т.№ 43/44 (листопад).-С.4-9
|
>10.
| Киян Україна та її історія очима австрійського письменника/Тетяна Киян // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 11-12.-С.35-37
|
>11.
| Богосвятская А.И. Программа семинара "Феномен литературной мистификации" для 10 (11) классов/А. И. Богосвятская // Зарубіжна література в школах України, 2012. т.№ 1.-С.58-61
|
>12.
| Пронкевич Чотири смерті Анни Кареніної: кохання-пристрасть крізь призму кінематографа/Олександр Пронкевич // Зарубіжна література в школах України, 2012. т.№ 1.-С.34-37
|
>13.
| Степаненко У Борінні досягається мета/Людмила Степаненко // Всесвітня література в сучасній школі, 2012. т.№ 1.-С.26-30
|
>14.
| Ішенко Магія реалізму й реалізм магії/Олена Ішенко // Всесвітня література в сучасній школі, 2012. т.№ 2.-С.54-63
|
>15.
| Томащук Л. "Хай кожна мить, що в вічність промайне, тебе вщасливлює". Урок-прощання зі СЛ, 11 клас/Любов Томащук // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2012. т.№ 9.-С.13-16
|
>16.
| Нюкало О. Їхня "письменницька сила - в надзвичайно живому відчутті безкінечної широти Всесвіту". Компаративний аналіз поезій П. Тичини та В. Вітмена/Олена Нюкало // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2012. т.№ 11.-С.21-26
|
>17.
| Харлан О. "Нова речевість" як стильова тенденція в літературі перших десятиріч XX ст./Ольга Харлан // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2012. т.№ 11.-С.30-33
|
>18.
| Колінько О. На літературних перехрестях: новелістика М. Яцкова і С. Городецького. Порівняльно-типологічний аспект/Олена Колінько // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2012. т.№ 11.-С.34-38
|
>19.
| Костромицький Р. Вивчення постмодернізму в школі. Запитання і завдання/Роман Костромицький // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2012. т.№ 11.-С.39-40
|
>20.
| Філоненко С. "Усі відтінки рожевого." дамський роман, чикліт, жіночий детектив як жанри сучасної масової літератури/Софія Філоненко // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2012. т.№ 11.-С.41-45
|
|
|