Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Електронний каталог книг (9)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>A=Гемінгвей, Ернест$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Гузь, Ольга
.
Орієнтовне поурочне планування для 11 класу. Уроки № 58-69 [Текст] / Ольга Гузь> // Зарубіжна література в школах України. - 2019. -
№ 12
. - С. 10-45. - Зміст: Урок № 58. Тема: Загальна характеристика провідних тенденцій прози другої половини ХХ століття ; Урок № 59. Тема: Віхи життя і творчості митця. "Кодекс честі" героїв Е. М. Гемінгвея. "Старий і море" - повість-притча про людину. Аналітичне осмислення тексту ; Урок № 60. Тема: "Життєподібний" сюжет і філософсько-символічний зміст твору "Старий і море" Ернеста Гемінгвея. Система образів, місце і роль в ній образу старого Сантьяго ; Урок № 61. Тема: Дискусія на тему "Чому людину можна вбити, але зламати - ніколи?" (за повістю Е. М. Гемінгвея "Старий і море"). Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті "Старий і море" ; Урок № 62. Тема: Актуальність проблематики оповідання "Кішка на дощі" Ернеста Гемінгвея в сучасному світі ; Урок № 63. Тема: Життєвий і творчий шлях письменника. Нобелівська промова Габріеля Гарсіа Маркеса як ключ до розуміння "Магічного реалізму" та його творчості ; Урок № 64. Тема: Чому люди позбавлені крил? (до розуміння сутності "магічного реалізму" оповідання Г. Г. Маркеса "Стариган із крилами") ; Урок № 65. Тема: Світоглядно-естетичні позиції письменника та їхнє втілення у творчому доробку. Основні тези Нобелівської промови Ясунарі Кавабати "Красою Японії народжений" ; Урок № 66, 67. Тема: Сюжетно-композиційні особливості повісті Кавабата "Тисяча журавлів". Специфіка відображення національної етики та естетики Японії у творі ; Урок № 68. Тема: Японські уявлення про красу та їх відображення у творі. Глибокий ліризм твору ; Урок № 69. Тема: Контрольна робота з теми "Людина та пошуки сенсу існування в прозі другої половини ХХ століття" ( написання анотації на вивчені твори Ернеста Гемінгвея, Габріеля Гарсіа Маркеса та Янсурі Кавабати), або різнорівнева контрольна робота з теми: "Людина та пошуки сенсу існування в прозі другої половини ХХ століття" ( тести, розгорнуті відповіді, порівняльні характеристики)
Рубрики:
Зарубіжна література--Орієнтовне поурочне планування уроків
Письменники американські, 20 ст.
Письменники колумбійські, 20 ст.
Письменники японські, 20 ст.
Анотація:
Пропонується орієнтовне поурочне планування уроків для 11 класу.
Дод.точки доступу:
Гемінгвей, Ернест
(американський письменник ; 1899-1961) \про твір\; Маркес, Гарсія Габрієль (колумбійський письменник ; 1927-2014) \про твір\; Кавабата, Ясунарі (японський письменник, лауреат Нобелівської премії з літератури 1968 року ; 1899-1972) \про твір\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)