Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Гузь, О. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-51 
1.


    Гузь, О. О.
    Японські народні казки [Текст] : [урок] / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 7/8. - С. 10-12.
ББК 74.268.39
Рубрики: Фольклор--Казки--Японія
   Фольклор--Методика

   Зарубіжна література--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
національний колорит -- любов до праці -- кмітливість -- ставлення до природи -- компаративний аналіз японської та німецької казок -- "Хлопчик-Мізинчик"
Анотація: Запропоновано розробку уроку, який має на меті наступне: здійснити аналітичне дослідження японської народної казки "Хлопчик-Мізинчик", зробити компаративний аналіз з німецькою однойменною казкою; розкрити секрет популярності образу, який уславлює собою силу розуму та духу людини у важких життєвих ситуаціях; формувати в учнів сталий інтерес до фольклору різних народів.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

2.


    Гузь, О. О.
    Шолом-Алейхем (1859-1916). "Пісня над піснями" [Текст] : [урок] / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 12. - С. 15-18.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Письменники єврейські, 19-20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
культурологічна довідка -- єврейський народ у творах
Анотація: Подано урок за темою: "Шолом-Алейхем (1859-1916). Віхи життєвого і творчого шляху письменника. Відображення у його творах долі єврейського народу. Тема кохання в повісті Шолом-Алейхема "Пісня над піснями" для 7 класу.


Дод.точки доступу:
Шолом-Алейхем (єврейський письменник, драматург ; 1859-1916) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Гузь, О. О.
    Художні світи вірша Олександра Блока "Незнайома" : [урок] [Текст] / Ольга Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 6. - С. 19-22
ББК 83.3 + 74.268.3
Рубрики: Російська література--Блок Олександр Олександрович (1880-1921 рр.)
Кл.слова (ненормовані):
Срібне століття -- Блок О. О. -- феномен Прекрасної Дами -- ліричний герой -- аналіз вірша
Анотація: Надано розробку уроку, який має на меті ознайомити учнів з особливостями поетики Олександра Блока, дати загальне уявлення про творчий доробок російського поета-символіста Срібного століття, за допомогою новітніх технологій і методів навчання розвивати навички смислового аналізу поетичного тексту та визначення художньо-естетичних позицій автора.


Дод.точки доступу:
Блок, Олександр Олександрович (російський поет, драматург, перекладач ; 1880-1921) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Гузь, О. О.
    Урок 4. Розвиток зв'язного мовлення. Співвідношення життя і смерті в художній моделі світу : підготовка до написання есе за віршем "Падло" [Текст] / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 33-40. - Бібліогр.: 39 назв. - Зміст: "Падло" ("Падаль") / Ш. Бодлер.
Рубрики: Письменники французькі, 19 ст.
   Зарубіжна література--Методика--Урок

   Зарубіжна література--Методика--Перевірка й оцінка знань

Кл.слова (ненормовані):
правила написання есе -- побудова есе -- мовно-стильові засоби -- переклади вірша (Д. Павличко, Елліс) -- історична примітка (про вірш "Падло")
Анотація: Запропоновано рекомендації до проведення заключного заняття у системі уроків з творчості французького поета Ш. Бодлера. Мета даного уроку - узагальнити і поглибити учнівські уявлення про художнє відтворення теми життя і смерті у творчому доробку Бодлера, надати загальну характеристику його творчості. Урок має на меті також розвивати зв'язне мовлення старшокласників, їх творчі здібності, вміння аргументовано й образно висловлювати свої думки щодо творів художньої літератури (зокрема у вигляді написання есе).


Дод.точки доступу:
Бодлер, Шарль Поль (французький поет, літературний критик та перекладач ; 1821-1867) \про нього\
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Гузь, О. О.
    Урок 3. Традиції і новаторство Шарля Бодлера у вирішенні проблеми "поет і натовп" у поезії "Альбатрос" [Текст] / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 28-33. - Зміст: "Альбатрос" / Ш. Бодлер.
Рубрики: Письменники французькі, 19 ст.
   Зарубіжна література--Методика--Урок

Кл.слова (ненормовані):
романтизм і модернізм -- переклади вірша "Альбатрос" (Д. Павличко, М. Терещенко, І. Драч, Елліс, Д. Мережковський) -- чотири рівні сприйняття художнього тексту
Анотація: Викладено методику проведення 3-го уроку за творчістю французького поета Ш. Бодлера. Мета заняття - розкрити сутність розуміння митцем ролі й місця поета в суспільстві як одної з провідних тем світової літератури. Подано і проаналізовано різні варіанти перекладу вказаного вірша.


Дод.точки доступу:
Бодлер, Шарль Поль (французький поет, літературний критик та перекладач ; 1821-1867) \про нього\
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Гузь, О. О.
    Урок 2. Краса як центр філософсько-естетичної концепції Шарля Бодлера. Аналітичне дослідження вірша "Гімн Красі" [Текст] / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 24-28. - Зміст: "Гімн Красі" / Ш. Бодлер.
Рубрики: Письменники французькі, 19 ст.
   Зарубіжна література--Методика--Урок

Кл.слова (ненормовані):
поетична філософія Бодлера -- символізм -- аналітико-інтерпретаційне дослідження вірша -- синтезуючий рівень сприйняття твору -- культурологічний рівень сприйняття твору -- варіанти тем для твору-роздуму, письмової відповіді
Анотація: Стаття містить методичні рекомендації до наступного блоку дослідницької діяльності за творчостю французького поета Ш. Бодлера. Мета уроку - сприяти поглибленому дослідженню основ символістської естетики Бодлера та новаторських форм її втілення у поезії.


Дод.точки доступу:
Бодлер, Шарль Поль (французький поет, літературний критик та перекладач ; 1821-1867) \про нього\
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Гузь, О. О.
    Урок 1. Між "захватом" та "жахом життя" : Система відповідностей у поетичному спадку Шарля Бодлера. Аналітичне дослідження віршів "Відповідності" та "Вечорова гармонія" [Текст] / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 8-24. - Зміст: "Відповідності", "Вечорова гармонія" / Ш. Бодлер.
Рубрики: Письменники французькі, 19 ст.
   Зарубіжна література--Методика--Урок

Кл.слова (ненормовані):
декаданс -- символізм -- поетична група "Парнас" -- імпресіонізм -- модернізм -- Бодлер про себе та творчість -- діячі культури про Бодлера -- художній світ Бодлера -- аналітико-інтерпретаційне дослідження ліричного твору -- система завдань і запитань -- тлумачний словничок віршів
Анотація: Запропоновано конспект вступного уроку за творчістю французького поета Ш. Бодлера. Мета уроку - ознайомити учнів зі світоглядно-естетичними поглядами митця, показати трагічну парадоксальність його людського буття та новаторський характер творчості, дати цілісну характеристику збірки віршів "Квіти Зла" й проаналізувати вказані вірші. Урок сприяє збагаченню знань з теорії літератури, розвитку навичок аналізу ліричного твору.


Дод.точки доступу:
Бодлер, Шарль Поль (французький поет, літературний критик та перекладач ; 1821-1867) \про нього\
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Гузь, О. О.
    У пошуках єдності світу та самого себе : методичні рекомендації до вивчення творчості Шарля Бодлера у загальноосвітніх навчальних закладах [Текст] / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 2-8. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: "До читача" / Ш. Бодлер. збірка "Квіти Зла" / Ш. Бодлер.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика--Методи навчання
   Письменники французькі--Бодлер Шарль (1821-1867 рр.)

Кл.слова (ненормовані):
академічний рівень -- рівень стандарту -- орієнтовне планування уроків -- рекомендована література -- пошуково-дослідницькі групи учнів -- варіанти завдань -- життя і творчість Ш. Бодлера -- провідні теми та ідеї циклів збірки "Квіти Зла" -- оцінка збірки митцями та критиками
Анотація: У статті визначено основні напрями методичної роботи щодо вивчення творчості видатного французького поета ХІХ ст. Шарля Бодлера (відповідно Програмі для профільного навчання учнів ЗНЗ). Запропоновано орієнтовне планування навчального часу, перелік підручників та іншої літератури, а також розробку завдань для 6-ти дослідницьких динамічних груп учнів. Надано великий пізнавальний матеріал до теми.


Дод.точки доступу:
Бодлер, Шарль Поль (французький поет, літературний критик та перекладач ; 1821-1867) \про нього\
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Гузь, О. О.
    Тема: Шолом-Алейхем "Пісня над піснями". Художні особливості створення образів головних героїв та еволюція Шимека й Бузі в часі" [Текст] : [урок] / О. О. Гузь, Н. Б. Смірнова // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 12. - С. 18-21.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Письменники єврейські, 19-20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
повість -- головні герої -- пісня
Анотація: Подано урок на тему: "Шолом-Алейхем"Пісня над піснями". Художні особливості створення образів головних героїв та еволюція Шимека й Бузі в часі" для 7 класу.


Дод.точки доступу:
Смірнова, Н. Б.; Шолом-Алейхем (єврейський письменник, драматург ; 1859-1916) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Гузь, О. О.
    Тема: Біблійні мотиви в повісті Шолом-Алейхема "Пісня над піснями". Мистецьке відлуння "Пісні над піснями" [Текст] : [урок] / О. О. Гузь, Н. Б. Смірнова // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 12. - С. 22-24.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Письменники єврейські, 19-20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
біблійні мотиви
Анотація: Подано урок на тему: "Біблійні мотиви в повісті Шолом-Алейхема "Пісня над піснями" Мистецьке відлуння "Пісні над піснями" для 7 класу.


Дод.точки доступу:
Смірнова, Н. Б.; Шолом-Алейхем (єврейський письменник, драматург ; 1859-1916) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Гузь, О. О.
    Сучасна література. Зростання і взаємини зі світом [Текст] : уроки з вивчення творів Астрід Ліндґрен, Міхаеля Енде та Крістіне Нестлінгер : Астрід Анна Емілія Ліндґрен (1907-2002). "Міо, мій Міо" ; Міхаель Андреас Гельмут Енде (1929-1995). "Джим Ґудзик і машиніст Лукас" / О. О. Гузь, С. О. Тіхоненко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 4. - С. 13-20.
Рубрики: Дитяча література--Ліндгрен Астрід (1907-2002 рр.)--Швеція
   Дитяча література--Енде Міхаель (1929-1995 рр.)--Німеччина

   Зарубіжна література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
аналітичне дослідження повісті -- урок-діалог -- перемога добра над злом -- повість М. Енде "Джим Ґудзик і машиніст Лукас" -- утвердження моральних цінностей
Анотація: Запропоновано конспекти уроків за творами шведської письменниці А. Ліндґрен і німецького письменника М. Енде. Мета поданих уроків - ознайомити учнів із сучасною європейською дитячою літературою, з творчістю вищеназваних авторів; здійснити аналітичне дослідження текстів творів, розвивати навички аналізу прозового твору та художнього світу письменників; розкрити гуманістичний пафос творів, особливості художнього втілення авторського задуму щодо вічної ідеї Добра і Милосердя. Занятя мають сприяти вихованню уважного читача та формуванню гуманістичного світогляду школярів.


Дод.точки доступу:
Тіхоненко, С. О.; Ліндґрен, Астрід (Астрід Анна Емілія ; шведська дитяча письменниця, чиї книги перекладені більш ніж 85 мовами та видані більше ніж у 100 країнах ; 1907-2002) \о ней\; Енде, Міхаель (німецький письменник ; 1929-1995) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Гузь, О. О.
    Система уроківз вивчення творчості Вільяма Шекспіра [Текст] : урок 2 "Художня картина світу і людини у сонетах В.Шекспіра" / О. О. Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2010. - N 2. - С. 7-12
Рубрики: Літературна творчість
Кл.слова (ненормовані):
ВДСГН -- сонети -- письменники англійські


Дод.точки доступу:
Шекспір, Вільям (1564-1616 ) \про нього\
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Гузь, О. О.
    Система уроків за казками Г. К. Андерсена "Соловей", "Дикі лебеді", "Непохитний олов'яний солдатик". Екранізації казок Г. К. Андерсена [Текст] : [2 уроки в 5-му класі] / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 10. - С. 2-9.
ББК 74.268.0
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Письменники данські, 19 ст.

Кл.слова (ненормовані):
Андерсен Г. К. -- втілення сили природи й мистецтва -- аналітичне дослідження тексту -- авторський задум твору -- Дикі лебеді, казка -- Непохитний олов'яний солдатик, казка -- Соловей, казка
Анотація: Запропонована система уроків має на меті наступне: ознайомити п'ятикласників із життям і творчостю видатного данського казкаря; розкрити сенс протиставлення істинної краси та штучної красивості, життєдайної сили мистецтва і смерті у казці "Соловей", утвердження сили любові, добра і відданості в казках "Дикі лебеді" і "Непохитний олов'яний солдатик"; розвивати в учнів навички цілісного аналітико-інтерпретаційного осмислення тексту та виразного читання.


Дод.точки доступу:
Андерсен, Ганс Крістіан (данський письменник, казкар ; 1805-1875) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Гузь, О. О.
    Система уроків з вивчення повісті Ясунарі Кавабата "Тисяча журавлів" : [3 уроки] [Текст] / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 1. - С. 26-36.
ББК 74.268.2
Рубрики: Японська література--Вища школа--Методика викладання
   Зарубіжна література--Урок

   Зарубіжна література--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
життя і творчість Я. Кавабати -- Нобелівська промова -- світоглядно-естетичні позиції -- чайна церемонія -- національна етика й естетика -- гармонія людини і природи -- цитати -- тлумачний словник
Анотація: Запропоновано систему уроків, які мають на меті: за допомогою сучасних комп'ютерних технологій ознайомити учнів з життєвим і творчим шляхом відомого японського письменника Ясунарі Кавабати; в результаті текстуального дослідженя повісті з'ясувати специфіку композиції та системи образів, показати кризу національної етики й естетики; виховувати художньо-естетичні смаки старшокласників та сприяти їх входженню у полікультурний простір людства.


Дод.точки доступу:
Кавабата, Ясунарі (японський письменник, лауреат Нобелівської премії з літератури 1968 року ; 1899-1972) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Гузь, О. О.
    Світова новела [Текст] : урок / О. О. Гузь, Т. О. Козова // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2017. - № 1. - С. 2-5.
Рубрики: Зарубіжна література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
моральні цінності
Анотація: Подано розробку уроку по темі : "Моральні цінності в новелі О. Генрі "Дари волхвів" для 7 класу.


Дод.точки доступу:
Козова, Т. О.

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Гузь, О. О.
    Рюноске Акутагава (1892-1927). "Павутинка" [Текст] : [3 уроки] / О. О. Гузь, Т. О. Козова // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2017. - № 1. - С. 10-21.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Японська література--Акутагава Рюноске

Кл.слова (ненормовані):
світова новела -- Акутагава Р. -- літературна естафета -- контрольна робота -- фанфік -- фікрайтери
Анотація: У вигляді уроку ознайомлено учнів з основними віхами життя й творчості японського письменника-новеліста Р. Акутагави; здійснено цілісний аналіз змісту новели "Павутинка", розкрито її філософський і повчальний зміст.


Дод.точки доступу:
Козова, Т. О.; Акутагава, Рюноске (японський письменник, класик нової японської літератури ; 1892-1927) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Гузь, О. О.
    Роман Євгенія Замятіна "Ми". 11 клас [Текст] / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 6. - С. 24-33. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Зарубіжна література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок зарубіжної літератури -- урок додаткового читання -- групова робота на уроці


Дод.точки доступу:
Замятін, Євген Іванович (російський письменник ; 1884-1937) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

18.


   
    Програма курсу за вибором "Малі та середні жанри художньої прози у світовій літературі ХІХ-ХХІ століть". 10-11 класи (70 годин, 35 годин на рік, 1 година на тиждень) [Текст] / уклад.: О. В. Ревнивцева, О. О. Гузь, Т. П. Сегеда // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 6. - С. 14-23.
ББК 83.3
Рубрики: Зарубіжна література--Плани і програми
Кл.слова (ненормовані):
програма із зарубіжної літератури
Анотація: Програма курсу за вибором "Малі та середні жанри художньої прози у світовій літературі ХІХ-ХХІ століть" пропонується для поглибленого вивчення літератури учнями 10-11 класів у рамках розвитку профільної освіти.


Дод.точки доступу:
Ревнивцева, О. В. \уклад.\; Гузь, О. О. \уклад.\; Сегеда, Т. П. \уклад.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

19.


    Гузь, О. О.
    Особливості поетичного втілення ідеї любові до батьківщини у вірші Роберта Бернса "Моє серце в верховині." [Текст] : [урок] / О. О. Гузь, С. О. Тіхоненко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 1. - С. 10-11. - Зміст: "Моє серце в верховині." / Р. Бернс.
Рубрики: Письменники шотландські, 18 ст.
Кл.слова (ненормовані):
творчість Р. Бернса -- художній світ ліричного героя -- аналіз вірша -- шотландський поет


Дод.точки доступу:
Тіхоненко, С. О.; Бернс, Роберт (шотландський поет ; 1759-1796) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Гузь, О. О.
    Особливості втілення художнього конфлікту в чарівній казці (за російською народною казкою "Василина Прекрасна") [Текст] / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 7/8. - С. 52-53. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Позакласне читання
   Фольклор--Казки--Росія

   Фольклор--Методика

   Зарубіжна література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
історико-культурна довідка -- виникнення образу Баби-Яги -- аналітико-інтерпретаційне дослідження -- перемога добра над злом
Анотація: Подано розробку уроку, мета якого полягає в наступному: розкрити особливості художнього конфлікту в чарівній казці як зображення неодмінної перемоги добра над злом; розвивати навички аналітико-інтерпретаційного прочитання художніх текстів, вміння переказувати твір та характеризувати героїв.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-51 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)