Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (19)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Камю, Альбер$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19
1.


    Савко, Н.
    Вплив екзистенціальних ідей на творчість А.Камю: розробка уроку [Текст] / Н. Савко // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2009. - № 5/6. - С. 16-19
ББК 74
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання
   Письменники французькі, 20 ст.

   Французька література--Камю Альбер (1913-1960 рр.)



Дод.точки доступу:
Камю, Альбер (французький романіст, філософ, публіцист, Лауреат Нобелівської премії літ. 1957р. ; 1913-1960) \про нього\
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Шевчук, Н.
    Бути людиною. Творчість Альбера Камю: розробка уроку [Текст] / Н. Шевчук // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2009. - № 5/6. - С. 13-15
ББК 74
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання
   Письменники французькі, 20 ст.

   Французька література--Камю Альбер (1913-1960 рр.)

Кл.слова (ненормовані):
французька література


Дод.точки доступу:
Камю, Альбер (французький романіст, філософ, публіцист, Лауреат Нобелівської премії літ. 1957р. ; 1913-1960) \про нього\
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Лопушан, Т.
    Ідея абсурдності буття в романах Докії Гуменної "Хрещатий яр" та А.Камю "Чума" [Текст] / Т. Лопушан // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2009. - № 1. - С. 24-26
ББК 83

Кл.слова (ненормовані):
Чума, роман -- Хрещатий яр, роман-хроніка


Дод.точки доступу:
Гуменна, Докія Кузьмівна (українська письменниця (діаспора), член ОУП "Слово" ; 1904-1996) \про неї\; Камю, Альбер (французький романіст, філософ, публіцист, Лауреат Нобелівської премії літ. 1957р. ; 1913-1960) \про нього\
Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Погодаева, С. А.
    Albert Camus: un home révolté (1913-1960) [Text] / С. А. Погодаева // Иностранные языки в школе. - 2013. - N 10. - P60-62. - Библиогр.: с. 62 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Французька мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
філософія -- повстання -- Камю Альбер


Дод.точки доступу:
Камю, Альбер (французький романіст, філософ, публіцист, Лауреат Нобелівської премії літ. 1957р. ; 1913-1960) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

5.


    Россинская, Светлана.
    Любовь и смерть Альбера Камю [Текст] : к юбилею Нобелевского лауреата / Светлана Россинская // Мир библиографии. - 2013. - № 9. - С. 50-57 : фот.
Рубрики: Зарубіжна література--Письменники--Життя і творчість--Франція
   Письменники французькі, 20 ст.



Дод.точки доступу:
Камю, Альбер (французький романіст, філософ, публіцист, Лауреат Нобелівської премії літ. 1957р. ; 1913-1960) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВНІБ (1)
Вільні: ВНІБ (1)


Знайти схожі

6.


    Марчик, Олена.
    Проблема вибору та особистої відповідальності людини в межовій ситуації. За романом Альбера Камю "Чума". Урок зарубіжної літератури, 11 клас [Текст] / Олена Марчик // Всесвітня література в сучасній школі. - 2015. - № 12. - С. 34-39. - Зміст: "Чума"
Рубрики: Уроки світової літератури--Розробки уроків
   Письменники німецькі, 20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
Чума, роман
Анотація: Автор подає розробку уроку за твором "Чума" німецького письменника Альбера Камю, метою якого є допомогти учням зрозуміти найсуттєвіші особливості світобачення Альбера Камю, з’ясувати різні можливості морального вибору людини в межовій ситуації.


Дод.точки доступу:
Камю, Альбер (французький романіст, філософ, публіцист, Лауреат Нобелівської премії літ. 1957р. ; 1913-1960) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Ходюк, Олена.
    Урок-лист за романом Альбера Камю "Чума". Присвячено лікарю - Герою України Дмитру Лосю [Текст] / Олена Ходюк // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 4. - С. 17-19. - Зміст: "Чума"
Рубрики: Уроки світової літератури--Розробки уроків
   Письменники французькі, 20 ст.

   Уроки світової літератури--Форми проведення--Урок-лист

Кл.слова (ненормовані):
Чума, роман
Анотація: Автор статті пропонує розробку уроку за романом Альбера Камю "Чума".


Дод.точки доступу:
Камю, Альбер (французький романіст, філософ, публіцист, Лауреат Нобелівської премії літ. 1957р. ; 1913-1960) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Ходюк, О.
    Урок-лист за романом Альбера Камю "Чума" [Текст] : присвячено лікарю - Герою України Дмитру Лосю / Олена Ходюк // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 11. - С. 25-27.
Рубрики: Французька література--Камю Альбер (1913-1960 рр.)
Кл.слова (ненормовані):
урок зарубіжної літератури -- урок зв'язного мовлення -- Чума, роман -- автобіографічність образу доктора Ріє -- листи до Д. Лося
Анотація: Подано конспект уроку зарубіжної літератури, який має на меті наступне: навчати учнів у художньому світі письменника бачити відображення життя, знаходити паралелі між художнім образом та людьми, що живуть поруч; розвивати навички критичного аналізу тексту, філософське мислення, творчі здібності; виховувати патріотизм, оптимізм, почуття вдячності та милосердя.


Дод.точки доступу:
Камю, Альбер (французький романіст, філософ, публіцист, Лауреат Нобелівської премії літ. 1957р. ; 1913-1960) \про нього\; Лось, Дмитро Володимирович (український лікар, підполковник Збройних сил України, учасник АТО ; 1976) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Лєпьохін, Є.
    Психологізм та історизм в оповіданні "Собака" В.Підмогильного й новелі "Зрадлива жінка" А.Камю [Текст] / Є. Лєпьохін // Дивослово. - 2008. - № 12. - С. 48-50
Рубрики: Українська література--Підмогильний Валер'ян Петрович (1901-1937 рр.)
   Французькі письменники, 20 століття--Камю А.--Творчість

Кл.слова (ненормовані):
Зрадлива жінка, новела
Анотація: Досліджується історизм та психологізм у творчості В.Підмогильного та А.Камю.


Дод.точки доступу:
Підмогильний, Валер'ян Петрович (український письменник і перекладач, один з найвидатніших прозаїків українського «розстріляного відродження» ; 1901-1937) \про нього\; Камю, Альбер (французький романіст, філософ, публіцист, Лауреат Нобелівської премії літ. 1957р. ; 1913-1960) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Кривошея, Віталій.
    Тривоги за долю людства та мотиви перстороги у романі А.Камю "Чума" [Текст] / Віталій Кривошея // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 4. - С. 10-12. - Зміст: "Чума"
Рубрики: Уроки світової літератури--Розробки уроків
   Уроки світової літератури--Форми проведення--Урок-дискусія

   Письменники французькі, 20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
Чума, роман
Анотація: У статті подається розробка уроку за твором "Чума" А.Камю.


Дод.точки доступу:
Камю, Альбер (французький романіст, філософ, публіцист, Лауреат Нобелівської премії літ. 1957р. ; 1913-1960) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Кривошея, В.
    Тривоги за долю людства та мотиви перестороги у романі А. Камю "Чума" [Текст] : урок / Віталій Кривошея // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2017. - № 7/8. - С. 50-52. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Французька література--Камю Альбер (1913-1960 рр.)
   Зарубіжна література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
урок-дискусія -- роман філософський -- роман-притча -- роман-хроніка
Анотація: Мета уроку ввести учнів у художній світ Альбера Камю, створити умови для усвідомлення основних світоглядних філософських позицій письменника; ознайомити з історією створення роману"Чума", розкрити тематику твору, його композицію, з'ясувати проблему морального вибору героїв, розглянути чуму як універсальну метафору зла; вдосконалювати вміння ведення диспуту, навички виявляти авторську позицію, обгрунтувати свою оцінку прочитаного твору.


Дод.точки доступу:
Камю, Альбер (французький романіст, філософ, публіцист, Лауреат Нобелівської премії літ. 1957р. ; 1913-1960) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Токмань , Ганна.
    Альбер Камю як літературний критик: діалог між художнім текстом і філософією [Текст] / Ганна Токмань // Слово і час. - 2017. - № 8. - С. 77-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Літературознавство--Літературна критика--Екзистенціалізм--Франція, 20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
діалог -- абсурд -- екзистенціальний зміст
Анотація: Статтю присвячено вивченню есеїв Альберта Камю, які містять аналіз творів Франца Кафки, Лотреамона, Артюра Рембо, Рене Шара. Відомий мислитель постає як літературний критик. Визначено особливості літературного дискурсу в працях філософа. У центрі уваги дослідника проблема художнього діалогу між текстом і філософськими теоріями абсурду і бунту. Камю виражає свої філософські думки з художньою майстерністю.


Дод.точки доступу:
Камю, Альбер (французький романіст, філософ, публіцист, Лауреат Нобелівської премії літ. 1957р. ; 1913-1960) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Ковтун, І. М.
    Читацька діяльність школярів за умов інтеграції до європейського освітнього простору [Текст] / І. М. Ковтун // Зарубіжна література в школі. - 2017. - № 21/22. - С. 2-21 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Використання ілюстрацій до художніх творів і проблема формування читача ; Бібліотечні уроки в системі організації читацької діяльності ; Організація сімейного читання ; Роль дискусії в розвитку читацької діяльності школярів ; У книги люди, наче бджоли в соти / Оноре де Бальзак; пер. з фр. Д.В. Павличка. Книги в красном переплете / М. И. Цветаева. - Поч. в № 19-20
Рубрики: Позакласна виховна робота--Загальноосвітні навчальні заклади--Викладання літератури в школі
   Читання--Виховання інтересу до читання--Сімейне читання--Формування читача

   Шкільні бібліотеки--Бібліотечні уроки

Кл.слова (ненормовані):
ілюстрації до художніх творів -- оповіді про книгу -- тематика бібліотечних уроків -- вірші про книгу -- літературна премія ім. Г.К. Андерсена -- Чума, роман


Дод.точки доступу:
Камю, Альбер (французький романіст, філософ, публіцист, Лауреат Нобелівської премії літ. 1957р. ; 1913-1960) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

14.


    Солодовнікова, Світлана.
    Альбер Камю. "Чума". життєвий і творчий шлях письменника, його філософські й естетичні погляди [Текст] / Світлана Солодовнікова // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2018. - № 7. - С. 62-71 : табл. - Бібліогр.: с. 69
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури--Загальноосвітні навчальні заклади--Досвід роботи вчителя
   Черкаси, місто (Україна)
Анотація: Виховання в учнів навичок самостійного пошуку вирішення завдання веде до успіху, формування компетентної особистості, здатної адаптуватися в сучасному світі.


Дод.точки доступу:
Камю, Альбер (французький романіст, філософ, публіцист, Лауреат Нобелівської премії літ. 1957р. ; 1913-1960) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Тарнашинська, Людмила.
    Філософія війни і миру: антропоцентрична дихотомія любові/ненависті як мотивація героїзму (за "Листами до німецького друга" Альбера Камю) [Текст] / Людмила Тарнашинська // Слово і час. - 2019. - № 4. - С. 3-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Французька література--Історія, 20 ст.
   Епістолярна спадщина--Листування

   Письменники Франції, 20 ст.

Анотація: Розглядається гуманістично-антропоцентрична позиція французького письменника й філософа А. Камю в “Листах до німецького друга” (1943 – 1944). Під час Другої світової війни письменник пережив екзистенційну драму сумління, викликану ситуацією в окупованій Франції – країні, яка все ж зуміла перетворити свою поразку на перемогу. Фашизм очима А. Камю розкрито в контексті філософії війни/миру через низку опозитів (любов/ненависть, насильство/ненасильство, сила/слабкість, героїзм/боягузтво, друг/ворог, свій/чужий, герой/зрадник, переможець/переможений). Апеляція до ціни жертви/втрати/перемоги відбувається в силовому полі психології насильства/ ненасильства. Письменник гранично антропологізує проблему, ставлячи в центр “аргументів сумління” людину з комплексом її цінностей. Антропоцентричний розтин ситуації опору/неопору в умовах окупації виводить на історичні паралелі з новітньою історією та їх гуманістичні уроки.


Дод.точки доступу:
Камю, Альбер (французький романіст, філософ, публіцист, Лауреат Нобелівської премії літ. 1957р. ; 1913-1960) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Сутула, Ольга.
    Вільний той, хто може не брехати [Текст] : урок за творчістю Альберта Камю / Ольга Сутула // Всесвітня література в школах України. - 2019. - № 9. - С. 18-22 : табл.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Французька література--Камю Альбер (1913-1960 рр.)

   Екзистенціалізм

Кл.слова (ненормовані):
план-конспект уроку -- Камю А. -- письменники французькі
Анотація: Розробка уроку на тему: Життєвий і творчий шлях Альберта Камю. Його філософські й естетичні погляди. Камю і екзистенціаналізм.


Дод.точки доступу:
Камю, Альбер (французький романіст, філософ, публіцист, Лауреат Нобелівської премії літ. 1957р. ; 1913-1960) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Невінчана, Валентина.
    Зіграти головне. Із досвіду роботи [Текст] / Валентина Невінчана // Всесвітня література в сучасній школі. - 2019. - № 9. - С. 14-17. - Зміст: "Старий і море" ; "Чума" ; "Тисяча журавлів"
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання
   Письменники американські, 20 ст.

   Письменники французькі, 20 ст.

   Письменники японські, 20 ст.

Анотація: Пропонуються матеріали з вивчення творчості Е. Хемінгуея, А. Камю, Я. Кавабата.


Дод.точки доступу:
Хемінгуей, Ернест Міллер (американський письменник та журналіст, лауреат Нобелівської премії з літератури за 1954 рік ; 1899-1961) \про нього\; Камю, Альбер (французький романіст, філософ, публіцист, Лауреат Нобелівської премії літ. 1957р. ; 1913-1960) \про нього\; Кавабата, Ясунарі (японський письменник, лауреат Нобелівської премії з літератури 1968 року ; 1899-1972) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


   
    Вирок винесли в Москві. Альбер Камю - як і Степан Бандера - жертва спецоперації КДБ? [Текст] / за матеріалами RADIOSVOBODA.ORG // Українська літературна газета. - 2020. - 17 січ. (№ 1). - С. 16 : фот.
Рубрики: Письменники французькі, 20 ст.
   Політичні і державні діячі українські, 20 ст.



Дод.точки доступу:
Камю, Альбер (французький романіст, філософ, публіцист, Лауреат Нобелівської премії літ. 1957р. ; 1913-1960) \про нього\; Бандера, Степан Андрійович (український політичний діяч, один із чільних ідеологів і теоретиків українського націоналістичного руху 20 ст. ; 1909 -1959) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Тіхоненко, Світлана.
    Обличчя ув’язненого міста. (Композиційно-стильові особливості роману А. Камю "Чума") [Текст] / Світлана Тіхоненко // Зарубіжна література в школах України. - 2020. - № 10. - С. 27-28. - Зміст: "Чума"
Рубрики: Уроки зарубіжної літератури--Розробки уроків
   Уроки зарубіжної літератури--Форми проведення--Урок-діаог

   Письменники французькі , 20 ст.

Анотація: Розробка уроку за твором А. Камю "Чума".


Дод.точки доступу:
Камю, Альбер (французький романіст, філософ, публіцист, Лауреат Нобелівської премії літ. 1957р. ; 1913-1960) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)