Пошуковий запит: (<.>K=самореалізація<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 84
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
|
Абсалямова, Я. Мотивація викладача іноземних мов технічного ВНЗ до професійної самореалізації [Текст] / Я. Абсалямова> // Рідна школа. - 2012. - № 1-2. - С. 23-26. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.48 Рубрики: Іноземні мови--ВНЗ--Професійна самореалізація Анотація: У статті розкрито сутність та значення мотивації викладача до професійної самореалізації. З'ясовано взаємозв'язок понять "мотив" і "мотивація" та виокремлено пізнавальні і соціальні мотиви, які впливають на формування прагнення викладача до самореалізації.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>2.
|
Агірова, С. Психологічне здоров'я педколективу дитячого будинку [Текст] / С. Агірова, Т. Краснощок> // Психолог (Шкільний світ). - 2011. - № 48 (грудень). - С. 14-17. - Бібліогр.: с. 17
Рубрики: Дитячий будинок--Педколектив--Робота психолога з педагогами Кл.слова (ненормовані): соціальна самореалізація -- самоактуалізація особистості -- особиста автономія
Дод.точки доступу: Краснощок, Т. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Андрієнко, Олена. "Співати по-новому я про любов прагну." Комплексна система завдань за творчістю Франческо Петрарки [Текст] / Олена Андрієнко> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 6. - С. 8-12. - Зміст: Сонети
ББК 74.268.0 Рубрики: Світова література--Методика викладання Самореалізація особистості--Світова література Письменники італійські, 14 ст. Анотація: В статті подано матеріал про роботу в рамках програми самореалізації особистості зі світової літератури на прикладі творчості Франческо Петрарки.
Дод.точки доступу: Петрарка, Франческо (1304-1374) \про твір\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Андрусик, О. Труднощі в управлінні школою [Текст] / О. Андрусик> // Директор школи (Шкільний світ). - 2011. - № 41 (листопад). - С. 6-16. - Бібліогр.: с. 16
ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Управління--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): самореалізація особистості -- демократичний стиль спілкування -- творчий стиль управління
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Ахмедова, Л. В. Від творчого вчителя до творчого учня [Текст] / Л. В. Ахмедова, Л. М. Ремидовська> // Педагогічні обрії. - 2016. - № 5. - С. 62-65. - Бібліогр.: с. 65.
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): здібні учні -- обдаровані діти -- творчі здібності -- обдарованість -- інтелектуальні змагання -- інноваційні освітні методики -- самореалізація -- творча компетентність школярів -- досвід роботи Анотація: З досвіду роботи з обдарованими дітьми вчителя Семенівської гімназії № 2 (Чернігівська область) Бузунка Петра Андрійовича.
Дод.точки доступу: Ремидовська, Л. М. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Батаєва, Катерина. Мотив-аналіз шкільних підручників з літератури в контексті теорії формування досягальності [Текст] / Катерина Батаєва, Катерина Макаренко, Юлія Полякова> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2017. - № 3. - С. 119-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Початкова освіта--Літературне читання--Підручники--Мотив-аналіз--Україна Кл.слова (ненормовані): мотив поведінки -- досягнення -- аффіліація -- влада -- контент-аналіз -- уникання невдачі -- самореалізація -- мотив-аналіз Анотація: У статті подано методику і результати мотив-аналізу українських шкільних підручників з літературного читання, розроблену в контексті теорії Д. Макклеланда (1971–1998). Мотив-аналіз як різновид контент-анализу має на меті вивчення частоти відтворення в тексті різноманітних мотив-ситуацій. Як основні категорії мотив-аналізу навчальних текстів були використані мотиви поведінки, проаналізовані Д. Макклеландом (досягнення, аффіліації, позитивної та негативної влади, уникання невдачі), а також мотиви самореалізації та відмови від аффіліації. У результаті проведення мотив-аналізу українських підручників з літературного читання для 2-5-го класів було виявлено позитивну мотив-тенденцію (базовим мотивом, що найчастіше відтворюється в дискурсивному просторі навчальної літератури, виявився мотив аффіліації) і негативні мотив-тенденції (низький рівень репрезентованості мотивів досягальності та самореалізації у шкільних підручниках; відносно висока частота використання негативного мотиву влади (що виявляється в акціях насильства, авторитаризму) і мотиву уникання невдачі).
Дод.точки доступу: Макаренко, Катерина; Полякова, Юлія; Маккеланд, Девід (американський психолог ; 1917-1998) \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Беспалов, Володимир. Реалізація концепції виховної роботи в ОДЕУ : Одеському державному економічному університету 90 років / Володимир Беспалов, Сусана Стеценко> // Вища школа. - 2011. - № 4. - С. 107-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Окремі університети--Виховання Кл.слова (ненормовані): удосконалення особистості -- самореалізація особлистості -- особистість -- виховання -- національне виховання -- національні істини -- принципи виховання Анотація: Висвітлюється досвід виховної роботи на одному із провідних факультетів ОДЕУ, в межах якої особлива увага приділяється формуванню особистості майбутніх фахівців.
Дод.точки доступу: Стеценко, Сусана Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Бех, І. Аспекти життя підростаючої особистості у позашкільному навчальному закладі [Текст] / Іван Бех> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 2. - С. 30-35. - Зміст: 1. Духовна присутність наставника в житті групи як фактор її самореалтзації ; 2. Орієнтири вибору особистістю життєвого шляху ; 3. Життя особистості у ціннісних проекціях ; 4. Завади благочинниму життю особистості ; 5. Життя групи в атмосфері ціннісного протиріччя
Рубрики: Позашкільна освіта--Україна Кл.слова (ненормовані): самореалізація -- колективна діяльність -- особистісне становлення -- духовно-моральні цінності -- деструктивні впливи -- ціннісні протиріччя Анотація: Автор звертає увагу на особливості перебування підлітків поза навчальним закладом та формування їх стосунків з оточуючими, на систему взаємодій, яка є моделлю реального дорослого життя. Пропонується опис п'яти чинників особистісного становлення підростаючого індивіда. Автор акцентує на ролі суспільства, педагогів, родини у процесі виховання дитини.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Бех, Іван (директор Інституту проблем виховання НАПН). Сучасне виховання грунтується на філософії людиноцентризму [Текст] / І. Бех> // Освіта України. - 2017. - 2 жовт. (№ 38) . - С. 12
Рубрики: Сучасне виховання--Гуманітарна методологія--Людиноцентризм Національно-патріотичне виховання--Інтерактивні методи навчання Кл.слова (ненормовані): цілісна самореалізація дитини -- партнерство шкіл і громадських організацій -- формування національно-культурної ідентичності -- формування соціальної компетентності дитини -- захист Вітчизни Анотація: На зміну інформаційно-знанєвій моделі освіти нині йде освіта цілісно-розвивальна, орієнтована на створення умов для розвитку духовності зростаючої особистості на основі загальнолюдських і національних цінностей, надання допомоги в життєвому самовизначенні, громадянській і професійній компетентності й цілісній самореалізації.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Бондырева, С. К. Отношение к себе в своей роли педагога на пути к самореализации [Текст] / С. К. Бондырева> // Мир психологии. - 2013. - № 3. - С. 170-176. - Библиогр. в конце ст.
ББК 74 + 88 Рубрики: Психологія--Вчителі--Професійна діяльність--Самореалізація особистості Кл.слова (ненормовані): педагог Анотація: В статье ставится вопрос о значении выполнения в педагогической деятельности не только объективно задаваемой обществом роли педагога, но и собственно своей, личностной, которая встраивается в общую жизненную программу личности как обязательное условие ее самореализации.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Будівничі нової української школи: автори-герої 8-ї сторінки проекту "Педагоги новатори в Україні" [Текст] : реферат. огляд інновац. досвіду / уклад.: Ольга Виговська, Тетяна Годецька, Олексій Виговський> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 6. - С. 17-47. - Зміст: Школа "Культури життєвого самовизначення" / Маріанна Босенко. Школа "Емоційного інтелекту" / Олександр Остапчук. Акмеологічна школа: авторська система / Ганна Сазоненко.
Рубрики: Педагоги-новатори--Всеукраїнський проект--Інновації--Досвід--Україна Кл.слова (ненормовані): інноваційний навчальний заклад -- психологічний комфорт -- індивідуальний підхід -- науково-дослідницька робота -- соціальна позиція учнів -- самореалізація учнів -- акмеологічна школа -- школа культури життєвого самовизначення -- школа емоційного інтелекту Анотація: Реферативний огляд презентує інноваційний досвід директорів гімназії та ліцеїв, які у 2012 році стали авторами-героями 8-ї сторінки Всеукраїнського проекту НАПН і журналу "Педагоги-новатори в Україні". У статті представлено три авторські школи: акмеологічна школа, школа культури життєвого самовизначення, школа емоційного інтелекту.
Дод.точки доступу: Виговська, Ольга \уклад.\; Годецька, Тетяна \уклад.\; Виговський, Олексій \уклад.\; Босенко, Маріанна Іванівна \про неї\; Остапчук, Олександр Миколайович \про нього\; Сазоненко, Ганна Стефанівна \про неї\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
В об'єктиві - творча особистість [Текст]> // Директор школи (Шкільний світ). - 2011. - червень (N 23) . - С. 13-21
Рубрики: Особистість--Виховання Кл.слова (ненормовані): активна людина -- удосконалення -- самореалізація
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Вахрушина, М. О. Самооктуализация личности современной женщины в семейной сфере [Текст] / М. О. Вахрушина> // Социально-гуманитарные знания. - 2011. - № 6. - С. 357-362. - Библиогр. в подстроч. примеч
. - ISSN 0869-8120 Рубрики: Жінки--Сім'я, XXI ст. Кл.слова (ненормовані): самоактуалізація -- самореалізація -- осорбистість -- успішність Анотація: В статье представлены взгляды различных учёных относительно понятия "самоактуализация". Автор рассматривает вопросы, касающиеся самоактуализации личности современной женщины в семье.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Виноградський, Є. Є. Чернігівська фортепіанна школа: історія та сучасність [Текст] / Є. Є. Виноградський ; наук. керівник О. П. Васюта> // Традиції та сучасність музично-педагогічної освіти : матеріали міжвуз. наук.-практ. конф. (за міжнар. участі), 4 квіт. 2017 р. / Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка, Каф. мист. дисциплін. - Чернігів : Десна Поліграф, 2017. - С. 67-71. - Бібліогр.: с. 70.
Рубрики: Фортепіанна музика--Виконавське мистецтво--Навчання--Чернігівська область (Україна) Кл.слова (ненормовані): музичний репертуар -- фортепіанна педагогіка -- фортепіанне мистецтво -- клавірне мистецтво -- музична самореалізація Анотація: У статті розкриті головні етапи становлення та розвитку чернігівської фортепіанної школи, проаналізовано творчий та педагогічний спадок відомих педагогів Чернігівського краю (Є. В. Богословського, Т. В. Кожан).
Дод.точки доступу: Васюта, О. П. \наук. керівник.\; Чернігівський національний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка. Кафедра мистецьких дисциплин Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Голуб, Л. Шкільний методичний кабінет [Текст] / Лідія Голуб, Ніна Синяговська> // Завуч (Шкільний світ). - 2012. - № 4. - С. 6-9
ББК 74.204 Рубрики: Методична робота--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): евристика -- особистісний підхід -- творча самореалізація
Дод.точки доступу: Синяговська, Н. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Грищенко, Ірина. Гендерна соціалізація школярів [Текст] : заняття з елементами тренінгу / І. Грищенко> // Психолог (Шкільний світ). - 2016. - № 15/16. - С. 15-24 : табл., схем. - Бібліогр.: с. 23. - Зміст: Кодекс чоловіка ; [Схема "Фотографія домашнього дня"] ; Положення [чинники, що перешкоджають жінкам досягти рівності]
Рубрики: Гендерне виховання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): соціальна поведінка -- самореалізація -- гендер -- гендерні стериотипи -- вніб 3 Анотація: Пропонується для ознайомлення стаття про формування основ гендерного виховання старшокласників. Чоловіча і жіноча стать - це факти біологічні, але бути жінкою або чоловіком - процес соціальний. Стать визначає, чи є хтось чоловіком або жінкою згідно з біологічними ознаками. Під час заняття учасники вчаться відрізняти поняття "гендер" і "стать", соціальну поведінку та самореалізацію.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
Гурин, С. О. Специфіка управління людськими ресурсами на підприємствах туристичної індустрії [Текст] / С. О. Гурин> // Вісник. - 2014. - № 2. - С. 73-75. - Бібліогр.: с. 75
Рубрики: Туристична індустрія--Людські ресурси Кл.слова (ненормовані): якість персоналу -- самореалізація -- визнання і винагородження -- формування організаційної культури -- контакт з клієнтом -- управління претензіями
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>18.
|
Гущин, И. И. Реализация творческого потенциала учащихся посредством театрализации и заданий на самовыражение [Текст] / И. И. Гущин> // Иностранные языки в школе. - 2013. - № 3. - С. 26-29. - Текст рос., англ.
. - ISSN 0130-6073 Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): театралізація -- самореалізація -- прийоми навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>19.
|
Дебич, Марія. Гуманізація навчально-виховного процесу у вищій школі ХХІ століття / Марія Дебич> // Вища освіта. - 2011. - № 5/6. - С. 47-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Історія, ХХі ст. Кл.слова (ненормовані): творча самореалізація -- позааудиторний час -- духовність особистості Анотація: Розглянуто фундаментальну парадигму орієнтації національної вищої освіти України ХХІ століття на формування компетентної і толерантної особистості шляхом гуманізації цілей освіти і гуманітаризації навчально-виховного процесу.
Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Знайти схожі
|
>20.
|
Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя Дорошенко, Т. В. Принцип адаптації у формуванні готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до професійної самореалізації [Текст] / Т. В. Дорошенко> // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 136-142. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.484(4УКР)я5 + 88я5 Рубрики: Вищі навчальні заклади--Методика навчання і виховання--Майбутні вчителі музики Кл.слова (ненормовані): учитель музичного мистецтва -- практична підготовка -- професійна самореалізація -- організаційно-методичні умови -- творчість -- саморегуляція -- самопрезентація -- мотивація -- самостійність -- самоствердження Анотація: У статті розкрито зміст поняття "адаптація", його сутність, особливості професійної адаптації майбутнього вчителя музичного мистецтва; предоставлено авторське визначення терміну "професійна адаптація майбутнього вчителя музичного мистецтва", обгрунтовано принцип адаптації у формуванні самореалізації; визначено організаційно-методичні умови реалізації принципу адаптації.
Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>21.
|
Дорошко, Елена Викторовна. Бубен, джэмбэ и марокасы. Перкуссионизм как путь самореализации [Текст] / Е. В. Дорошко> // Библиотечное дело. - 2013. - № 3. - С. 20-21 : фот.
. - ISSN 1727-4893ББК 78.347.25 Рубрики: Спеціальні бібліотеки--Люди з особливими потребами Кл.слова (ненормовані): реабілітація інвалідів зору -- самореалізація -- дискусія -- ударні інструменти
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>22.
|
Егорычева, И. Д. Ценностные ориентации как отношение подростков к миру и методика их диагностики [Текст] / И.Д.Егорычева> // Мир психологии : научно-методический журнал. - 2011. - № 4. - С. 182-196 : табл. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.8 Рубрики: Соціальна психологія--Підлітки Кл.слова (ненормовані): цінності -- самореалізація Анотація: В статье рассматриваются ценностные ориентации как регуляторы отношений человека с миром, к миру. Анализируется их половозрасная специфика, зависимость от отдельных социальных факторов. Делается вывод, что "ценностная оппозиционность" современных подростков - весьма условный факт: их ценностные ориентации в значительной степени представляют собой комплекс задаваемых современным социумом и усвоенных растущими людьми установок, далеко не всегда самим этим социумом глубоко осознаваемых и одобряемых.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>23.
|
Емельяненко, Т. Г. Бухарские евреи в социокультурном пространстве Средней Азии (по материалам этнографических экспедиций конца XX - начала XXI в.) [Текст] / Т. Г. Емельяненко> // Восток. Афро-азиатские общества: история и современность. - 2012. - № 3. - С. 39-47. - Библиогр.: с. 47
ББК 63.5 Рубрики: Бухарські євреї--Соціокультура--Середня Азія, XX - поч. XXІ ст. Кл.слова (ненормовані): етнокультурна адаптація -- етнічні стеоретипи -- самореалізація
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>24.
|
Жукова, Г. В. Місце і роль позаакадемічної освіти в предметному полі філософії освіти [Текст] / Г. В. Жукова> // Освітній дискурс: збірник наукових праць. - 2020. - № 2 (20). - С. 45-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Філософія освіти--Методологія Філософія освіти--Онтологія Позаакадемічна освіта Освіта дорослих Кл.слова (ненормовані): самореалізація людини -- діалогічне спілкування людини і освіти -- подолання деструктивної поведінки людини -- позаакадемічна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>25.
|
Журавльова, Л. Ринок - інформаційні технології - учень [Текст] / Л. Журавльова> // Директор школи (Шкільний світ). - 2011. - № 42 (листопад). - С. 1, 7-11. - Бібліогр.: с. 11
ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Інформаційно-освітній простір--Дослідження Кл.слова (ненормовані): самореалізація учнів -- інформатизоване суспільство -- інформаційні технології
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>26.
|
Зволь, Олена. Центр дитячої та юнацької творчості допомагає розвивати здібності і таланти наших дітей [Текст] : позашкільна освіта / Олена Зволь> // Життя Семенівщини. - 2021. - 18 берез. (№ 11). - С. 3 : фот.
Рубрики: Позанавчальна виховна робота--Позашкільні заклади--Досвід роботи--Чернігівська область (Україна) Семенівка, місто--Чернігівська область (Україна) Кл.слова (ненормовані): позашкільна освіта -- гурткова робота -- первинні професйні знання -- самореалізація дитини у житті
Дод.точки доступу: Ткаченко, Володимир Іванович (директор Центру дитячої та юнацької творчості Семенівської міської ради) \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВКр (1) Вільні: ВКр (1)
Знайти схожі
|
>27.
|
Зламанюк, Людмила. Особливості професійної діяльності сучасного вчителя хімії [Текст] / Людмила Зламанюк> // Біологія і хімія в школі. - 2011. - № 3. - С. 18-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогічна майстерність--Вчитель--Самореалізація Анотація: В статті, ідеться про необхідність підвищення майстерності вчителя, створення умов для його професійного зростання. Майстерність учителя хімії має розвиватися не лише завдяки виконанню великої кількості рецептурних методичних посібників і готових позаурочних розробок. Автор робить висновок, що стратегічний напрям професійної діяльності вчителя лежить у площині розвитку особистості як учня так і вчителя, технологізації цього процесу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>28.
|
Зозуляк, Андрій. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в системі навчання за науково-педагогічною програмою "Інтелект України" [Текст] / Андрій Зозуляк> // Початкова школа. - 2019. - № 2. - С. 62.
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- Інтелект України, проект -- науково-педагогічний проект -- творча особистість -- навчаємося разом, курс -- саморозвиток -- самореалізація -- загальноосвітіні навчальні заклади -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про науково-педагогічний проект "Інтелект України", який спрямований на навчання й підготовку обдарованих дітей, надання їм якісної освіти у найзручнішій і найдоступнішій формі. Програма передбачає проведення спеціальних занять, які розширюють світогляд дитини, розвивають її уяву, пробуджують бажання творити, демонструвати своє бачення світу у власних виробах. У програму введено новий предмет "Навчаємося разом", який відіграє особливу роль у розвитку творчої особистості.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>29.
|
Зубок, Ю. А. Молодёжь на рынке труда: транзитивные процессы в условиях постсоветской трансформации [Текст] / Ю. А. Зубок> // Социально-гуманитарные знания. - 2012. - № 3. - С. 3-27
. - ISSN 0869-8120 Рубрики: Молодь--Ринок праці--Російська Федерація Кл.слова (ненормовані): транцизія -- транзитивні процеси -- самореалізація Анотація: Статья посвящена анализу процессов включения молодёжи в трудовые отношения и специфике жизненных переходов - транзиций - в данной сфере. Применительно к сфере труда выделяются транзитивные процессы, связанные с получением образования, приобретением профессии; началом трудовой деятельности, поиском работи по приобретённой специальности; занятосью и трудовой мобильностью; материальной обеспеченностью.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>30.
|
Исследовательская деятельность в ДОУ [Текст] / Т. Гостевская [и др.]> // Дошкольное воспитание. - 2012. - № 2. - С. 37-42
Рубрики: Дошкільна освіта--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): зміст дошкільної освіти -- пошуково-дослідна діяльність -- самореалізація Анотація: Авторы статьи считают, что саморазвитие личности возмможно в деятельности, которая включает в себя не только внешнюю активность ребёнка, но и внутреннюю психологическую основу. Поэтому на современном этапе большое внимание в дошкольных учреждениях должно уделячться поисково-исследовательской деятельности.
Дод.точки доступу: Гостевская, Т.; Иванова, Е.; Жукова, В.; Крапоткина, Ю. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|