Пошуковий запит: (<.>K=самореалізація<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 84
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
|
Янкова, Наталія. 5 кроків до успіху [Текст] / Наталія Янкова> // Жінка. - 2019. - № 2 (лют.). - С. 36-37 : фот.
Рубрики: Соціальна психологія Прикладна психологія Кл.слова (ненормовані): самореалізація -- емоції -- навички -- психічна стійкість -- сила волі -- внутрішня мотивація -- професіоналізм Анотація: Поради психолога, які допоможуть бути успішними в житті.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Сілявіна, Юлія. Європейські орієнтири здійснення педагогічної реабілітації учнів з особливими освітніми потребами у системі інклюзивної освіти [Текст] / Юлія Сілявіна> // Україна - ЄС. Інновації в освіті, технологіях, економіці та праві : зб. міжнар. наук. праць, 24-28 квіт., 2018 р., Словаччина-Чехія. - Чернігів : ЧНТУ, 2018 = Ukraine - EU. Innovations in education, technology, business and law. - С. 203-206. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Діти з особливими потребами--Реабілітація Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): самореалізація учнів -- індивідуальні навчальні плани -- взаємодопомога учнів -- культура спілкування
Знайти схожі
|
>3.
|
Митник, О. Ігрова діяльність із музичним супроводом як засіб самореалізації учнів на уроках у початковій школі [Текст] / Олександр Митник, Леся Литвинчук> // Початкова школа. - 2013. - № 6. - С. 45-47. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 74 Рубрики: Педагогіка--Ігрові методи навчання Кл.слова (ненормовані): самореалізація -- оптимізація психічного стану -- емоційний стан -- ігрова діяльність з музичним супроводом Анотація: Стаття присвячена проблемі самореалізації та самоактуалізації учнів на уроках у початковій школі під час ігрової діяльності з музичним супроводом. Наведено приклади фрагментів уроків із використанням елементів гри, змагання, театрального дійства; охарактеризовано, як на дитину діє музика різних стилів.
Дод.точки доступу: Литвинчук, Леся Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Пашкова, Н. Індивідуальний підхід і креативна освіта / Н. Пашкова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 4. - С. 14
ББК 74.202 Рубрики: Педтехнології--Особистісно орієнтована педагогіка Педагогіка--Дидактика--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): індивідуальність -- самореалізація -- індивідуальна робота Анотація: В статті висвітлено особливості використання індивідуального підходу у навчальній діяльності учнів.
Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Знайти схожі
|
>5.
|
Каткова, Любов. Інноваційна організація методичної роботи [Текст] : досвід створення акмеологічної системи професійного зростання / Л. Каткова> // Завуч (Шкільний світ). - 2017. - № 9 (трав.). - С. 9-14. - Бібліогр.: с. 14.
Рубрики: Педагоги--Підвищення кваліфікації Кл.слова (ненормовані): педагогічна майстерність -- професійне становлення вчителя -- особистість вчителя -- творча самореалізація
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Любенко, В. Ічнянський районний Будинок дитячої та юнацької творчості у четверці найкращих [позашкільних закладів області] [Текст] / Віктор Любенко > // Деснянка. - 2013. - 16 січ. (№ 3). - С. 2
. - ISSN 2075-6860ББК 74 Рубрики: Позашкільна екологчіна освіта--Творча самореалізація
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВКр (1) Вільні: ВКр (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Бех, І. Аспекти життя підростаючої особистості у позашкільному навчальному закладі [Текст] / Іван Бех> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 2. - С. 30-35. - Зміст: 1. Духовна присутність наставника в житті групи як фактор її самореалтзації ; 2. Орієнтири вибору особистістю життєвого шляху ; 3. Життя особистості у ціннісних проекціях ; 4. Завади благочинниму життю особистості ; 5. Життя групи в атмосфері ціннісного протиріччя
Рубрики: Позашкільна освіта--Україна Кл.слова (ненормовані): самореалізація -- колективна діяльність -- особистісне становлення -- духовно-моральні цінності -- деструктивні впливи -- ціннісні протиріччя Анотація: Автор звертає увагу на особливості перебування підлітків поза навчальним закладом та формування їх стосунків з оточуючими, на систему взаємодій, яка є моделлю реального дорослого життя. Пропонується опис п'яти чинників особистісного становлення підростаючого індивіда. Автор акцентує на ролі суспільства, педагогів, родини у процесі виховання дитини.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Дорошко, Елена Викторовна. Бубен, джэмбэ и марокасы. Перкуссионизм как путь самореализации [Текст] / Е. В. Дорошко> // Библиотечное дело. - 2013. - № 3. - С. 20-21 : фот.
. - ISSN 1727-4893ББК 78.347.25 Рубрики: Спеціальні бібліотеки--Люди з особливими потребами Кл.слова (ненормовані): реабілітація інвалідів зору -- самореалізація -- дискусія -- ударні інструменти
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Будівничі нової української школи: автори-герої 8-ї сторінки проекту "Педагоги новатори в Україні" [Текст] : реферат. огляд інновац. досвіду / уклад.: Ольга Виговська, Тетяна Годецька, Олексій Виговський> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 6. - С. 17-47. - Зміст: Школа "Культури життєвого самовизначення" / Маріанна Босенко. Школа "Емоційного інтелекту" / Олександр Остапчук. Акмеологічна школа: авторська система / Ганна Сазоненко.
Рубрики: Педагоги-новатори--Всеукраїнський проект--Інновації--Досвід--Україна Кл.слова (ненормовані): інноваційний навчальний заклад -- психологічний комфорт -- індивідуальний підхід -- науково-дослідницька робота -- соціальна позиція учнів -- самореалізація учнів -- акмеологічна школа -- школа культури життєвого самовизначення -- школа емоційного інтелекту Анотація: Реферативний огляд презентує інноваційний досвід директорів гімназії та ліцеїв, які у 2012 році стали авторами-героями 8-ї сторінки Всеукраїнського проекту НАПН і журналу "Педагоги-новатори в Україні". У статті представлено три авторські школи: акмеологічна школа, школа культури життєвого самовизначення, школа емоційного інтелекту.
Дод.точки доступу: Виговська, Ольга \уклад.\; Годецька, Тетяна \уклад.\; Виговський, Олексій \уклад.\; Босенко, Маріанна Іванівна \про неї\; Остапчук, Олександр Миколайович \про нього\; Сазоненко, Ганна Стефанівна \про неї\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Емельяненко, Т. Г. Бухарские евреи в социокультурном пространстве Средней Азии (по материалам этнографических экспедиций конца XX - начала XXI в.) [Текст] / Т. Г. Емельяненко> // Восток. Афро-азиатские общества: история и современность. - 2012. - № 3. - С. 39-47. - Библиогр.: с. 47
ББК 63.5 Рубрики: Бухарські євреї--Соціокультура--Середня Азія, XX - поч. XXІ ст. Кл.слова (ненормовані): етнокультурна адаптація -- етнічні стеоретипи -- самореалізація
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
В об'єктиві - творча особистість [Текст]> // Директор школи (Шкільний світ). - 2011. - червень (N 23) . - С. 13-21
Рубрики: Особистість--Виховання Кл.слова (ненормовані): активна людина -- удосконалення -- самореалізація
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Ахмедова, Л. В. Від творчого вчителя до творчого учня [Текст] / Л. В. Ахмедова, Л. М. Ремидовська> // Педагогічні обрії. - 2016. - № 5. - С. 62-65. - Бібліогр.: с. 65.
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): здібні учні -- обдаровані діти -- творчі здібності -- обдарованість -- інтелектуальні змагання -- інноваційні освітні методики -- самореалізація -- творча компетентність школярів -- досвід роботи Анотація: З досвіду роботи з обдарованими дітьми вчителя Семенівської гімназії № 2 (Чернігівська область) Бузунка Петра Андрійовича.
Дод.точки доступу: Ремидовська, Л. М. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Чадюк, Марія. Винахідливі та стійкі [Текст] : кілька висновків дослідження про спільне та відмінне українців за 30 років незалежності / Марія Чадюк> // День. - 2021. - 6-7 серп. (№ 109/110). - С. 15
Рубрики: Соціологічні дослідження--Українці Кл.слова (ненормовані): соціологічні опитування -- рівень життя -- свобода слова -- самореалізація Анотація: Про звіт "Україні - 30. Від Незалежності до взаємозалежності. Що єднає і що розділяє українців після тридцяти років Незалежності". У ньому підсумовано головні висновки проєкту, здійсненого дослідниками Програми "Арена" (на базі Лондонської Школи Економіки та Університету Джонса Гопкінса) у співпраці з Лабораторією журналістики суспільного інтересу та Харківським інститутом соціальних досліджень, за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). Деталі звіту доступні онлайн двома мовами (українською та англійською).
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Карпенко, А. В. Вища освіта України: проблеми та перспективи [Текст] / А. В. Карпенко, Д. М. Юртаєв> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2015. - № 6. - С. 96-101 : табл. - Бібліогр.: с. 100-101
. - ISSN 1814-1161 Рубрики: Вища освіта--Україна Кл.слова (ненормовані): ринок праці -- самореалізація особистості -- людина -- суспільство
Дод.точки доступу: Юртаєв, Д. М. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Грищенко, Ірина. Гендерна соціалізація школярів [Текст] : заняття з елементами тренінгу / І. Грищенко> // Психолог (Шкільний світ). - 2016. - № 15/16. - С. 15-24 : табл., схем. - Бібліогр.: с. 23. - Зміст: Кодекс чоловіка ; [Схема "Фотографія домашнього дня"] ; Положення [чинники, що перешкоджають жінкам досягти рівності]
Рубрики: Гендерне виховання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): соціальна поведінка -- самореалізація -- гендер -- гендерні стериотипи -- вніб 3 Анотація: Пропонується для ознайомлення стаття про формування основ гендерного виховання старшокласників. Чоловіча і жіноча стать - це факти біологічні, але бути жінкою або чоловіком - процес соціальний. Стать визначає, чи є хтось чоловіком або жінкою згідно з біологічними ознаками. Під час заняття учасники вчаться відрізняти поняття "гендер" і "стать", соціальну поведінку та самореалізацію.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Дебич, Марія. Гуманізація навчально-виховного процесу у вищій школі ХХІ століття / Марія Дебич> // Вища освіта. - 2011. - № 5/6. - С. 47-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Історія, ХХі ст. Кл.слова (ненормовані): творча самореалізація -- позааудиторний час -- духовність особистості Анотація: Розглянуто фундаментальну парадигму орієнтації національної вищої освіти України ХХІ століття на формування компетентної і толерантної особистості шляхом гуманізації цілей освіти і гуманітаризації навчально-виховного процесу.
Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Знайти схожі
|
>17.
|
Калошин, В. Ф. Дитина - геніальне творіння. Допоможіть їй самореалізуватись! / В. Ф. Калошин> // Виховна робота в школі. - 2015. - №5. - С. 27-33
ББК 74.200.51 Рубрики: Психологія виховання Моральне виховання Кл.слова (ненормовані): дитина -- самореалізація Анотація: В статті йдеться про природу дитячої душі та роль дорослих в самореалізації дитини в подальшому житті.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>18.
|
Савош, Валентин. Дитячо-юнацька освіта в системі неперервної освіти [Текст] / Валентин Савош> // Початкова школа. - 2018. - № 10. - С. 45-47.
Рубрики: Освіта--Неперервна освіта Кл.слова (ненормовані): неперервна освіта -- дитячо-юнацька освіта -- освіта дорослих -- професійне становлення -- освіта впродовж життя -- професійна діяльність -- самореалізація Анотація: У статті розглянуто два підходи реалізації системи неперервної освіти, які позначаються лексемами "освіта впродовж життя" та "дитячо-юнацька освіта" й "освіта дорослих". Розкриття ґенези дитячо-юнацької освіти здійснено на основі виокремлення віх її становлення й розвитку. Сучасний етап розвитку дитячо-юнацької освіти розглянуто в контексті законодавчої та нормативно-інструктивної бази. Також проаналізовано дані анкет, у яких старшокласники засвідчили: власне розуміння феномена "система неперевної освіти"; мотиви, які спонукають їх навчатися тепер і в майбутньому.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
|
>19.
|
Сухолейстер, Галина. Допрофесійна підготовка та професійне навчання. Організаційно-педагогічні умови позакласної роботи [Текст] / Г. Сухолейстер> // Директор школи (Шкільний світ). - 2017. - № 9/10 (трав.). - С. 75-104
Рубрики: Профорієнтація Профільне навчання Позанавчальна виховна робота Кл.слова (ненормовані): трудове виховання -- професійне самовизначення -- самореалізація особистості
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>20.
|
Исследовательская деятельность в ДОУ [Текст] / Т. Гостевская [и др.]> // Дошкольное воспитание. - 2012. - № 2. - С. 37-42
Рубрики: Дошкільна освіта--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): зміст дошкільної освіти -- пошуково-дослідна діяльність -- самореалізація Анотація: Авторы статьи считают, что саморазвитие личности возмможно в деятельности, которая включает в себя не только внешнюю активность ребёнка, но и внутреннюю психологическую основу. Поэтому на современном этапе большое внимание в дошкольных учреждениях должно уделячться поисково-исследовательской деятельности.
Дод.точки доступу: Гостевская, Т.; Иванова, Е.; Жукова, В.; Крапоткина, Ю. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>21.
|
Пікальва, Ганна. Комплексна система завдань за казкою Г.К.Андерсена "Снігова Королева" [Текст] / Ганна Пікальва> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 6. - С. 3-7. - Зміст: "Снігова королева"
ББК 74.268.0 Рубрики: Світова література--Методика викладання Письменники данські, 19 ст. Кл.слова (ненормовані): Андерсен Г. К. -- самореалізація особистості -- Снігова Королева, казка Анотація: В статті подано матеріал про роботу в рамках програми самореалізації особистості зі світової літератури на прикладі творчости Г.К.Андерсена.
Дод.точки доступу: Андерсен, Ганс Крістіан (данський письменник, казкар ; 1805-1875) \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>22.
|
Тамбовська, Крістіна. Концепція розвитку ЗЗСО [Текст] : напрями роботи щодо якісного оновлення зиісту навчання / Крістіна Тамбовська> // Директор школи (Шкільний світ). - 2019. - № 4. - С. 57-61 : табл.
Рубрики: Загальноосвітні школи Якість освіти Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- саморозвиток і самореалізація особистості -- освітній процес Анотація: Про пріоритетні напрями розвитку освіти в школі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>23.
|
Кочерга, О. Людина і світ [Текст] : факультатив. заняття у 8 кл. / Оксана Кочерга> // Психолог (Шкільний світ). - 2011. - № 39 (жовтень). - С. 21-23
Рубрики: Профорієнтація--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): профільне навчання -- мотивація -- самореалізація
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>24.
|
Жукова, Г. В. Місце і роль позаакадемічної освіти в предметному полі філософії освіти [Текст] / Г. В. Жукова> // Освітній дискурс: збірник наукових праць. - 2020. - № 2 (20). - С. 45-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Філософія освіти--Методологія Філософія освіти--Онтологія Позаакадемічна освіта Освіта дорослих Кл.слова (ненормовані): самореалізація людини -- діалогічне спілкування людини і освіти -- подолання деструктивної поведінки людини -- позаакадемічна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>25.
|
Соловьев, И. О. Многохарактерность действия и принципы моделирования среды в пространстве-времени профессионального образования [Текст] / И.О.Соловьев> // Мир психологии. - 2012. - № 4. - С. 149-159. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.4 Рубрики: Психологія--Професійна освіта Кл.слова (ненормовані): самореалізація Анотація: Личность развивается во взаимодействии со средой, и его вектор определяет результативность профессиональной деятельности.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>26.
|
Кучман, Світлана Модель інноваційного розвитку загальноосвітнього закладу "Школа життєтворчості" [Текст] / Світлана Кучман> // Директор школи (Шкільний світ). - 2012. - № 20. - С. 16-34
ББК 74.204 Рубрики: Інноваційна педагогіка--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): самореалізація -- культурновідповідність -- проектно-технологічна
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>27.
|
Лютий, Тарас. Модуси тіла стосовно "розумності нерозумного" [Текст] / Т. Лютий> // Філософська думка. - 2006. - № 4. - С. 76-89. - Бібліогр. в підрядк. прим.
Рубрики: Філософська антропологія--Самореалізація особистості Кл.слова (ненормовані): Тіло -- Душа Анотація: Досліджують тему тіла. Такі дослідження тіла були спричинені глибокою підпалиною суспільної свідомісті, вякій утілилося бузувірське тавро тоталітаризму, коли тіло людини потрапило у фокус політики. Здійснювали дослідження людської тілесності на грунті впровадження та аналізу низки опозицій: тіло та душа; плоть та дух; плотське та розумне тощо.
Дод.точки доступу: Ніцше, Ф.; Фуко, М. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>28.
|
Зубок, Ю. А. Молодёжь на рынке труда: транзитивные процессы в условиях постсоветской трансформации [Текст] / Ю. А. Зубок> // Социально-гуманитарные знания. - 2012. - № 3. - С. 3-27
. - ISSN 0869-8120 Рубрики: Молодь--Ринок праці--Російська Федерація Кл.слова (ненормовані): транцизія -- транзитивні процеси -- самореалізація Анотація: Статья посвящена анализу процессов включения молодёжи в трудовые отношения и специфике жизненных переходов - транзиций - в данной сфере. Применительно к сфере труда выделяются транзитивные процессы, связанные с получением образования, приобретением профессии; началом трудовой деятельности, поиском работи по приобретённой специальности; занятосью и трудовой мобильностью; материальной обеспеченностью.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>29.
|
Батаєва, Катерина. Мотив-аналіз шкільних підручників з літератури в контексті теорії формування досягальності [Текст] / Катерина Батаєва, Катерина Макаренко, Юлія Полякова> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2017. - № 3. - С. 119-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Початкова освіта--Літературне читання--Підручники--Мотив-аналіз--Україна Кл.слова (ненормовані): мотив поведінки -- досягнення -- аффіліація -- влада -- контент-аналіз -- уникання невдачі -- самореалізація -- мотив-аналіз Анотація: У статті подано методику і результати мотив-аналізу українських шкільних підручників з літературного читання, розроблену в контексті теорії Д. Макклеланда (1971–1998). Мотив-аналіз як різновид контент-анализу має на меті вивчення частоти відтворення в тексті різноманітних мотив-ситуацій. Як основні категорії мотив-аналізу навчальних текстів були використані мотиви поведінки, проаналізовані Д. Макклеландом (досягнення, аффіліації, позитивної та негативної влади, уникання невдачі), а також мотиви самореалізації та відмови від аффіліації. У результаті проведення мотив-аналізу українських підручників з літературного читання для 2-5-го класів було виявлено позитивну мотив-тенденцію (базовим мотивом, що найчастіше відтворюється в дискурсивному просторі навчальної літератури, виявився мотив аффіліації) і негативні мотив-тенденції (низький рівень репрезентованості мотивів досягальності та самореалізації у шкільних підручниках; відносно висока частота використання негативного мотиву влади (що виявляється в акціях насильства, авторитаризму) і мотиву уникання невдачі).
Дод.точки доступу: Макаренко, Катерина; Полякова, Юлія; Маккеланд, Девід (американський психолог ; 1917-1998) \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>30.
|
Абсалямова, Я. Мотивація викладача іноземних мов технічного ВНЗ до професійної самореалізації [Текст] / Я. Абсалямова> // Рідна школа. - 2012. - № 1-2. - С. 23-26. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.48 Рубрики: Іноземні мови--ВНЗ--Професійна самореалізація Анотація: У статті розкрито сутність та значення мотивації викладача до професійної самореалізації. З'ясовано взаємозв'язок понять "мотив" і "мотивація" та виокремлено пізнавальні і соціальні мотиви, які впливають на формування прагнення викладача до самореалізації.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
|
|