Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Іноземні мови -- Навчання -- Загальноосвітні навчальні заклади<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 157
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-157 
1.


    Євенко, О. В.
    Віртуальна лабораторія іноземних мов [Текст] / О. В. Євенко, Ю. О. Дем'янова // Іноземні мови. - 2012. - № 2. - С. 67-72 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
ідеї відкритої освіти -- педагогічні нововведення -- знання критеріїв технологічності


Дод.точки доступу:
Дем'янова, Ю. О.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

2.


    Ариян, М. А.
    Особенности взаимодействия учителя и ученика по иностранным языкам [Текст] / М. А. Ариян // Иностранные языки в школе. - 2013. - N 10. - С. 14-18. - Библиогр.: с. 18 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
підручник -- критерії оцінювання -- адаптація підручника


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

3.


    Ариян, М. А.
    Ролевое общение на иностранном языке как фактор социального развития личности подростка [Текст] / М.А. Ариян // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 7. - С. 13-18. - Библиогр.: с. 18 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
социальний розвиток -- рольове спілкування -- рольові функції

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

4.


    Ариян, М. А.
    Социально развивающий подход к обучению иностранным языкам в средней школе [Текст] / М. А. Ариян // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 10. - С. 2-8. - Библиогр.: с. 8 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
наукова парадигма -- цілі навчання -- зміст навчання

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

5.


    Архипенкова, Н. А.
    Европейский языковой портфель в начальной школе [Текст] / Н. А. Архипенкова // Иностранные языки в школе. - 2013. - N 9. - С. 35-38. - Библиогр.: с. 38 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
рефлексія учбового процесу -- дескриптор -- етапи роботи з портфоліо


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

6.


    Арьяева, Л. В.
    Международное сотрудничество школы как достижения значимых образовательных результатов [Текст] / Л. В. Арьяева, М. В. Лукина // Иностранные языки в школе. - 2013. - № 1. - С. 39-43
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
проекти школи -- соціальне партнерство -- міжнародні контакти


Дод.точки доступу:
Лукина, М. В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

7.


    Бігич, О. Б.
    Блог і подкаст технології формування міжкультурної компетентності на різних ступенях навчання іноземної мови [Текст] / О. Б. Бігич // Іноземні мови. - 2017. - № 3. - С. 3-9. - Бібліогр.: с. 9 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
міжкультурна компетентність -- технології навчання -- подкаст
Анотація: У статті представлено сучасні тнхнології формування міжкультурної комунікативної компетентності на різних ступенях навчання іноземної мови в загальноосвітніх навчальних закладах. Розглянуто визначення міжкультурної компетентності й виокремлювані складники. З-поміж сучасних технологій формування міжкультурної компетентності виокремлено блог і подкаст технології. Проаналізовано дидактичні матеріали низки автентичних блогів і подкастів. Досліжено потенційні можливості формуванння міжкультурної компетентностей на різних ступенях навчання іноземної мови в загальноосвітніх навчальних закладах.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

8.


    Бігич, О. Б.
    Електронний кейс як засіб формування у майбутніх менеджерів туризму міжкультурної компетентності [Текст] / О. Б. Бігич // Іноземні мови. - 2017. - № 1. - С. 17-22. - Бібліогр.: с. 22 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
екологічний туризм -- менеджери туризму -- технологія case study
Анотація: У статті представлено електронні кейси "Turismo ecologico en Costa Rica" й "Ecoturism in Australia" як приклад сучасного засобу професійно орієнтованого навчання іноземної мови майбутніх менеджерів туризму. Описано змістове наповнення кейсів. Наведено приклади комунікативних ситуацій на основному етапі роботи з кейсом під час професійно орієнтованої рольової гри


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

9.


    Бігич, О. Б.
    Креативне письмо на уроках іноземної мови: малі віршовані форми як засоби формування міжкультурної компетенції [Текст] / Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2017. - № 2. - С. 11-15. - Бібліогр.: с. 15 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
міжкультурна компетентність -- креативне письмо -- підходи
Анотація: У статті представлено міжкультурну компетентність як цільову для формування на уроках іноземної мови. Наведено визначення міжкультурної компетентності. Виокремлено її складники. Акцентовано роль креативного письма в формуванні міжкультурної компетентності. З-поміж малих віршованих форм виокремлено вірш-діамант, клеріх'ю, акровірш, синквейн, які проілюстровано прикладамианглійською мовою.Згадано два підходи до навчання письма, з-поміж яких найприятнішим для навчання школярів креативного письма є процесуальний підхід


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

10.


    Білоножко, Н. Є.
    Стратегії старшокласника як суб'єкта навчальної діяльності [Текст] / Н.Є. Білоножко ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. // Іноземні мови. - 2011. - № 4. - С. 13-17. - Бібліогр.: с. 17 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
навчальні стратегії -- метакогнітивні стратегії -- мнемічні стратегії
Анотація: У статті проводиться психологічний аналіз вікового періоду учнів старшої школи як суб'єктів навчальної діяльності і на цій основі визначаються властиві їм навчальні стратегії

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

11.


    Барбаш, Е. М.
    Контроль у вітчизняних підручниках з іноземних мов (60-80-ті роки ХХ століття) [Текст] / Е. М. Барбаш // Іноземні мови. - 2017. - № 1. - С. 3-9. - Бібліогр.: с. 9 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
іншомовна освіта -- навчальні досягнення -- вимоги
Анотація: В статті проаналізовано проблему відображення контролю навчальних досягнень у вітчизняних підручниках з іноземних мов. Встановлено, що зміст контролю визначався залежно від цілей і методів викладання іноземних мов: від характеристики якості знань учнів (60-ті роки), рівнів навченості (70-ті роки), успішності та результатів навчально-пізнавальної діяльності (80-і - 90-і роки) до навчальних компетенцій учнів (початок ХХІ ст.) Зміни об'єктів контролю викликали відповідні зміни в підручниках: збільшувалася кількість завдань щодо відповідної мовленнєвої діяльності, змінювалася тематика текстів, вводився тематичний контрольза успішністю учнів, вводилися нові завдання для аудіювання, раціоналізувалися методи перевірки , ширше застосовувалися усна і письмова перевірки, методи графічної та тестової перевірки. Досліджено критерії і показники рівня сформованості всіх видів мовленнєвої діяльності, досліджено об'єкти та методи контролю


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

12.


    Баринова, С. Э.
    О развитии творческих способностей учащихся средствами иностранного языка [Текст] / С. Э. Баринова // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 9. - С. 32-36. - Библиогр.: с. 35 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
кроскультурная грамотність -- креативність -- творче мислення

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

13.


    Безус, С. Н.
    Обучение деловому письму на иностранном языке в школе и ВУЗЕ [Текст] / С. Н. Безус // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 1. - С. 64-69. - Библиогр.: с. 69 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
іншомовний діловий лист -- рівні володіння мовою ділового листування -- вміння ділового листа

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

14.


    Биболетова, М. З.
    Концепция учебного предмета "Иностранный язык" [Текст] / М. З. Биболетова, Н. Н. Трубанева, А. В. Щепилова // Иностранные языки в школе. - 2013. - N 9. - С. 2-9. - Библиогр.: с. 9 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетенція -- компетентнісний підхід -- діяльнісний підхід


Дод.точки доступу:
Трубанева, Н. Н.; Щепилова, А. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

15.


    Бим, И. Л.
    Что нового привносит личностно-ориентированная парадигма в образование подрастающего поколения [Текст] / И. Л. Бим // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 10. - С. 3-7 : ил. - Библиогр.: с. 7 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- особистісно-орієнтована парадигма

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

16.


    Богушевич, Н. В.
    Формування потенційного словника учнів основної і старшої загальноосвітньої школи під час читання [Текст] / Н. В. Богушевич, В. В. Сорока ; Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка // Іноземні мови. - 2011. - № 2. - С. 10-15. - Текст укр., англ. - Бібліогр.: с. 15
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
потенційний словник -- мовна здогадка -- прийоми здогадки
Анотація: У статті описується номенклатура прийомів мовної і мовленнєвої здогадки про значення незнайомих лексичних одиниць. Надаються деякі рекомендації вчителеві щодо цілеспрямовоної роботи з навчання учнів самостійного розуміння незнайомої лексики при читанні


Дод.точки доступу:
Сорока, В. В.; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

17.


    Бондаренко, О.
    Психологічне обгрунтування раннього білінгвізму [Текст] / О. Бондаренко // Іноземні мови в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 36-38
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
рецептивний білінгвізм -- інтерференція -- змішування двох мов

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

18.


    Борецька, Г. Е.
    Методика формування іншомовної компетенції у техніці читання [Текст] / Г. Е. Борецька ; Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2012. - № 1. - С. 3-8 : ілюстр. - Текст укр., англ. - Бібліогр.: с. 8 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
іншомовна компетентність -- навички і знання -- техніка читання
Анотація: У статті розглядаються питання, що стосуються загальної характеристики іншомовної компетентності у техніці читання, цілей її формування в учнів початкової, основної та старшої школи, обгрунтовано етапи формування компетентності у техніці читання, вправи і завдання для її формування, засоби формування компетентності у техніці читанняі контроль рівня її сформованості.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

19.


    Борзова , Е. В.
    О приоритетной стратегии в иноязычном образовании [Текст] / Е. В. Борзова // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 3. - С. 21-27. - Библиогр.: с. 27 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
культура в навчанні іноземним мовам -- роль культури носіїв мови -- діалог особистісних культур

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

20.


    Бориско, Н. Ф.
    Проблемы межкультурной комунникации и подготовка переводчика [Текст] / Н. Ф. Бориско ; Київ. нац. лінгв. ун-т. // Іноземні мови. - 2015. - № 3. - С. 15-24. - Бібліогр.: с. 24 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
міжкультурна комунікація -- міжкультурна компетентність -- підготовка перекладачів


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

21.


    Борисова, Е. Г.
    Проблемные задания по фонетике в курсе "история языка" [Текст] / Е.Г. Борисова // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 9. - С. 89-95. - Библиогр.: с. 95 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
історія мови -- проблемне завдання -- діахронічна фонетика

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

22.


    Буренко, В.
    Основні аспекти формування ключових життєвих компетентностей учнів на уроках іноземної мови [Текст] / В. Буренко // Іноземні мови в школах України. - 2018. - № 3. - С. 2-16
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
життєва компетентність -- громадська відповідальність -- іноземні мови


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

23.


    Буренко, В.
    Роль культурологічного підходу у навчанні іноземної мови [Текст] / В. Буренко // Іноземні мови в школах України. - 2015. - № 5. - С. 5-6
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
принципи міжнародного гуманізму -- толерантність -- національна спадщина


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

24.


    Вдовина, Е. К.
    Психолого-педагогические исследования билингвального обучения в Финляндии [Текст] / Е.К. Вдовина // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 1. - С. 57-61. - Библиогр.: с. 61 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
методична система -- вплив Clil на навчання -- вплив Clil на мотивацію учня

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

25.


    Вербицкая, М. В.
    Новая модель устной части ЕГЭ по иностранным языкам [Текст] / М. В. Вербицкая, К. С. Махмурян , В. Н. Симкин, Е. Н. Соловова // Иностранные языки в школе. - 2013. - N 9. - С. 10-20 : ил. - Библиогр.: с. 18 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
монологічне мовлення -- діалогічне мовлення -- полілогічне мовлення


Дод.точки доступу:
Махмурян, К. С.; Симкин, В. Н.; Соловова, Е. Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

26.


    Винтер, А. В.
    Использование естественных психических механизмов в обучении иностранному языку [Текст] / А. В. Винтер // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 11. - С. 55-58. - Библиогр.: с. 58 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
синтагматика -- слухове сприйняття -- неусвідомленість

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

27.


    Волкова, О. Ю.
    Интегрированый урок-игра "Robin and Till" в лингвистической гимназии (английский и немецкий языки) [Текст] / О.Ю. Волкова ; Н.И. Сердюкова // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 7. - С. 38-41. - Текст рос., англ, нем. . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
інтегрований урок -- приказки -- казки


Дод.точки доступу:
Сердюкова, Н.И.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

28.


    Гаврилюк, О. А.
    Развитие автономности субъектов образовательного процесса при обучении иностранному языку в ВУЗе [Текст] / О. А. Гаврилюк // Иностранные языки в школе. - 2013. - N 10. - С. 8-13. - Библиогр.: с. 13 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
суб'єкти освітнього середовища -- автономність студента -- особистісно-професійний саморозвиток


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

29.


    Гальскова, Н. Д.
    Проблемы иноязычного образования на современном этапе и возможные пути их решения [Текст] / Н. Д. Гальскова // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 9. - С. 2-9. - Библиогр.: с. 8 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- навчання іноземним мовам -- іншомовна освіта

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

30.


    Гальскова, Н. Д.
    Ценности современного мира глобализации и межкультурное образование как ценность [Текст] / Н. Д. Гальскова, Е. Г. Тарева // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 1. - С. 3-11. - Библиогр.: с. 10 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
міжкультурна освіта -- цінності глобального світу -- міжкультурна освіта як цінність


Дод.точки доступу:
Тарева, Е. Г.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-157 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)