Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Зарубіжна література -- Методи навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 101
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-101   101-101 
1.


    Єрошенко, Рита.
    Організація науково-дослідницької діяльності учнів у закладах загальної середньої освіти [Текст] / Рита Єрошенко // Всесвітня література в школах України. - 2020. - № 7/8. - С. 29-36 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади

   Науково-дослідницька робота--Обдарована молодь

   Позанавчальна виховна робота--Науково-дослідницька діяльність--Зарубіжна література

   Методи навчання--Науково-дослідницька робота

Кл.слова (ненормовані):
дослідницька діяльність учнів -- методика організації -- уроки зарубіжної літератури


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Івашко, Ольга.
    Усі ми родом із дитинства [Текст] : сценарій літературного свята / О. Івашко // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2017. - № 6 (черв.). - С. 48-50. - До 75-річчя з часу написання казки-притчі А. де Сент-Екзюпері "Маленький принц"
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Свята --Сценарії



Дод.точки доступу:
Маленький принц, казка-притча \про твір\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Ільяшенко, М. А.
    Театральне мистецтво як один із аспектів вивчення світової літератури [Текст] / М. А. Ільяшенко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 4. - С. 4-6. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Зарубіжна література--Досвід

Кл.слова (ненормовані):
театр -- складання сценаріїв -- інсценування -- прийом рольової гри -- шкільний театр
Анотація: Автор публікації пропонує ознайомитися із власним досвідом викладання світової літератури, зокрема акцентує увагу на використанні театрального мистецтва в процесі навчання. Цей процес вчитель уявляє собі за наступною формулою: "творчість автора+ творчість школяра+творчість учителя=урок як новий вид мистецтва". Наведено приклади методів та прийомів роботи в цьому напрямку.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

4.


    Андрусик, С. І.
    Щасливий випадок [Текст] : літературна гра. 8 клас / С. І. Андрусик // Зарубіжна література в школах України. - 2009. - № 5. - С. 50-51
ББК 74
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Аркуша, М.
    Прийоми роботи з художнім текстом у 5-6 класах [Текст] / Марина Аркуша // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 6/7. - С. 47.
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Зарубіжна література--Аналіз художнього твору

Кл.слова (ненормовані):
різноманітні прийоми -- прилучення учнів до читання
Анотація: Вчитель ділиться досвідом використання різноманітних прийомів роботи з художнім текстом на уроках зарубіжної літератури.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Аркуша, Сергій.
    Шляхами "Пілігрима" [Текст] : літературно-географічна гра для 6-го класу / С. Аркуша, Н. Пашковська // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2017. - № 6 (черв.). - С. 61-67
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Ігри--Літературно-географічні

Анотація: Вивчення творчості Ж. Верна.


Дод.точки доступу:
Пашковська, Наталя; П'ятнадцятирічний капітан, роман \про твір\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Біла, О. О.
    Мультимедійні технології навчання на уроках зарубіжної літератури [Текст] / О. О. Біла // Зарубіжна література в школі. - 2018. - № 21/22 (листоп.). - С. 24-29 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Анотація: Застосування новітніх інформаційних технологій, електронних засобів навчального призначення на уроках зарубіжної літератури.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Біла, О. О.
    Мультимедійні технології навчання на уроках зарубіжної літератури [Текст] / О. О. Біла // Зарубіжна література в школі. - 2020. - № 23/24. - С. 9-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Педтехнології--Інформаційно-комунікативні технології

   Педтехнології--Комп'ютерні (нові інформаційні)

   Зарубіжна література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
сучасні інформаційні технології -- уроки зарубіжної літератури -- електронний підручник
Анотація: Комп'ютерні технології на уроці літератури як методична проблема.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Бобик, Л. Р.
    "Он тебе приснился новым" [Текст] : урок-екскурсія пушкінськими місцями. 9 клас / Л. Р. Бобик // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2009. - № 2. - С. 33-36
ББК 74
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання

Є примірники у відділах: всього 1 : ВА (1)
Вільні: ВА (1)


Знайти схожі

10.


    Богосвятська, А. -М.
    Імідж сучасного уроку світової літератури [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 11. - С. 2-7. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 74.268.0
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Зарубіжна література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
імідж вчителя -- візуальний імідж -- внутрішній образ -- середовищний імідж -- модернізація -- моральне старіння -- ефективні технології -- гуманізація освіти -- принципи уроку світової літератури
Анотація: Статтю присвячено проблемі іміджу (позитивного, нейтрального, негативного образу) сучасного уроку світової літератури. Мета публікації - спрямувати рух думки сучасного словесника у бік розуміння того, як підняти імідж уроку. Детально розглянуто елементи, з яких складається імідж вчителя, характеристики внутрішнього образу словесника, принципи формування середовищного іміджу уроків світової літератури, а також сучасні технології, завдяки яким учитель повинен підняти статус уроку, його авторитет в очах учнів і батьків.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Богосвятська, А. -М.
    Інтерактивний підхід до вивчення літератури як пробудження пізнавальної діяльності учнів [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 2. - С. 37-41. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
моделі навчання -- мета та завдання інтерактивного навчання -- основні методи і прийоми -- переваги інтерактивного навчання
Анотація: У статті розглянуто інтерактивну технологію навчання та її застосування на уроках світової літератури. Висвітлено мету й завдання інтерактивного навчання як сукупності найбільш оптимальних форм роботи, що сприяє активізації пізнавальної діяльності учнів, розвитку критичного мислення, мовленнєвих навичок. Зокрема, подано технологічну карту інтерактивного уроку, охарактеризовано різноманітні форми, методи і прийоми роботи, а також обгрунтовано переваги інтерактивного підходу до вивчення літератури.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

12.


    Богосвятська, А. -М.
    Арома-імідж уроку літератури [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - С. 16-22. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
аромат -- запах дарів природи -- цілющі властивості речовин -- актуалізація нюхового органу чуття -- методи і прийоми -- запах у назвах творів -- аромати в художніх творах -- вправи для валеохвилинок
Анотація: У статті розкрито роль і значення ароматів (запахів) у житті людини, їхній психоемоційний вплив. Визначено основні шляхи методики використання ароматерапії на різних уроках та етапах уроку світової літератури. Додано інформацію про аромати в творах деяких зарубіжних письменників, а також вправи для валеохвилинок.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Богосвятська, А. -М.
    Методичні прийоми технології розвитку критичного мислення учнів через читання та письмо [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 2. - С. 7-12. - Бібліогр.: 21 назва.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
освітня технологія -- технологічна карта -- триступенева модель -- методи та прийоми -- виклик -- усвідомлення змісту -- рефлексія -- основні принципи технології
Анотація: У статті викладено методику розвитку критичного мислення учнів через читання та письмо, базові поняття якої - "вдумливе читання" і "рефлексивне письмо". Висвітлено три основні етапи цієї технології, тобто технологічну карту. На етапі усвідомлення змісту (побудови знань) подано розгорнуту характеристику різноманітних методів і прийомів, зокрема таких, як метод "Прес", "кластери", "читання з зупинками", "навчальна дискусія". "спільний пошук" та ін. Визначено основні принципи технології критичного мислення, яка дозволяє максимально підвищити ефективність навчально-виховного процесу та засвоєння знань на уроках світової літератури.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

14.


    Богосвятська, А. -М.
    Нові тенденції вивчення біографії письменника [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 2. - С. 19-29. - Бібліогр.: 33 назви.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
мета і завдання шкільного курсу вивчення біографії -- принципи вивчення життєпису -- неповторна особистість -- духовна еволюція особистості -- робота з портретом -- спорт у житті письменників -- інноваційні технології -- жанри занять -- творчі завдання та прийоми -- творчі роботи
Анотація: У статті подано спрообу узагальнення досвіду з вивчення біографії письменника на сучасному уроці світової літератури. Охарактеризовано мету й завдання шкільного вивчення біографії, вікові особливості учнів при сприйнятті біографічного матеріалу. Визначено основні методи вивчення особистості письменника як єдності характеру, життєвого досвіду, світогляду, таланту, ідейно-естетичної спрямованості. Зокрема, розглянуто такі прийоми, як робота з портретом, використання інноваційних технологій (модульні. ігрові, проектні, комп'ютерні, гіпертекстові та ін.). Охарактеризовано основні жанрові різновиди занять з вивчення біографії письменника, а також різноманітні творчі завдання, прийоми та оригінальні виховні заходи.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

15.


    Богосвятська, А. -М.
    Організація роботи в творчих учнівських групах на уроках світової літератури [Текст] / А.-М. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 39-40. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 74.268.3
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
групова робота -- правила спілкування -- приклади завдань -- груповий проект
Анотація: У статті визначено основні аспекти методики групової діяльності учнів на уроках світової літератури. Детально проаналізовано таку популярну форму роботи, як створення учнівських груп: їх типи, загальні правила організації, ролі усередині групи, варіанти завдань, правила спілкування в групі тощо.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Богосвятська, А. -М.
    Особливості вивчення теоретико-літературних понять [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 2. - С. 30-36. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
теорія літератури -- три групи понять -- основні теоретико-літературні проблеми -- принципи вивчення -- інструмент літературознавчого аналізу -- тема -- проблема -- ідея -- концепція твору -- робота над творами різних жанрів -- методичні прийоми аналізу
Анотація: У статті висвітлено основні напрями методики вивчення теоретико-літературних питань на уроках свтової літератури. Розглянуто питання: що саме, з якою метою та яким чином вивчати матеріал з теорії літератури. Приділено увагу основним теоретико-літературним проблемам, принципам, методам і прийомам навчання, зокрема у роботі над творами різних жанрів.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

17.


    Богосвятська, А. -М.
    Проектно-діяльнісна технологія навчання [Текст] / А.-М. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 20-27. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.268.3
Рубрики: Педагогіка--Методологія
   Зарубіжна література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
історія виникнення методу проектів -- вибір теми -- типологія освітніх проектів -- етапи роботи -- результати діяльності -- захист проекту -- критерії оцінювання -- пам'ятки для учнів
Анотація: Метою цієї публікації є характеристика методу проектів, заснованого на проектності як універсальної здатності людського мислення. Надано розгорнутий аналіз технології, від вибору теми до оцінювання захисту проекту, запропоновано відповідні пам'ятки для учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Богосвятська, А. -М.
    Розвиток інтегративного мислення учнів засобами мистецтва художнього слова [Текст] / А.-М. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 33-38. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.268.3
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Зарубіжна література--Інтегрований урок

Кл.слова (ненормовані):
синергетика -- вища інтегрованість індивідуальної свідомості -- інтегрований урок (ІУ) -- класифікація ІУ -- технологія ІУ -- міжпредметні зв'язки -- види і форми ІУ
Анотація: Мета запропонованої статті - висвітлити властивості, принципи й види інтегративного мислення та показати особливості його розвитку на уроках світової літератури. Основну увагу приділено технології проведення інтегрованого уроку літератури.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Богосвятська, А. -М.
    Сучасні педагогічні технології у практиці вчителя світової літератури [Текст] / А.-М. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 2-9. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 74.268.3
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
структура технології -- проектно-діяльнісна технологія -- педагогічна майстерня -- розвиток критичного мислення -- проблемне навчання -- біоадекватна (ноосферна) технологія -- технологія зустрічних зусиль -- створення ситуації успіху -- ейдотехніка -- діалогова технологія -- особистісно орієнтована технологія -- інтерактивна технологія -- комп'ютерні технології -- здоров'язбережувальні освітні технології
Анотація: Стаття має на меті: сформувати у педагогів уявлення про сучасні технології навчання як спосіб впливу вчителя на учнів та сукупність форм і методів навчання; розвивати творче ставлення вчителів до технології навчального процесу, заснованого на високій методичній культурі; коротко розкрити зміст основних педагогічних технологій, які можна використати на уроках світової літератури.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Богосвятська, А. -М.
    Технологія зустрічних зусиль як ознака сучасного уроку літератури [Текст] / А.-М. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 10-13. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.268.3
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
мета та завдання технології -- технологічна карта уроку -- етапи -- основні характеристики уроку
Анотація: У статті охарактеризовано технологію зустрічних зусиль як активізацію спрямованих емоційних, інтелектуальних, вольових зусиль учасників навчання, що передбачає у підсумку високу результативність навчальної діяльністі. Окреслено мету та завдання технології, а також надано опис п'яти основних етапів уроку, побудованого згідно зі вказаною технологією.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-101   101-101 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)