Пошуковий запит: (<.>S=Зарубіжна література -- Методи навчання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 101
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Каніболоцька, О. А. Використання електронних енциклопедій під час вивчення творів зарубіжної літератури [Текст] : на матеріалі казки-новели Гофмана "Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер" / О. А. Каніболоцька> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2009. - № 2. - С. 16-21
ББК 74 Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер, новела
Дод.точки доступу: Гофман, Ернст Теодор Амадей (німецький письменник-романтик, композитор, художник і юрист ; 1776-1822) \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Кузнецова, О. Підсумкові уроки ЗЛ у 8 класі [Текст] : Урок 1. Урок-гра "Брей-ринг " . Урок 2. Урок-гра "Найрозумніший " / О. Кузнецова> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2009. - № 17. - С. 14-18
ББК 74 Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): дидактичні ігри
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Лепешкина, Е. Прекрасная страна Любовь [Текст] : литературный вечер, посвященный теме любви в поэзии Средневековья и Возрождения / Е. Лепешкина> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2009. - № 2/3. - С. 14-17
ББК 74 Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання Естетичне виховання Свята --Сценарії
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Кірган, Л. М. "Пригорнись душею до Вкраїни" [Текст] : літературна композиція "Україна в творчості зарубіжних письменників" / Л. М. Кірган> // Зарубіжна література в школах України. - 2009. - № 4. - С. 52-55
ББК 74 Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Андрусик, С. І. Щасливий випадок [Текст] : літературна гра. 8 клас / С. І. Андрусик> // Зарубіжна література в школах України. - 2009. - № 5. - С. 50-51
ББК 74 Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Бобик, Л. Р. "Он тебе приснился новым" [Текст] : урок-екскурсія пушкінськими місцями. 9 клас / Л. Р. Бобик> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2009. - № 2. - С. 33-36
ББК 74 Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВА (1) Вільні: ВА (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Галелюк, І. О. Використання активних методів навчання у процесі вивчення зарубіжної літератури [Текст] / І. О. Галелюк> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2009. - № 2. - С. 14-16
ББК 74 Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВА (1) Вільні: ВА (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Богосвятська, А. -М. Імідж сучасного уроку світової літератури [Текст] / Анна-Марія Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 11. - С. 2-7. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 74.268.0 Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання Зарубіжна література--Урок Кл.слова (ненормовані): імідж вчителя -- візуальний імідж -- внутрішній образ -- середовищний імідж -- модернізація -- моральне старіння -- ефективні технології -- гуманізація освіти -- принципи уроку світової літератури Анотація: Статтю присвячено проблемі іміджу (позитивного, нейтрального, негативного образу) сучасного уроку світової літератури. Мета публікації - спрямувати рух думки сучасного словесника у бік розуміння того, як підняти імідж уроку. Детально розглянуто елементи, з яких складається імідж вчителя, характеристики внутрішнього образу словесника, принципи формування середовищного іміджу уроків світової літератури, а також сучасні технології, завдяки яким учитель повинен підняти статус уроку, його авторитет в очах учнів і батьків.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Богосвятська, А. -М. Сучасні педагогічні технології у практиці вчителя світової літератури [Текст] / А.-М. Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 2-9. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 74.268.3 Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): структура технології -- проектно-діяльнісна технологія -- педагогічна майстерня -- розвиток критичного мислення -- проблемне навчання -- біоадекватна (ноосферна) технологія -- технологія зустрічних зусиль -- створення ситуації успіху -- ейдотехніка -- діалогова технологія -- особистісно орієнтована технологія -- інтерактивна технологія -- комп'ютерні технології -- здоров'язбережувальні освітні технології Анотація: Стаття має на меті: сформувати у педагогів уявлення про сучасні технології навчання як спосіб впливу вчителя на учнів та сукупність форм і методів навчання; розвивати творче ставлення вчителів до технології навчального процесу, заснованого на високій методичній культурі; коротко розкрити зміст основних педагогічних технологій, які можна використати на уроках світової літератури.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Хроменко, І. Проблемно-тематичний аналіз твору [Текст] : заняття № 3 / Ірина Хроменко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 7/8. - С. 22-28.
ББК 74+83 Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання Літературознавство--Аналіз художнього твору Українська література--Інтегрований урок Кл.слова (ненормовані): "пекуча" проблема твору -- проблемна ситуація -- проблемні завдання -- етика -- технологія проблемного навчання -- приклади проблемних ситуацій -- В. Нестайко (інтегрований урок) Анотація: Третє тренінгове заняття для учителів-словесників містить характеристику такого методу аналізу художнього твору, як проблемно-тематичний. Автор пропонує конспект уроку за твором В. Нестайка "Дивовижні пригоди в 6-Б" та фрагменти інших уроків з метою демонстрації методики даного аналізу.
Дод.точки доступу: Нестайко, Всеволод Зіновийович (український дитячий письменник, прозаїк ; 1930-2014) \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Каніболоцька, О. А. Вивчення драми Б. Брехта "Життя Галілея" з використанням різних типів аналізу художнього твору : [4 уроки] [Текст] / О. А. Каніболоцька> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 4. - С. 9-12.
ББК 74.268.0 Рубрики: Німецька література--Брехт Бертольт (1898-1956 рр.) Зарубіжна література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): історична драма -- три редакції п'єси -- життя Галілея як боротьба -- сиитема символів -- аналіз твору -- бесіда -- методи та прийоми роботи Анотація: У статті викладено методику комплексного використання різних типів аналізу художнього твору (текстуального, оглядового й ознайомлювального). Розглянуто особливості такої методики на прикладі вивчення історичної драми Бертольта Брехта "Життя Галілея" в 11-му класі.
Дод.точки доступу: Брехт, Бертольт (німецький драматург і поет ; 1898-1956) \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Богосвятська, А. -М. Технологія зустрічних зусиль як ознака сучасного уроку літератури [Текст] / А.-М. Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 10-13. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.268.3 Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): мета та завдання технології -- технологічна карта уроку -- етапи -- основні характеристики уроку Анотація: У статті охарактеризовано технологію зустрічних зусиль як активізацію спрямованих емоційних, інтелектуальних, вольових зусиль учасників навчання, що передбачає у підсумку високу результативність навчальної діяльністі. Окреслено мету та завдання технології, а також надано опис п'яти основних етапів уроку, побудованого згідно зі вказаною технологією.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Богосвятська, А. -М. Організація роботи в творчих учнівських групах на уроках світової літератури [Текст] / А.-М. Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 39-40. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 74.268.3 Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): групова робота -- правила спілкування -- приклади завдань -- груповий проект Анотація: У статті визначено основні аспекти методики групової діяльності учнів на уроках світової літератури. Детально проаналізовано таку популярну форму роботи, як створення учнівських груп: їх типи, загальні правила організації, ролі усередині групи, варіанти завдань, правила спілкування в групі тощо.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Богосвятська, А. -М. Розвиток інтегративного мислення учнів засобами мистецтва художнього слова [Текст] / А.-М. Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 33-38. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.268.3 Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання Зарубіжна література--Інтегрований урок Кл.слова (ненормовані): синергетика -- вища інтегрованість індивідуальної свідомості -- інтегрований урок (ІУ) -- класифікація ІУ -- технологія ІУ -- міжпредметні зв'язки -- види і форми ІУ Анотація: Мета запропонованої статті - висвітлити властивості, принципи й види інтегративного мислення та показати особливості його розвитку на уроках світової літератури. Основну увагу приділено технології проведення інтегрованого уроку літератури.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Богосвятська, А. -М. Проектно-діяльнісна технологія навчання [Текст] / А.-М. Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 20-27. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.268.3 Рубрики: Педагогіка--Методологія Зарубіжна література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): історія виникнення методу проектів -- вибір теми -- типологія освітніх проектів -- етапи роботи -- результати діяльності -- захист проекту -- критерії оцінювання -- пам'ятки для учнів Анотація: Метою цієї публікації є характеристика методу проектів, заснованого на проектності як універсальної здатності людського мислення. Надано розгорнутий аналіз технології, від вибору теми до оцінювання захисту проекту, запропоновано відповідні пам'ятки для учнів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Вількос, І. С. Вивчення казки Шарля Перро "Попелюшка" [Текст] : [урок] / І. С. Вількос> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 7/8. - С. 54-55.
ББК 74.268.39 Рубрики: Дитяча література--Перро Шарль (1628-1703 рр.)--Франція Зарубіжна література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): аналіз змісту казки -- чарівний елемент -- порівняльна характеристика персонажів Анотація: Мета поданого уроку - формувати в учнів навички аналізу художнього твору, розвивати творче мислення, виховувати в школярів працьовитість, щирість, людяність.
Дод.точки доступу: Перро, Шарль (французький письменник, поет і критик, основоположник жанру літературної казки ; 1628-1703 ) \о нем\ Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
|
>17.
|
Гузь, О. О. Особливості втілення художнього конфлікту в чарівній казці (за російською народною казкою "Василина Прекрасна") [Текст] / О. О. Гузь> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 7/8. - С. 52-53. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 74.268.39 Рубрики: Зарубіжна література--Позакласне читання Фольклор--Казки--Росія Фольклор--Методика Зарубіжна література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): історико-культурна довідка -- виникнення образу Баби-Яги -- аналітико-інтерпретаційне дослідження -- перемога добра над злом Анотація: Подано розробку уроку, мета якого полягає в наступному: розкрити особливості художнього конфлікту в чарівній казці як зображення неодмінної перемоги добра над злом; розвивати навички аналітико-інтерпретаційного прочитання художніх текстів, вміння переказувати твір та характеризувати героїв.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
|
>18.
|
Григоренко, О. П. Збірка Джанні Родарі "Казки по телефону" [Текст] : [урок] / О. П. Григоренко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 7/8. - С. 55-56
ББК 74.268.39 Рубрики: Дитяча література--Родарі Джанні (1920-1980 рр.)--Італія Зарубіжна література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): особистість і творчість Дж. Родарі -- композиція і зміст казок Анотація: Мета запропонованого уроку наступна: ознайомимти учнів з особистістю і творчістю італійського письменника Дж. Родарі; розвивати аналітичні здібності та навички виразного читання учнів; сприяти формуванню найкращих людських чеснот.
Дод.точки доступу: Родарі, Джанні (1920-1980) \про нього\ Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
|
>19.
|
Тіхоненко, С. О. Сенс співвідношення художніх світів у казці Джозефа Ред'ярда Кіплінга "Рікі-Тікі-Таві" [Текст] : [урок] / С. О. Тіхоненко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 7/8. - С. 58-59
ББК 74.268.39 Рубрики: Письменники англійські, 19-20 ст. Зарубіжна література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): аналітико-інтерпретаційне дослідження -- бережливе ставлення до природи -- Рікі-Тікі-Таві -- Кіплінг Дж. Р. Анотація: Подано методичні рекомендації до уроку, мета якого є наступною: проаналізувати казку, зробивши головний акцент на з'ясуванні співвідношення художніх світів твору; розкрити сенс авторського задуму казки; формувати в учнів бережливе ставлення до природи, прагнення жити в злагоді з оточуючим світом.
Дод.точки доступу: Кіплінг, Джозеф Редьярд (англійський письменник, перший англійський нобелівський лауреат з літератури ; 1865-1936 ) \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>20.
|
Рябуха, Н. В. Сенс зображення пригод Вінні-Пуха та його друзів (за повістю-казкою Алана Мілна) [Текст] : [урок] / Н. В. Рябуха> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 7/8. - С. 57-58. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.268.39 Рубрики: Дитяча література--Мілн Алан (1882-1956 рр.)--Англія Зарубіжна література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): система завдань і запитань -- аналітичне дослідження тексту -- аналіз перших чотирьох пригод Вінні-Пуха Анотація: Запропоновано розробку уроку, який має на меті наступне: ознайомити з особистістю Алана Мілна, проаналізувати фрагменти казки "Вінні-пух та його друзі"; вчити характеризувати персонажів твору; формувати в учнів кращі моральні якості.
Дод.точки доступу: Мілн, Алан (Алан Александр ; англійський дитячий письменник, творець казок про Вінні Пуха ; 1882-1956) \о нем\ Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
|
|
|