Пошуковий запит: (<.>S=Зарубіжна література -- Методи навчання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 101
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Казмирчук, А. І. Формування компаративної компетенції учнів у процесі вивчення зарубіжної літератури [Текст] / А. І. Казмирчук> // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 9. - С. 46-48
ББК 74.268.39 Рубрики: Світова література--Методика викладання Компетентність учнів--Компаративна--Уроки світової літератури Компаративне навчання--Світова література Зарубіжна література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ Анотація: В статті йдеться про використання елементів корпоративного аналізу творів на укроках зарубіжної літератури.
Знайти схожі
|
>2.
|
Шпак, Ярослава. Глобальні проблеми людства та висвітлення їх у творах зарубіжної літератури [Текст] : інтегрований урок (географія і зарубіжна література). 10 клас / Ярослава Шпак, Марія Юрчишина> // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 9. - С. 2-9
ББК 74.268.39 Рубрики: Міжпредметні зв'язки--Світова література--Географія Уроки світової літератури--Інтегровані Зарубіжна література--Методи навчання Анотація: Подано план-конспект інтегрованого уроку зарубіжної літератури та географії присвяченого глобальним проблемам людства.
Дод.точки доступу: Юрчишина, Марія
Знайти схожі
|
>3.
|
Пилюченко, Валентина. Ігрові елементи на уроках зарубіжної літератури. 7-й клас [Текст] / В. Пилюченко> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2016. - № 11. - С. 63-70
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): загадки -- кросворди -- літературний поєдинок
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Приходько, Л. І. Художньо-естетичне наповнення уроків літератури [Текст] / Л. І. Приходько> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 10. - С. 2-3.
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): мистецтво -- література і живопис -- Данте -- В. Блейк -- М. Врубель -- Тиціан -- Шекспір -- Ф. Петрарка -- античність Анотація: У статті обґрунтовано доцільність використання творів інших видів мистецтв (живопису, музики) у процесі викладання зарубіжної літератури, з метою формування гармонійної, естетично розвиненої, духовно багатої особистості. Автор на прикладі власного досвіду доводить, що використання зразків світового живопису сприяє більш глибокому зануренню у атмосферу літературного твору та розкриттю художніх образів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Богосвятська, А. -М. Арома-імідж уроку літератури [Текст] / Анна-Марія Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - С. 16-22. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): аромат -- запах дарів природи -- цілющі властивості речовин -- актуалізація нюхового органу чуття -- методи і прийоми -- запах у назвах творів -- аромати в художніх творах -- вправи для валеохвилинок Анотація: У статті розкрито роль і значення ароматів (запахів) у житті людини, їхній психоемоційний вплив. Визначено основні шляхи методики використання ароматерапії на різних уроках та етапах уроку світової літератури. Додано інформацію про аромати в творах деяких зарубіжних письменників, а також вправи для валеохвилинок.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Сагайдак, Л. Буктрейлер як засіб зацікавленості школярів до читання [Текст] / Луїза Сагайдак> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 6/7. - С. 61-62. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання Зарубіжна література--Комп'ютерне і програмоване навчання Кл.слова (ненормовані): буктрейлер -- ролик -- мета буктрейлеру -- історія -- види -- етапи створення Анотація: У статті охарактеризовано буктрейлер як один з новітніх методів пропаганди читання, зацікавлення учнів, який має привернути увагу до книжок за допомогою візуальних засобів. Розглянуто основні види й форми буктрейлерів, особливості створення відеоролика та використання його на уроці.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Чайковська, Н. М. Роздуми під час вивчення теми [Текст] : [вивчення теми "Байка у світовій літературі"] / Н. М. Чайковська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 6/7. - С. 60.
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): байка -- метод інсценування -- форми інсценування -- позитивні аспекти -- результати -- навички учнів Анотація: Вчитель зарубіжної літератури ділиться досвідом використання методів активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів під час вивчення теми "Байка у світовій літературі".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Яциковська, Наталія. Гостина в Казки [Текст] : свято для учнів 5-х класів / Н. Яциковська> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2017. - № 6 (черв.). - С. 4-7
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання Мовлення--Розвиток Свята --Сценарії Анотація: Сценарій літературного свята в школі. Інсценізація - один із видів робіт із розвитку мовлення, навичок декламування.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Холодняк, Наталія. Музей живих скульптур [Текст] : сценарій інноваційного позакласного заходу із зарубіжної літератури / Н. Холодняк> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2017. - № 6 (черв.). - С. 25-26
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання Позанавчальна виховна робота--Сценарії
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Каплун, Вікторія. Стежками прочитаних творів [Текст] : літературний квест для учнів 6-го класу / В. Каплун> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2017. - № 6 (черв.). - С. 27-31
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Смоленська, Людмила. Літературний калейдоскоп [Текст] : шоу за творами, вивченими у 5-8-х класах / Л. Смоленська, О. Буяк> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2017. - № 6 (черв.). - С. 18-24
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання Анотація: "Літературний калейдоскоп" - це захід, який проводиться у формі конкурсів, інсценувань, розважальної програми з музичним і візуальним супроводом.
Дод.точки доступу: Буяк, Олена Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Золотоцька, Тетяна. Розумники й розумниці [Текст] : літературна гра для учнів 5-х класів / Т. Золотоцька> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2017. - № 6 (черв.). - С. 8-12
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання Інтелектуальні ігри--Сценарії Кл.слова (ненормовані): літературна гра Анотація: Літературна гра проводиться за творами Марка Твена, Роальда Дала, Льюїса Керролла, Туве Янсон, Елеонор Портер.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Пасічник, Світлана. Місто щасливих дітей [Текст] : драматичний колаж для учнів 5-х класів / С. Пасічник> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2017. - № 6 (черв.). - С. 13-17
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Зарольська, Л. Изучение литературы по Комбинированной системе [Текст] : дидактический материал и методические рекомендации : [изучение романа Ф. Достоевского "Преступление и наказание"] / Любов Зарольська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 6/7. - С. 50-55. - Бібліогр.: 8 назв.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Письменники російські, 19 ст. Зарубіжна література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): Достоєвський Ф. М. -- типи уроків -- конспект уроку -- психологізм Анотація: Запропоновано досвід роботи колективу вчителів, які будують навчання за Комбінованою системою. Розглянуто структуру навчання за цією системою (типи уроків, їхні особливості). Подано дидактичний матеріал і методичні поради при вивченні роману Ф. М. Достоєвського "Злочин і кара": питання, опорний конспект, тест, диференційовані програми для різних типів уроків.
Дод.точки доступу: Достоєвський, Федір Михайлович (російський письменник, мислитель, філософ і публіцист ; 1821-1881) \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Стегній, В. Ф. Формування креативного мислення на уроках зарубіжної літератури [Текст] / В. Ф. Стегній> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 6/7. - С. 14-17.
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): прийоми активізації творчої діяльності учнів -- система формування креативного мислення -- інтерактивне навчання -- цікаві знахідки на уроці -- мультимедійні технології -- технологія ігрового навчання Анотація: На методичному занятті учителів зарубіжної літератури представлено слайди до теми "Формування креативного мислення", поданої в русі вирішення проблеми розвитку творчої особистості. Окреслено теоретичний і практичний зміст базових понять щодо активізації навчальної діяльності учнів, системи формування креативного мислення, технології його розвитку (в т. ч. інтерактивного, проблемного навчання та ін.). Окрему увагу приділено мультимедійним технологіям навчання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Гайченко, О. В. Розвиток творчої особистості учня на уроці літератури у процесі дослідницької діяльності [Текст] / О. В. Гайченко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 6/7. - С. 18-19. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): сучасна дидактика -- пошукова дослідницька діяльність -- етапи дослідницької діяльності -- прийоми організації роботи -- мультимедійні технології Анотація: У статті розкрито зміст і сутність пошуково-дослідницької діяльності на уроках літератури, яка має сприяти розвитку інтелектуальних, творчих здібностей учнів, формуванню гармонійно розвинутої особистості, визначенню активної життєвої позиції. Розглянуто основні форми, методи та прийоми роботи в цьому напрямку.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
Матвєєва, О. В. Компетентна людина - людина діяльнісна [Текст] / О. В. Матвєєва> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 6/7. - С. 12-14. - Бібліогр.: 14 назв.
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): "культуроцентрична" шкільна модель -- життєво компетентна особистість -- урок-дія -- провокація -- катарсіс -- пізнання через подив -- основні прийоми навчання -- активізація сприйняття художнього тексту Анотація: У статті зосереджено увагу на основній проблемі сучасної педагогіки - перетворення школи із "знанняцентричної" на "культуроцентричну", переорієнтації моделі передачі знань на модель формування життєво компетентної особистості. Підкреслено, що апарат світової літератури - найважливіша складова освітнього процесу. Надано характеристику такої форми роботи, як урок-дія, окреслено його мету, завдання та прийоми навчання на цьому уроці.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>18.
|
Мацкова, Л. П. Навчальний проект "Пушкін і Україна" [Текст] / Л. П. Мацкова> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 5. - С. 13-17.
Рубрики: Російська література--Пушкін Олександр Сергійович (1799-1837 рр.) Зарубіжна література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): літературно-краєзнавчий журнал "Пушкін і Україна" -- музей О. Пушкіна у Києві Анотація: Запропоновано навчальний проект, мета якого полягає в наступному: поглибити вивчення творчості О. С. Пушкіна в школі, дослідити взаємозв'язки видатного російського поета й письменника з Україною в аспекті краєзнавчої діяльності. Проект має ознайомити учнів зі сторінками біографії О. Пушкіна, зокрема його перебування в Україні, які відображено у його творчості; розвивати навички дослідницької діяльності школярів шляхом опрацювання різних джерел інформації (про перебування поета у Києві та ін.); сприяти розвитку творчих здібностей учнів, виховувати інтерес до творчості О. С. Пушкіна.
Дод.точки доступу: Пушкін, Олександр Сергійович (російський поет, прозаїк, драматург ; 1799-1837) \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>19.
|
Васильянц, М. С. Мотиваційний етап уроку. Мета та завдання активізації пізнавальної діяльності, нестандартні прийоми роботи на уроках зарубіжної літератури [Текст] / М. С. Васильянц> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 6/7. - С. 4-6.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): активізація навчально-пізнавальної діяльності -- активність учнів -- методи та прийоми Анотація: У статті висвітлено поняття та особливості активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів, надано таблицю з прикладами методів і прийомів для кожного етапу уроку.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>20.
|
Буткалюк, В. І. Технологія проблемного навчання на уроці зарубіжної літератури [Текст] / В. І. Буткалюк> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 6/7. - С. 20-23. - Бібліогр.: 14 назв.
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання Фольклор--Епос--Франція Кл.слова (ненормовані): проблема -- проблемне навчання -- ситуація -- діалог -- запитання -- структура проблемного уроку -- французький епос "Пісня про Роланда" Анотація: У статті розкрито зміст і особливості технології проблемного навчання на уроках зарубіжної літератури, подано структуру проблемного уроку. Запропоновано конспект заняття за темою: "Хоробрий лицар Роланд (образ Роланда як головного героя французького епосу "Пісня про Роланда")".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|