Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Зарубіжна література -- Методи навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 101
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-101   101-101 
1.


    Пасічник, Світлана.
    ".Щоб не висихала душі криниця" [Текст] : юліушу Словацькому присвячується / С. Пасічник // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2017. - № 6 (черв.). - С. 51-55
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Письменники польські

Анотація: Видатний польський поет і драматург, один із трьох національних поетів-пророків польської літератури поряд із Адамом Міцкевичем і Зигмунтом Красінським.


Дод.точки доступу:
Словацький, Юліуш (польський поет ; 1809-1849) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Дениско, Наталія.
    10 моїх педагогічних смаколиків [Текст] / Наталія Дениско // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2017. - № 11/12. - С. 4-6.
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
таблиці на уроці зарубіжної літератури
Анотація: Автор статті, вчитель зарубіжної літератури на оглядових уроках з вивчення літературної епохи пропонує укладання таблиць з метою кращого запам'ятовування матеріалу.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Пилюченко, Валентина.
    Ігрові елементи на уроках зарубіжної літератури. 7-й клас [Текст] / В. Пилюченко // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2016. - № 11. - С. 63-70
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
загадки -- кросворди -- літературний поєдинок


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Богосвятська, А. -М.
    Імідж сучасного уроку світової літератури [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 11. - С. 2-7. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 74.268.0
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Зарубіжна література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
імідж вчителя -- візуальний імідж -- внутрішній образ -- середовищний імідж -- модернізація -- моральне старіння -- ефективні технології -- гуманізація освіти -- принципи уроку світової літератури
Анотація: Статтю присвячено проблемі іміджу (позитивного, нейтрального, негативного образу) сучасного уроку світової літератури. Мета публікації - спрямувати рух думки сучасного словесника у бік розуміння того, як підняти імідж уроку. Детально розглянуто елементи, з яких складається імідж вчителя, характеристики внутрішнього образу словесника, принципи формування середовищного іміджу уроків світової літератури, а також сучасні технології, завдяки яким учитель повинен підняти статус уроку, його авторитет в очах учнів і батьків.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Карпенко, Л. Г.
    Інтерактивні методи навчання як засіб підвищення ефективності уроку зарубіжної літератури [Текст] / Л. Г. Карпенко // Зарубіжна література в школі. - 2020. - № 23/24. - С. 14-22
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Педтехнології--Інтерактивне навчання

   Зарубіжна література--Методичні рекомендації

   Зарубіжна література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні навчальні технології -- кооперативне навчання -- пасивна модель навчання -- активна модель навчання
Анотація: Технології колективно-групового навчання. Технології ситуативного моделювання. Технології опрацювання дискусійних питань.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Богосвятська, А. -М.
    Інтерактивний підхід до вивчення літератури як пробудження пізнавальної діяльності учнів [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 2. - С. 37-41. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
моделі навчання -- мета та завдання інтерактивного навчання -- основні методи і прийоми -- переваги інтерактивного навчання
Анотація: У статті розглянуто інтерактивну технологію навчання та її застосування на уроках світової літератури. Висвітлено мету й завдання інтерактивного навчання як сукупності найбільш оптимальних форм роботи, що сприяє активізації пізнавальної діяльності учнів, розвитку критичного мислення, мовленнєвих навичок. Зокрема, подано технологічну карту інтерактивного уроку, охарактеризовано різноманітні форми, методи і прийоми роботи, а також обгрунтовано переваги інтерактивного підходу до вивчення літератури.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

7.


    Гузь, О. О.
    Арабська народна казка [Текст] : [урок] / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 7/8. - С. 19-22
ББК 74.268.39
Рубрики: Фольклор--Казки
   Фольклор--Методика

   Зарубіжна література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
казки "Тисяча й однієї ночі" -- казка "Синдбад-Мореплавець" -- утвердження жаги відкриття світу -- аналітико-інтерпретаційне дослідження
Анотація: Надано конспект уроку за темою: "Казки "Тисяча й однієї ночі". Утвердження жаги відкриття світу, мужності й людяності в казці "Синдбад-Мореплавець" (на прикладі третьої подорожі циклу)". Мета заняття - визначити особливості чарівної та авантюрно-пригодницької казки на основі циклу про Синдбада, формувати вміння аналізу, вдумливого прочитання й осмислення тексту.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

8.


    Богосвятська, А. -М.
    Арома-імідж уроку літератури [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - С. 16-22. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
аромат -- запах дарів природи -- цілющі властивості речовин -- актуалізація нюхового органу чуття -- методи і прийоми -- запах у назвах творів -- аромати в художніх творах -- вправи для валеохвилинок
Анотація: У статті розкрито роль і значення ароматів (запахів) у житті людини, їхній психоемоційний вплив. Визначено основні шляхи методики використання ароматерапії на різних уроках та етапах уроку світової літератури. Додано інформацію про аромати в творах деяких зарубіжних письменників, а також вправи для валеохвилинок.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Сагайдак, Л.
    Буктрейлер як засіб зацікавленості школярів до читання [Текст] / Луїза Сагайдак // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 6/7. - С. 61-62. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Зарубіжна література--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
буктрейлер -- ролик -- мета буктрейлеру -- історія -- види -- етапи створення
Анотація: У статті охарактеризовано буктрейлер як один з новітніх методів пропаганди читання, зацікавлення учнів, який має привернути увагу до книжок за допомогою візуальних засобів. Розглянуто основні види й форми буктрейлерів, особливості створення відеоролика та використання його на уроці.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Иваненко, З. М.
    "В каждом человеке солнце." [Текст] : [из опыта преподавания зарубежной литератры] / З. М. Иваненко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 4. - С. 32-33.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Зарубіжна література--Досвід

Кл.слова (ненормовані):
професія вчителя -- "сонячна" педагогіка -- сучасні технології навчання -- форми інтерактивного навчання -- технологія відеометода -- критичне мислення -- міні-дослідження
Анотація: Автор статті, учитель-методист, ділиться досвідом викладання світової літератури. В наш важкий час, вважає автор, педагог повинен нести "сонце" в життя кожної дитини, вчити їх бути позитивними, працювати над собою та пізнавати світ. Для підвищення інтересу до свого предмету та активізації пізнавальної діяльності учнів автор використовує сучасні технології навчання, які докладно розглянуто в статті.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

11.


    Юрчишина, Марія.
    Від особистості письменника - до особистості учня [Текст] / Марія Юрчишина // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2018. - № 11/12. - С. 33-35.
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
вивчення біографії письменників
Анотація: В статті пропонуються різноманітні методи та прийоми, які використовує автор, вчитель зарубіжної літератури, для вивчення біографії письменників.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Каніболоцька, О. А.
    Вивчення драми Б. Брехта "Життя Галілея" з використанням різних типів аналізу художнього твору : [4 уроки] [Текст] / О. А. Каніболоцька // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 4. - С. 9-12.
ББК 74.268.0
Рубрики: Німецька література--Брехт Бертольт (1898-1956 рр.)
   Зарубіжна література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
історична драма -- три редакції п'єси -- життя Галілея як боротьба -- сиитема символів -- аналіз твору -- бесіда -- методи та прийоми роботи
Анотація: У статті викладено методику комплексного використання різних типів аналізу художнього твору (текстуального, оглядового й ознайомлювального). Розглянуто особливості такої методики на прикладі вивчення історичної драми Бертольта Брехта "Життя Галілея" в 11-му класі.


Дод.точки доступу:
Брехт, Бертольт (німецький драматург і поет ; 1898-1956) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Вількос, І. С.
    Вивчення казки Шарля Перро "Попелюшка" [Текст] : [урок] / І. С. Вількос // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 7/8. - С. 54-55.
ББК 74.268.39
Рубрики: Дитяча література--Перро Шарль (1628-1703 рр.)--Франція
   Зарубіжна література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
аналіз змісту казки -- чарівний елемент -- порівняльна характеристика персонажів
Анотація: Мета поданого уроку - формувати в учнів навички аналізу художнього твору, розвивати творче мислення, виховувати в школярів працьовитість, щирість, людяність.


Дод.точки доступу:
Перро, Шарль (французький письменник, поет і критик, основоположник жанру літературної казки ; 1628-1703 ) \о нем\
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

14.


    Савченко, Людмила.
    Використання ігрових педагогічних технологій на уроках зарубіжної літератури [Текст] / Людмила Савченко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2017. - № 11/12. - С. 20-23.
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
ігрові методи навчання -- дидактична гра -- літературна гра -- літературний турнір


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Карпенкіна, Л. Г.
    Використання ігрових форм на уроках світової літератури як засіб підвищення інтересу учнів до навчання [Текст] / Л. Г. Карпенкіна // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 4. - С. 9-14.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Зарубіжна література--Досвід

   Зарубіжна література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
творчо-розвивальні технології сучасного уроку -- етапи -- умови проведення гри -- види уроків -- функції гри -- вікторини -- О. Генрі -- урок в 9 класі -- літературна спадщина минулих епох -- кросворди
Анотація: Автор статті ділиться досвідом викладання світової літератури, зокрема приділяє увагу пошукам нових, творчих форм роботи, спрямованих на активізацію самостійної роботи та пізнавальної діяльності учнів. Окреслено основні риси ігрових технологій, охарактеризовано етапи, види, функції ігор на уроці. В якості додатку запропоновано розробку уроку у вигляді турніру за темою "Літературна спадщина минулих епох"(9 клас), а також літературні кросворди.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Галелюк, І. О.
    Використання активних методів навчання у процесі вивчення зарубіжної літератури [Текст] / І. О. Галелюк // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2009. - № 2. - С. 14-16
ББК 74
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання

Є примірники у відділах: всього 1 : ВА (1)
Вільні: ВА (1)


Знайти схожі

17.


    Фартух, Л. А.
    Використання ейдос-конспекту на уроках зарубіжної літератури [Текст] / Л. А. Фартух // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 6/7. - С. 27-31. - Бібліогр.: 12 назв.
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
ейдотехніка -- доцільність використання ейдос-конспекту -- форма -- зміст -- алгоритм роботи -- "Різдвяна пісня у прозі" Ч. Діккенса -- шлях духовного переродження Скруджа -- учнівські ейдос-конспекти
Анотація: У статті зосереджено увагу на ейдотехніці - навчальній технології, метою якої є формування вмінь запам'ятовування і відтворення отриманої інформації, розвиток образного мислення учнів, збагачення їхньої емоційної сфери. Охарактеризовано ейдос-коспект як один із варіантів використання елементів ейдотехніки на уроках зарубіжної літератури, його основні види та алгоритм роботи над ним. Надано зразки учнівських ейдос-конспектів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Каніболоцька, О. А.
    Використання електронних енциклопедій під час вивчення творів зарубіжної літератури [Текст] : на матеріалі казки-новели Гофмана "Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер" / О. А. Каніболоцька // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2009. - № 2. - С. 16-21
ББК 74
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер, новела


Дод.точки доступу:
Гофман, Ернст Теодор Амадей (німецький письменник-романтик, композитор, художник і юрист ; 1776-1822) \про нього\
Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Ткач, І.
    Використання жанру інтерв'ю як засіб формування компетентного читача [Текст] / Ірина Ткач // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 4. - 40- ст. 3 обкладинці. - Бібліогр.: 2 назви.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
дослідницька робота школяра -- інтерв'ю -- складання інтерв'ю -- пам'ятка для учня -- використання методу інтерв'ю на уроці
Анотація: У статті докладно розглянуто і проаналізовано один з методичних прийомів організації пошуково-дослідницької діяльності учнів на уроках світової літератури - використання жанру інтерв'ю. Розкрито поняття інтерв'ю, визначено методику його складання (правила для учнів), наведено приклади використання інтерв'ю при вивченні творів зарубіжних авторів.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

20.


    Пастушкова, І. С.
    Використання засобів мистецтва на уроках літератури [Текст] / І. С. Пастушкова // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 6/7. - С. 36-38. - Бібліогр.: 26 назв.
Рубрики: Зарубіжна література--Засоби навчання
   Зарубіжна література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
текст художнього твору -- естетичний зміст твору -- інтегрований урок -- інтеграція мистецтв -- інноваційні та традиційні форми і технології -- типи завдань -- музичні твори -- різні види мистецтв
Анотація: Розглянуто особливості та шляхи використання засобів світового мистецтва на уроках літератури з метою залучення учнів до читання художніх творів. В цьому аспекті приділено особливу увагу інтегрованому уроку, его меті, структурі, типам завдань. Підкреслено, що використання різних видів мистецтва буде ефективним за умов дотримання принципів діалогу культур, воно має сприяти більш поглибленому та емоційному розумінню тексту, збагачувати творчу уяву учнів, формувати навички самостійної роботи з різними джерелами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-101   101-101 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)