Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Зарубіжна література -- Урок<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 109
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-109 
1.


    Мосійчук, І.
    Ідея радості життя й відкриття світу у творі Е. Портер "Полліанна" [Текст] : урок / Ірина Мосійчук // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2017. - № 7/8. - С. 29-31. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Зарубіжна література--Урок
   Американська література--Портер Е.

Кл.слова (ненормовані):
літературне лото -- урок зарубіжної літератури -- американська дитяча письменниця
Анотація: Мета уроку: продовжити знайомство зі світовим бест-селером Е. Портер; розвивати усне мовлення; пам'ять, творче мислення, увагу, допитливість, спостережливість, вміння висловлювати свою думку, доводити свої міркування рядками тексту, визначати головну думку роману; удосконалювати навички аналізу художнього твору; сприяти формуванню життєвих компетенцій; виховувати кращі людські якості.


Дод.точки доступу:
Портер, Елеонор (американська дитяча письменниця ; 1868-1920)

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Богосвятська, А. -М.
    Імідж сучасного уроку світової літератури [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 11. - С. 2-7. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 74.268.0
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Зарубіжна література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
імідж вчителя -- візуальний імідж -- внутрішній образ -- середовищний імідж -- модернізація -- моральне старіння -- ефективні технології -- гуманізація освіти -- принципи уроку світової літератури
Анотація: Статтю присвячено проблемі іміджу (позитивного, нейтрального, негативного образу) сучасного уроку світової літератури. Мета публікації - спрямувати рух думки сучасного словесника у бік розуміння того, як підняти імідж уроку. Детально розглянуто елементи, з яких складається імідж вчителя, характеристики внутрішнього образу словесника, принципи формування середовищного іміджу уроків світової літератури, а також сучасні технології, завдяки яким учитель повинен підняти статус уроку, його авторитет в очах учнів і батьків.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Гузь, О.
    Айзек Азімов (1920-1992). "Фах" [Текст] : [2 уроки] / Ольга Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2017. - № 1. - С. 25-29.
Рубрики: Зарубіжна література--Урок
   Американська література--Азімов Айзек (1920-1992 рр.)

Кл.слова (ненормовані):
письменник-фантаст -- компакт-біографія -- Фах, повість -- Азімов А.
Анотація: У статті подано 2 уроки з тем:"Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі. Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини"; "Роздуми про майбутнє людини і людства. Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення,творчої уяви, моральних цінностей в повісті "Фах" Айзека Азімова".


Дод.точки доступу:
Азімов, Айзек (американський письменник, професор біохімії Бостонського університету, один з найвідоміших майстрів наукової фантастики ; 1920-1992) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Козієва, В.
    Аналітико-інтерпретаційне дослідження поезії Лі Бо "Сосна біля південної галереї" [Текст] : урок / Віталіна Козієва // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2017. - № 7/8. - С. 44-46.
Рубрики: Китайська література--Лі Бо
   Зарубіжна література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
китайський поет -- урок-дослідження -- світ людини у творі -- світ природи
Анотація: Мета уроку: розкрити особливості художніх світів Лі Бо; розвивати навички аналітико-інтерпретаційного дослідження поезії; виховувати естетичні смаки учнів, гуманістичне світобачення, готовність до духовного розвитку.


Дод.точки доступу:
Лі, Бо (китайський поет ; 701-762)

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Гузь, О.
    Анна Гавальда. "35 кіло надії" [Текст] : урок / Ольга Гузь, Світлана Тіхоненко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2017. - № 1. - С. 21-24.
Рубрики: Зарубіжна література--Урок
   Французька література--Гавальда Анна

Кл.слова (ненормовані):
позакласне читання -- аналітичне дослідження тексту -- формула щастя
Анотація: У вигляді уроку подано тему: А. Гавальда. "35 кіло надії". Провідні ідеї твору та особливості їх художнього втілення.


Дод.точки доступу:
Тіхоненко, С.; Гавальда, Анна (відома французька журналістка, письменниця ; 1970) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Михальчук, О. І.
    Астрід Ліндгрен та її казкова повість "Міо, мій Міо" [Текст] : [3 уроки] / О. І. Михальчук // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 1. - С. 20-28.
Рубрики: Дитяча література--Ліндгрен Астрід (1907-2002 рр.)--Швеція
   Зарубіжна література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
життя і творчість А. Ліндгрен -- фантазійні книги -- основні події в повісті -- перемога добра над злом -- образи головних героїв -- робота в групах


Дод.точки доступу:
Ліндґрен, Астрід (Астрід Анна Емілія ; шведська дитяча письменниця, чиї книги перекладені більш ніж 85 мовами та видані більше ніж у 100 країнах ; 1907-2002) \о ней\
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

7.


    Тіхоненко, С. О.
    Балада "Король Лір і його дочки" [Текст] : [2 уроки] / С. О. Тіхоненко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 6. - С. 15-18.
ББК 74.268.39
Рубрики: Фольклор--Жанри--Балади
   Зарубіжна література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
балада як жанр фольклору -- види та тематика балад -- аналітичне дослідження тексту -- моральні уроки балади -- образ короля Ліра
Анотація: Подано розробку уроків, який має на меті наступне: ознайомити учнів із баладою як жанром фольклору й літератури; здійснити аналітичне дослідження староанглійської балади "Король Лір та його дочки"; акцентувати увагу учнівської аудиторії на глибокому психологізмі та моральному аспекті твору; охарактеризувати образ короля Ліра, розкрити його роль в світовій літературі; формувати аналітичні здібності учнів та розвивати навички психологічного аналізу та аналізу художніх образів.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

8.


    Тихоненко, С. О.
    Билина "Ілля Муромець і Соловей-Розбійник" [Текст] : [2 уроки] / С. О. Тихоненко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 6. - С. 11-15.
ББК 74.268.39
Рубрики: Фольклор--Билини
   Зарубіжна література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
реальність і художня вигадка в билині -- ідеал воїна-захисника -- людські чесноти -- етапи дослідження тексту
Анотація: Запропоновано розробку двох спарених уроків, мета яких полягає в наступному: здійснити цілісний аналіз билини "Ілля Муромець і Соловей-Розбійник", з'ясувати провідну ідею твору; розкрити особливості художнього світу твору та образу билинного героя; знаходити фольклорні та фантастичні елементи билинного тексту; розвивати аналітичні здібності учнів, сприяти формуванню уважного читача.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

9.


    Тихоненко, С. О.
    Билина як жанр [Текст] : [урок] / С. О. Тихоненко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 6. - С. 10-11.
ББК 74.268.39
Рубрики: Фольклор--Жанри--Билини
   Зарубіжна література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
історія Київської Русі в билинах -- основні цикли билин -- богатирі
Анотація: Подано конспект уроку за темою: "Билина як жанр. Поетичне відображення історії Київської Русі в билинах. Основні цикли билин (Київський, Новгородський)". Мета заняття - дати учням поняття про жанрову специфіку билин, ознайомити з їхніми циклами, формувати наукове розуміння особливостей всесвітнього літературного процесу.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

10.


    Назарчук, О. І.
    Від слова - до музики і пензля : урок розвитку зв'язного мовлення за баладою Й. Гете "Вільшаний король" : 7 клас [Текст] / О. І. Назарчук // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 2. - С. 22-23.
ББК 74.268.0
Рубрики: Німецька література--Гете Йоганн Вольфганг фон (1749-1832 рр.)
   Зарубіжна література--Урок

   Зарубіжна література--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
аналіз змісту твору -- творча доля Ф. Шуберта -- відгук про твір мистецтва
Анотація: Надано конспект уроку, який має на меті: відновити знання про особливості твору Й. Ґете "Вільшаний король", звертаючи увагу на співіснування в ньому реального та фантастичного; створити усний відгук на мистецький твір; розвивати зв'язне мовлення, логічне мислення учнів; виховувати почуття прекрасного.


Дод.точки доступу:
Гете, Йоганн Вольфганг фон (німецький поет, прозаїк, драматург, мислитель і натураліст ; 1749-1832) \про нього\; Шуберт, Франц (1797-1828) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Хроменко, І.
    Вісім ознак сучасного уроку світової літератури. Заняття № 1 [Текст] : дистанційний навчальний тренінг: "Сучасні підходи до організації уроку світової літератури" / Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 7/8. - С. 2-4.
ББК 74.268.3
Рубрики: Зарубіжна література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок зарубіжної літератури -- навчальний тренінг
Анотація: Надаються вісім ознак сучасного уроку зарубіжної літератури: розвиток критичного мислення; розвиток навичок мислення високого рівня; особистісно зорієнтоване навчання; проблемне навчання; інтерактивне навчання; інформаційіні технології та мультимедійні засоби навчання; аналіз та інтерпретація художнього твору.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

12.


    Солівник, Г. С.
    Вічна таїна любові: шекспірівські Ромео і Джульєтта [Текст] : [урок зарубіжної літератури] / Г. С. Солівник // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 10 . - С. 31-33.
Рубрики: Англійська література--Шекспір Вільям (1564-1616 рр.)
   Зарубіжна література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
тема кохання у літературі епохи Відродження -- аналіз п'єси -- трагедія -- образи Ромео і Джульєтти
Анотація: Подано розробку уроку, мета якого полягає в наступному: познайомити учнів з найславетнішим поетом і драматургом епохи Відродження В. Шекспіром та його високопоетичною трагедією "Ромео і Джульєтта"; виховувати в учнів найкращі людські риси (благородство, вірність дружбі і коханню, бажання допомогти людям); розвивати уміння характеризувати літературні образи.


Дод.точки доступу:
Шекспір, Вільям (1564-1616 ) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Клецун, О. В.
    Весна в поезії, малярстві та музичному мистецтві [Текст] : [урок зарубіжної літератури] / О. В. Клецун // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 10. - С. 10-13. - Зміст: "Весна" / Пентадій. "Ой весно, де ти?" / Сімадзакі Т. "Травнева пісня" / де Вега Лопе. "Весна" / В. Блейк. "З "Пісень" ("День такий, аж серце виростає.") / Я. Кохановський. "Весна" / М. Микитин. "Ой весна іде, весна." / І. Циган. "Прийшла весна, зацвіли квіти." / М. Вінницька.
Рубрики: Зарубіжна література--Урок
   Світова література--Образи, теми, сюжети

Кл.слова (ненормовані):
композитор К. Сіндінг -- художник О. Саврасов -- пісні про весну -- вірші зарубіжних поетів про весну -- Пентадій -- С. Тосон -- Лопе де Вега -- І. Левітан -- Ян Кохановський -- вірші учнів
Анотація: Мета запропонованого уроку - використовуючи репродукції картин, музичні записи та декламацію віршів, розкрити образ весни у творчості художників, музикантів та поетів світу; розвивати навички виразного читання; виховувати в учнів почуття любові до природи, до прекрасного.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Тутко, Н. І.
    Вивчаємо твір Р. Л. Стівенсона "Балада про вересовий напій" [Текст] : [урок] / Н. І. Тутко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 6. - С. 22-23.
ББК 74.268.39
Рубрики: Англійська література--Стівенсон Роберт Льюїс (1850-1894 рр.)
   Зарубіжна література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
уславлення подвигу -- боротьба з іноземними загарбниками -- фольклорні елементи
Анотація: Мета запропонованого уроку полягає в наступному: поглибити знання учнів про творчий та життєвий шлях Р. Л. Стівенсона; розкрити зв'язок балади з фольклорною традицією; розвивати навички виразного читання, вміння використовувати фонові знання; виховувати патріотичні почуття.


Дод.точки доступу:
Стівенсон, Роберт Льюїс (1850-1894) \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

15.


    Карпенкіна, Л. Г.
    Використання ігрових форм на уроках світової літератури як засіб підвищення інтересу учнів до навчання [Текст] / Л. Г. Карпенкіна // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 4. - С. 9-14.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Зарубіжна література--Досвід

   Зарубіжна література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
творчо-розвивальні технології сучасного уроку -- етапи -- умови проведення гри -- види уроків -- функції гри -- вікторини -- О. Генрі -- урок в 9 класі -- літературна спадщина минулих епох -- кросворди
Анотація: Автор статті ділиться досвідом викладання світової літератури, зокрема приділяє увагу пошукам нових, творчих форм роботи, спрямованих на активізацію самостійної роботи та пізнавальної діяльності учнів. Окреслено основні риси ігрових технологій, охарактеризовано етапи, види, функції ігор на уроці. В якості додатку запропоновано розробку уроку у вигляді турніру за темою "Літературна спадщина минулих епох"(9 клас), а також літературні кросворди.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Назарчук, О. І.
    Висока місія Людини : урок-пошук істини за трагедією В. Шекспіра "Гамлет" [Текст] / О. І. Назарчук // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 2. - С. 30-33. - Зміст: "Бути чи не бути" / Н. Косенко.
ББК 74+83
Рубрики: Англійська література--Шекспір Вільям (1564-1616 рр.)
   Зарубіжна література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
характеристика образів твору -- інсценування -- принц Гамлет -- сенс життя
Анотація: Запропоновано конспект уроку, мета якого - за допомогою використання творів мистецтва (музика П. Чайковського, живопис Е. Делакруа та ін.) розкрити проблематику п'єси, дати власну оцінку прочитаному, удосконалювати вміння учнів характеризувати образи твору, осмислити місію Людини в трагедії та житті.


Дод.точки доступу:
Шекспір, Вільям (1564-1616 ) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Ткач, І.
    Вчений завжди відповідає за свої відкриття (Вивчення науково-фантастичних творів на уроках зарубіжної літератури [Текст] / Ірина Ткач // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2017. - № 6. - С. 4-7. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Зарубіжна література--Жанри літератури
   Зарубіжна література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
урок позакласного читання -- біографія письменника -- науково-фантастичні твори
Анотація: Конспект уроку позакласного читання за романом О. Бєляєва Людина-амфібія".


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

18.


    Ткач, І.
    Генрі Лонгфелло та його поема "Пісня про Гайавату" [Текст] : [урок] / Ірина Ткач // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 1. - С. 12-13.
Рубрики: Американська література--Лонгфелло Генрі (1807-1882 рр.)
   Зарубіжна література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
творчість Г. Лонгфелло -- міфи північноамериканських індіанців -- елементи фольклору


Дод.точки доступу:
Лонгфелло, Генрі (Генрі Водсворт ; американський поет ; 1807-1882) \о нем\
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

19.


    Тіхоненко, С.
    Діана Вінн Джонс (1934-2011) "Мандрівний замок Хаула" [Текст] : [2 уроки] / Світлана Тіхоненко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2017. - № 1. - С. 29-34.
Рубрики: Зарубіжна література--Урок
   Англійська письменниця--Джонс Діана

Кл.слова (ненормовані):
аніме -- детектив -- фентезі
Анотація: Подано 2 уроки з таких тем: "Поєднання елементів казки і детективу у творі Діани Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула". Роль художнього прийому чаклунства"; "Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів".


Дод.точки доступу:
Вінн Джонс, Діана (британська письменниця ; 1934-2011) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


   
    Ділова гра "Створюємо урок". Моделювання діяльності вчителя та учнів на різних етапах уроку в 5 класі (Туве Янсон. Втілення у персонажах твору ідей доброти, щирості, сімейних стосунків) [Текст] / М. Васильянц, О. Василішина, Г. Щокіна и др // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 6/7. - С. 7-11.
Рубрики: Зарубіжна література--Урок
   Зарубіжна література--Методична робота

Кл.слова (ненормовані):
мотиваційний етап -- вивчення нового матеріалу -- осмислення нових знань і умінь -- пояснення домашнього завдання
Анотація: Стаття містить характеристику діяльності вчителя та учнів на різних етапах уроку, зокрема на мотиваційному етапі, при вивченні нового матеріалу, під час осмислення нових знань і умінь (узагальнення й закріплення матеріалу), а також при поясненні домашнього завдання. Приділено увагу формам, методам і прийомам роботи на кожному з етапів уроку.


Дод.точки доступу:
Васильянц, М.; Василішина, О.; Щокіна, Г.; Моргун, М.; Орлова, В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-109 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)