Пошуковий запит: (<.>S=Світова література -- Методика викладання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 275
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Богосвятська, А. І. Організація роботи в творчих учнівських групах на уроках світової літератури [Текст] / А. І. Богосвятська> // Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 11. - С. 12-13
ББК 74.268.3 Рубрики: Світова література--Методика викладання Уроки світової літератури--Форми проведення Кл.слова (ненормовані): розробка уроку Анотація: В статті розглядається організація роботи в творчих учнівських групах. Подаються приклади завдань
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Шапіна , О. Г. Літературна гра за підсумками 1 семестру "Дев'ятий вал". 8 клас [Текст] / О. Г. Шапіна > // Зарубіжна література в школі. - 2011. - № 3. - С. 29-33
ББК 74.268 Рубрики: Світова література--Методика викладання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Щолок, Галина. Що робить людину щасливою? Урок за повістю Ч. Діккенса "Різдвяна пісня у прозі" [Текст] / Галина Щолок> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 10. - С. 23-26. - Зміст: Різдвяна пісня у прозі
ББК 74.268.3 Рубрики: Світова література--Методика викладання Письменники англійські, 19 ст.
Дод.точки доступу: Діккенс, Чарльз (англійський письменник, романіст ; 1812-1870) \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Островська, Г. О. ФІлософсько-художній синтез серендньовічної культури у поемі "Божественна комедія", її алегоричний зміст (матеріали до вивчення творчості Данте) [Текст] / Г. О. Островська> // Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 11. - С. 34-37. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.3 Рубрики: Світова література--Методика викладання Уроки світової літератури--Форми проведення--Урок-дослідження Письменники італійські, 14 ст. Кл.слова (ненормовані): Божественна комедія, поема Анотація: Предметом уваги у наданих матеріалах стали філософські засади світогляду Данте і їх художня реалізація у поемі і "Божественна комедія".
Дод.точки доступу: Данте, Аліг'єрі (італійський поет, мислитель, богослов ; 1265-1321) \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Інструктивно-методичні рекомемендації щодо вивчення шкільних дисциплін в основній та старшій школі у 2011/12 навчальному році [Текст] : світова література> // Зарубіжна література в школі. - 2011. - № 17. - С. 2-16
Рубрики: Світова література--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): календарно-тематичне планування
Все экземпляры списаны
Знайти схожі
|
>6.
|
Сутула, О. Орієнтовне планування уроків світової літератури [Текст] / О. Сутула, І. Тригуб> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 9. - С. 44-60. - Початок №7/8. - С.83-92
Рубрики: Світова література--Методика викладання
Дод.точки доступу: Тригуб, І. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Чорна, І. Ю. Риси романтичного героя в поемі Дж.Байрона "Мазепа". Художнє осмислення постаті українського гетьмана в творах О.Пушкіна та В.Сосюри [Текст] / І.Ю, Чорна> // Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 11. - С. 48-54. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.3 Рубрики: Світова література--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): відкритий урок -- Мазепа, поема -- Байрон Дж. Г. -- Пушкін О. С.
Дод.точки доступу: Байрон, Джорж Гордон (англійський поет-романтик ; 1788-1824) \про нього\; Пушкін, Олександр Сергійович (російський поет, прозаїк, драматург ; 1799-1837) \про нього\; Сосюра, Володимир Миколайович (український радянський поет і письменник ; 1898-1965) \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Дячок, Світлана. Кожному - свій скарб [Текст] : урок за романом Р.Л.Стівенсона "Острів скарбів" / Світлана Дячок> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 11-12. - С. 16-18. - Зміст: Острів скарбів
ББК 74.268.3 Рубрики: Світова література--Методика викладання Уроки світової літератури--Розробки Письменники англійські, 19 ст. Анотація: Подано розробку уроку до вивчення роману Р.Л.Стівенсона "Острів скарбів".
Дод.точки доступу: Стівенсон, Роберт Льюїс (1850-1894) \про нього\; \про твір\
Знайти схожі
|
>9.
|
Дячок, Світлана. Імагологічні аспекти проектної технології на уроках світової літератури [Текст] / Світлана Дячок> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 11-12. - С. 14-15. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.3 Рубрики: Світова література--Методика викладання Компаративістика--Літературна--Імагологія Проектна діяльність--Шкільна --Світова література
Знайти схожі
|
>10.
|
Шалагінов, Борис. Дитяча література і соціалізація майбутньої особистості [Текст] / Борис Шалагінов> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 11-12. - С. 3-6
ББК 74.268.3 Рубрики: Дитяча література--Соціалізація дитини Світова література--Методика викладання Анотація: Досліджується питання - чим "дитяча література" відрізняється від дорослої в плані проблеми соціалізації особистості, як з’ясування цього питання може допомогти літературному педагогу правильно виділити в "дорослих" програмних текстах елементи, що відповідають запитам інтелектуального, духовного і естетичного розвитку підлітка, як це може сприяти розвитку його інтересу до читання. Автор наголошує на необхідності збільшення в програмах шкільного вивчення кількості текстів, написаних спеціально для дітей.
Знайти схожі
|
>11.
|
Клименко, Жанна. Методика коментованого читання творів світової літератури [Текст] / Жанна Клименко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 11-12. - С. 22-25. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.3 Рубрики: Світова література--Методика викладання Читання--Творче--Коментоване Анотація: Розглядається один із прийомів творчого читання - коментоване читання. Розкриваються види коментарів, визначається їх ефективність під час роботи над творами.
Знайти схожі
|
>12.
|
Момотюк, Тамара. Інтегрований компаративний урок за п’єсами Мольєра "Міщанин-шляхтич" та І.Карпенка-Карого "Мартин Боруля" [Текст] / Тамара Момотюк, Раїса Вишневська> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 10. - С. 31-34. - Зміст: Міщанин-шляхтич ; Мартин Боруля
ББК 74.268.3 Рубрики: Світова література--Методика викладання Уроки літератури--Форми проведення--Інтегровані уроки Письменники французькі, 17 ст. Письменники українські, 19 ст.
Дод.точки доступу: Вишневська, Раїса; Мольєр, Жан Батіст \про нього\; Карпенко-Карий, Іван Карпович (український письменник, драматург, актор, ерудит, один з корифеїв українського побутового театру ; 1845-1907 ) \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Степаненко, Людмила. Лінгвістичний коментар як засіб осягнення змісту й форми художнього твору. Урок зіставлення за баладою Р.Л. Стівенсона "Вересовий трунок" [Текст] / Людмила Степаненко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 10. - С. 40-43
ББК 74.268.3 Рубрики: Світова література--Методика викладання Уроки літератури--Порівняльний аналіз Художні твори--Переклад та оригінал--Порівняльний аналіз Письменники англійські, 19 ст. Кл.слова (ненормовані): Вересовий трунок, балада Анотація: Мета статті- практично проілюструвати можливості роботи зі словом на уроках світової літератури, запропонувати новий варіант вивчення твору в єдності змісту і форми із застосуванням елементів лінгвістичного аналізу та прийомів порівняння оригіналу і перекладу.
Дод.точки доступу: Стівенсон, Роберт Льюїс (1850-1894) \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Вітченко, Андрій. "Нескінченна моральна катастрофа" [Текст] : урок-роздум за п’єсою П.Зюскинда "Контрабас" / Андрій Вітченко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 11-12. - С. 30-34. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: "Контрабас"
ББК 74.268.3 Рубрики: Світова література--Методика викладання Уроки світової літератури--Форми проведення Письменники німецькі, 20 ст. Кл.слова (ненормовані): урок-роздум
Дод.точки доступу: Зюскінд, Патрік (німецький письменник ; 1949) \про нього\
Знайти схожі
|
>15.
|
Сутула, О. Орієнтовне планування уроків світової літератури [Текст] / О. Сутула, І. Тригуб> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 7-8. - С. 83-92. - Продовж.: №9. - С.44-60; №10. - С.48-80
Рубрики: Світова література--Планування уроків Світова література--Методика викладання
Дод.точки доступу: Тригуб, І. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Орлова, Ольга. Сприйняття художнього тексту як методична проблема [Текст] / Ольга Орлова> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 14-18
Рубрики: Світова література--Методика викладання Художній текст--Вивчення в школі Анотація: У статті аналізується процес емоційно-чуттєвого сприйняття художньої літератури на матеріалі програмових документів та методичних концепцій викладання світової літератури в середній школі.
Є примірники у відділах: ВДГН (26.04.2011р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>17.
|
Атаманюк, О. В. Використання імагологічних аспектів у роботі вчителя світової літератури [Текст] : на прикладі твору Р. М. Рільке "Пісня про Правду" / О. В. Атаманюк> // Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 1. - С. 14-16. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: "Пісня про Правду"
Рубрики: Світова література--Методика викладання Письменники австрійські--Поети, 19-20 ст. Кл.слова (ненормовані): Рільке Р. М. Анотація: У статті порушено питання про використання імалогічних аспектів у роботі вчителя світової літератури. Зосереджено увагу на проблемі формування національної ідентичності через художній твір та його образи на прикладі твору Р. М. Рільке "Пісня про Правду".
Дод.точки доступу: Рільке, Райнер Марія (австрійський поет, представник символістичної та містично-релігійної лірики ; 1875-1926) \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>18.
|
Кушкова, Світлана Іванівна. Вісім ознак сучасного уроку світової літератури [Текст] / Світлана Іванівна Кушкова> // Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 5. - С. 7-12 : іл.
Рубрики: Світова література--Методика викладання Анотація: В статті подано характеристику сучасного уроку світової літератури.
Є примірники у відділах: ВДГН (28.05.2011р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>19.
|
Горобець, Світлана. Паспорти літературних творів та термінів [Текст] : З практики вивчення теорії літератури у 5 - 7 класах / Світлана Горобець> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 19-20
Рубрики: Теорія літератури--Літературознавчі терміни Світова література--Методика викладання Світова література--Розробки уроків Анотація: В статті подано розробку уроку світової літератури з вивчення теорії літератури.
Є примірники у відділах: ВДГН (26.04.2011р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>20.
|
Кириленко, С. В. Система уроків з вивчення роману Дж. Свіфта "Мандри Гуллівера". 7 клас [Текст] / С. В. Кириленко> // Зарубіжна література в школі. - 2011. - № 3. - С. 5-12
ББК 74.268.3 Рубрики: Світова література--Методика викладання
Дод.точки доступу: Свіфт, Джонатан (1667-1745) \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|