Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Світова література -- Методика викладання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 275
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Богосвятська, А. І.
    Організація роботи в творчих учнівських групах на уроках світової літератури [Текст] / А. І. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 11. - С. 12-13
ББК 74.268.3
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Уроки світової літератури--Форми проведення

Кл.слова (ненормовані):
розробка уроку
Анотація: В статті розглядається організація роботи в творчих учнівських групах. Подаються приклади завдань


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Шапіна , О. Г.
    Літературна гра за підсумками 1 семестру "Дев'ятий вал". 8 клас [Текст] / О. Г. Шапіна // Зарубіжна література в школі. - 2011. - № 3. - С. 29-33
ББК 74.268
Рубрики: Світова література--Методика викладання

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Щолок, Галина.
    Що робить людину щасливою? Урок за повістю Ч. Діккенса "Різдвяна пісня у прозі" [Текст] / Галина Щолок // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 10. - С. 23-26. - Зміст: Різдвяна пісня у прозі
ББК 74.268.3
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Письменники англійські, 19 ст.



Дод.точки доступу:
Діккенс, Чарльз (англійський письменник, романіст ; 1812-1870) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Островська, Г. О.
    ФІлософсько-художній синтез серендньовічної культури у поемі "Божественна комедія", її алегоричний зміст (матеріали до вивчення творчості Данте) [Текст] / Г. О. Островська // Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 11. - С. 34-37. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.3
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Уроки світової літератури--Форми проведення--Урок-дослідження

   Письменники італійські, 14 ст.

Кл.слова (ненормовані):
Божественна комедія, поема
Анотація: Предметом уваги у наданих матеріалах стали філософські засади світогляду Данте і їх художня реалізація у поемі і "Божественна комедія".


Дод.точки доступу:
Данте, Аліг'єрі (італійський поет, мислитель, богослов ; 1265-1321) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


   
    Інструктивно-методичні рекомемендації щодо вивчення шкільних дисциплін в основній та старшій школі у 2011/12 навчальному році [Текст] : світова література // Зарубіжна література в школі. - 2011. - № 17. - С. 2-16
Рубрики: Світова література--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
календарно-тематичне планування


Все экземпляры списаны

Знайти схожі

6.


    Сутула, О.
    Орієнтовне планування уроків світової літератури [Текст] / О. Сутула, І. Тригуб // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 9. - С. 44-60. - Початок №7/8. - С.83-92
Рубрики: Світова література--Методика викладання


Дод.точки доступу:
Тригуб, І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Чорна, І. Ю.
    Риси романтичного героя в поемі Дж.Байрона "Мазепа". Художнє осмислення постаті українського гетьмана в творах О.Пушкіна та В.Сосюри [Текст] / І.Ю, Чорна // Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 11. - С. 48-54. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.3
Рубрики: Світова література--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
відкритий урок -- Мазепа, поема -- Байрон Дж. Г. -- Пушкін О. С.


Дод.точки доступу:
Байрон, Джорж Гордон (англійський поет-романтик ; 1788-1824) \про нього\; Пушкін, Олександр Сергійович (російський поет, прозаїк, драматург ; 1799-1837) \про нього\; Сосюра, Володимир Миколайович (український радянський поет і письменник ; 1898-1965) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Дячок, Світлана.
    Кожному - свій скарб [Текст] : урок за романом Р.Л.Стівенсона "Острів скарбів" / Світлана Дячок // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 11-12. - С. 16-18. - Зміст: Острів скарбів
ББК 74.268.3
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Уроки світової літератури--Розробки

   Письменники англійські, 19 ст.

Анотація: Подано розробку уроку до вивчення роману Р.Л.Стівенсона "Острів скарбів".


Дод.точки доступу:
Стівенсон, Роберт Льюїс (1850-1894) \про нього\; \про твір\

Знайти схожі

9.


    Дячок, Світлана.
    Імагологічні аспекти проектної технології на уроках світової літератури [Текст] / Світлана Дячок // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 11-12. - С. 14-15. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.3
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Компаративістика--Літературна--Імагологія

   Проектна діяльність--Шкільна --Світова література



Знайти схожі

10.


    Шалагінов, Борис.
    Дитяча література і соціалізація майбутньої особистості [Текст] / Борис Шалагінов // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 11-12. - С. 3-6
ББК 74.268.3
Рубрики: Дитяча література--Соціалізація дитини
   Світова література--Методика викладання

Анотація: Досліджується питання - чим "дитяча література" відрізняється від дорослої в плані проблеми соціалізації особистості, як з’ясування цього питання може допомогти літературному педагогу правильно виділити в "дорослих" програмних текстах елементи, що відповідають запитам інтелектуального, духовного і естетичного розвитку підлітка, як це може сприяти розвитку його інтересу до читання. Автор наголошує на необхідності збільшення в програмах шкільного вивчення кількості текстів, написаних спеціально для дітей.


Знайти схожі

11.


    Клименко, Жанна.
    Методика коментованого читання творів світової літератури [Текст] / Жанна Клименко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 11-12. - С. 22-25. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.3
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Читання--Творче--Коментоване

Анотація: Розглядається один із прийомів творчого читання - коментоване читання. Розкриваються види коментарів, визначається їх ефективність під час роботи над творами.


Знайти схожі

12.


    Момотюк, Тамара.
    Інтегрований компаративний урок за п’єсами Мольєра "Міщанин-шляхтич" та І.Карпенка-Карого "Мартин Боруля" [Текст] / Тамара Момотюк, Раїса Вишневська // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 10. - С. 31-34. - Зміст: Міщанин-шляхтич ; Мартин Боруля
ББК 74.268.3
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Уроки літератури--Форми проведення--Інтегровані уроки

   Письменники французькі, 17 ст.

   Письменники українські, 19 ст.



Дод.точки доступу:
Вишневська, Раїса; Мольєр, Жан Батіст \про нього\; Карпенко-Карий, Іван Карпович (український письменник, драматург, актор, ерудит, один з корифеїв українського побутового театру ; 1845-1907 ) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

13.


    Степаненко, Людмила.
    Лінгвістичний коментар як засіб осягнення змісту й форми художнього твору. Урок зіставлення за баладою Р.Л. Стівенсона "Вересовий трунок" [Текст] / Людмила Степаненко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 10. - С. 40-43
ББК 74.268.3
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Уроки літератури--Порівняльний аналіз

   Художні твори--Переклад та оригінал--Порівняльний аналіз

   Письменники англійські, 19 ст.

Кл.слова (ненормовані):
Вересовий трунок, балада
Анотація: Мета статті- практично проілюструвати можливості роботи зі словом на уроках світової літератури, запропонувати новий варіант вивчення твору в єдності змісту і форми із застосуванням елементів лінгвістичного аналізу та прийомів порівняння оригіналу і перекладу.


Дод.точки доступу:
Стівенсон, Роберт Льюїс (1850-1894) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

14.


    Вітченко, Андрій.
    "Нескінченна моральна катастрофа" [Текст] : урок-роздум за п’єсою П.Зюскинда "Контрабас" / Андрій Вітченко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 11-12. - С. 30-34. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: "Контрабас"
ББК 74.268.3
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Уроки світової літератури--Форми проведення

   Письменники німецькі, 20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
урок-роздум


Дод.точки доступу:
Зюскінд, Патрік (німецький письменник ; 1949) \про нього\

Знайти схожі

15.


    Сутула, О.
    Орієнтовне планування уроків світової літератури [Текст] / О. Сутула, І. Тригуб // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 7-8. - С. 83-92. - Продовж.: №9. - С.44-60; №10. - С.48-80
Рубрики: Світова література--Планування уроків
   Світова література--Методика викладання



Дод.точки доступу:
Тригуб, І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

16.


    Орлова, Ольга.
    Сприйняття художнього тексту як методична проблема [Текст] / Ольга Орлова // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 14-18
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Художній текст--Вивчення в школі

Анотація: У статті аналізується процес емоційно-чуттєвого сприйняття художньої літератури на матеріалі програмових документів та методичних концепцій викладання світової літератури в середній школі.

Є примірники у відділах:
ВДГН (26.04.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

17.


    Атаманюк, О. В.
    Використання імагологічних аспектів у роботі вчителя світової літератури [Текст] : на прикладі твору Р. М. Рільке "Пісня про Правду" / О. В. Атаманюк // Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 1. - С. 14-16. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: "Пісня про Правду"
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Письменники австрійські--Поети, 19-20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
Рільке Р. М.
Анотація: У статті порушено питання про використання імалогічних аспектів у роботі вчителя світової літератури. Зосереджено увагу на проблемі формування національної ідентичності через художній твір та його образи на прикладі твору Р. М. Рільке "Пісня про Правду".


Дод.точки доступу:
Рільке, Райнер Марія (австрійський поет, представник символістичної та містично-релігійної лірики ; 1875-1926) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Кушкова, Світлана Іванівна.
    Вісім ознак сучасного уроку світової літератури [Текст] / Світлана Іванівна Кушкова // Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 5. - С. 7-12 : іл.
Рубрики: Світова література--Методика викладання
Анотація: В статті подано характеристику сучасного уроку світової літератури.

Є примірники у відділах:
ВДГН (28.05.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

19.


    Горобець, Світлана.
    Паспорти літературних творів та термінів [Текст] : З практики вивчення теорії літератури у 5 - 7 класах / Світлана Горобець // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 19-20
Рубрики: Теорія літератури--Літературознавчі терміни
   Світова література--Методика викладання

   Світова література--Розробки уроків

Анотація: В статті подано розробку уроку світової літератури з вивчення теорії літератури.

Є примірники у відділах:
ВДГН (26.04.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

20.


    Кириленко, С. В.
    Система уроків з вивчення роману Дж. Свіфта "Мандри Гуллівера". 7 клас [Текст] / С. В. Кириленко // Зарубіжна література в школі. - 2011. - № 3. - С. 5-12
ББК 74.268.3
Рубрики: Світова література--Методика викладання


Дод.точки доступу:
Свіфт, Джонатан (1667-1745) \про нього\
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)