Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Гузь, О. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-51 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О.О.
Назва : Система уроківз вивчення творчості Вільяма Шекспіра : урок 2 "Художня картина світу і людини у сонетах В.Шекспіра"
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - Київ: Антросвіт, 2010. - N 2. - С. 7-12 (Шифр З870484/2010/2)
Предметні рубрики: Літературна творчість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вдсгн--сонети--письменники англійські
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Урок 4. Розвиток зв'язного мовлення. Співвідношення життя і смерті в художній моделі світу : підготовка до написання есе за віршем "Падло"
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 33-40 (Шифр В739399/2011/2)
Примітки : Бібліогр.: 39 назв.
Предметні рубрики: Письменники французькі, 19 ст.
Зарубіжна література-- Методика-- Урок
Зарубіжна література-- Методика-- Перевірка й оцінка знань
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): правила написання есе--побудова есе--мовно-стильові засоби--переклади вірша (д. павличко, елліс)--історична примітка (про вірш "падло")
Зміст : "Падло" ("Падаль")/ Ш. Бодлер.
Анотація: Запропоновано рекомендації до проведення заключного заняття у системі уроків з творчості французького поета Ш. Бодлера. Мета даного уроку - узагальнити і поглибити учнівські уявлення про художнє відтворення теми життя і смерті у творчому доробку Бодлера, надати загальну характеристику його творчості. Урок має на меті також розвивати зв'язне мовлення старшокласників, їх творчі здібності, вміння аргументовано й образно висловлювати свої думки щодо творів художньої літератури (зокрема у вигляді написання есе).
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Урок 3. Традиції і новаторство Шарля Бодлера у вирішенні проблеми "поет і натовп" у поезії "Альбатрос"
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 28-33. (Шифр В739399/2011/2)
Предметні рубрики: Письменники французькі, 19 ст.
Зарубіжна література-- Методика-- Урок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): романтизм і модернізм--переклади вірша "альбатрос" (д. павличко, м. терещенко, і. драч, елліс, д. мережковський)--чотири рівні сприйняття художнього тексту
Зміст : "Альбатрос"/ Ш. Бодлер.
Анотація: Викладено методику проведення 3-го уроку за творчістю французького поета Ш. Бодлера. Мета заняття - розкрити сутність розуміння митцем ролі й місця поета в суспільстві як одної з провідних тем світової літератури. Подано і проаналізовано різні варіанти перекладу вказаного вірша.
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Урок 2. Краса як центр філософсько-естетичної концепції Шарля Бодлера. Аналітичне дослідження вірша "Гімн Красі"
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 24-28. (Шифр В739399/2011/2)
Предметні рубрики: Письменники французькі, 19 ст.
Зарубіжна література-- Методика-- Урок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поетична філософія бодлера--символізм--аналітико-інтерпретаційне дослідження вірша--синтезуючий рівень сприйняття твору--культурологічний рівень сприйняття твору--варіанти тем для твору-роздуму, письмової відповіді
Зміст : "Гімн Красі"/ Ш. Бодлер.
Анотація: Стаття містить методичні рекомендації до наступного блоку дослідницької діяльності за творчостю французького поета Ш. Бодлера. Мета уроку - сприяти поглибленому дослідженню основ символістської естетики Бодлера та новаторських форм її втілення у поезії.
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Урок 1. Між "захватом" та "жахом життя" : Система відповідностей у поетичному спадку Шарля Бодлера. Аналітичне дослідження віршів "Відповідності" та "Вечорова гармонія"
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 8-24. (Шифр В739399/2011/2)
Предметні рубрики: Письменники французькі, 19 ст.
Зарубіжна література-- Методика-- Урок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): декаданс--символізм--поетична група "парнас"--імпресіонізм--модернізм--бодлер про себе та творчість--діячі культури про бодлера--художній світ бодлера--аналітико-інтерпретаційне дослідження ліричного твору--система завдань і запитань--тлумачний словничок віршів
Зміст : "Відповідності", "Вечорова гармонія"/ Ш. Бодлер.
Анотація: Запропоновано конспект вступного уроку за творчістю французького поета Ш. Бодлера. Мета уроку - ознайомити учнів зі світоглядно-естетичними поглядами митця, показати трагічну парадоксальність його людського буття та новаторський характер творчості, дати цілісну характеристику збірки віршів "Квіти Зла" й проаналізувати вказані вірші. Урок сприяє збагаченню знань з теорії літератури, розвитку навичок аналізу ліричного твору.
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : У пошуках єдності світу та самого себе : методичні рекомендації до вивчення творчості Шарля Бодлера у загальноосвітніх навчальних закладах
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 2-8 (Шифр В739399/2011/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методика-- Методи навчання
Письменники французькі-- Бодлер Шарль (1821-1867 рр.)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): академічний рівень --рівень стандарту--орієнтовне планування уроків--рекомендована література--пошуково-дослідницькі групи учнів--варіанти завдань--життя і творчість ш. бодлера--провідні теми та ідеї циклів збірки "квіти зла"--оцінка збірки митцями та критиками
Зміст : "До читача"/ Ш. Бодлер. збірка "Квіти Зла"/ Ш. Бодлер.
Анотація: У статті визначено основні напрями методичної роботи щодо вивчення творчості видатного французького поета ХІХ ст. Шарля Бодлера (відповідно Програмі для профільного навчання учнів ЗНЗ). Запропоновано орієнтовне планування навчального часу, перелік підручників та іншої літератури, а також розробку завдань для 6-ти дослідницьких динамічних груп учнів. Надано великий пізнавальний матеріал до теми.
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Орієнтовне поурочне планування уроків зарубіжної літератури : 10 клас : академічний рівень
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2010. - № 5. - С. 27-38; \b Зарубіжна література в школах України. - 2010. - № 6. - С. 27-40: портр.; \b Зарубіжна література в школах України. - 2010. - № 7-8. - С. 29-52: табл.; \b Зарубіжна література в школах України. - 2010. - № 9. - С. 26-50; \b Зарубіжна література в школах України. - 2010. - № 11. - С. 10-23; \b Зарубіжна література в школах України. - 2010. - № 12. - С. 2-34; \b Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 1. - С. 17-41; \b Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 2. - С. 18-38; \b Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 3. - С. 6-23 (Шифр З870484/2011/3)
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Планування уроків
Анотація: В статті подано орієнтовне поурочне планування уроків зарубіжної літератури для 10 класу академічного рівня.
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Роман Євгенія Замятіна "Ми". 11 клас
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 6. - С. 24-33 (Шифр В739399/2011/6)
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Урок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): урок зарубіжної літератури--урок додаткового читання--групова робота на уроці
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Новела Шервуда Андерсона "Шедевр Блекфута". 10 клас
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 6. - С. 34-36. (Шифр В739399/2011/6)
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Урок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): урок зарубіжної літератури--урок додаткового читання--прогнозоване читання--мікророман--андерсон ш.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Новела Гі де Мопассана "Пампушка". 10 клас
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 6. - С. 37-39. (Шифр В739399/2011/6)
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методика викладання-- Загальноосвітні навчальні заклади
Письменники французькі, 19 ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пампушка, новела--дослідження хронотопу новели--події франко-прусської війни
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.3
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Орієнтовне поурочне планування уроків світової літератури. 11 клас.
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 11. - С. 28-33 (Шифр З870484/2011/11)
ББК : 74.268.3
Предметні рубрики: Світова література-- Планування уроків
Срібне століття-- Російська поезія-- Вивчення в школі
Анотація: План проведення уроку по темі "Срібне століття російської поезії як культурно-естетичний феномен в історії світової культури.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.3
Автор(и) : Гузь О.О.
Назва : Орієнтовне поурочне планування уроків світової літератури . 11 клас. Академічний рівень
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2012. - № 1. - С. 38-52 (Шифр З870484/2012/1)
ББК : 74.268.3
Предметні рубрики: Уроки світової літератури-- Поурочне планування
Письменники німецькі, 20 ст.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О. О., Тихоненко С.О.
Назва : Орієнтовне поурочне планування уроків світової літератури. 11 клас : Академічний рівень
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2012. - № 3. - С. 7-19 (Шифр З870484/2012/3)
Предметні рубрики: Світова література-- Методика викладання
Письменники колумбійські, 20 ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гарсіа маркес г.
Зміст : "Стариган з крилами" ; "Сто років самотності"
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.3
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Орієнтовне поурочне планування уроків світової літератури. 11 клас . Академічний рівень
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2012. - № 2. - С. 28-38 (Шифр З870484/2012/2)
ББК : 74.268.3
Предметні рубрики: Світова література-- Методика викладання
Уроки світової літератури-- Поурочне планування
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 83.3
Назва : Програма курсу за вибором "Малі та середні жанри художньої прози у світовій літературі ХІХ-ХХІ століть". 10-11 класи (70 годин, 35 годин на рік, 1 година на тиждень)
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 6. - С. 14-23. (Шифр В739399/2012/6)
ББК : 83.3
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Плани і програми
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): програма із зарубіжної літератури
Анотація: Програма курсу за вибором "Малі та середні жанри художньої прози у світовій літературі ХІХ-ХХІ століть" пропонується для поглибленого вивчення літератури учнями 10-11 класів у рамках розвитку профільної освіти.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Література Давнього Риму : два уроки з вивчення поеми Вергілія "Енеїда"
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 10. - С. 25-40 (Шифр В739399/2012/10)
ББК : 83
Предметні рубрики: Література антична-- Давньоримська-- Публій Вергілій Марон (70-19 рр. до н.е.)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): давньоримська цивілізація--давній рим (історія, політика, культура)--світоглядно-естетичні позиції вергілія--дослідження фрагментів поеми--композиційно-смислова схема поеми вергілія--давньоримський божественний пантеон --образ енея--творчість вергілія--розвиток зв'язного мовлення
Анотація: Запропоновано два уроки за темами: "Публій Вергілій Марон - творець давньоримського героїчного епосу" та "Еней - людина Долі "(урок розвитку зв'язного мовлення). Заняття мають на меті: розкрити історичні умови та особливості розвитку літератури і культури Давнього Риму; показати специфіку поеми "Енеїда" та сенс зображення шляху головного героя як художнього втілення ідей слугування інтересам держави і народу та її обов'язків у виконанні волі богів.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Матеріали до вивчення поем Гомера "Іліада" та "Одіссея" : [5 уроків]
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 9. - С. 23-40. (Шифр В739399/2012/9); \b Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 10. - С. 2-10.
ББК : 83
Предметні рубрики: Література антична-- Давньогрецька-- Гомер (VІІІ ст. до н.е.)
Зарубіжна література-- Урок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): давньогрецький поет--аналіз творів--шлях одіссея--контрольна робота
Анотація: Запропоновано розробки уроків із вивчення творчості давньогрецького поета Гомера. Загальна мета занять - надати учням загальну уяву про геніальність і єдність епосу Гомера, про багатство його виражально-зображувальних засобів, а також поглибити та усвідомити провідні ідеї Гомерового епосу та їх цінність для сучасного читача.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.0+83
Автор(и) : Гузь О.О.
Назва : Вступ. Література - скарбниця духовних багатств людства.
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2012. - № 10. - С. 36-39 (Шифр З870484/2012/10)
ББК : 74.268.0+83
Предметні рубрики: Світова література-- Методика викладання
Підручники-- Світова література
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 83
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Новела Гі де Мопассана "Місячне сяйво" : [урок]
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 12. - С. 31-33 (Шифр В739399/2012/12)
ББК : 83
Предметні рубрики: Французька література-- Мопассан Гі де (1850-1893 рр.)
Зарубіжна література-- Урок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): місячне сяйво, новела--аналітико-інтерпретаційне дослідження тексту--характеристика персонажів--образ абата маріньяна
Анотація: Запропоновано урок із циклу "Французька проза ХІХ століття". Мета заняття - на основі аналітичного дослідження тексту дослідити художню модель оповідання Гі де Мопассана "Місячне сяйво", з'ясувати сенс авторського задуму, показати красу вищого творіння природи (чаруючої ночі) та її зв'язок із кращими почуттями людини.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Майстри французького символізму: Поль Верлен та Артюр Рембо : система уроків : [5 уроків]
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 6. - С. 2-13 (Шифр В739399/2013/6)
ББК : 83.3 + 74.268.3
Предметні рубрики: Французька література-- Верлен Поль Марі (1844-1896 рр.)
Французька література-- Рембо Артюр (1854-1891 рр.)
Зарубіжна література-- Методика викладання-- Загальноосвітні навчальні заклади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): модернізм--імпресіонізм--аналітико-інтерпретаційне дослідження віршів
Зміст : "Це захоплене зомління."; "Душа, душа моя страждала."; "О сумна пустеле!."; "Із серця рветься плач."; "Тихенький дощ падає на місто."/ П. Верлен.
Анотація: Розроблено систему уроків за наступними темами: "Символізм як літературний напрям останньої третини ХІХ - початку ХХ ст."; "Художньо-смислове новаторство "поезії душі" Поля Верлена"; "П'яний корабель" Артюра Рембо як художнє втілення світоглядно-естетичних переконань"; "Аналітичне дослідженя віршів Поля Верлена та Артюра Рембо". Основна мета занять - за допомогою використання новітніх технологій та інтерактивного навчання поглибити і розширити знання старшокласників про символізм як мистецький напрям, розвивати та вдосконалювати навички аналітичного дослідження поетичного твору, формувати естетичні та читацькі смаки учнів.
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-51 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)