Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Гузь, О. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-51 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.0
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Орієнтовне планування уроків для 5 класу. Уроки 11-18
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2013. - № 9. - С. 22-43 (Шифр З870484/2013/9)
ББК : 74.268.0
Предметні рубрики: Уроки світової літератури-- Планування уроків
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.39
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Арабська народна казка : [урок]
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 7/8. - С. 19-22 (Шифр В739399/2015/7/8)
ББК : 74.268.39
Предметні рубрики: Фольклор-- Казки
Фольклор-- Методика
Зарубіжна література-- Методи навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): казки "тисяча й однієї ночі"--казка "синдбад-мореплавець"--утвердження жаги відкриття світу--аналітико-інтерпретаційне дослідження
Анотація: Надано конспект уроку за темою: "Казки "Тисяча й однієї ночі". Утвердження жаги відкриття світу, мужності й людяності в казці "Синдбад-Мореплавець" (на прикладі третьої подорожі циклу)". Мета заняття - визначити особливості чарівної та авантюрно-пригодницької казки на основі циклу про Синдбада, формувати вміння аналізу, вдумливого прочитання й осмислення тексту.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Герберт Джордж Уеллс (1866-1946). "Чарівна крамниця" : урок
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2017. - № 1. - С. 6-10. (Шифр В739399/2017/1)
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методика викладання-- Загальноосвітні навчальні заклади
Письменники англійські, 19-20 ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фантастика--уеллс г. д.--новела--наукова фантастика--фентезі
Анотація: У вигляді уроку стисло ознайомлено учнів з особистістю й творчим доробком Герберта Уеллса; здійснено цілісний аналіз новели "Чарівна крамниця"; визначено особливості різновиду фантастичного жанру "фентезі".
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.39
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Жанрова специфіка фольклорної та літературної казки. Різновиди народних казок, їх характерні ознаки : [урок]
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 7/8. - С. 2-4. (Шифр В739399/2015/7/8)
ББК : 74.268.39
Предметні рубрики: Літературні жанри-- Казка
Фольклор-- Жанри-- Казки
Світова література-- Розробки уроків-- Фольклор
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): типи народних казок--композиція--герої--конфлікт добра і зла--особливості літературної казки
Анотація: Запропоновано конспект уроку, який має на меті наступне: поглибити знання учнів про казку як різновид фольклору та літератури; з'ясувати відмінності між різними типами народних казок, між фольклорною та літературною казкою; визначити головний конфлікт казки як конфлікт добра і зла; дати поняття про специфіку композиції казкового сюжету; підготувати учнів до проведення аналітично-дослідницької роботи за змістом народних казок.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.39
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Казка Оскара Уайльда "Хлопчик-Зірка" : [2 уроки, контрольна робота]
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 7/8. - С. 49-51, С. 3 обкл. (Шифр В739399/2015/7/8)
ББК : 74.268.39
Предметні рубрики: Англійська література-- Уайльд Оскар (1854-1900 рр.)
Зарубіжна література-- Методи навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): уайльд о.--біблійні мотиви--милосердя--хлопчик- зірка, казка
Анотація: Подано розробку уроку за наступними темами: "Сутність основного конфлікту казки О. Уайльда "Хлопчик-зірка"; "Шлях до відродження душі головного героя казки". Мета занять - здійснити аналітичне дослідження твору, розкрити роль біблійних мотивів у реалізації авторського задуму, сприяти формуванню в учнів кращих моральних якостей, передусім любові до рідних, до всього живого в цілому. Запропоновано також контрольну роботу з теми "Літературна казка" (тести, розгорнуті відповіді, творчі завдання).
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.39
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Казки Олександра Пушкіна : [3 уроки]
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 7/8. - С. 30-37 (Шифр В739399/2015/7/8)
ББК : 74.268.39
Предметні рубрики: Письменники російські, 19 ст.
Зарубіжна література-- Методика викладання-- Загальноосвітні навчальні заклади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пушкін о. с.--виразне читання--казка про мертву царівну і сімох богатирів--перемога добра над злом
Анотація: Запропоновано систему уроків за казками О.С. Пушкіна за такими темами: "Уславлення народної казки у вступі до поеми О. С. Пушкіна "Руслан і Людмила"; "Секрети виразного читання віршованих творів" (на матеріалі вступу до поеми); "Казка про мертву царівну і сімох богатирів" О. С. Пушкіна як історія про перемогу істинної краси й добра над заздрістю й злом. Фольклорна основа казки. Мультиплікаційні версії". Заняття мають закладати основи літературознавчго аналізу тексту, розвивати в учнів творче мислення, навички виразного читання, наближатися до розуміння авторського задуму, розкривати новаторську сутність та близкість творів поета до усної народної творчості. Додатково надано консультацію для вчителя про те, як цікаво та ефективно організувати роботу з учнівськими малюнками до творів О. Пушкіна.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.39
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Китайська народна казка : [урок]
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 7/8. - С. 13-14. (Шифр В739399/2015/7/8)
ББК : 74.268.39
Предметні рубрики: Фольклор-- Казки --Китай
Фольклор-- Методика
Зарубіжна література-- Методи навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): народна казка "пензлик маляна"--поетизація мистецтва--уславлення образу митця--роль фантастичних елементів
Анотація: Мета поданого конспекту уроку наступна: ознайомити учнів з особливостями китайської народної казки, показати її самобутність; здійснити текстуальний аналіз казки "Пензлик Маляна"; розкрити у ній усвідомлення ролі мистецтва і митця; розвивати читацькі компетенції школярів; вдосконалювати навички виразного читання.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Література Давнього Риму : два уроки з вивчення поеми Вергілія "Енеїда"
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 10. - С. 25-40 (Шифр В739399/2012/10)
ББК : 83
Предметні рубрики: Література антична-- Давньоримська-- Публій Вергілій Марон (70-19 рр. до н.е.)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): давньоримська цивілізація--давній рим (історія, політика, культура)--світоглядно-естетичні позиції вергілія--дослідження фрагментів поеми--композиційно-смислова схема поеми вергілія--давньоримський божественний пантеон --образ енея--творчість вергілія--розвиток зв'язного мовлення
Анотація: Запропоновано два уроки за темами: "Публій Вергілій Марон - творець давньоримського героїчного епосу" та "Еней - людина Долі "(урок розвитку зв'язного мовлення). Заняття мають на меті: розкрити історичні умови та особливості розвитку літератури і культури Давнього Риму; показати специфіку поеми "Енеїда" та сенс зображення шляху головного героя як художнього втілення ідей слугування інтересам держави і народу та її обов'язків у виконанні волі богів.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Майстри французького символізму: Поль Верлен та Артюр Рембо : система уроків : [5 уроків]
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 6. - С. 2-13 (Шифр В739399/2013/6)
ББК : 83.3 + 74.268.3
Предметні рубрики: Французька література-- Верлен Поль Марі (1844-1896 рр.)
Французька література-- Рембо Артюр (1854-1891 рр.)
Зарубіжна література-- Методика викладання-- Загальноосвітні навчальні заклади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): модернізм--імпресіонізм--аналітико-інтерпретаційне дослідження віршів
Зміст : "Це захоплене зомління."; "Душа, душа моя страждала."; "О сумна пустеле!."; "Із серця рветься плач."; "Тихенький дощ падає на місто."/ П. Верлен.
Анотація: Розроблено систему уроків за наступними темами: "Символізм як літературний напрям останньої третини ХІХ - початку ХХ ст."; "Художньо-смислове новаторство "поезії душі" Поля Верлена"; "П'яний корабель" Артюра Рембо як художнє втілення світоглядно-естетичних переконань"; "Аналітичне дослідженя віршів Поля Верлена та Артюра Рембо". Основна мета занять - за допомогою використання новітніх технологій та інтерактивного навчання поглибити і розширити знання старшокласників про символізм як мистецький напрям, розвивати та вдосконалювати навички аналітичного дослідження поетичного твору, формувати естетичні та читацькі смаки учнів.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Матеріали до вивчення поем Гомера "Іліада" та "Одіссея" : [5 уроків]
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 9. - С. 23-40. (Шифр В739399/2012/9); \b Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 10. - С. 2-10.
ББК : 83
Предметні рубрики: Література антична-- Давньогрецька-- Гомер (VІІІ ст. до н.е.)
Зарубіжна література-- Урок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): давньогрецький поет--аналіз творів--шлях одіссея--контрольна робота
Анотація: Запропоновано розробки уроків із вивчення творчості давньогрецького поета Гомера. Загальна мета занять - надати учням загальну уяву про геніальність і єдність епосу Гомера, про багатство його виражально-зображувальних засобів, а також поглибити та усвідомити провідні ідеї Гомерового епосу та їх цінність для сучасного читача.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Новаторське змалювання почуттів особистості в урбанізованому динамічному світі в поезіях Ґійома Аполлінера "Міст Мірабо" та "Лорелея" : [урок]
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 6. - С. 32-37 (Шифр В739399/2013/6)
ББК : 83.3
Предметні рубрики: Французька література-- Аполлінер Ґійом (1880-1918 рр.)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компакт-біографія--аналіз віршів--переклади--вірш "зарізана голубка й водограй"
Зміст : "Міст Мірабо"; "Мост Мирабо"/ Ґ. Аполлінер.
Анотація: Подано конспект уроку, який має на меті: ознайомити учнів із сутністю поетичної реформи французького поета Ґійома Аполлінера та практичним втіленням її принципів у віршах; проаналізувати смисл окремих поезій та розкрити новаторський характер змалювання почуттів людини в урбанізованому світі; дослідити роль виражальних засобів мови, а також поєднання загальнолюдського та космічного пластів у реалізації авторського замислу.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 83
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Новела Гі де Мопассана "Місячне сяйво" : [урок]
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 12. - С. 31-33 (Шифр В739399/2012/12)
ББК : 83
Предметні рубрики: Французька література-- Мопассан Гі де (1850-1893 рр.)
Зарубіжна література-- Урок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): місячне сяйво, новела--аналітико-інтерпретаційне дослідження тексту--характеристика персонажів--образ абата маріньяна
Анотація: Запропоновано урок із циклу "Французька проза ХІХ століття". Мета заняття - на основі аналітичного дослідження тексту дослідити художню модель оповідання Гі де Мопассана "Місячне сяйво", з'ясувати сенс авторського задуму, показати красу вищого творіння природи (чаруючої ночі) та її зв'язок із кращими почуттями людини.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Новела Гі де Мопассана "Пампушка". 10 клас
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 6. - С. 37-39. (Шифр В739399/2011/6)
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методика викладання-- Загальноосвітні навчальні заклади
Письменники французькі, 19 ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пампушка, новела--дослідження хронотопу новели--події франко-прусської війни
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Новела Шервуда Андерсона "Шедевр Блекфута". 10 клас
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 6. - С. 34-36. (Шифр В739399/2011/6)
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Урок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): урок зарубіжної літератури--урок додаткового читання--прогнозоване читання--мікророман--андерсон ш.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О. О., Смірнова Н. Б.
Назва : Олександр Грін (1880-1932). "Пурпурові вітрила" : [3 уроки]
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 12. - С. 7-15. (Шифр В739399/2016/12)
Предметні рубрики: Російська література-- Грін О.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): повість-феєрія--герої гріна (ассоль і грей)--символіка образу--реальне й фантастичне у повісті
Анотація: Запропоновано 3 уроки за наступними темами: ""Олександр Грін. Повість-феєрія "Пурпурові вітрила". Основний конфлікт твору"; " Система образів повісті-феєрії "Пурпурові вітрила" Олександра Гріна, місце Ассоль і Грея в ній"; "Сенс поєднання реального й фантастичного в повісті Олександра Гріна "Пурпурові вітрила". Символіка образу пурпурових вітрил" для 7 класу.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.0
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Орієнтовне планування уроків для 5 класу. Уроки 33-42
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2013. - № 12. - С38-52 (Шифр З870484/2013/12)
ББК : 74.268.0
Предметні рубрики: Уроки світової літератури-- Планування уроків
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.0
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Орієнтовне планування уроків для 5 класу
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2013. - № 7-8. - С. 16-24 (Шифр З870484/2013/7/8)
ББК : 74.268.0
Предметні рубрики: Світова література-- Методика викладання
Уроки світової літератури-- Планування уроків
Уроки світової літератури-- Розробка уроків
Світова література-- Казки-- Вивчення в школі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): казка--бесіда
Зміст : "Фарбований лис" ; "Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик" ; "Момотаро, або Хлопчик-Персик" ; "Пензлик Маляна" ; "Синбад-Мореплавець"
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Орієнтовне планування уроків для 6 класу : Чарльз Діккенс. "Різдвяна пісня в прозі" : [4 уроки]
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 9. - С. 23-29 (Шифр В739399/2015/9)
Предметні рубрики: Англійська література-- Діккенс Чарльз (1812-1870 рр.)
Зарубіжна література-- Урок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія створення повісті--композиція--причини деградації скруджа--відродження душі скруджа--сенс авторського задуму--гуманістичний зміст твору
Анотація: Запропоновано систему уроків за твором Чарльза Діккенса "Різдвяна пісня в прозі". Мета занять полягає в наступному: дати загальне уявлення про творчість видатного англійського письменника; розкрити сутність та причини моральної деградації головного героя Скруджа, дослідити роль художніх засобів в зображенні його характеру; розкрити сенс мандрівки Скруджа в просторі й часі як можливість зрозуміти істинну цінність свого життя і відродитися для нового життя, заснованого на любові й милосерді; розкрити роль фантастичних елементів в повісті; вдосконалювати в учнів навички цілісного аналізу художнього тексту, формувати діалогічний тип мислення школярів. Заняття мають сприяти формуванню в учнів кращих людських якостей, гуманізму.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О. О., Тіхоненко С. О.
Назва : Орієнтовне планування уроків для 6 класу : Микола Васильович Гоголь. "Ніч перед Різдвом" : [4 уроки]
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 9. - С. 30-35 (Шифр В739399/2015/9)
Предметні рубрики: Російська література-- Гоголь Микола Васильович (1809-1852 рр.)
Зарубіжна література-- Урок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тема різдва--народні традиції та звичаї--ніч перед різдвом, повість--елементи фольклору
Анотація: Подано систему уроків за твором М. В. Гоголя "Ніч перед Різдвом", які мають на меті наступне: ознайомити учнів із творчістю та особистістю видатного письменника, здійснити аналітичне дослідження повісті; дати характеристику образів Вакули та Оксани, показати розкриття теми кохання; звернути увагу школярів на втілення українських народних традицій та звичаїв у творі; висвітлити роль фантастичних елементів у творі. Заняття мають з'ясувати роль і місце повісті М. Гоголя у контексті світової культури, зокрема в кінематографі та мультиплікації, а також сприяти вихованню національної самосвідомості учнів, гармонійної особистості.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Орієнтовне планування уроків для 6 класу : Жуль Верн. "П'ятнадцятирічний капітан" : [5 уроків]
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 9-10. - С. 2-17 (Шифр В739399/2015/9)
Предметні рубрики: Письменники французькі, 19 ст.
Зарубіжна література-- Урок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): верн жюль--п’ятнадцятирічний капітан, роман--сюжет і композиція роману--взаємодія світу людини і природи --морські пригоди--тема духовного випробування--проблема рабства
Анотація: Запропоновано систему уроків із вивчення роману Жуля Верна "П'ятнадцятирічний капітан". Мета занять полягає в наступному: ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом відомого письменника, зачинателя жанру наукової фантастики в світовії літературі; розкрити особливості сюжету й композиції, показати новаторство Ж. Верна в поетизації романтики подорожей, велич науки й знань; розвивати в учнів уміння та навички глибокого всебічного аналізу художнього тексту. На уроках має бути здійснено текстуальний аналіз роману з метою характеристики образів, зокрема головного героя Діка Сенда та інших персонажів, а також висвітлення теми духовного випробування людини. Окрему увагу слід приділити проблемі рабства та розкриттю його антилюдяного характеру. Заняття мають сприяти формуванню в учнів кращих людських якостей, активної гуманістичної життєвої позиції.
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-51 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)