Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=базові предмети<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
1.
Форма документа
: Стаття з газети
Шифр видання
:
Автор(и)
: Єргіна О.
Назва
: Особливості використання варіативної складової навчального плану
Місце публікування
: Завуч (Шкільний світ). - 2011. - № 30 (жовтень). - С. 14-16 (Шифр К951307/2011/30)
Примітки
: Ця стаття допоможе підготуватися заступникам директора до виступу на педраді.
Предметні рубрики:
Загальноосвітні навчальні заклади-- Управління
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): профільне навчання--курси за вибором--
базові предмети
Примірники
:ВДГН(1)
Вільні
: ВДГН(1)
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 74
Автор(и)
: Бєсєдіна І., Яковенко Т.
Назва
: Профільне навчання й обдарованість
Місце публікування
: Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - К.: Плеяди, 2012. - № 6. - С. 18-21 (Шифр В110/2012/6)
ББК
: 74
Предметні рубрики:
Профільне навчання
Педагогіка-- Обдаровані діти
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): профільна диференціація навчання--принципи профільного навчання--профілізація навчання--форми організації профільного навчання--
базові предмети
--профільні предмети--допрофільна підготовка--профілі навчання--компетентність--загальні компетентності--фахові компетентності
Анотація:
В статті розкрито суть, мету, принципи профільного навчання, представлено теоертичний аналіз світового досвіду профільної диференціації навчання.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)