Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=побудова есе<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Гузь О. О.
Назва
: Урок 4. Розвиток зв'язного мовлення. Співвідношення життя і смерті в художній моделі світу : підготовка до написання есе за віршем "Падло"
Місце публікування
: Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 33-40 (Шифр В739399/2011/2)
Примітки
: Бібліогр.: 39 назв.
Предметні рубрики:
Письменники французькі, 19 ст.
Зарубіжна література-- Методика-- Урок
Зарубіжна література-- Методика-- Перевірка й оцінка знань
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): правила написання есе--
побудова есе
--мовно-стильові засоби--переклади вірша (д. павличко, елліс)--історична примітка (про вірш "падло")
Зміст
: "Падло" ("Падаль")/ Ш. Бодлер.
Анотація:
Запропоновано рекомендації до проведення заключного заняття у системі уроків з творчості французького поета Ш. Бодлера. Мета даного уроку - узагальнити і поглибити учнівські уявлення про художнє відтворення теми життя і смерті у творчому доробку Бодлера, надати загальну характеристику його творчості. Урок має на меті також розвивати зв'язне мовлення старшокласників, їх творчі здібності, вміння аргументовано й образно висловлювати свої думки щодо творів художньої літератури (зокрема у вигляді написання есе).
Примірники
:ВДГН(1)
Вільні
: ВДГН(1)
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Пономарьова К.
Назва
: Вивчення есе на уроках української мови в 3-4 класах
Місце публікування
: Початкова школа. - 2016. - № 11. - С. 34-35. (Шифр П675327/2016/11)
Предметні рубрики:
Українська мова-- Початкове навчання
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): текст--робота над есе--уміння складати есе--
побудова есе
Анотація:
У статті наведено методичні рекомендації щодо реалізації програмових вимог вивчення есе на уроках української мови в початкових класах.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)