Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=система завдань і запитань<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Гузь О. О.
Назва
: Урок 1. Між "захватом" та "жахом життя" : Система відповідностей у поетичному спадку Шарля Бодлера. Аналітичне дослідження віршів "Відповідності" та "Вечорова гармонія"
Місце публікування
: Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 8-24. (Шифр В739399/2011/2)
Предметні рубрики:
Письменники французькі, 19 ст.
Зарубіжна література-- Методика-- Урок
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): декаданс--символізм--поетична група "парнас"--імпресіонізм--модернізм--бодлер про себе та творчість--діячі культури про бодлера--художній світ бодлера--аналітико-інтерпретаційне дослідження ліричного твору--
система завдань і запитань
--тлумачний словничок віршів
Зміст
: "Відповідності", "Вечорова гармонія"/ Ш. Бодлер.
Анотація:
Запропоновано конспект вступного уроку за творчістю французького поета Ш. Бодлера. Мета уроку - ознайомити учнів зі світоглядно-естетичними поглядами митця, показати трагічну парадоксальність його людського буття та новаторський характер творчості, дати цілісну характеристику збірки віршів "Квіти Зла" й проаналізувати вказані вірші. Урок сприяє збагаченню знань з теорії літератури, розвитку навичок аналізу ліричного твору.
Примірники
:ВДГН(1)
Вільні
: ВДГН(1)
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 74.268.39
Автор(и)
: Рябуха Н. В.
Назва
: Сенс зображення пригод Вінні-Пуха та його друзів (за повістю-казкою Алана Мілна) : [урок]
Місце публікування
: Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 7/8. - С. 57-58
Примітки
: Бібліогр.: 5 назв.
ББК
: 74.268.39
Предметні рубрики:
Дитяча література-- Мілн Алан (1882-1956 рр.) --Англія
Зарубіжна література-- Методи навчання
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''):
система завдань і запитань
--аналітичне дослідження тексту--аналіз перших чотирьох пригод вінні-пуха
Анотація:
Запропоновано розробку уроку, який має на меті наступне: ознайомити з особистістю Алана Мілна, проаналізувати фрагменти казки "Вінні-пух та його друзі"; вчити характеризувати персонажів твору; формувати в учнів кращі моральні якості.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)