Пошуковий запит: (<.>S=Зарубіжна література -- Методи навчання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 101
Показані документи с 1 за 20 |
|
1.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74
Автор(и) : Андрусик С.І.
Назва : Щасливий випадок
: літературна гра. 8 клас
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2009. - № 5. - С. 50-51 (Шифр З870484/2009/5)
ББК : 74 Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання
Примірники :ВДГН(1) Вільні : ВДГН(1) Знайти схожі
|
2.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74
Автор(и) : Бобик Л.Р.
Назва : "Он тебе приснился новым"
: урок-екскурсія пушкінськими місцями. 9 клас
Місце публікування : Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2009. - № 2. - С. 33-36 (Шифр З870484/2009/2)
ББК : 74 Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання
Примірники :ВА(1) Вільні : ВА(1) Знайти схожі
|
3.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74
Автор(и) : Галелюк І. О.
Назва : Використання активних методів навчання у процесі вивчення зарубіжної літератури
Місце публікування : Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2009. - № 2. - С. 14-16 (Шифр З870484/2009/2)
ББК : 74 Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання
Примірники :ВА(1) Вільні : ВА(1) Знайти схожі
|
4.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74
Автор(и) : Кірган Л.М.
Назва : "Пригорнись душею до Вкраїни"
: літературна композиція "Україна в творчості зарубіжних письменників"
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2009. - № 4. - С. 52-55 (Шифр З870484/2009/4)
ББК : 74 Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання
Примірники :ВДГН(1) Вільні : ВДГН(1) Знайти схожі
|
5.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74
Автор(и) : Каніболоцька О.А.
Назва : Використання електронних енциклопедій під час вивчення творів зарубіжної літератури
: на матеріалі казки-новели Гофмана "Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер"
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2009. - № 2. - С. 16-21 (Шифр В739399/2009/2)
ББК : 74 Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання Ключові слова (''Вільн.індекс.''): крихітка цахес на прізвисько циннобер, новела
Примірники : всього : ВА(1), ВДГН(1) Вільні : ВА(1), ВДГН(1) Знайти схожі
|
6.
|
Форма документа : Стаття з газети Шифр видання : 74
Автор(и) : Кузнецова О.
Назва : Підсумкові уроки ЗЛ у 8 класі
: Урок 1. Урок-гра "Брей-ринг " . Урок 2. Урок-гра "Найрозумніший "
Місце публікування : Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2009. - № 17. - С. 14-18 (Шифр К038324/2009/17)
ББК : 74 Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дидактичні ігри
Примірники :ВДГН(1) Вільні : ВДГН(1) Знайти схожі
|
7.
|
Форма документа : Стаття з газети Шифр видання : 74
Автор(и) : Лепешкина Е.
Назва : Прекрасная страна Любовь
: литературный вечер, посвященный теме любви в поэзии Средневековья и Возрождения
Місце публікування : Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2009. - № 2/3. - С. 14-17 (Шифр К038324/2009/2/3)
ББК : 74 Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання Естетичне виховання Свята -- Сценарії
Примірники :ВДГН(1) Вільні : ВДГН(1) Знайти схожі
|
8.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Богосвятська А.-М.
Назва : Імідж сучасного уроку світової літератури
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 11. - С. 2-7 (Шифр В739399/2012/11) Примітки : Бібліогр.: 14 назв.
ББК : 74.268.0 Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання Зарубіжна література-- Урок Ключові слова (''Вільн.індекс.''): імідж вчителя--візуальний імідж--внутрішній образ--середовищний імідж--модернізація--моральне старіння--ефективні технології--гуманізація освіти--принципи уроку світової літератури Анотація: Статтю присвячено проблемі іміджу (позитивного, нейтрального, негативного образу) сучасного уроку світової літератури. Мета публікації - спрямувати рух думки сучасного словесника у бік розуміння того, як підняти імідж уроку. Детально розглянуто елементи, з яких складається імідж вчителя, характеристики внутрішнього образу словесника, принципи формування середовищного іміджу уроків світової літератури, а також сучасні технології, завдяки яким учитель повинен підняти статус уроку, його авторитет в очах учнів і батьків.
Знайти схожі
|
9.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Богосвятська А.-М.
Назва : Організація роботи в творчих учнівських групах на уроках світової літератури
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 39-40 (Шифр В739399/2013/3) Примітки : Бібліогр.: 3 назви.
ББК : 74.268.3 Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання Ключові слова (''Вільн.індекс.''): групова робота--правила спілкування--приклади завдань--груповий проект Анотація: У статті визначено основні аспекти методики групової діяльності учнів на уроках світової літератури. Детально проаналізовано таку популярну форму роботи, як створення учнівських груп: їх типи, загальні правила організації, ролі усередині групи, варіанти завдань, правила спілкування в групі тощо.
Знайти схожі
|
10.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Богосвятська А.-М.
Назва : Розвиток інтегративного мислення учнів засобами мистецтва художнього слова
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 33-38 (Шифр В739399/2013/3) Примітки : Бібліогр.: 9 назв.
ББК : 74.268.3 Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання Зарубіжна література-- Інтегрований урок Ключові слова (''Вільн.індекс.''): синергетика--вища інтегрованість індивідуальної свідомості--інтегрований урок (іу)--класифікація іу--технологія іу--міжпредметні зв'язки--види і форми іу Анотація: Мета запропонованої статті - висвітлити властивості, принципи й види інтегративного мислення та показати особливості його розвитку на уроках світової літератури. Основну увагу приділено технології проведення інтегрованого уроку літератури.
Знайти схожі
|
11.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Богосвятська А.-М.
Назва : Проектно-діяльнісна технологія навчання
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 20-27 (Шифр В739399/2013/3) Примітки : Бібліогр.: 13 назв.
ББК : 74.268.3 Предметні рубрики: Педагогіка-- Методологія Зарубіжна література-- Методи навчання Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія виникнення методу проектів--вибір теми--типологія освітніх проектів--етапи роботи--результати діяльності--захист проекту--критерії оцінювання--пам'ятки для учнів Анотація: Метою цієї публікації є характеристика методу проектів, заснованого на проектності як універсальної здатності людського мислення. Надано розгорнутий аналіз технології, від вибору теми до оцінювання захисту проекту, запропоновано відповідні пам'ятки для учнів.
Знайти схожі
|
12.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Богосвятська А.-М.
Назва : Технологія зустрічних зусиль як ознака сучасного уроку літератури
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 10-13 (Шифр В739399/2013/3) Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
ББК : 74.268.3 Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мета та завдання технології--технологічна карта уроку--етапи--основні характеристики уроку Анотація: У статті охарактеризовано технологію зустрічних зусиль як активізацію спрямованих емоційних, інтелектуальних, вольових зусиль учасників навчання, що передбачає у підсумку високу результативність навчальної діяльністі. Окреслено мету та завдання технології, а також надано опис п'яти основних етапів уроку, побудованого згідно зі вказаною технологією.
Знайти схожі
|
13.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Богосвятська А.-М.
Назва : Сучасні педагогічні технології у практиці вчителя світової літератури
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 2-9 (Шифр В739399/2013/3) Примітки : Бібліогр.: 3 назви.
ББК : 74.268.3 Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання Ключові слова (''Вільн.індекс.''): структура технології--проектно-діяльнісна технологія--педагогічна майстерня--розвиток критичного мислення--проблемне навчання--біоадекватна (ноосферна) технологія--технологія зустрічних зусиль--створення ситуації успіху--ейдотехніка--діалогова технологія--особистісно орієнтована технологія--інтерактивна технологія--комп'ютерні технології--здоров'язбережувальні освітні технології Анотація: Стаття має на меті: сформувати у педагогів уявлення про сучасні технології навчання як спосіб впливу вчителя на учнів та сукупність форм і методів навчання; розвивати творче ставлення вчителів до технології навчального процесу, заснованого на високій методичній культурі; коротко розкрити зміст основних педагогічних технологій, які можна використати на уроках світової літератури.
Знайти схожі
|
14.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74+83
Автор(и) : Хроменко І.
Назва : Проблемно-тематичний аналіз твору
: заняття № 3
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 7/8. - С. 22-28. (Шифр В739399/2013/7/8)
ББК : 74+83 Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання Літературознавство-- Аналіз художнього твору Українська література-- Інтегрований урок Ключові слова (''Вільн.індекс.''): "пекуча" проблема твору--проблемна ситуація--проблемні завдання--етика--технологія проблемного навчання--приклади проблемних ситуацій--в. нестайко (інтегрований урок) Анотація: Третє тренінгове заняття для учителів-словесників містить характеристику такого методу аналізу художнього твору, як проблемно-тематичний. Автор пропонує конспект уроку за твором В. Нестайка "Дивовижні пригоди в 6-Б" та фрагменти інших уроків з метою демонстрації методики даного аналізу.
Знайти схожі
|
15.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.268.0
Автор(и) : Каніболоцька О. А.
Назва : Вивчення драми Б. Брехта "Життя Галілея" з використанням різних типів аналізу художнього твору : [4 уроки]
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 4. - С. 9-12. (Шифр В739399/2013/4)
ББК : 74.268.0 Предметні рубрики: Німецька література-- Брехт Бертольт (1898-1956 рр.) Зарубіжна література-- Методи навчання Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історична драма--три редакції п'єси--життя галілея як боротьба--сиитема символів--аналіз твору--бесіда--методи та прийоми роботи Анотація: У статті викладено методику комплексного використання різних типів аналізу художнього твору (текстуального, оглядового й ознайомлювального). Розглянуто особливості такої методики на прикладі вивчення історичної драми Бертольта Брехта "Життя Галілея" в 11-му класі.
Знайти схожі
|
16.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.268.39
Автор(и) : Богосвятська А.-М.
Назва : Методичні прийоми технології розвитку критичного мислення учнів через читання та письмо
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 2. - С. 7-12 Примітки : Бібліогр.: 21 назва.
ББК : 74.268.39 Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітня технологія--технологічна карта--триступенева модель--методи та прийоми--виклик--усвідомлення змісту--рефлексія--основні принципи технології Анотація: У статті викладено методику розвитку критичного мислення учнів через читання та письмо, базові поняття якої - "вдумливе читання" і "рефлексивне письмо". Висвітлено три основні етапи цієї технології, тобто технологічну карту. На етапі усвідомлення змісту (побудови знань) подано розгорнуту характеристику різноманітних методів і прийомів, зокрема таких, як метод "Прес", "кластери", "читання з зупинками", "навчальна дискусія". "спільний пошук" та ін. Визначено основні принципи технології критичного мислення, яка дозволяє максимально підвищити ефективність навчально-виховного процесу та засвоєння знань на уроках світової літератури.
Знайти схожі
|
17.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.268.39
Автор(и) : Богосвятська А.-М.
Назва : Формування системного і творчого мислення на уроках літератури
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 2. - С. 13-18 Примітки : Бібліогр.: 16 назв.
ББК : 74.268.39 Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання Ключові слова (''Вільн.індекс.''): принципи методики--процесуальні риси творчої діяльності--творчий підхід--системний спосіб мислення--закони розвитку творчої уяви--фантазія--літературні здібності--творчі завдання--структурні компоненти творчого потенціалу учня--формування системи цінностей--творчі форми уроку Анотація: У статті узагальнено досвід дослідження проблеми творчої діяльності людини взагалі та творчості дитини. Висвітлено основні шляхи методики розвитку творчого мислення на уроках світової літератури, розглянуто різні типи творчих завдань і форм уроку, які сприяють самовираженню і саморозкриттю особистості та творчих здібностей кожного учня.
Знайти схожі
|
18.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.268.39
Автор(и) : Богосвятська А.-М.
Назва : Нові тенденції вивчення біографії письменника
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 2. - С. 19-29 Примітки : Бібліогр.: 33 назви.
ББК : 74.268.39 Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мета і завдання шкільного курсу вивчення біографії--принципи вивчення життєпису--неповторна особистість--духовна еволюція особистості--робота з портретом--спорт у житті письменників--інноваційні технології--жанри занять--творчі завдання та прийоми--творчі роботи Анотація: У статті подано спрообу узагальнення досвіду з вивчення біографії письменника на сучасному уроці світової літератури. Охарактеризовано мету й завдання шкільного вивчення біографії, вікові особливості учнів при сприйнятті біографічного матеріалу. Визначено основні методи вивчення особистості письменника як єдності характеру, життєвого досвіду, світогляду, таланту, ідейно-естетичної спрямованості. Зокрема, розглянуто такі прийоми, як робота з портретом, використання інноваційних технологій (модульні. ігрові, проектні, комп'ютерні, гіпертекстові та ін.). Охарактеризовано основні жанрові різновиди занять з вивчення біографії письменника, а також різноманітні творчі завдання, прийоми та оригінальні виховні заходи.
Знайти схожі
|
19.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.268.39
Автор(и) : Богосвятська А.-М.
Назва : Особливості вивчення теоретико-літературних понять
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 2. - С. 30-36 Примітки : Бібліогр.: 10 назв.
ББК : 74.268.39 Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теорія літератури--три групи понять--основні теоретико-літературні проблеми--принципи вивчення--інструмент літературознавчого аналізу--тема--проблема--ідея--концепція твору--робота над творами різних жанрів--методичні прийоми аналізу Анотація: У статті висвітлено основні напрями методики вивчення теоретико-літературних питань на уроках свтової літератури. Розглянуто питання: що саме, з якою метою та яким чином вивчати матеріал з теорії літератури. Приділено увагу основним теоретико-літературним проблемам, принципам, методам і прийомам навчання, зокрема у роботі над творами різних жанрів.
Знайти схожі
|
20.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.268.39
Автор(и) : Богосвятська А.-М.
Назва : Інтерактивний підхід до вивчення літератури як пробудження пізнавальної діяльності учнів
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 2. - С. 37-41 Примітки : Бібліогр.: 12 назв.
ББК : 74.268.39 Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моделі навчання--мета та завдання інтерактивного навчання--основні методи і прийоми--переваги інтерактивного навчання Анотація: У статті розглянуто інтерактивну технологію навчання та її застосування на уроках світової літератури. Висвітлено мету й завдання інтерактивного навчання як сукупності найбільш оптимальних форм роботи, що сприяє активізації пізнавальної діяльності учнів, розвитку критичного мислення, мовленнєвих навичок. Зокрема, подано технологічну карту інтерактивного уроку, охарактеризовано різноманітні форми, методи і прийоми роботи, а також обгрунтовано переваги інтерактивного підходу до вивчення літератури.
Знайти схожі
|
|
|