Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Зарубіжна література -- Методи навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 101
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-101   101-101 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74
Автор(и) : Андрусик С.І.
Назва : Щасливий випадок : літературна гра. 8 клас
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2009. - № 5. - С. 50-51 (Шифр З870484/2009/5)
ББК : 74
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74
Автор(и) : Бобик Л.Р.
Назва : "Он тебе приснился новым" : урок-екскурсія пушкінськими місцями. 9 клас
Місце публікування : Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2009. - № 2. - С. 33-36 (Шифр З870484/2009/2)
ББК : 74
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання
Примірники :ВА(1)
Вільні : ВА(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74
Автор(и) : Галелюк І. О.
Назва : Використання активних методів навчання у процесі вивчення зарубіжної літератури
Місце публікування : Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2009. - № 2. - С. 14-16 (Шифр З870484/2009/2)
ББК : 74
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання
Примірники :ВА(1)
Вільні : ВА(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74
Автор(и) : Кірган Л.М.
Назва : "Пригорнись душею до Вкраїни" : літературна композиція "Україна в творчості зарубіжних письменників"
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2009. - № 4. - С. 52-55 (Шифр З870484/2009/4)
ББК : 74
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74
Автор(и) : Каніболоцька О.А.
Назва : Використання електронних енциклопедій під час вивчення творів зарубіжної літератури : на матеріалі казки-новели Гофмана "Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер"
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2009. - № 2. - С. 16-21 (Шифр В739399/2009/2)
ББК : 74
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): крихітка цахес на прізвисько циннобер, новела
Примірники : всього : ВА(1), ВДГН(1)
Вільні : ВА(1), ВДГН(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання : 74
Автор(и) : Кузнецова О.
Назва : Підсумкові уроки ЗЛ у 8 класі : Урок 1. Урок-гра "Брей-ринг " . Урок 2. Урок-гра "Найрозумніший "
Місце публікування : Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2009. - № 17. - С. 14-18 (Шифр К038324/2009/17)
ББК : 74
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дидактичні ігри
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання : 74
Автор(и) : Лепешкина Е.
Назва : Прекрасная страна Любовь : литературный вечер, посвященный теме любви в поэзии Средневековья и Возрождения
Місце публікування : Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2009. - № 2/3. - С. 14-17 (Шифр К038324/2009/2/3)
ББК : 74
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання
Естетичне виховання
Свята -- Сценарії
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Богосвятська А.-М.
Назва : Імідж сучасного уроку світової літератури
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 11. - С. 2-7 (Шифр В739399/2012/11)
Примітки : Бібліогр.: 14 назв.
ББК : 74.268.0
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання
Зарубіжна література-- Урок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): імідж вчителя--візуальний імідж--внутрішній образ--середовищний імідж--модернізація--моральне старіння--ефективні технології--гуманізація освіти--принципи уроку світової літератури
Анотація: Статтю присвячено проблемі іміджу (позитивного, нейтрального, негативного образу) сучасного уроку світової літератури. Мета публікації - спрямувати рух думки сучасного словесника у бік розуміння того, як підняти імідж уроку. Детально розглянуто елементи, з яких складається імідж вчителя, характеристики внутрішнього образу словесника, принципи формування середовищного іміджу уроків світової літератури, а також сучасні технології, завдяки яким учитель повинен підняти статус уроку, його авторитет в очах учнів і батьків.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Богосвятська А.-М.
Назва : Організація роботи в творчих учнівських групах на уроках світової літератури
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 39-40 (Шифр В739399/2013/3)
Примітки : Бібліогр.: 3 назви.
ББК : 74.268.3
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): групова робота--правила спілкування--приклади завдань--груповий проект
Анотація: У статті визначено основні аспекти методики групової діяльності учнів на уроках світової літератури. Детально проаналізовано таку популярну форму роботи, як створення учнівських груп: їх типи, загальні правила організації, ролі усередині групи, варіанти завдань, правила спілкування в групі тощо.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Богосвятська А.-М.
Назва : Розвиток інтегративного мислення учнів засобами мистецтва художнього слова
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 33-38 (Шифр В739399/2013/3)
Примітки : Бібліогр.: 9 назв.
ББК : 74.268.3
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання
Зарубіжна література-- Інтегрований урок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): синергетика--вища інтегрованість індивідуальної свідомості--інтегрований урок (іу)--класифікація іу--технологія іу--міжпредметні зв'язки--види і форми іу
Анотація: Мета запропонованої статті - висвітлити властивості, принципи й види інтегративного мислення та показати особливості його розвитку на уроках світової літератури. Основну увагу приділено технології проведення інтегрованого уроку літератури.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Богосвятська А.-М.
Назва : Проектно-діяльнісна технологія навчання
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 20-27 (Шифр В739399/2013/3)
Примітки : Бібліогр.: 13 назв.
ББК : 74.268.3
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методологія
Зарубіжна література-- Методи навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія виникнення методу проектів--вибір теми--типологія освітніх проектів--етапи роботи--результати діяльності--захист проекту--критерії оцінювання--пам'ятки для учнів
Анотація: Метою цієї публікації є характеристика методу проектів, заснованого на проектності як універсальної здатності людського мислення. Надано розгорнутий аналіз технології, від вибору теми до оцінювання захисту проекту, запропоновано відповідні пам'ятки для учнів.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Богосвятська А.-М.
Назва : Технологія зустрічних зусиль як ознака сучасного уроку літератури
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 10-13 (Шифр В739399/2013/3)
Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
ББК : 74.268.3
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мета та завдання технології--технологічна карта уроку--етапи--основні характеристики уроку
Анотація: У статті охарактеризовано технологію зустрічних зусиль як активізацію спрямованих емоційних, інтелектуальних, вольових зусиль учасників навчання, що передбачає у підсумку високу результативність навчальної діяльністі. Окреслено мету та завдання технології, а також надано опис п'яти основних етапів уроку, побудованого згідно зі вказаною технологією.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Богосвятська А.-М.
Назва : Сучасні педагогічні технології у практиці вчителя світової літератури
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 2-9 (Шифр В739399/2013/3)
Примітки : Бібліогр.: 3 назви.
ББК : 74.268.3
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): структура технології--проектно-діяльнісна технологія--педагогічна майстерня--розвиток критичного мислення--проблемне навчання--біоадекватна (ноосферна) технологія--технологія зустрічних зусиль--створення ситуації успіху--ейдотехніка--діалогова технологія--особистісно орієнтована технологія--інтерактивна технологія--комп'ютерні технології--здоров'язбережувальні освітні технології
Анотація: Стаття має на меті: сформувати у педагогів уявлення про сучасні технології навчання як спосіб впливу вчителя на учнів та сукупність форм і методів навчання; розвивати творче ставлення вчителів до технології навчального процесу, заснованого на високій методичній культурі; коротко розкрити зміст основних педагогічних технологій, які можна використати на уроках світової літератури.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74+83
Автор(и) : Хроменко І.
Назва : Проблемно-тематичний аналіз твору : заняття № 3
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 7/8. - С. 22-28. (Шифр В739399/2013/7/8)
ББК : 74+83
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання
Літературознавство-- Аналіз художнього твору
Українська література-- Інтегрований урок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): "пекуча" проблема твору--проблемна ситуація--проблемні завдання--етика--технологія проблемного навчання--приклади проблемних ситуацій--в. нестайко (інтегрований урок)
Анотація: Третє тренінгове заняття для учителів-словесників містить характеристику такого методу аналізу художнього твору, як проблемно-тематичний. Автор пропонує конспект уроку за твором В. Нестайка "Дивовижні пригоди в 6-Б" та фрагменти інших уроків з метою демонстрації методики даного аналізу.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.0
Автор(и) : Каніболоцька О. А.
Назва : Вивчення драми Б. Брехта "Життя Галілея" з використанням різних типів аналізу художнього твору : [4 уроки]
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 4. - С. 9-12. (Шифр В739399/2013/4)
ББК : 74.268.0
Предметні рубрики: Німецька література-- Брехт Бертольт (1898-1956 рр.)
Зарубіжна література-- Методи навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історична драма--три редакції п'єси--життя галілея як боротьба--сиитема символів--аналіз твору--бесіда--методи та прийоми роботи
Анотація: У статті викладено методику комплексного використання різних типів аналізу художнього твору (текстуального, оглядового й ознайомлювального). Розглянуто особливості такої методики на прикладі вивчення історичної драми Бертольта Брехта "Життя Галілея" в 11-му класі.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.39
Автор(и) : Богосвятська А.-М.
Назва : Методичні прийоми технології розвитку критичного мислення учнів через читання та письмо
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 2. - С. 7-12
Примітки : Бібліогр.: 21 назва.
ББК : 74.268.39
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітня технологія--технологічна карта--триступенева модель--методи та прийоми--виклик--усвідомлення змісту--рефлексія--основні принципи технології
Анотація: У статті викладено методику розвитку критичного мислення учнів через читання та письмо, базові поняття якої - "вдумливе читання" і "рефлексивне письмо". Висвітлено три основні етапи цієї технології, тобто технологічну карту. На етапі усвідомлення змісту (побудови знань) подано розгорнуту характеристику різноманітних методів і прийомів, зокрема таких, як метод "Прес", "кластери", "читання з зупинками", "навчальна дискусія". "спільний пошук" та ін. Визначено основні принципи технології критичного мислення, яка дозволяє максимально підвищити ефективність навчально-виховного процесу та засвоєння знань на уроках світової літератури.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.39
Автор(и) : Богосвятська А.-М.
Назва : Формування системного і творчого мислення на уроках літератури
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 2. - С. 13-18
Примітки : Бібліогр.: 16 назв.
ББК : 74.268.39
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): принципи методики--процесуальні риси творчої діяльності--творчий підхід--системний спосіб мислення--закони розвитку творчої уяви--фантазія--літературні здібності--творчі завдання--структурні компоненти творчого потенціалу учня--формування системи цінностей--творчі форми уроку
Анотація: У статті узагальнено досвід дослідження проблеми творчої діяльності людини взагалі та творчості дитини. Висвітлено основні шляхи методики розвитку творчого мислення на уроках світової літератури, розглянуто різні типи творчих завдань і форм уроку, які сприяють самовираженню і саморозкриттю особистості та творчих здібностей кожного учня.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.39
Автор(и) : Богосвятська А.-М.
Назва : Нові тенденції вивчення біографії письменника
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 2. - С. 19-29
Примітки : Бібліогр.: 33 назви.
ББК : 74.268.39
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мета і завдання шкільного курсу вивчення біографії--принципи вивчення життєпису--неповторна особистість--духовна еволюція особистості--робота з портретом--спорт у житті письменників--інноваційні технології--жанри занять--творчі завдання та прийоми--творчі роботи
Анотація: У статті подано спрообу узагальнення досвіду з вивчення біографії письменника на сучасному уроці світової літератури. Охарактеризовано мету й завдання шкільного вивчення біографії, вікові особливості учнів при сприйнятті біографічного матеріалу. Визначено основні методи вивчення особистості письменника як єдності характеру, життєвого досвіду, світогляду, таланту, ідейно-естетичної спрямованості. Зокрема, розглянуто такі прийоми, як робота з портретом, використання інноваційних технологій (модульні. ігрові, проектні, комп'ютерні, гіпертекстові та ін.). Охарактеризовано основні жанрові різновиди занять з вивчення біографії письменника, а також різноманітні творчі завдання, прийоми та оригінальні виховні заходи.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.39
Автор(и) : Богосвятська А.-М.
Назва : Особливості вивчення теоретико-літературних понять
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 2. - С. 30-36
Примітки : Бібліогр.: 10 назв.
ББК : 74.268.39
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теорія літератури--три групи понять--основні теоретико-літературні проблеми--принципи вивчення--інструмент літературознавчого аналізу--тема--проблема--ідея--концепція твору--робота над творами різних жанрів--методичні прийоми аналізу
Анотація: У статті висвітлено основні напрями методики вивчення теоретико-літературних питань на уроках свтової літератури. Розглянуто питання: що саме, з якою метою та яким чином вивчати матеріал з теорії літератури. Приділено увагу основним теоретико-літературним проблемам, принципам, методам і прийомам навчання, зокрема у роботі над творами різних жанрів.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.39
Автор(и) : Богосвятська А.-М.
Назва : Інтерактивний підхід до вивчення літератури як пробудження пізнавальної діяльності учнів
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 2. - С. 37-41
Примітки : Бібліогр.: 12 назв.
ББК : 74.268.39
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моделі навчання--мета та завдання інтерактивного навчання--основні методи і прийоми--переваги інтерактивного навчання
Анотація: У статті розглянуто інтерактивну технологію навчання та її застосування на уроках світової літератури. Висвітлено мету й завдання інтерактивного навчання як сукупності найбільш оптимальних форм роботи, що сприяє активізації пізнавальної діяльності учнів, розвитку критичного мислення, мовленнєвих навичок. Зокрема, подано технологічну карту інтерактивного уроку, охарактеризовано різноманітні форми, методи і прийоми роботи, а також обгрунтовано переваги інтерактивного підходу до вивчення літератури.
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-101   101-101 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)