Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Зарубіжна література -- Методика -- Урок<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Ленарт В. А., Личманюк Н. М., Луцейко В. М.
Назва
: "Нехай потішить вас маленький скромний дар." : поглиблений аналіз поезії Поля Верлена : [урок]
Місце публікування
: Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 1. - С. 30-32 (Шифр В739399/2011/1)
Предметні рубрики:
Письменники французькі
Зарубіжна література-- Методика-- Урок
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): європейський модернізм--в серце і сльози, і біль., вірш--осіння пісня, вірш--імпресіонізм--аналіз віршів "осіння пісня". "в серце і сльози, і біль."--переклади поезії п. верлена
Анотація:
Подано розробку уроку, мета якого - ознайомити учнів із біографією й основними темами і мотивами творчості відомого французького поета-засновника символізму Поля Верлена.
Примірники
:ВДГН(1)
Вільні
: ВДГН(1)
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Гузь О. О.
Назва
: Урок 4. Розвиток зв'язного мовлення. Співвідношення життя і смерті в художній моделі світу : підготовка до написання есе за віршем "Падло"
Місце публікування
: Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 33-40 (Шифр В739399/2011/2)
Примітки
: Бібліогр.: 39 назв.
Предметні рубрики:
Письменники французькі, 19 ст.
Зарубіжна література-- Методика-- Урок
Зарубіжна література-- Методика-- Перевірка й оцінка знань
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): правила написання есе--побудова есе--мовно-стильові засоби--переклади вірша (д. павличко, елліс)--історична примітка (про вірш "падло")
Зміст
: "Падло" ("Падаль")/ Ш. Бодлер.
Анотація:
Запропоновано рекомендації до проведення заключного заняття у системі уроків з творчості французького поета Ш. Бодлера. Мета даного уроку - узагальнити і поглибити учнівські уявлення про художнє відтворення теми життя і смерті у творчому доробку Бодлера, надати загальну характеристику його творчості. Урок має на меті також розвивати зв'язне мовлення старшокласників, їх творчі здібності, вміння аргументовано й образно висловлювати свої думки щодо творів художньої літератури (зокрема у вигляді написання есе).
Примірники
:ВДГН(1)
Вільні
: ВДГН(1)
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Гузь О. О.
Назва
: Урок 3. Традиції і новаторство Шарля Бодлера у вирішенні проблеми "поет і натовп" у поезії "Альбатрос"
Місце публікування
: Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 28-33. (Шифр В739399/2011/2)
Предметні рубрики:
Письменники французькі, 19 ст.
Зарубіжна література-- Методика-- Урок
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): романтизм і модернізм--переклади вірша "альбатрос" (д. павличко, м. терещенко, і. драч, елліс, д. мережковський)--чотири рівні сприйняття художнього тексту
Зміст
: "Альбатрос"/ Ш. Бодлер.
Анотація:
Викладено методику проведення 3-го уроку за творчістю французького поета Ш. Бодлера. Мета заняття - розкрити сутність розуміння митцем ролі й місця поета в суспільстві як одної з провідних тем світової літератури. Подано і проаналізовано різні варіанти перекладу вказаного вірша.
Примірники
:ВДГН(1)
Вільні
: ВДГН(1)
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Гузь О. О.
Назва
: Урок 2. Краса як центр філософсько-естетичної концепції Шарля Бодлера. Аналітичне дослідження вірша "Гімн Красі"
Місце публікування
: Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 24-28. (Шифр В739399/2011/2)
Предметні рубрики:
Письменники французькі, 19 ст.
Зарубіжна література-- Методика-- Урок
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): поетична філософія бодлера--символізм--аналітико-інтерпретаційне дослідження вірша--синтезуючий рівень сприйняття твору--культурологічний рівень сприйняття твору--варіанти тем для твору-роздуму, письмової відповіді
Зміст
: "Гімн Красі"/ Ш. Бодлер.
Анотація:
Стаття містить методичні рекомендації до наступного блоку дослідницької діяльності за творчостю французького поета Ш. Бодлера. Мета уроку - сприяти поглибленому дослідженню основ символістської естетики Бодлера та новаторських форм її втілення у поезії.
Примірники
:ВДГН(1)
Вільні
: ВДГН(1)
Знайти схожі
5.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Гузь О. О.
Назва
: Урок 1. Між "захватом" та "жахом життя" : Система відповідностей у поетичному спадку Шарля Бодлера. Аналітичне дослідження віршів "Відповідності" та "Вечорова гармонія"
Місце публікування
: Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 8-24. (Шифр В739399/2011/2)
Предметні рубрики:
Письменники французькі, 19 ст.
Зарубіжна література-- Методика-- Урок
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): декаданс--символізм--поетична група "парнас"--імпресіонізм--модернізм--бодлер про себе та творчість--діячі культури про бодлера--художній світ бодлера--аналітико-інтерпретаційне дослідження ліричного твору--система завдань і запитань--тлумачний словничок віршів
Зміст
: "Відповідності", "Вечорова гармонія"/ Ш. Бодлер.
Анотація:
Запропоновано конспект вступного уроку за творчістю французького поета Ш. Бодлера. Мета уроку - ознайомити учнів зі світоглядно-естетичними поглядами митця, показати трагічну парадоксальність його людського буття та новаторський характер творчості, дати цілісну характеристику збірки віршів "Квіти Зла" й проаналізувати вказані вірші. Урок сприяє збагаченню знань з теорії літератури, розвитку навичок аналізу ліричного твору.
Примірники
:ВДГН(1)
Вільні
: ВДГН(1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)