Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Зарубіжна література -- Методика -- Урок<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ленарт В. А., Личманюк Н. М., Луцейко В. М.
Назва : "Нехай потішить вас маленький скромний дар." : поглиблений аналіз поезії Поля Верлена : [урок]
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 1. - С. 30-32 (Шифр В739399/2011/1)
Предметні рубрики: Письменники французькі
Зарубіжна література-- Методика-- Урок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): європейський модернізм--в серце і сльози, і біль., вірш--осіння пісня, вірш--імпресіонізм--аналіз віршів "осіння пісня". "в серце і сльози, і біль."--переклади поезії п. верлена
Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - ознайомити учнів із біографією й основними темами і мотивами творчості відомого французького поета-засновника символізму Поля Верлена.
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Урок 4. Розвиток зв'язного мовлення. Співвідношення життя і смерті в художній моделі світу : підготовка до написання есе за віршем "Падло"
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 33-40 (Шифр В739399/2011/2)
Примітки : Бібліогр.: 39 назв.
Предметні рубрики: Письменники французькі, 19 ст.
Зарубіжна література-- Методика-- Урок
Зарубіжна література-- Методика-- Перевірка й оцінка знань
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): правила написання есе--побудова есе--мовно-стильові засоби--переклади вірша (д. павличко, елліс)--історична примітка (про вірш "падло")
Зміст : "Падло" ("Падаль")/ Ш. Бодлер.
Анотація: Запропоновано рекомендації до проведення заключного заняття у системі уроків з творчості французького поета Ш. Бодлера. Мета даного уроку - узагальнити і поглибити учнівські уявлення про художнє відтворення теми життя і смерті у творчому доробку Бодлера, надати загальну характеристику його творчості. Урок має на меті також розвивати зв'язне мовлення старшокласників, їх творчі здібності, вміння аргументовано й образно висловлювати свої думки щодо творів художньої літератури (зокрема у вигляді написання есе).
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Урок 3. Традиції і новаторство Шарля Бодлера у вирішенні проблеми "поет і натовп" у поезії "Альбатрос"
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 28-33. (Шифр В739399/2011/2)
Предметні рубрики: Письменники французькі, 19 ст.
Зарубіжна література-- Методика-- Урок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): романтизм і модернізм--переклади вірша "альбатрос" (д. павличко, м. терещенко, і. драч, елліс, д. мережковський)--чотири рівні сприйняття художнього тексту
Зміст : "Альбатрос"/ Ш. Бодлер.
Анотація: Викладено методику проведення 3-го уроку за творчістю французького поета Ш. Бодлера. Мета заняття - розкрити сутність розуміння митцем ролі й місця поета в суспільстві як одної з провідних тем світової літератури. Подано і проаналізовано різні варіанти перекладу вказаного вірша.
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Урок 2. Краса як центр філософсько-естетичної концепції Шарля Бодлера. Аналітичне дослідження вірша "Гімн Красі"
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 24-28. (Шифр В739399/2011/2)
Предметні рубрики: Письменники французькі, 19 ст.
Зарубіжна література-- Методика-- Урок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поетична філософія бодлера--символізм--аналітико-інтерпретаційне дослідження вірша--синтезуючий рівень сприйняття твору--культурологічний рівень сприйняття твору--варіанти тем для твору-роздуму, письмової відповіді
Зміст : "Гімн Красі"/ Ш. Бодлер.
Анотація: Стаття містить методичні рекомендації до наступного блоку дослідницької діяльності за творчостю французького поета Ш. Бодлера. Мета уроку - сприяти поглибленому дослідженню основ символістської естетики Бодлера та новаторських форм її втілення у поезії.
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Урок 1. Між "захватом" та "жахом життя" : Система відповідностей у поетичному спадку Шарля Бодлера. Аналітичне дослідження віршів "Відповідності" та "Вечорова гармонія"
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 8-24. (Шифр В739399/2011/2)
Предметні рубрики: Письменники французькі, 19 ст.
Зарубіжна література-- Методика-- Урок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): декаданс--символізм--поетична група "парнас"--імпресіонізм--модернізм--бодлер про себе та творчість--діячі культури про бодлера--художній світ бодлера--аналітико-інтерпретаційне дослідження ліричного твору--система завдань і запитань--тлумачний словничок віршів
Зміст : "Відповідності", "Вечорова гармонія"/ Ш. Бодлер.
Анотація: Запропоновано конспект вступного уроку за творчістю французького поета Ш. Бодлера. Мета уроку - ознайомити учнів зі світоглядно-естетичними поглядами митця, показати трагічну парадоксальність його людського буття та новаторський характер творчості, дати цілісну характеристику збірки віршів "Квіти Зла" й проаналізувати вказані вірші. Урок сприяє збагаченню знань з теорії літератури, розвитку навичок аналізу ліричного твору.
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)