Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Світова література -- Планування уроків<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сутула, Ольга, Тригуб, Ірина
Назва : Орієнтовне планування уроків світової літератури
Місце публікування : Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2010. - № 7-8. - С. 71-84: іл.; \b Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2010. - № 9. - С. 28-41: іл.; \b Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2010. - № 10. - С. 14-32: іл.; \b Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2010. - № 11-12. - С. 50-65: іл.; \b Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 1. - С. 42-57; \b Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 32-50 (Шифр В865270/2011/2)
Предметні рубрики: Світова література-- Планування уроків
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Борківська О. П.
Назва : Сучасний літературний процес : Планування уроків світової літератури; 11 клас
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 3. - С. 24-31: іл. (Шифр З870484/2011/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Книги-- Історія книги
Книгодрукування-- Історія
Літературні процеси-- Історія розвитку
Світова література-- Планування уроків
Письменники бразильські, 20 ст.
Письменники італійські, 20 ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): олександрійська бібліотека--афінська бібліотека--книга гуттенберга--пергамент
Зміст : "Поетова пригода" ; "Диявол та сеньйорита Прим" ; "Алхімік"
Анотація: В статті подано захід, що висвітлює проблеми співіснування і взаємодії різних стилів, напрямів, течій в літературі останніх десятиліть. Порушено проблему виживання і конкуренції художньої літератури з "відео", "мультимедіа", інтернетом тощо.
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О.
Назва : Орієнтоване поурочне планування уроків світової літератури 11 клас. Академічний рівень
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 7-8. - С. 41-71 (Шифр З870484/2011/7/8)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Світова література-- Планування уроків
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сутула О., Тригуб І.
Назва : Календарне планування уроків світової літератури. 11 клас
Місце публікування : Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 7-8. - С. 76-83 (Шифр В865270/2011/7/8)
Предметні рубрики: Світова література-- Планування уроків
Зміст : 1. Академічний рівень ; 2. Рівень стандарту
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сутула О., Тригуб І.
Назва : Орієнтовне планування уроків світової літератури
Місце публікування : Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 7-8. - С. 83-92 (Шифр В865270/2011/7/8)
Примітки : Продовж.: №9. - С.44-60; №10. - С.48-80
Предметні рубрики: Світова література-- Планування уроків
Світова література-- Методика викладання
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.3
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Орієнтовне поурочне планування уроків світової літератури. 11 клас.
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 11. - С. 28-33 (Шифр З870484/2011/11)
ББК : 74.268.3
Предметні рубрики: Світова література-- Планування уроків
Срібне століття-- Російська поезія-- Вивчення в школі
Анотація: План проведення уроку по темі "Срібне століття російської поезії як культурно-естетичний феномен в історії світової культури.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.39
Автор(и) : Гузь О.О., Тіхоненко С. О., Смірнова Н. Б.
Назва : Орієнтовне планування уроків для 6 класу. Уроки №65-70
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 4. - С. 42-57 (Шифр З870484/2015/4)
ББК : 74.268.39
Предметні рубрики: Уроки світової літератури-- Розробки уроків
Світова література-- Планування уроків
Світова література-- Контрольні роботи-- Завдання
Письменники шведські, 20 ст.
Письменники німецькі, 20 ст.
Письменники австрійські, 20-21 ст.
Зміст : "Міо, мій Міо" ; "Джим Гудзик і машиніст Лукас" ; "Конрад, або Дитина з бляшанки"
Анотація: Подано розробки уроків світової літератури за творами Астрід Ліндрен, Міхаеля Енде, Крістіне Нестлінгер та контрольний тест на основі вивченого курсу "Світова література. 6 клас".
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козова Т. О., Тіхоненко С. О.
Назва : Орієнтовне поурочне планування уроків для 7 класу
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 7-8. - С. 18-59 (Шифр З870484/2015/7/8)
Предметні рубрики: Світова література-- Планування уроків
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міцкевич а.--шиллер ф.
Зміст : Урок № 1. Оригінал і переклад. Види перекладів, специфіка художнього перекладу ; Урок № 2. Переклад і переспів. Практика розрізнення різних видів перекладу ; Урок № 3. Билини як жанр. Поетичне відображення історії Київської Русі в билинах. Основні цикли билин (Київський, Новгородський) ; Урок № 4. "Ілля Муромець і Соловей-Розбійник". Реальність (історія, побут, звичаї) і художня вигадка в билині ; Урок № 5. Ідеал воїна-захисника в билині "Ілля Муромець і Соловей-Розбійник". Утілення людських чеснот у творі та елементи фольклору ; Урок № 6. Балада як жанр фольклору й літератури. Характерні ознаки балади. "Король Лір і його дочки". Аналітичне дослідження тексту ; Урок № 6(ІІ варіант). Балада як жанр фольклору й літератури. Характерні ознаки балади. Ідеї свободи й служіння народові в англійських баладах про народного захисника Робіна Гуда ; Урок № 7. Моральні уроки балади "Король Лір і його дочки". Король Лір як вічний образ ; Урок № 7(ІІ варіант). Образ Робіна Гуда як народного захисника. Складання цитатної характеристики за текстом твору ; Урок № 8. Історія задуму й створення балади Фрідріха Шиллера "Рукавичка". Випробування головного героя балади в світі тварин і в світі людей ; Урок № 9. Шиллерське бачення образу справжнього лицаря, його мужність, відвага, людська гідність ; Урок № 10. Утвердження любові до Батьківщини й героїзму в баладі Адама Міцкевича "Світязь" ; Урок № 11. Художні особливості втілення провідної ідеї в баладі Адама Міцкевича "Світязь": символічність образів, елементи фольклору в творі ; Урок № 12. Сутність основного конфлікту твору Роберта Льюїса Стівенсона"Балада про вересовий напій". Художні засоби його втілення ; Урок № 13. Утвердження духовної сили піктів, їх героїзму в захисті національних цінностей. Складання усної характеристики персонажа. Символіка твору. Контрольний тест з теми "Билини і балади"
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.39
Автор(и) : Тіхоненко, Світлана
Назва : Орієнтовне поурочне планування уроків для 7 класу
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 9. - С. 19-35 (Шифр З870484/2015/9)
Примітки : Бібліогр. с. 33
ББК : 74.268.39
Предметні рубрики: Світова література-- Планування уроків
Зарубіжна література-- Методика викладання-- Загальноосвітні навчальні заклади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): скотт в.--айвенго, роман
Зміст : Урок № 14. Вальтер Скотт - засновник історичного роману. Історія і художній вимисел у романі "Айвенго". Текстуальний аналіз І розділу роману ; Урок № 15. Історичний колорит твору й засоби його створення. Динаміка сюжету, гумор ; Урок № 16. Система образів роману В.Скотта "Айвенго". Зіткнення добра, краси й справедливості з жорстокою підступністю ; Урок № 17. Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні засоби його створення. Роман Вальтера Скотта "Айвенго" на кіноекрані ; Урок № 18. Поетичне втілення теми трагедії Другої світової війни у вірші К.І.Галчинського "Пісня про солдатів Вестерплятте" ; Урок № 19. Вірш А.Маргул-Шперберга "Про назву концтабору Бухенвальд" як твір-пересторога. Провідні ідеї поезії ; Урок № 20. Зображення трагедії Другої світової війни з різних боків Європи. Текстуальний аналіз вірша Юлії Друніної "Зінка" ; Урок № 21. Виразне читання напам’ять віршів про Другу світову війну з обґрунтуванням вибору ; Урок № 22. Написання есе за віршем Булата Окуджави "До побачення, хлопчики."
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.39
Автор(и) : Тіхоненко, Світлана, Рябуха, Наталія
Назва : Орієнтовне поурочне планування для 7 класу
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 10. - С. 29-41 (Шифр З870484/2015/10)
ББК : 74.268.39
Предметні рубрики: Світова література-- Планування уроків
Зміст : Урок № 23. Особливості сюжету і композиції повісті В.Бикова "Альпійська балада" ; Урок № 24. Образи Івана Терешка і Джулії. Протиставлення сили дружби і кохання світу насильства. Гуманістичний зміст повісті ; Урок № 25. Символічність назви твору, риси жанру балади в ньому. "Альпійська балада" Василя Бикова в кіно ; Урок № 26. Контрольна робота з теми "Історичне минуле в літературі" (тести, розгорнуті відповіді на запитання, порівняльні характеристики) ; Урок № 27. Проблема взаємин між батьками й дітьми в новелі Джеймса Олдріджа "Останній дюйм" ; Урок № 28. Образи Бена і Деві, художні засоби їх створення ; Урок № 29. Символічність назви оповідання. Утвердження сімейних цінностей у творі ; Урок № 30. Протистояння і примирення Сходу й Заходу в "Баладі про Схід і Захід" Редьярда Кіплінга. Антитеза у творі. Динаміка образів головних героїв ; Урок № 31. Проблема духовного випробування людини у вірші Редьярда Кіплінга "Якщо.". Сюжет і композиція вірша. Художні особливості твору, його провідна ідея ; Урок № 32. Контрольна робота з теми "Духовне випробування людини" (тести, розгорнуті відповіді, творчі завдання)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О.О., Смірнова Н. Б.
Назва : Орієнтовне поурочне планування для 7 класу
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 12. - С. 22-54 (Шифр З870484/2015/12)
Предметні рубрики: Світова література-- Планування уроків
Уроки світової літератури-- Планування уроків
Письменники російські, 19 ст.
Письменники російські, 20 ст.
Письменники єврейські, 19-20 ст.
Письменники шотландські, 18 ст.-- Поети
Письменники німецькі, 19 ст.-- Поети
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пушкін о. с.--бернс р.
Зміст : Урок № 33. Уславлення дружби й вірності у вірші О.С.Пушкіна "19 жовтня 1825 року". Авторські спогади і роздуми у творі ; Урок № 34. Олександр Грін. Повість-феєрія "Пурпурові вітрила". Основний конфлікт твору ; Урок № 35. Система образів повісті-феєрії "Пурпурові вітрила" Олександра Гріна, місце Ассоль і Грея в ній ; Урок №34. Шолом-Алейхем (1859-1916). Віхи життєвого і творчого шляху письменника. Відображення у його творах долі єврейського народу. Тема кохання в повісті Шолом-Алейхема "Пісня над піснями" ; Урок № 35. Щолом-Алейхем "Пісня над піснями". Художні особливості створення образів головних героїв та еволюція Шимека й Бузі в часі ; Урок № 36. Біблійні мотиви в повісті Шолом-Алейхема "Пісня над піснями". Мистецькі відлуння "Пісні над піснями" ; Урок № 37. Особливості зображення любовних переживань у вірші Роберта Бернса "Любов" ("Моя любов - рожевий квіт.") ; Урок № 38. Поєднання світу людини й світу природи у відображенні найкращих людських почуттів у вірші Генріха Гейне "Коли настав чудовий май." ; Урок № 39. Ідея вірності й любові Костянтина Симонова "Жди мене.". Поєднання долі людини з долею народу ; Урок № 40. Розвиток мовлення (усно). Поетизація високого почуття любові, особливості його художнього розкриття. Виразне читання напам’ять віршів сучасних зарубіжних та українських поетів про дружбу й кохання ; Урок № 41. Контрольна робота: написання ліричного есе на основі вивчених творів про дружбу й кохання
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь, Ольга
Назва : Орієнтовне планування для 7 класу
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 1 (Шифр З870484/2016/1)
Предметні рубрики: Світова література-- Планування уроків
Письменники американські, 19 ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): по едгар аллан--золотий жук, повість
Зміст : Урок № 42. Тема: Детектив як жанр літератури, характерні ознаки жанру. Едгар Аллан По - засновник детективу у світовій літературі. Жанрове розмаїття детективів. ; Урок № 43. Тема: Едгар Аллан По (1809-1849). "Золотий жук". Особливості сюжету й композиційної будови повісті "Золотий жук". ; Урок № 44. Тема: Особливості створення й функціонування системи образів у літературному детективі: Легран, Джупітер, оповідач. ; Золотий жук
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Орієнтовне поурочне планування для 7 класу. Уроки № 53-57
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 2. - С. 33-49 (Шифр З870484/2016/2)
Предметні рубрики: Світова література-- Планування уроків
Письменники американські, 19 ст.
Письменники англійські, 19-20 ст.
Письменники японські, 20 ст.
Зміст : Урок № 53. Тема: Моральні цінності в новелі О.Генрі "Дари волхвів". ; Уроки № 54. Тема: Особливості фантастичного світу в новелі Герберта Уеллса "Чарівна крамниця". ; Урок № 55. Тема: Світ очима дітей і дорослих у новелі Г.Уеллса "Чарівна крамниця". ; Урок № 56. Тема: Філософський зміст новели Рюноске Акутагави "Павутинка". ; Урок № 57. Тема: Утілення ідеї про моральну справедливість у новелі Р.Акутагави "Павутинка". Узагальнення і систематизація вивченого з теми "Світова новела".
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Орієнтовно поурочне планування для 7 класу. Уроки 59-62
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 3. - С. 22-35 (Шифр З870484/2016/3)
Предметні рубрики: Світова література-- Планування уроків
Письменники американські, 19 ст.
Письменники англійські, 19-20 ст.
Письменники японські, 20 ст.
Письменники французькі, 20-21 ст.
Письменники американські, 20 ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фах, повість--азімов а.--уеллс г. д.--акутагава р.
Зміст : Урок № 59. Тема: Контрольна робота з теми "Світова новела" (І варіант)/ О. О. Гузь. Урок № 59. Тема: Контрольна робота: створення фанфіку на основі творів О.Генрі, Герберта Уеллса та Рюноске Акутагави (ІІ варіант) / О. О. Гузь. Урок № 60. Тема: А. Гавальда. "35 кіло надії". Провідні ідеї твору та особливості їх художнього втілення./ Ольга Гузь, Світлана Тіхоненко. Урок № 61. Тема: Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі. Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини/ О. О. Гузь. Урок № 62. Тема: Роздуми про майбутнє людини і людства. Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей в повісті "Фах" Айзека Азімова"/ О. О. Гузь.
Анотація: У статті подані розробки уроків зарубіжної літератури, 7 клас.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь, Ольга
Назва : Орієнтовне поурочне планування для 9 класу. Уроки № 29-33
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 11. - С. 50-64 (Шифр З870484/2017/11)
Предметні рубрики: Світова література-- Планування уроків
Письменники російські, 19 ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лермонтов м. ю.
Зміст : Урок № 29. Тема: Мотиви світової скорботи у ліриці М. Ю. Лермонтова. Зв’язок творчості митця із традиціями європейського романтизму ; Урок № 30. Тема: Особливості розвитку сюжету й композиції в романі "Герой нашого часу" М. Ю. Лермонтова. Зв’язок твору з історичною та духовною атмосферою доби. Аналіз передмови ; Урок № 31. Тема: Складність образа Печоріна, його духовна трагедія ; Урок № 32. Тема: Порівняльна характеристика образів Євгена Онєгіна та Григорія Печоріна як типів "зайвих людей" російської дійсності ; Урок № 33. Тема: Новаторство М. Ю. Лермонтова в жанрі роману. Контрольний тест з теми "Взаємодія романтизму й реалізму
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)