Створювати на уроці таку навчальну ситуацію, яка б стимулювала кожного учня до пізнавальної діяльності [Текст] : із практики вивчення роману Жуля Верна "П’ятнадцятирічний капітан" // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 1. - С. 23-27. - Зміст: "П’ятнадцятирічний капітан" ; Урок (фрагменти) із використанням інтерактивних прийомів навчання / Людмила Штанько. Інтегрований урок (світова література - етика) / Галина Довгань, Валентина Слєпченко. Урок за маршрутним листком (підсумковий) / Галина губенко.
Рубрики: Письменники французькі, 19 ст.
   Світова література--Методика викладання

   Світова література--Розробки уроків

   Пізнавальна діяльність--Учні--Стимулювання

Кл.слова (ненормовані):
Верн Жюль -- П’ятнадцятирічний капітан, роман
Анотація: В статті розкрито методичні підходи до організації та проведення уроків світової літератури з вивчення роману Жуля Верна "П’ятнадцятирічний капітан".


Дод.точки доступу:
Верн, Жюль Габрієль (французький письменник ; 1828-1905) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)