Березівська, Л. Диференціація навчання як форма індивідуального підходу до дитини у працях українських педагогів (1917- 1920 роки) [Текст] / Л. Березівська> // Рідна школа. - 2011. - № 8-9. - С. 75-80. - Бібліогр.: 18 назв. Рубрики: Освіта шкільна--Українська педагогічна думка, 1917-1920 Кл.слова (ненормовані): ЦУКК Анотація: У статті розкриваються ідеї українських педагогів 1917-1920 років щодо диференціації навчання, як форми індивідуального підходу до дитини. Доведено, що в цей період вони інтенсивно працювали над розробленням нової гуманістичної моделі шкільної освіти відповідно до якої в центрі навчального процесу мала перебувати особистість дитини з її здібностями, нахилами та інтересами. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |