Полонська, Т. К.
    Концептуальні засади допрофільної підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / Т.К. Полонська ; Ін-т педагогіки НАПН України // Іноземні мови. - 2011. - № 4. - С. 8-12 : ілюстр. - Бібліогр.: с. 12
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
концептуальні засади -- іноземна філологія -- допрофільна підготовка
Анотація: Концептуальні засади допрофільної підготовки з іноземної мови (ІМ) учнів основної школи розглядаються з урахуванням мети, завдань, основних дидактичних і методичних принципів навчання ІМ. Запровадження допрофільної підготовки з ІМ у школі висуває нові вимоги до змісту, форм, методів і засобів навчання, а також до підготовки сучасного учителя. Автор статті аналізує мотиви вибору учнями профілю навчання "іноземна філологія"; пропонує базову модель допрофільної підготовки з ІМ, характеризує її компоненти: елективні курси, інформаційну роботу, профорієнтацію

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)