Тарасенко, Галина. Європейська та східна системи освіти. Інвайроментальний підхід до екологічного виховання дітей у контексті культурного діалогу [Текст] / Г. Тарасенко, О. Мудрак> // Екологічний вісник. - 2018. - № 4. - С. 26-29. - Бібліогр.: с. 29 (8 назв) Рубрики: Екологічне виховання--Екологічна свідомість Центр Європейської інформації Екологічна освіта Кл.слова (ненормовані): Центр Європейської інформації -- парадигма Анотація: В сучасних умовах новою парадигмою розвитку суспільства сьогодні справедливо вважають парадигму сталого розвитку, яку доцільно розуміти не лише в контексті зміни стосунків людини і природи задля розширення можливостей економічного зростання, а й як скоординовану, ціннісно забезпечену глобальну стратегію виживання людства, орієнтовану на збереження і відновлення природних спільнот у масштабах, необхідних для повернення до меж господарської місткості біосфери. Виховання дитини передбачає обов'язкове формування глибоко усвідомлених, морально детермінованих екологічних цінностей, які обумовлюють подальші установки на взаємодію з навколишнім світом. Дод.точки доступу: Мудрак, Олександр Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |