Тарасенко, Галина.
    Європейська та східна системи освіти. Інвайроментальний підхід до екологічного виховання дітей у контексті культурного діалогу [Текст] / Г. Тарасенко, О. Мудрак // Екологічний вісник. - 2018. - № 4. - С. 26-29. - Бібліогр.: с. 29 (8 назв)
Рубрики: Екологічне виховання--Екологічна свідомість
   Центр Європейської інформації

   Екологічна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Центр Європейської інформації -- парадигма
Анотація: В сучасних умовах новою парадигмою розвитку суспільства сьогодні справедливо вважають парадигму сталого розвитку, яку доцільно розуміти не лише в контексті зміни стосунків людини і природи задля розширення можливостей економічного зростання, а й як скоординовану, ціннісно забезпечену глобальну стратегію виживання людства, орієнтовану на збереження і відновлення природних спільнот у масштабах, необхідних для повернення до меж господарської місткості біосфери. Виховання дитини передбачає обов'язкове формування глибоко усвідомлених, морально детермінованих екологічних цінностей, які обумовлюють подальші установки на взаємодію з навколишнім світом.


Дод.точки доступу:
Мудрак, Олександр

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)