Лилик, Ірина.
    Ринок маркетингових досліджень в Україні 2019 рік: еспертна оцінка та аналіз УАМ [Текст] / Ірина Лилик // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 1. - С. 4-29 : рис., табл.
Рубрики: Маркетингові дослідження--Ринок
Кл.слова (ненормовані):
трекінгові проекти -- ринок електромобілів -- мотивування респондентів
Анотація: Дослідження ринку маркетингових досліджень виконується Українською Асоціацією Маркетингу з метою надання операторам ринку інформації щодо тенденцій на ринку та реального стану справ. Це дослідження спирається на дані, які дослідницькі компанії надають для аналізу та експертні думки. Дане дослідження проводиться починаючи з 2003 року. Результати дослідження є відкритими.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)