Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лилик, Ірина
Назва : Ринок маркетингових досліджень в Україні 2019 рік: еспертна оцінка та аналіз УАМ
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2020. - № 1. - С. 4-29: рис., табл. (Шифр М636468/2020/1)
Предметні рубрики: Маркетингові дослідження-- Ринок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): трекінгові проекти--ринок електромобілів--мотивування респондентів
Анотація: Дослідження ринку маркетингових досліджень виконується Українською Асоціацією Маркетингу з метою надання операторам ринку інформації щодо тенденцій на ринку та реального стану справ. Це дослідження спирається на дані, які дослідницькі компанії надають для аналізу та експертні думки. Дане дослідження проводиться починаючи з 2003 року. Результати дослідження є відкритими.