Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронний каталог книг - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Електронна картотека аналітичного опису статей (19)
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Торгові марки<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
17
Показані документи
с 1 за 17
>
1.
88.4 / 15
П 38
Плесси, Э.
Психология рекламного влияния. Как эффективно воздействовать на потребителей [Текст] / Эрик дю Плесси ; [пер. с англ. под ред. Л. Богомоловой]. - Санкт-Петербург : Питер, 2007. - 271 с. - Библиогр.: с. 265 -271. -
ISBN
978-5-469-01239-9 (в пер.). -
ISBN
5-469-01239-5 : 025.00 грн
Парал. тит. англ.
ББК
88.491 + 88.35
Рубрики:
Реклама--Психологія
Психічні процеси
Психічні стани і явища
Пам'ять
Емоції
Споживачі
Торгові
марки
ВНО
Дод.точки доступу:
Богомолова, Л. \пер.\
Примірників всього:
1
ВА (1)
Вільні:
ВА (1)
Знайти схожі
>
2.
65.291 / 33М
Х52
Хит, Р.
Скрытая власть рекламы. Как обработка информации в режиме сниженного внимания влияет на потребительский выбор [Текст] : восприятие бренда на подсознательном уровне / Роберт Хит ; [пер. с англ. Е. Сысоевой]. - Киев : Издательство Алексея Капусты, 2006. - 166 с. -
ISBN
966-896103-Х (в обл.). -
ISBN
1-84116-093-8 : 109.42 грн
ББК
65.291.34 + 76.006.5
Рубрики:
Реклама
Комунікативні технології
Торгові
марки
Увага
Маркетинг
ВНО
Дод.точки доступу:
Сысоева, Е. \пер.\
Примірників всього:
1
ВЗ (1)
Вільні:
ВЗ (1)
Знайти схожі
>
3.
65.42 / 33М
Я60
Яненко, М. Б.
Торговые
марки
в товарной политике фирмы [Текст] / М. Б. Яненко. - Санкт-Петербург : Питер, 2005. - 240 с. - (Маркетинг для профессионалов). - Библиогр.: с. 239-240. -
ISBN
5-469-00576-3 : 032.40 р., 030.33 р.
ББК
65.421-803
Рубрики:
Торгівля
Торгові
марки
Кл.слова (ненормовані):
ARM
Примірників всього:
3
ВА (1), ВЗ (1), ВДЕТПСГН (1)
Вільні:
ВА (1), ВЗ (1), ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
4.
76 / 002
О-39
О'Гуинн, Т. С.
Реклама и продвижение бренда [Текст] / Т. С. О'Гуинн, К. Т. Аллен, Р. Д. Семеник. - 3-е изд. - Санкт-Петербург : Нева, 2004. - 651 с. : ил. - (Современный бизнес). - Библиогр. в конце глав. -
ISBN
5-7654-3390-1. -
ISBN
0-324-11380-3 : 410.75 р.
ББК
76.006.5 + 65.291.34
Рубрики:
Інтернет
Маркетинг
Паблик рілейшнз
Реклама
Рекламний бізнес
Торгівля
Торгова реклама
Торгові
марки
Кл.слова (ненормовані):
ARM
Дод.точки доступу:
Аллен, К. Т.; Семеник, Р. Д.
Примірників всього:
1
ВЗ (1)
Вільні:
ВЗ (1)
Знайти схожі
>
5.
65.29 / 33М
З-78
Зозульов, О. В.
Ринкове позиціонування: з чого починається створення успішних брендів [Текст] / О. В. Зозульов, Н. Л. Писаренко. - Київ : Знання-Прес, 2004. - 199 с. : табл. - Бібліогр.: с. 192-199. -
ISBN
966-311-014-7 : 013.50 р., 012.05 р.
ББК
65.291.34
Рубрики:
Торгові
марки
Кл.слова (ненормовані):
ARM
Дод.точки доступу:
Писаренко, Н.Л.
Примірників всього:
2
ВДЕТПСГН (1), ВЗ (1)
Вільні:
ВДЕТПСГН (1), ВЗ (1)
Знайти схожі
>
6.
65.29 / 33М
Р68
Роль рекламы в
создании сильных брендов [Текст] / [А. Байел, Г. Ф. Кларк, Д. Д. Клста и др.] ; под ред. Д. Ф. Джоунса ; [пер. с англ. О. В. Завалиной]. - Москва : Вильямс, 2005. - 485 с. : ил. - Парал. тит. англ. - Библиогр. в конце глав. -
ISBN
5-8459-0773-Х. -
ISBN
0-7619-1243-6 : 065.95 р.
ББК
65.291.34
Рубрики:
Комунікації--Маркетинг
Реклама
Торгові
марки
Кл.слова (ненормовані):
ARM
Дод.точки доступу:
Байел, А.; Кларк, Г.Ф.; Клста, Д.Д.; Джоунс, Д.Ф. \ред.\; Завалина, О.В. \пер.\
Примірників всього:
2
ВДЕТПСГН (1), ВЗ (1)
Вільні:
ВДЕТПСГН (1), ВЗ (1)
Знайти схожі
>
7.
65.29 / 33М
С 83
Стратегии развития бренда:
оригинальный практический инструментарий для лидерства вашего бренда [Текст] / Д. Ф. ЛеПла, С. В. Дэвис, Л. М. Паркер ; пер. с англ. В. Шагоян ; [под ред. О. Б. Максимовой]. - Днепропетровск : Баланс-Клуб, 2004. - 368 с. : ил. -
ISBN
966-8216-72-5 : 085.50 р.
ББК
65.292-592-803.8
Рубрики:
Реклама
Торгова реклама
Торгові
марки
Кл.слова (ненормовані):
ARM
Дод.точки доступу:
ЛеПла, Д. Ф.; Дэвис, С. В.; Паркер, Л. М.; Шагоян, В. \пер.\; Максимова, О. Б. \ред.\
Примірників всього:
1
ВДЕТПСГН (1)
Вільні:
ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
8.
65.29 / 33М
Ш 49
Шеррингтон, М.
Незримые ценности бренда [Текст] / М. Шеррингтон ; пер. с англ. А. Токарева. - Москва : Вершина, 2006. - 303 с. : ил. -
ISBN
5-9626-0112-2 : 062.50 р.
ББК
65.291.34
Рубрики:
Маркетингові комунікації
Реклама
Торгові
марки
Кл.слова (ненормовані):
ARM
Дод.точки доступу:
Токарев, А. \пер.\
Примірників всього:
1
ВДЕТПСГН (1)
Вільні:
ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
9.
65.291 / 33М
М 27
Маркетингова товарна політика
[Текст] : [підручник] / С. І. Чеботар [та ін.]. - Київ : Преса України, 2007. - 262 с. - Бібліогр.: с. 258-259. -
ISBN
978-966-8373-86-2 : 025.00 р.
ББК
65.291.32я73
Рубрики:
Товарна політика--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Торгові
марки
Якість--Управління
Кл.слова (ненормовані):
ARM
Дод.точки доступу:
Чеботар, С. І.
Примірників всього:
2
ВДЕТПСГН (1), ВЗ (1)
Вільні:
ВДЕТПСГН (1), ВЗ (1)
Знайти схожі
>
10.
65.9(4УКР)42 / 33С5(С2)
З-80
Золоті
торгові
марки
.
Національний конкурс [Текст]. - Київ : Євроімідж, 2001. - 301, [42] с. : іл. - Текст укр., англ. мовами. - 040.00 р.
Нац. проект "Золота кн. укр. еліти".
ББК
65.9(4УКР)421-803
Рубрики:
Торгові
марки
Кл.слова (ненормовані):
ARM
Примірників всього:
2
ВЗ (1), ВДЕТПСГН (1)
Вільні:
ВЗ (1), ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
11.
65.9(4УКР)42 / 33С5(С2)
Т60
Торговельні
марки
та
фірмові найменування від "А" до "Я". Вип. 4 [Текст] / авт.-упоряд. В. В. Болгов. - Київ : Українська академія геральдики, товарного знаку та логотипу, 2005. - 175 с. : іл. - (Оксамитова книга). -
ISBN
966-7953-68-8 : 035.00 р.
ББК
65.9(4УКР)422-803.4
Рубрики:
Марки
Товарні знаки
Торгові
марки
Кл.слова (ненормовані):
ARM
Дод.точки доступу:
Болгов, В.В. \авт., упоряд.\
Примірників всього:
2
ВНІБ (1), ВДЕТПСГН (1)
Вільні:
ВНІБ (1), ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
12.
65.9(4УКР)42 / 33С5(С2)
Т 60
Торгові
марки
та
фірмові найменування від "А" до "Я". Кн. 1 [Текст] / Укр. акад. геральдики товар. знаку та логотипу ; [авт.-упоряд. В. Болгов]. - Київ : [б. в.], 2001. - 184 с. : іл. - Назва обкл. : Оксамитова книга: Сучасний український гербовник. -
ISBN
966-7953-07-6 : 010.00 р., 007.00 р.
ББК
65.9(4УКР)421-803 + 67.9(4УКР)304.3
Рубрики:
торгові
марки
Кл.слова (ненормовані):
ARM
Дод.точки доступу:
Болгов, В. \авт., упоряд.\; Українська академія геральдики, товарного знаку та логотипу
Примірників всього:
3
ВДЕТПСГН (2), ВЗ (1)
Вільні:
ВДЕТПСГН (2), ВЗ (1)
Знайти схожі
>
13.
76 / 002
Ш 26
Шарков, Ф. И.
Разработка и технологии производства рекламного продукта [Текст] / Ф. И. Шарков, В. И. Гостенина ; под ред. Ф. И. Шаркова ; Междунар. акад. бизнеса и упр. - Москва : Дашков и Кº, 2007. - 338 с. - Библиогр.: с. 337-338. -
ISBN
5-91131-006-6 : 048.02 р., 054.00 р.
ББК
76.006.5я73
Рубрики:
Реклама--Навчальні видання для вищої школи
Торгові
марки
Кл.слова (ненормовані):
ARM
Дод.точки доступу:
Гостенина, В. И.; Шарков, Ф. И. \ред.\; Международная академия бизнеса и управления
Примірників всього:
2
ВДЕТПСГН (1), ВЗ (1)
Вільні:
ВДЕТПСГН (1), ВЗ (1)
Знайти схожі
>
14.
88.4 / 15
А 87
Архипова, И.
Бренд по имени "Я" [Текст] / И. Архипова. - Санкт-Петербург : Питер, 2005. - 125 с. : ил. -
ISBN
5-469-00628-Х : 015.15 р.
ББК
88.491
Рубрики:
Психологія
Торгівля--Психологія
Торгові
марки
Кл.слова (ненормовані):
ARM
Примірників всього:
1
ВДГН (1)
Вільні:
ВДГН (1)
Знайти схожі
>
15.
658.8
Ф 51
Філановський, Олексій
.
Гра в бренди. Як збільшити шанси вашого бізнесу на успіх [Текст] / Олексій Філановський. - Київ : Наш формат, 2019. - 173 с. : табл. -
ISBN
978-617-7730-41-4 (в опр.) : 150.00 грн.
УДК
658.82
Рубрики:
Торгові
марки
Брендинг
ВНО
Примірників всього:
1
ВДЕТПСГН (1)
Вільні:
ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
16.
658.8
Ш 26
Шарп, Байрон
.
Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи [Текст] / Байрон Шарп за участю науковців Інституту Еренберга-Басса ; пер. з англ. Наталія Валевська. - 2-ге вид. - Київ : Наш формат, 2020. - 232, [1] с. : рис. - Бібліогр.: с. 226-233. -
ISBN
978-617-7730-33-9 (в опр.) : 250.00 грн.
Парал. тит. арк. англ.
УДК
658.8
659.126:339.138
Рубрики:
Маркетинг
Торгові
марки
ВНО
Дод.точки доступу:
Валевська, Наталія \пер.\
Примірників всього:
1
ВДЕТПСГН (1)
Вільні:
ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
17.
339
В 54
Вітт, Ґреґґ
.
Покоління Z. Як бренди формують довіру [Текст] / Ґреґґ Вітт, Дерек Берд ; [пер. з англ. А. Климовської]. - Харків : Vivat, 2022. - 302 с. - (Бізнес). -
ISBN
978-966-982-220-8 (в опр.) : 138.00 грн.
Парал. тит. арк. англ.
УДК
339.138
Рубрики:
Торгові
марки
Маркетинг--Покоління Z
Молодь--Маркетинг
ВНО
Дод.точки доступу:
Берд, Дерек; Климовська, Анастасія \пер.\
Примірників всього:
1
ВДГН (1)
Вільні:
ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)