Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронний каталог книг - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронна картотека аналітичного опису статей (21)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Реклама<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 42
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-42 
1.
   65.291 / 33М
   Р69


    Ромат, Е. В.
    Реклама в системе маркетинга [Текст] / Е. В. Ромат. - Киев : Студцентр, 2008. - 605 с. : ил., табл. - Библиогр.: с. 599-605. - ISBN 966-7530-44-2 (в пер.) : 050.00 грн
ББК 65.291.34 + 65.9(4УКР)291.34
Рубрики: Маркетинг
   Реклама

   Менеджмент

   ВНО


Примірників всього: 1
ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)

Знайти схожі

2.
   76 / 002
   А 45


    Алашкин, П. А.
    Всё о рекламе и продвижении в Интернете [Текст] / Павел Алашкин. - Москва : Альпина Бизнес Букс, 2009. - 210, [1] с. : ил. - ISBN 978-5-9614-1055-6 (в пер.) : 054.50 грн
ББК 76.006.5 + 65.47
Рубрики: Реклама
   Інтернет

   ВНО


Примірників всього: 1
ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)

Знайти схожі

3.
   76 / 002
   Г 61


    Головлева, Е. Л.
    Массовые коммуникации и медиапланирование [Текст] : учеб. пособие / Е. А. Головлева. - Екатеринбург : Деловая книга ; Москва : Академический Проект, 2009. - 342, [1] с. : табл. - (Gaudeamus) (Фундаментальный учебник). - Библиогр.: с. 310-316, библиогр. в конце гл. - ISBN 978-5-8291-0999-8 (в пер.). - ISBN 978-5-88687-200-2 : 101.00 грн
ББК 76.0я73
Рубрики: Засоби масової комунікації--Навчальні видання для вищої школи
   Реклама

   Паблик рілейшнз

   ВНО


Примірників всього: 1
ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)

Знайти схожі

4.
   85.38/792.8
   Ф 93


    Фрумкин, Г. М.
    Введение в драматургию телерекламы [Текст] : учеб. пособие / Г. М. Фрумкин. - Москва : Альма Матер : Академический Проект, 2005. - 93, [2] с. - (Gaudeamus). - Библиогр. в подстроч. примеч. - ISBN 5-8291-0504-7 (в обл.). - ISBN 5-902766-06-0 : 020.00 грн
ББК 85.382.04я73 + 76.006.5я73
Рубрики: Телебачення--Реклама--Навчальні видання для вищої школи
   Реклама

   ВНО


Примірників всього: 1
ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)

Знайти схожі

5.
   60.5 / 301
   Н64


    Никонов, А. П.
    Управление выбором: искусство стрижки народных масc [Текст] / А. П. Никонов. - Москва : ЭНАС, 2008. - 301, [1] с. - (Точка зрения). - ISBN 978-5-93196-809-4. - ISBN 978-5-91180-893-8 : 038.00 р.
ББК 60.524.253
Рубрики: Людина і суспільство
   Політика

   Реклама

   Суспільство

Кл.слова (ненормовані):
ARM

Примірників всього: 1
ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)

Знайти схожі

6.
   65.29 / 33М
   В43


    Виктор, Я. В.
    Продвижение. Система коммуникации между предпринимателями и рынком [Текст] / Я. В. Виктор. - Харьков : Гуманитарный Центр, 2003. - 478 с. - Библиогр. в подстроч. примеч. - ISBN 966-8324-01-3 : 015.00 р.
ББК 65.290-211.1 + 65.421-803
Рубрики: Маркетинг
   Реклама

Кл.слова (ненормовані):
ARM

Примірників всього: 1
ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)

Знайти схожі

7.
   65.291 / 33М
   Х52


    Хит, Р.
    Скрытая власть рекламы. Как обработка информации в режиме сниженного внимания влияет на потребительский выбор [Текст] : восприятие бренда на подсознательном уровне / Роберт Хит ; [пер. с англ. Е. Сысоевой]. - Киев : Издательство Алексея Капусты, 2006. - 166 с. - ISBN 966-896103-Х (в обл.). - ISBN 1-84116-093-8 : 109.42 грн
ББК 65.291.34 + 76.006.5
Рубрики: Реклама
   Комунікативні технології

   Торгові марки

   Увага

   Маркетинг

   ВНО



Дод.точки доступу:
Сысоева, Е. \пер.\
Примірників всього: 1
ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)

Знайти схожі

8.
   65.42 / 33М
   С50


    Смит, П. Р.
    Маркетинговые коммуникации [Текст] / П. Р. Смит. - Киев : Знання-Прес, 2003. - 796 с. - (Европейский маркетинг). - Библиогр. в конце глав. - ISBN 966-7767-64-7 : 092.65 р.
ББК 65.421-803 + 65.290-211.1
Рубрики: Маркетинг
   Реклама

Кл.слова (ненормовані):
ARM

Примірників всього: 1
ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)

Знайти схожі

9.
   76 / 002
   Г 37


    Геращенко, Л. Л.
    Как стать режиссером рекламных роликов? [Текст] / Л. Л. Геращенко. - Москва : Диаграмма, 2006. - 72 с. - Библиогр.: с. 58. - ISBN 5-901706-21-8 : 005.85 р.
ББК 76.006.5 + 76.320.4
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
ARM

Примірників всього: 1
ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)

Знайти схожі

10.
   76 / 002
   Г 60


    Голик, В. С.
    Интернет-реклама, или как делаются деньги в сети [Текст] / В. С. Голик, А. И. Толкачев. - Москва : Изд-во деловой и учеб. лит., 2006. - 159 с. - Библиогр.: с. 157. - ISBN 5-94486-115-0 : 024.75 р.
ББК 76.006.5 + 32.973.202
Рубрики: Інтернет
   Масова інформація

   Реклама

Кл.слова (ненормовані):
ARM


Дод.точки доступу:
Толкачев, А. И.
Примірників всього: 1
ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)

Знайти схожі

11.
   76 / 002
   М 42


    Медведева, Е.
    Основы рекламоведения [Текст] / Е. Медведева. - Москва : РИП-холдинг, 2004. - 261 с. : ил. - (Академия рекламы). - Библиогр.: с. 258-261 и в подстроч. примеч. - ISBN 5-900045-53-6 : 024.75 р.
ББК 76.006.5
Рубрики: Масова інформація
   Реклама

Кл.слова (ненормовані):
ARM

Примірників всього: 1
ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)

Знайти схожі

12.
   76 / 002
   О-39


    О'Гуинн, Т. С.
    Реклама и продвижение бренда [Текст] / Т. С. О'Гуинн, К. Т. Аллен, Р. Д. Семеник. - 3-е изд. - Санкт-Петербург : Нева, 2004. - 651 с. : ил. - (Современный бизнес). - Библиогр. в конце глав. - ISBN 5-7654-3390-1. - ISBN 0-324-11380-3 : 410.75 р.
ББК 76.006.5 + 65.291.34
Рубрики: Інтернет
   Маркетинг

   Паблик рілейшнз

   Реклама

   Рекламний бізнес

   Торгівля

   Торгова реклама

   Торгові марки

Кл.слова (ненормовані):
ARM


Дод.точки доступу:
Аллен, К. Т.; Семеник, Р. Д.
Примірників всього: 1
ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)

Знайти схожі

13.
   76 / 002
   Р41


    Репьев, А. П.
    Мудрый рекламодатель [Текст] / А. П. Репьев. - 3-е изд., перераб. и доп. - Москва : Эксмо, 2005. - 346, [1] с. : ил. - (Профессиональное издания для бизнеса). - ISBN 5-699-08752-4 : 028.25 р.
ББК 76.006.5 + 65.290-211.1
Рубрики: Маркетинг
   Реклама

   Рекламний бізнес

Кл.слова (ненормовані):
ARM

Примірників всього: 1
ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)

Знайти схожі

14.
   76 / 002
   Т45


    Титкова, Л. М.
    Рекламная деятельность [Текст] / Л. М. Титкова. - Минск : Дизайн ПРО, 2005. - 255 с. : табл. - Библиогр.: с. 251-252. - ISBN 985-452-098-6 : 068.75 р.
ББК 76.006.5
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
ARM

Примірників всього: 1
ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)

Знайти схожі

15.
   77 / 379
   С 92


   
    Сценарии и организация корпоративных праздников [Текст] / авт.-сост. В. С. Мороз. - Минск : Современная школа, 2007. - 251, [2] с. : ил. - ISBN 978-985-513-073-5 : 022.00 р.
ББК 77.056 + 36.991 + 65.291.6 + 87.777
Рубрики: Етикет
   Ігри

   Коктейлі

   Конкурси

   Напої

   Презентації

   Реклама

   Свята

   Ювілеї

Кл.слова (ненормовані):
ARM


Дод.точки доступу:
Мороз, В. С. \авт., сост.\
Примірників всього: 1
ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)

Знайти схожі

16.
   78.38 / 02
   Б 82


    Борисова, О. О.
    Реклама в библиотеке [Текст] : учеб.-практ. пособие / О. О. Борисова. - Москва : Либерея-Бибинформ, 2005. - 214 с. - (Библиотекарь и время. XXI век ; № 34). - Библиогр.: с. 179-195. - ISBN 5-85129-175-3 : 023.00 р.
ББК 78.380.1я73
Рубрики: Бібліотеки--Організація роботи--Навчальні видання
   Реклама

Кл.слова (ненормовані):
ARM

Примірників всього: 2
НМВ (1), ВЗ (1)
Вільні: НМВ (1), ВЗ (1)

Знайти схожі

17.
   85.374 / 778
   Ф93


    Фрумкин, Г. М.
    Введение в сценарное мастерство. Кино - телевидение - реклама [Текст] : учеб. пособие для вузов по специальности 350700 - реклама / Г. М. Фрумкин. - Москва : Альма Матер, 2005. - 142, [1] с. - (Gaudeamus). - Библиогр.: с. 141. - ISBN 5-8291-0513-6. - ISBN 5-902766-07-9 : 012.35 р., 015.00 р.
ББК 85.374.040я73 + 76.006.5я73 + 85.382.04я73
Рубрики: Кіносценарії--Теорія
   Реклама

   Сценарії--Теорія

   Телебачення

Кл.слова (ненормовані):
ARM

Примірників всього: 2
ВЗ (1), ВМ (1)
Вільні: ВЗ (1), ВМ (1)

Знайти схожі

18.
   65.29 / 33М
   Р68


   
    Роль рекламы в создании сильных брендов [Текст] / [А. Байел, Г. Ф. Кларк, Д. Д. Клста и др.] ; под ред. Д. Ф. Джоунса ; [пер. с англ. О. В. Завалиной]. - Москва : Вильямс, 2005. - 485 с. : ил. - Парал. тит. англ. - Библиогр. в конце глав. - ISBN 5-8459-0773-Х. - ISBN 0-7619-1243-6 : 065.95 р.
ББК 65.291.34
Рубрики: Комунікації--Маркетинг
   Реклама

   Торгові марки

Кл.слова (ненормовані):
ARM


Дод.точки доступу:
Байел, А.; Кларк, Г.Ф.; Клста, Д.Д.; Джоунс, Д.Ф. \ред.\; Завалина, О.В. \пер.\
Примірників всього: 2
ВДЕТПСГН (1), ВЗ (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1), ВЗ (1)

Знайти схожі

19.
   65.29 / 33М
   С 83


   
    Стратегии развития бренда: оригинальный практический инструментарий для лидерства вашего бренда [Текст] / Д. Ф. ЛеПла, С. В. Дэвис, Л. М. Паркер ; пер. с англ. В. Шагоян ; [под ред. О. Б. Максимовой]. - Днепропетровск : Баланс-Клуб, 2004. - 368 с. : ил. - ISBN 966-8216-72-5 : 085.50 р.
ББК 65.292-592-803.8
Рубрики: Реклама
   Торгова реклама

   Торгові марки

Кл.слова (ненормовані):
ARM


Дод.точки доступу:
ЛеПла, Д. Ф.; Дэвис, С. В.; Паркер, Л. М.; Шагоян, В. \пер.\; Максимова, О. Б. \ред.\
Примірників всього: 1
ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)

Знайти схожі

20.
   65.29 / 33М
   Ш 26


    Шарков, Ф. И.
    Рекламный рынок [Текст] : методика изучения : курс лекций / Ф. И. Шарков, А. А. Родионов. - Москва : Экзамен, 2005. - 253,[1] с. : табл. - (Курс лекций). - Библиогр.: с. 237-254. - ISBN 5-472-00744-5 : 016.50 р.
ББК 65.290-21я73 + 60.524.224.67я73
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
ARM


Дод.точки доступу:
Родионов, А.А.
Примірників всього: 2
ВЗ (1), ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВЗ (1), ВДЕТПСГН (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-42 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)