Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронний каталог книг - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронна картотека аналітичного опису статей (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Споживачі<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
   65.01 / 33
   Ш 73


    Шмигин, И.
    Философия потребления [Текст] : потребитель, производство и маркетинг / Изабель Шмигин ; [пер. с англ. О. В. Свинченко]. - Харьков : Гуманитарный Центр, 2009. - 302 с. - Библиогр. : с. 296-302. - ISBN 978-966-8324-56-7 (в обл.). - ISBN 0-7619-4701-9 : 032.00 грн
ББК 65.012.12 + 65.291.3 + 65.42
Рубрики: Споживачі
   Маркетинг

   Товари

   ВНО



Дод.точки доступу:
Свинченко, О. В. \пер.\
Примірників всього: 1
ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)

Знайти схожі

2.
   88.4 / 15
   П 38


    Плесси, Э.
    Психология рекламного влияния. Как эффективно воздействовать на потребителей [Текст] / Эрик дю Плесси ; [пер. с англ. под ред. Л. Богомоловой]. - Санкт-Петербург : Питер, 2007. - 271 с. - Библиогр.: с. 265 -271. - ISBN 978-5-469-01239-9 (в пер.). - ISBN 5-469-01239-5 : 025.00 грн
Парал. тит. англ.
ББК 88.491 + 88.35
Рубрики: Реклама--Психологія
   Психічні процеси

   Психічні стани і явища

   Пам'ять

   Емоції

   Споживачі

   Торгові марки

   ВНО



Дод.точки доступу:
Богомолова, Л. \пер.\
Примірників всього: 1
ВА (1)
Вільні: ВА (1)

Знайти схожі

3.
   65.42 / 33М
   Л 55


    Лии, Донг-Джин.
    Маркетинг качества жизни. Принципы продвижения товаров широкого потребления [Текст] / Д. -Д. Лии, Д. Серджи. - Москва : Интернет-трейдинг, 2006. - 166 с. : табл. - Библиогр.: с. 162-166. - ISBN 5-902360-22-6 : 070.60 р.
ББК 65.422-803.1-32 + 65.011.311-32 + 65.012.12-32
Рубрики: Споживачі
   Товари--Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
ARM


Дод.точки доступу:
Серджи, Джозеф
Примірників всього: 1
ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)

Знайти схожі

4.
   65.29 / 33М
   Д21


    Даулинг, Г. Р.
    Наука и искусство маркетинга. Профессиональный взгляд на маркетинг [Текст] / Г. Р. Даулинг. - Санкт-Петербург : Вектор, 2006. - 392 с. : ил. - (Академия маркетинга). - Библиогр. в конце гл. - ISBN 5-9684-0113-3 : 080.20 р.
ББК 65.291.3
Рубрики: Маркетинг
   Ринок (екон.)

   Споживачі

Кл.слова (ненормовані):
ARM

Примірників всього: 1
ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)

Знайти схожі

5.
   65.42 / 33М
   З-78


    Зозулев, А. В.
    Поведение потребителей [Текст] : учеб. пособие / А. В. Зозулёв. - Киев : Знання, 2004. - 364 с. - Библиогр.: с. 357-364. - ISBN 966-8148-31-2 : 022.74 р., 026.00 р.
ББК 65.421-36я73
Рубрики: Споживачі
Кл.слова (ненормовані):
ARM

Примірників всього: 2
ВДЕТПСГН (1), ВЗ (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1), ВЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)