88.4 / 15
   П 38


    Плесси, Э.
    Психология рекламного влияния. Как эффективно воздействовать на потребителей [Текст] / Эрик дю Плесси ; [пер. с англ. под ред. Л. Богомоловой]. - Санкт-Петербург : Питер, 2007. - 271 с. - Библиогр.: с. 265 -271. - ISBN 978-5-469-01239-9 (в пер.). - ISBN 5-469-01239-5 : 025.00 грн
Парал. тит. англ.
ББК 88.491 + 88.35
Рубрики: Реклама--Психологія
   Психічні процеси

   Психічні стани і явища

   Пам'ять

   Емоції

   Споживачі

   Торгові марки

   ВНО



Дод.точки доступу:
Богомолова, Л. \пер.\
Примірників всього: 1
ВА (1)
Вільні: ВА (1)


   65.291 / 33М
   Х52


    Хит, Р.
    Скрытая власть рекламы. Как обработка информации в режиме сниженного внимания влияет на потребительский выбор [Текст] : восприятие бренда на подсознательном уровне / Роберт Хит ; [пер. с англ. Е. Сысоевой]. - Киев : Издательство Алексея Капусты, 2006. - 166 с. - ISBN 966-896103-Х (в обл.). - ISBN 1-84116-093-8 : 109.42 грн
ББК 65.291.34 + 76.006.5
Рубрики: Реклама
   Комунікативні технології

   Торгові марки

   Увага

   Маркетинг

   ВНО



Дод.точки доступу:
Сысоева, Е. \пер.\
Примірників всього: 1
ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


   65.42 / 33М
   Я60


    Яненко, М. Б.
    Торговые марки в товарной политике фирмы [Текст] / М. Б. Яненко. - Санкт-Петербург : Питер, 2005. - 240 с. - (Маркетинг для профессионалов). - Библиогр.: с. 239-240. - ISBN 5-469-00576-3 : 032.40 р., 030.33 р.
ББК 65.421-803
Рубрики: Торгівля
   Торгові марки

Кл.слова (ненормовані):
ARM

Примірників всього: 3
ВА (1), ВЗ (1), ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВА (1), ВЗ (1), ВДЕТПСГН (1)


   76 / 002
   О-39


    О'Гуинн, Т. С.
    Реклама и продвижение бренда [Текст] / Т. С. О'Гуинн, К. Т. Аллен, Р. Д. Семеник. - 3-е изд. - Санкт-Петербург : Нева, 2004. - 651 с. : ил. - (Современный бизнес). - Библиогр. в конце глав. - ISBN 5-7654-3390-1. - ISBN 0-324-11380-3 : 410.75 р.
ББК 76.006.5 + 65.291.34
Рубрики: Інтернет
   Маркетинг

   Паблик рілейшнз

   Реклама

   Рекламний бізнес

   Торгівля

   Торгова реклама

   Торгові марки

Кл.слова (ненормовані):
ARM


Дод.точки доступу:
Аллен, К. Т.; Семеник, Р. Д.
Примірників всього: 1
ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


   65.29 / 33М
   З-78


    Зозульов, О. В.
    Ринкове позиціонування: з чого починається створення успішних брендів [Текст] / О. В. Зозульов, Н. Л. Писаренко. - Київ : Знання-Прес, 2004. - 199 с. : табл. - Бібліогр.: с. 192-199. - ISBN 966-311-014-7 : 013.50 р., 012.05 р.
ББК 65.291.34
Рубрики: Торгові марки
Кл.слова (ненормовані):
ARM


Дод.точки доступу:
Писаренко, Н.Л.
Примірників всього: 2
ВДЕТПСГН (1), ВЗ (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1), ВЗ (1)


   65.29 / 33М
   Р68


   
    Роль рекламы в создании сильных брендов [Текст] / [А. Байел, Г. Ф. Кларк, Д. Д. Клста и др.] ; под ред. Д. Ф. Джоунса ; [пер. с англ. О. В. Завалиной]. - Москва : Вильямс, 2005. - 485 с. : ил. - Парал. тит. англ. - Библиогр. в конце глав. - ISBN 5-8459-0773-Х. - ISBN 0-7619-1243-6 : 065.95 р.
ББК 65.291.34
Рубрики: Комунікації--Маркетинг
   Реклама

   Торгові марки

Кл.слова (ненормовані):
ARM


Дод.точки доступу:
Байел, А.; Кларк, Г.Ф.; Клста, Д.Д.; Джоунс, Д.Ф. \ред.\; Завалина, О.В. \пер.\
Примірників всього: 2
ВДЕТПСГН (1), ВЗ (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1), ВЗ (1)


   65.29 / 33М
   С 83


   
    Стратегии развития бренда: оригинальный практический инструментарий для лидерства вашего бренда [Текст] / Д. Ф. ЛеПла, С. В. Дэвис, Л. М. Паркер ; пер. с англ. В. Шагоян ; [под ред. О. Б. Максимовой]. - Днепропетровск : Баланс-Клуб, 2004. - 368 с. : ил. - ISBN 966-8216-72-5 : 085.50 р.
ББК 65.292-592-803.8
Рубрики: Реклама
   Торгова реклама

   Торгові марки

Кл.слова (ненормовані):
ARM


Дод.точки доступу:
ЛеПла, Д. Ф.; Дэвис, С. В.; Паркер, Л. М.; Шагоян, В. \пер.\; Максимова, О. Б. \ред.\
Примірників всього: 1
ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


   65.29 / 33М
   Ш 49


    Шеррингтон, М.
    Незримые ценности бренда [Текст] / М. Шеррингтон ; пер. с англ. А. Токарева. - Москва : Вершина, 2006. - 303 с. : ил. - ISBN 5-9626-0112-2 : 062.50 р.
ББК 65.291.34
Рубрики: Маркетингові комунікації
   Реклама

   Торгові марки

Кл.слова (ненормовані):
ARM


Дод.точки доступу:
Токарев, А. \пер.\
Примірників всього: 1
ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


   65.291 / 33М
   М 27


   
    Маркетингова товарна політика [Текст] : [підручник] / С. І. Чеботар [та ін.]. - Київ : Преса України, 2007. - 262 с. - Бібліогр.: с. 258-259. - ISBN 978-966-8373-86-2 : 025.00 р.
ББК 65.291.32я73
Рубрики: Товарна політика--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   Торгові марки

   Якість--Управління

Кл.слова (ненормовані):
ARM


Дод.точки доступу:
Чеботар, С. І.
Примірників всього: 2
ВДЕТПСГН (1), ВЗ (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1), ВЗ (1)


   65.9(4УКР)42 / 33С5(С2)
   З-80


   
    Золоті торгові марки. Національний конкурс [Текст]. - Київ : Євроімідж, 2001. - 301, [42] с. : іл. - Текст укр., англ. мовами. - 040.00 р.
Нац. проект "Золота кн. укр. еліти".
ББК 65.9(4УКР)421-803
Рубрики: Торгові марки
Кл.слова (ненормовані):
ARM

Примірників всього: 2
ВЗ (1), ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВЗ (1), ВДЕТПСГН (1)


   65.9(4УКР)42 / 33С5(С2)
   Т60


   
    Торговельні марки та фірмові найменування від "А" до "Я". Вип. 4 [Текст] / авт.-упоряд. В. В. Болгов. - Київ : Українська академія геральдики, товарного знаку та логотипу, 2005. - 175 с. : іл. - (Оксамитова книга). - ISBN 966-7953-68-8 : 035.00 р.
ББК 65.9(4УКР)422-803.4
Рубрики: Марки
   Товарні знаки

   Торгові марки

Кл.слова (ненормовані):
ARM


Дод.точки доступу:
Болгов, В.В. \авт., упоряд.\
Примірників всього: 2
ВНІБ (1), ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВНІБ (1), ВДЕТПСГН (1)


   65.9(4УКР)42 / 33С5(С2)
   Т 60


   
    Торгові марки та фірмові найменування від "А" до "Я". Кн. 1 [Текст] / Укр. акад. геральдики товар. знаку та логотипу ; [авт.-упоряд. В. Болгов]. - Київ : [б. в.], 2001. - 184 с. : іл. - Назва обкл. : Оксамитова книга: Сучасний український гербовник. - ISBN 966-7953-07-6 : 010.00 р., 007.00 р.
ББК 65.9(4УКР)421-803 + 67.9(4УКР)304.3
Рубрики: торгові марки
Кл.слова (ненормовані):
ARM


Дод.точки доступу:
Болгов, В. \авт., упоряд.\; Українська академія геральдики, товарного знаку та логотипу
Примірників всього: 3
ВДЕТПСГН (2), ВЗ (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (2), ВЗ (1)


   76 / 002
   Ш 26


    Шарков, Ф. И.
    Разработка и технологии производства рекламного продукта [Текст] / Ф. И. Шарков, В. И. Гостенина ; под ред. Ф. И. Шаркова ; Междунар. акад. бизнеса и упр. - Москва : Дашков и Кº, 2007. - 338 с. - Библиогр.: с. 337-338. - ISBN 5-91131-006-6 : 048.02 р., 054.00 р.
ББК 76.006.5я73
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи
   Торгові марки

Кл.слова (ненормовані):
ARM


Дод.точки доступу:
Гостенина, В. И.; Шарков, Ф. И. \ред.\; Международная академия бизнеса и управления
Примірників всього: 2
ВДЕТПСГН (1), ВЗ (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1), ВЗ (1)


   88.4 / 15
   А 87


    Архипова, И.
    Бренд по имени "Я" [Текст] / И. Архипова. - Санкт-Петербург : Питер, 2005. - 125 с. : ил. - ISBN 5-469-00628-Х : 015.15 р.
ББК 88.491
Рубрики: Психологія
   Торгівля--Психологія

   Торгові марки

Кл.слова (ненормовані):
ARM

Примірників всього: 1
ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


   658.8
   Ф 51


    Філановський, Олексій.
    Гра в бренди. Як збільшити шанси вашого бізнесу на успіх [Текст] / Олексій Філановський. - Київ : Наш формат, 2019. - 173 с. : табл. - ISBN 978-617-7730-41-4 (в опр.) : 150.00 грн.
УДК
Рубрики: Торгові марки
   Брендинг

   ВНО


Примірників всього: 1
ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


   658.8
   Ш 26


    Шарп, Байрон.
    Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи [Текст] / Байрон Шарп за участю науковців Інституту Еренберга-Басса ; пер. з англ. Наталія Валевська. - 2-ге вид. - Київ : Наш формат, 2020. - 232, [1] с. : рис. - Бібліогр.: с. 226-233. - ISBN 978-617-7730-33-9 (в опр.) : 250.00 грн.
Парал. тит. арк. англ.
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Торгові марки

   ВНО



Дод.точки доступу:
Валевська, Наталія \пер.\
Примірників всього: 1
ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


   339
   В 54


    Вітт, Ґреґґ.
    Покоління Z. Як бренди формують довіру [Текст] / Ґреґґ Вітт, Дерек Берд ; [пер. з англ. А. Климовської]. - Харків : Vivat, 2022. - 302 с. - (Бізнес). - ISBN 978-966-982-220-8 (в опр.) : 138.00 грн.
Парал. тит. арк. англ.
УДК
Рубрики: Торгові марки
   Маркетинг--Покоління Z

   Молодь--Маркетинг

   ВНО



Дод.точки доступу:
Берд, Дерек; Климовська, Анастасія \пер.\
Примірників всього: 1
ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)