88.4 / 15 П 38 Плесси, Э. Психология рекламного влияния. Как эффективно воздействовать на потребителей [Текст] / Эрик дю Плесси ; [пер. с англ. под ред. Л. Богомоловой]. - Санкт-Петербург : Питер, 2007. - 271 с. - Библиогр.: с. 265 -271. - ISBN 978-5-469-01239-9 (в пер.). - ISBN 5-469-01239-5 : 025.00 грн Парал. тит. англ. Рубрики: Реклама--Психологія Психічні процеси Психічні стани і явища Пам'ять Емоції Споживачі Торгові марки ВНО Дод.точки доступу: Богомолова, Л. \пер.\ Примірників всього: 1 ВА (1) |
65.291 / 33М Х52 Хит, Р. Скрытая власть рекламы. Как обработка информации в режиме сниженного внимания влияет на потребительский выбор [Текст] : восприятие бренда на подсознательном уровне / Роберт Хит ; [пер. с англ. Е. Сысоевой]. - Киев : Издательство Алексея Капусты, 2006. - 166 с. - ISBN 966-896103-Х (в обл.). - ISBN 1-84116-093-8 : 109.42 грн Рубрики: Реклама Комунікативні технології Торгові марки Увага Маркетинг ВНО Дод.точки доступу: Сысоева, Е. \пер.\ Примірників всього: 1 ВЗ (1) |
65.42 / 33М Я60 Яненко, М. Б. Торговые марки в товарной политике фирмы [Текст] / М. Б. Яненко. - Санкт-Петербург : Питер, 2005. - 240 с. - (Маркетинг для профессионалов). - Библиогр.: с. 239-240. - ISBN 5-469-00576-3 : 032.40 р., 030.33 р. Рубрики: Торгівля Торгові марки Кл.слова (ненормовані): ARM Примірників всього: 3 ВА (1), ВЗ (1), ВДЕТПСГН (1) |
76 / 002 О-39 О'Гуинн, Т. С. Реклама и продвижение бренда [Текст] / Т. С. О'Гуинн, К. Т. Аллен, Р. Д. Семеник. - 3-е изд. - Санкт-Петербург : Нева, 2004. - 651 с. : ил. - (Современный бизнес). - Библиогр. в конце глав. - ISBN 5-7654-3390-1. - ISBN 0-324-11380-3 : 410.75 р. Рубрики: Інтернет Маркетинг Паблик рілейшнз Реклама Рекламний бізнес Торгівля Торгова реклама Торгові марки Кл.слова (ненормовані): ARM Дод.точки доступу: Аллен, К. Т.; Семеник, Р. Д. Примірників всього: 1 ВЗ (1) |
65.29 / 33М З-78 Зозульов, О. В. Ринкове позиціонування: з чого починається створення успішних брендів [Текст] / О. В. Зозульов, Н. Л. Писаренко. - Київ : Знання-Прес, 2004. - 199 с. : табл. - Бібліогр.: с. 192-199. - ISBN 966-311-014-7 : 013.50 р., 012.05 р. Рубрики: Торгові марки Кл.слова (ненормовані): ARM Дод.точки доступу: Писаренко, Н.Л. Примірників всього: 2 ВДЕТПСГН (1), ВЗ (1) |
65.29 / 33М Р68 Роль рекламы в создании сильных брендов [Текст] / [А. Байел, Г. Ф. Кларк, Д. Д. Клста и др.] ; под ред. Д. Ф. Джоунса ; [пер. с англ. О. В. Завалиной]. - Москва : Вильямс, 2005. - 485 с. : ил. - Парал. тит. англ. - Библиогр. в конце глав. - ISBN 5-8459-0773-Х. - ISBN 0-7619-1243-6 : 065.95 р. Рубрики: Комунікації--Маркетинг Реклама Торгові марки Кл.слова (ненормовані): ARM Дод.точки доступу: Байел, А.; Кларк, Г.Ф.; Клста, Д.Д.; Джоунс, Д.Ф. \ред.\; Завалина, О.В. \пер.\ Примірників всього: 2 ВДЕТПСГН (1), ВЗ (1) |
65.29 / 33М С 83 Стратегии развития бренда: оригинальный практический инструментарий для лидерства вашего бренда [Текст] / Д. Ф. ЛеПла, С. В. Дэвис, Л. М. Паркер ; пер. с англ. В. Шагоян ; [под ред. О. Б. Максимовой]. - Днепропетровск : Баланс-Клуб, 2004. - 368 с. : ил. - ISBN 966-8216-72-5 : 085.50 р. Рубрики: Реклама Торгова реклама Торгові марки Кл.слова (ненормовані): ARM Дод.точки доступу: ЛеПла, Д. Ф.; Дэвис, С. В.; Паркер, Л. М.; Шагоян, В. \пер.\; Максимова, О. Б. \ред.\ Примірників всього: 1 ВДЕТПСГН (1) |
65.29 / 33М Ш 49 Шеррингтон, М. Незримые ценности бренда [Текст] / М. Шеррингтон ; пер. с англ. А. Токарева. - Москва : Вершина, 2006. - 303 с. : ил. - ISBN 5-9626-0112-2 : 062.50 р. Рубрики: Маркетингові комунікації Реклама Торгові марки Кл.слова (ненормовані): ARM Дод.точки доступу: Токарев, А. \пер.\ Примірників всього: 1 ВДЕТПСГН (1) |
65.291 / 33М М 27 Маркетингова товарна політика [Текст] : [підручник] / С. І. Чеботар [та ін.]. - Київ : Преса України, 2007. - 262 с. - Бібліогр.: с. 258-259. - ISBN 978-966-8373-86-2 : 025.00 р. Рубрики: Товарна політика--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Торгові марки Якість--Управління Кл.слова (ненормовані): ARM Дод.точки доступу: Чеботар, С. І. Примірників всього: 2 ВДЕТПСГН (1), ВЗ (1) |
65.9(4УКР)42 / 33С5(С2) З-80 Золоті торгові марки. Національний конкурс [Текст]. - Київ : Євроімідж, 2001. - 301, [42] с. : іл. - Текст укр., англ. мовами. - 040.00 р. Нац. проект "Золота кн. укр. еліти". Рубрики: Торгові марки Кл.слова (ненормовані): ARM Примірників всього: 2 ВЗ (1), ВДЕТПСГН (1) |
65.9(4УКР)42 / 33С5(С2) Т60 Торговельні марки та фірмові найменування від "А" до "Я". Вип. 4 [Текст] / авт.-упоряд. В. В. Болгов. - Київ : Українська академія геральдики, товарного знаку та логотипу, 2005. - 175 с. : іл. - (Оксамитова книга). - ISBN 966-7953-68-8 : 035.00 р. Рубрики: Марки Товарні знаки Торгові марки Кл.слова (ненормовані): ARM Дод.точки доступу: Болгов, В.В. \авт., упоряд.\ Примірників всього: 2 ВНІБ (1), ВДЕТПСГН (1) |
65.9(4УКР)42 / 33С5(С2) Т 60 Торгові марки та фірмові найменування від "А" до "Я". Кн. 1 [Текст] / Укр. акад. геральдики товар. знаку та логотипу ; [авт.-упоряд. В. Болгов]. - Київ : [б. в.], 2001. - 184 с. : іл. - Назва обкл. : Оксамитова книга: Сучасний український гербовник. - ISBN 966-7953-07-6 : 010.00 р., 007.00 р. Рубрики: торгові марки Кл.слова (ненормовані): ARM Дод.точки доступу: Болгов, В. \авт., упоряд.\; Українська академія геральдики, товарного знаку та логотипу Примірників всього: 3 ВДЕТПСГН (2), ВЗ (1) |
76 / 002 Ш 26 Шарков, Ф. И. Разработка и технологии производства рекламного продукта [Текст] / Ф. И. Шарков, В. И. Гостенина ; под ред. Ф. И. Шаркова ; Междунар. акад. бизнеса и упр. - Москва : Дашков и Кº, 2007. - 338 с. - Библиогр.: с. 337-338. - ISBN 5-91131-006-6 : 048.02 р., 054.00 р. Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи Торгові марки Кл.слова (ненормовані): ARM Дод.точки доступу: Гостенина, В. И.; Шарков, Ф. И. \ред.\; Международная академия бизнеса и управления Примірників всього: 2 ВДЕТПСГН (1), ВЗ (1) |
88.4 / 15 А 87 Архипова, И. Бренд по имени "Я" [Текст] / И. Архипова. - Санкт-Петербург : Питер, 2005. - 125 с. : ил. - ISBN 5-469-00628-Х : 015.15 р. Рубрики: Психологія Торгівля--Психологія Торгові марки Кл.слова (ненормовані): ARM Примірників всього: 1 ВДГН (1) |
658.8 Ф 51 Філановський, Олексій. Гра в бренди. Як збільшити шанси вашого бізнесу на успіх [Текст] / Олексій Філановський. - Київ : Наш формат, 2019. - 173 с. : табл. - ISBN 978-617-7730-41-4 (в опр.) : 150.00 грн.
Брендинг ВНО Примірників всього: 1 ВДЕТПСГН (1) |
658.8 Ш 26 Шарп, Байрон. Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи [Текст] / Байрон Шарп за участю науковців Інституту Еренберга-Басса ; пер. з англ. Наталія Валевська. - 2-ге вид. - Київ : Наш формат, 2020. - 232, [1] с. : рис. - Бібліогр.: с. 226-233. - ISBN 978-617-7730-33-9 (в опр.) : 250.00 грн. Парал. тит. арк. англ.
Торгові марки ВНО Дод.точки доступу: Валевська, Наталія \пер.\ Примірників всього: 1 ВДЕТПСГН (1) |
339 В 54 Вітт, Ґреґґ. Покоління Z. Як бренди формують довіру [Текст] / Ґреґґ Вітт, Дерек Берд ; [пер. з англ. А. Климовської]. - Харків : Vivat, 2022. - 302 с. - (Бізнес). - ISBN 978-966-982-220-8 (в опр.) : 138.00 грн. Парал. тит. арк. англ.
Маркетинг--Покоління Z Молодь--Маркетинг ВНО Дод.точки доступу: Берд, Дерек; Климовська, Анастасія \пер.\ Примірників всього: 1 ВДГН (1) |