Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Культура споживання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Локтюнов, В.
    Економічне виховання і гомеостазис нації [Текст] / Віталій Локтюнов // Географія та основи економіки в школі. - 2011. - № 3. - С. 2-3. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Педагогіка--Виховання економічне
   Економіка--Економічна культура

Кл.слова (ненормовані):
дитиноцентризм -- система цінностей особистості -- стереотипи свідомості -- економічна культура -- культура споживання
Дескриптори: культура споживання
Анотація: Про результати пропаганди споживчих цінностей і своєрідного духовного вакууму в суспільстві, про процес виховання у молоді культури розумного споживання, економічної культури взагалі, оскільки підвищення рівня і якості життя не лише полегшує процес виховання, а й робить його більш складним і трудомістким.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Сатіна, Г. М.
    Розвиток горіхоплідного виробництва в Україні [Текст] / Г. М. Сатіна // Економіка АПК. - 2012. - № 5. - С. 48-51 : табл. - Бібліогр. в підрядк. прим.
ББК 42.357
Рубрики: Плодівництво--Горіхи
   Аграрний сектор--Виробничий потенціал--Україна

   Садівництво України--Горіх грецький--Вирощування

Кл.слова (ненормовані):
Культура споживання -- Внутрішній ринок -- Попит
Анотація: Проведено аналіз сучасного стану та досліджено напрями розвитку горіхоплодного виробництва в Україні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Розумей, С. Б.
    Ринок пива і системи розподілу з урахуванням тенденцій. що склалися [Текст] / С. Б. Розумей // Наукові праці національного університету харчових технологій. - 2015. - Том 21 № 5. - С. 99-107 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 106-107
Рубрики: Пивоварне виробництво--Ринки--Україна
Кл.слова (ненормовані):
виробник -- дистриб`ютор -- роздрібний торговець -- розподільчі системи пивоварних підприємств -- імпорт -- експорт -- культура споживання -- конкуренція -- торговельний баланс


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Пазюк, В. Л.
    Визнання ефективності винного бренда [Текст] / В. Л. Пазюк // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 3. - С. 171-175. - Бібліогр.: с. 175 . - ISSN 2411-5215
Рубрики: Торгові марки
   Алкогольні напої

   Бренд

Кл.слова (ненормовані):
КУЛЬТУРА СПОЖИВАННЯ -- ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ -- РЕКЛАМА -- КУПІВЛЯ


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


   
    Контент-маркетинг: стратегія і тактика [Текст] / Наталія Савицька, Валерія Михайлова, Катерина Полевич, Вікторія Декадіна // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 6. - С. 45-51 : табл. - Бібліогр.: с. 51
Рубрики: Інтернет-маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
технічні рішення -- культура споживання -- контент-план -- бренд
Анотація: Контент-маркетинг перетворився на серцевину сучасного маркетингу, оскільки дозволяє відстежувати шлях, який проходить споживач від пошуку ідеї про товар/послугу до моменту здійснення трансакції. Авторський колектив дослідив у даній статті систематизацію науково-практичних підходів до стратегії та тактики контент-маркетингу.


Дод.точки доступу:
Савицька, Наталія; Михайлова, Валерія; Полевич, Катерина; Декадіна, Вікторія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Танасійчук, Альона.
    Вивчення попиту на мінеральну воду [Текст] / Альона Танасійчук, Аліна Габрид // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 6. - С. 42-49 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 49
УДК
Рубрики: Маркетингові технології--Дослідження--Попит--Мінеральна вода
   Мінеральні води--Дослідження

Кл.слова (ненормовані):
торгова марка -- структура споживання -- екологічна культура -- культура споживання
Анотація: У статті проведено дослідження ринку мінеральної води на основі аналізу попиту на мінеральну воду. Вивчення попиту споживачів на мінеральну воду здійснювалося в сегменті В2С, методом стандартизованого опитування за допомогою анкети, яка роздавалася респондентам на місці продажу. Дослідження допомогло визначити вподобання споживачів щодо вибору мінеральної води та дозволити врахувати його результати вітчизняними виробничими та торговельними підприємствами.


Дод.точки доступу:
Габрид, Аліна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Калараш, А. А..
    Конс'юмеризм та комунітаризм: актуальні питання детермінованості та взаємодії в межах територіальної громади [Текст] / Андрій Андрійович Калараш // Часопис Київського університету права. - 2020. - № 2. - С. 141-146
УДК
Рубрики: Місцеве самоврядування--Територіальні громади
   Конституційне право

   Політична філософія

Кл.слова (ненормовані):
комунітаризм -- конс'юмерізм -- споживання -- споживацтво -- культура споживання -- підприємництво -- вніб 5


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)