Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=метод проєктів<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
9
Показані документи
с 1 за 9
>
1.
Куркуріна, Людмила
.
Створення інноваційного осівтнього середовища в умовах НУШ через упровадження проєктних технологій [Текст] / Людмила Куркуріна, Альона Сергієнко> // Директор школи (Шкільний світ). - 2019. -
листоп. (№ 11)
. - С. 77-85 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Загальноосвітні навчальні заклади--Інновації--Проекти
Освітні технології--Інновації
Кл.слова (ненормовані):
метод
проєктів
--
освітнє середовище
--
нова українська школа
Дод.точки доступу:
Сергієнко, Альона
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Момот, Марія
.
Народні свята зимового циклу [Текст] / Марія Момот> // Початкова школа. - 2019. -
№ 12
. - С. 42-46.
Рубрики:
Педагогіка--Народознавче виховання
Кл.слова (ненормовані):
етнопедагогіка
--
метод
проєктів
--
творчий проєкт
--
народні традиції
--
зимові свята
--
українські звичаї
--
початкова школа
--
2 клас
Анотація:
У статті подано творчий проєкт етнопедагогічного спрямування для учнів 2 класів, мета якого - розвивати уявлення учнів про народні традиції, розвивати інтерес до минулого нашого народу; виробляти вміння розкривати підтеми проєкту та вміння презентувати результати своєї роботи.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Устименко, Ольга Михайлівна
.
Порівняльний аналіз технологій традиційного та проєктного навчання іноземних мов і культур учнів закладів загальної середньої освіти [Текст] / О. М. Устименко> // Іноземні мови. - 2020. -
№ 2
. - С. 47-52
Рубрики:
Іноземні мови--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
проєктне навчання
--
порівняльний аналіз
--
метод
проєктів
Анотація:
Проєктна технологія сьогодні використовується в освітньо-виховному процесі фрагментарно і
метод
ично некоректно. Це пов'язано з тим, що в Україні приділяється недостатньо уваги цілеспрямованому формуванню проєктної компетентності вчителя іноземної мови. Головною проблемою залишається хибне розуміння особливостей реалізації проєктного навчання іноземних мов і культур. Більшість педагогів, які впроваджують проєктну технологію, працюють у застарілій парадигмі традиційного навчання. Цю статтю присвячено зіставному аналізу дидактичних і
метод
ичних характеристик технологій традиційного та проєктного навчання іноземних мов і культур учнів закладів загальної середньої освіти. Проаналізовані технології порівнюються за такими параметрами, як цілі, принципи, зміст,
метод
и, форми навчання, функції і взаємовідносини вчителя та учнів в освітньо-виховному процесі. У результаті аналізу сформульовано визначальні риси
метод
у
проєктів
і проєктного навчання та описано властивості традиційного і проєктного навчання іноземних мов. Особливу увагу приділено міждисциплінарній та інтегральній сутності проєктного навчання іноземних мов і культур. Зокрема, зазначається, що в українських закладах вищої освіти не берется до уваги інтегральний характер проєктного навчання, внаслідок чого майбутніх учителів іноземних мов готують до використання
метод
у
проєктів
у процесі штучного, традиційного навчання окремих видів іншомовної мовленнєвої діяльності замість упровадження технології проєктного навчання, яка передбачає реалістичне, взаємопов'язане використання всіх видів іншомовного спілкування. Проведений аналіз покликаний ознайомити учителів іноземних мов і студентів, які здобувають спеціальність 014.02 Середня освіта Мова і література, з особливостями технологій традиційного та проєктного навчання іноземних мов і культур. Усвідомлення специфіки розглянутих технологій допоможе уникати принципових помилок під час організації іншомовної проєктної діяльності школярів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
4.
Білецька, Н. В.
Проєкт "Ми за здоровий спосіб життя!" [Текст] / Н. В. Білецька> // Виховна робота в школі. - 2020. -
№ 5 (трав.)
. - С. 14-21
Рубрики:
Валеологічне виховання--Загальноосвітні навчальні заклади
Педтехнології--Проектна технологія
Здоров'я дітей--Збереження--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
здоровий спосіб життя
--
шкідливі звички
--
шкідливість жувальних гумок
--
нетрадиційні форми виховання
--
метод
проєктів
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Кравченко, Ольга
.
Українська поезія. Павло Тичина. Життя і творчість. Феномен "кларнетизму". Збірка "Сонячні кларнети". "Арфами, арфами.", "О панно Інно." [Текст] : бінарний урок: українська література, англійська мова / Ольга Кравченко> // Українська мова і література в школах України. - 2020. -
№ 5
. - С. 55-61
Рубрики:
Українська література--
Метод
ика викладання--Письменники українські
Українська література--
Метод
ика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Українська література--Тичина Павло Григорович (1891-1967 рр.)
Нестандартні уроки--Бінарні уроки--Розробки
Міжпредметні зв'язки--Інтегроване навчання
Кл.слова (ненормовані):
Тичина П. Г.
--
рання поезія
--
поетичні збірки
--
метод
проєктів
--
дослідницька робота
Дод.точки доступу:
Євхан, Тетяна
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Соушко, Людмила
.
Урок "Я досліджую світ", 4 клас (За педагогічною технологією "Росток") [Текст] / Людмила Соушко> // Початкова школа. - 2020. -
№ 7 (лип.)
. - С. 46-50 : рис.
Рубрики:
Інтегроване навчання--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
кейс-урок
--
проблемне навчання
--
інформаційно-комунікативні технології
--
метод
проєктів
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Пасічник, О.
Формування в учнів основної школи вмінь аргументованого усного мовлення засобами проєктної діяльності [Текст] / О. Пасічник> // Іноземні мови в школах України. - 2020. -
№ 4
. - С. 15-18
Рубрики:
Основна школа--Викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
метод
проєктів
--
усне мовлення
--
педагогічні технології
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
8.
Яковлева, Михайло
.
Компетентнісно орієнтоване навчання іноземних мов - у шкільну практику [Текст] : (із досвіду впровадження компетентнісно орієнтованого навчання німецької як другої іноземної мови / М. Яковлева> // Іноземні мови в школах України. - 2020. -
№ 4
. - С. 19-20
Рубрики:
Німецька мова--Викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
педагогічні технології
--
метод
проєктів
--
компетентнісний підхід
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
9.
Колібаба, Людмила
.
Формування компетентної особистості засобами літератури [Текст] / Людмила Колібаба> //
Сучасні педагогічні технології та інноваційні
метод
ики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи : матеріали III Всеукр. наук.-
метод
. конф. (м. Вінниця, 22-23 квіт. 2021 р.) / ДНУ "Ін-т модернізації змісту освіти" [та ін.]. - Вінниця : Рогальська І. О., 2021. -
Вип. 3 (8)
. - С. 412-415. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
377.36.091.315.7(477)(082)
Рубрики:
Компетентнісне навчання--Зарубіжна література
Зарубіжна література--
Метод
ика викладання
Комунікативні компетенції--Вищі навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
літературна компетентність
--
емоційно-ціннісна компетентність
--
метод
проєктів
--
ігрові технології
--
проблеми компетентностей
--
метод
и навчання
--
вніб 5
Дод.точки доступу:
Домінський, О. С. \ред.\; ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти"Департамент гуманітарної політики ОДА; Рада директорів коледжів і технікумів Вінницької області; Вінницький технічний коледж
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)