Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=налагодження взаємодії<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Золотарьова, Галина
    Об'єднаємо зусилля для здорового довкілля [Текст] / Галина Золотарьова, Вікторія Рагуля // Дошкільне виховання. - 2018. - № 3. - С. 11-13
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Інтегрована освіта
Кл.слова (ненормовані):
проектна діяльність -- налагодження взаємодії -- інтегрована освіта -- організація роботи з батьками -- форми роботи з дітьми -- екологічне виховання
Анотація: "Ідеї освіти для сталого розвитку знаходять підтримку серед педагогів та батьків, які прагнуть виховувати дітей у здоровому довкіллі - серед чистої природи, у розвинених містах і селах, у доброзичливому, толерантному суспільстві. Своїм досвідом втілення цих ідей у практичну діяльність дитсадка діляться педагоги, які долучилися до проекту "Освіта для сталого розвитку в дії".


Дод.точки доступу:
Рагуля, Вікторія

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

2.


    Орлова, Ольга
    На шляху змін : досвід роботи педагогів Житомирщини [Текст] / Ольга Орлова // Дошкільне виховання. - 2018. - № 3. - С. 6-7
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота
Кл.слова (ненормовані):
співпраця з батьками -- налагодження взаємодії -- досвід педагогів дошкілля -- всеукраїнський експеримент -- інтегрований курс
Анотація: "Заклади дошкільної освіти Житомирської області долучилися до руху за сталий розвиток у 2014 році, взявши участь в апробації матеріалів інтегрованого курсу "Дошкільнятам - освіта для сталого розвитку". Результати, отримані в ході апробації, вразили не тільки вихователів, а й батьків, адже зміна моделі поведінки малят спричинила докорінні зміни й у діях їхніх мам і тат. Це поки що єдиний на сьогодні курс, який діє у напряку від дітей до батьків. Тому педагоги прагнуть поділитися цінним досвідом".


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

3.


    Копанич, Марія
    Ранкове коло - заряд позитиву на весь день. Ігри для дітей усіх вікових груп [Текст] / Марія Копанич // Дошкільне виховання. - 2018. - № 11. - С. 28-29
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Гра
Кл.слова (ненормовані):
порівняльна педагогіка -- німецький дитсадок -- ранок в дитсадку -- налагодження взаємодії -- психологічний клімат
Анотація: Подано розробки ігор для дітей усіх вікових груп для проведення під час ранкового кола. Автор статті розробила їх, поспостерігавши за дитячими іграми в дортмундському дитсадку.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Косаченко, Світлана
    Труднощі звикання малюків до режимних моментів : тренінг для вихователів та батьків дітей раннього віку [Текст] / Світлана Косаченко // Дошкільне виховання. - 2019. - № 3. - С. 10-13
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота
   Дитяча психологія--Емоції

Кл.слова (ненормовані):
ранній вік -- налагодження взаємодії -- емоційний інтелект -- звикання до режиму
Анотація: Запропоновано тренінг для вихователів та батьків дітей раннього віку. Мета його - збагачувати знання учасників освітнього процесу щодо причин виникнення та конструктивних шляхів подолання можливих проблемних ситуацій, що виникають під час режимних моментів у дітей раннього віку; сприяти розвитку комунікативних навичок, становленню партнерської взаємодії "дорослий - дитина" та створенню позитивної психоемоційної атмосфери в колективі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Мельник, Ольга
    Від садочка до садочка прокладаємо місточки [Текст] / Ольга Мельник // Дошкільне виховання. - 2019. - № 4. - С. 26-27
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Організація
Кл.слова (ненормовані):
українознавство -- налагодження взаємодії -- співпраця -- перехрестя дружби
Анотація: "Всеукраїнська акція "Перехрестя дружби", започаткована в журналі "Дошкільне виховання", 2014, № 11, поєднала чимало освітянських громад. Серед них і педагогічні колективи дитячих садків з Київщини, Херсонщини та Львівщини". Про те, як складається їхня співпраця, йдеться у статті.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Ковальчук, Юлія
    Зима-чарівниця : тренінг з бебі-пластик-шоу для дітей середньої групи та їхніх мам (за системою М. Єфименка) [Текст] / Юлія Ковальчук // Дошкільне виховання. - 2019. - № 2. - С. 26-27
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Фізичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
налагодження взаємодії -- здоров'я
Анотація: "Бебі-пластик-шоу - один з напрямів горизонтального пластичного балету М. Єфименка - інноваційної системи фізичного виховання,спортивного тренування, оздровлення (включно з корекцією рухових порушень) і творчого самовираження дітей та дорослих. Цей напрям передбачає взаємодію малюка й мами чи тата і є чудовим прикладом залучення батьків до освітнього процесу дитсадка."


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Бур'яновська, Тетяна.
    Про добро не забувай, допомогу надавай [Текст] : інтегроване заняття для дітей середньої групи / Тетяна Бур'яновська // Палітра педагога. - 2020. - № 11. - С. 22-23
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Моральне виховання
   Дошкільна педагогіка--Інтегрована освіта

   Дошкільне виховання--Ігрові методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
моральні цінності -- взаємодопомога -- доброзичливість -- налагодження взаємодії -- дошкільники


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Литвиненко, Ірина
    Дитина і педагог – партнери [Текст] / Ірина Литвиненко // Дошкільне виховання. - 2020. - № 10. - С. 8-9
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Виховання особистості
Кл.слова (ненормовані):
особистість дитини -- налагодження взаємодії -- педагогіка партнерства
Анотація: Педагогіка партнерства передбачає відносини рівноправ'я, довіри і взаємоповаги між усіма учасниками освітнього процесу. Вихователь має сприймати дітей як рівних і відповідно до цього вибудовувати і своє спілкування з ними, й усю освітню роботу. Які переваги такої партнерської взаємодії та як її налагодити, розповідає авторка статті.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)