Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=проблемна бесіда<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Жила, С.
    "Вічник" Мироспава Дочинця - "роман про силу людського духу": вивчення твору в середній школі та виші [Текст] / Світлана Жила // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 5. - С. 12-18. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Українська література--Дочинець Мирослав Іванович (р.н. 1959)
Кл.слова (ненормовані):
заголовок -- перевал -- дух -- полігамний образ -- фольклорні поля -- практичне заняття -- проблемна бесіда -- орієнтовний план вивчення роману -- вікторина за романом
Анотація: Статтю присвячено творчості сучасного українського письменника-прозаїка Мирослава Дочинця, зокрема його роману "Вічник. Сповідь на перевалі духу". Розглянуто сюжет, проблематику твору, охарактеризовано образ Вічника (карпатського мудреця Андрія Ворона) та інших персонажів, досліджено назву роману. Визначено методику вивчення роману М. Дочинця в середній школі та виші, зокрема запропоновано орієнтовний план вивчення роману, запитання для роботи з текстом, а також вікторину за твором.


Дод.точки доступу:
Дочинець, Мирослав Іванович (український письменник і журналіст ; 1959) \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

2.


    Жила, Світлана.
    Семінарське заняття як форма вивчення літератури в закладах вищої освіти. Світлій пам'яті Валентини Борисенко присвячено [Текст] / Світлана Жила // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 4. - С. 10-15
Рубрики: Українська література--Методика у ЗВО
Кл.слова (ненормовані):
семінарське заняття -- проблемна бесіда -- дискусія -- сюжетно-рольові ігри
Анотація: Досліджено семінарське заняття як форму вивчення дисциплін літературознавчого циклу в ЗВО, варіювання його функцій; виокремлено різні типи й види семінарів, подано їхні класифікації, запропоновано орієнтовну структуру, а також проблемно-пошукові методи: методи колективного розв'язання проблеми й методи її самостійного дослідження, методи стимулювання й мотивації навчальної діяльності студентів, визначено критерії оцінювання якості семінарського заняття.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)