Пошуковий запит: (<.>K=творчий потенціал<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Минералов, В. Ю. Некоторые особенности управления человеческой цивилизацией в глобализирующемся мире [Текст] / В.Ю.Минералов> // Социально-гуманитарные знания. - 2011. - № 3. - С. 120-132. - Библиогр. в подстроч. примеч
Рубрики: Цивілізаційні процеси--Культура Кл.слова (ненормовані): глобалізація -- культура -- творчий потенціал -- соціальне управління
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Скворцова, Валентина. Формула нравственности. Методы работы с трудными подростками [Текст] / Валентина Скворцова> // Библиотека. - 2011. - № 7. - С. 52-53
Рубрики: Робота з читачами--Юнацька бібліотека Кл.слова (ненормовані): підлітки -- творчий потенціал -- форми роботи
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Піроженко, Т. Особистісний потенціал дошкільника: умови розвитку в сучасному суспільстві [Текст] / Тамара Піроженко> // Дошкільне виховання. - 2012. - № 1. - С. 8-15
ББК 74.100.55 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Творчі здібності Кл.слова (ненормовані): творчість -- соціокультурний простір -- творчий потенціал Анотація: В статті аналізуються психолого-педагогічні умови розвитку особистісного потенціалу сучасної дитини та креативності як його головної характеристики.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Оловянникова, Т. А. Реализация потенциала преемственности в воспитании культуры исследовательской деятельности [Текст] / Т. А. Оловянникова> // Воспитание школьников. - 2012. - № 2. - С. 42-46. - Библиогр.: с. 46
. - ISSN 0130-0776ББК 74.202.4 Рубрики: Навчання--Інновації--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): розвиток особистості -- дослідницька діяльність -- творчий потенціал
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Датчук, Н. Виховання креативності: нові методи та зміст / Н. Датчук> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 3. - С. 26-31
ББК 88.54 Рубрики: Психологія--Тренінги Психологічна служба в школі Кл.слова (ненормовані): креатив -- креативність -- творчість -- творчі люди -- креативні методи навчання -- творчий потенціал Анотація: Психолого-педагогічний семінар присвячений креативним методам навчання учнів та розвитку креативності у дітей.
Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Знайти схожі
|
>6.
|
Єрмоленко, В. Педагогічний проект [Текст] / Вікторія Єрмоленко> // Завуч (Шкільний світ). - 2012. - № 13. - С. 45-49
Рубрики: Проектна педагогіка--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): тип проекту -- здібності -- творчий потенціал
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Павлов, М. Ю. Инновационное развитие экономики: от "Хомстед-акта" до електронных коттеджей и "викиномики" [Текст] / М. Ю. Павлов> // США. Канада: экономика, политика, культура. - 2012. - № 12. - С. 49-60. - Библиогр.: с. 60
ББК 65.9(7СПО) Рубрики: Економіка США--Інновації Кл.слова (ненормовані): "третя хвиля" -- вікіноміка -- творчий потенціал -- інноваційний розвиток людини -- електронний котедж -- видалена робота -- хомстед
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
| 88.4 Г 87
Громова, Владимира Синергия сказки и народной куклы [Текст] / Владимира Громова> // Психолог (Шкільний світ). - 2013. - № 17. - С. 50-53
ББК 88.4 Рубрики: Казкотерапія--Прикладна психологія Кл.слова (ненормовані): шкільний психолог -- казкотерапія -- творчий потенціал
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Авраева, Ю. Б. Проблемы повышения профессиональной компетентности руководителей библиотек [Текст] / Ю. Б. Авраева> // Библиосфера : научный журнал. - 2013. - N 2. - С. 30-33 : табл. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 1815-3186ББК 78.349.2 Рубрики: Бібліотечна справа--Персонал Кл.слова (ненормовані): управлінські кадри -- творчий потенціал -- професійний рівень навчання -- система підвищення кваліфікації
Є примірники у відділах:
всього 1 : НМВ (1) Вільні: НМВ (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Замелюк, М. І. . Діагностика готовності майбутніх вихователів до професійно-педагогічної діяльності з обдарованими дітьми [Текст] / Марія Іванівна Замелюк> // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 5. - С. 38-41
Рубрики: Вища педагогічна освіта Кл.слова (ненормовані): діагностика -- обдаровані діти -- майбутній вихователь -- дошкільна педагогіка -- мотивація -- цінності -- творчий потенціал -- самооцінка -- обдаровані діти Анотація: У статті подаються проміжні результати констатуючого зрізу щодо готовності студентів до майбутньої педагогічної діяльності з обдарованими дітьми з ціннісно-мотиваційним, конгвітівним, діяльнісно-операційним, рефлексивно-оцінним компонентами. Увага акцентується на усвідомленості необхідності розвитку у майбутнього вихователя власного творчого потенціалу, ставленням до майбутньої професійної діяльності, виявленням своїх творчих здібностей.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Шот, Г. Творча компетентність як необхідний складник формування особистості [Текст] / Галина Шот> // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 7/8. - С. 61-63. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Обдарована молодь--Вищі навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- студенти -- обдарована молодь -- робота з обдарованою молоддю -- творчий потенціал -- чинники -- критерії обдарованості -- літератуно-мистецька світлиця -- українська література -- методика викладаня у ВНЗ Анотація: У статті узагальнено досвід дослідження проблеми компетентнісного підходу до організації навчального процесу у вищій школі, покликаний наблизити освіту до вимог життя. Окреслено шляхи формування у молоді творчої компетентності, її чинники, переваги, очікувані вміння. Акцентовано увагу на роботі з обдарованою молоддю (студентами) в системі впровадження компетентнісного навчання та виховання.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
|
>12.
|
Кригульська, Т. Б. Культура організації як інструмент сучасного менеджменту [Текст] / Т. Б. Кригульська> // Вісник. - 2016. - № 1. - С. 40-44 : табл., рис. - Бібліогр.: с. 44
Рубрики: Менеджмент--Організаційна культура Кл.слова (ненормовані): цінності -- етична економіка -- творчий потенціал
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Аристов, В. И. Способности ума [Текст] / В. И. Аристов> // Винахідник і раціоналізатор. - 2016. - № 3. - С. 41-46 : рис.
Рубрики: Розумова діяльність--Здібності Кл.слова (ненормовані): геронтологія -- творчий потенціал -- інтелектуальні здібності
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Теслюк, Поліна. Творчі здібності особистості [Текст] : психолого-педагогічний семінар / П. Теслюк> // Психолог (Шкільний світ). - 2013. - № 21. - С. 23-31
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): спадковий потенціал -- творча продуктивність -- творчий потенціал -- оригінальність -- гнучкість мислення -- допитливість -- обдаровані діти -- творчі здібності -- семінар -- психолого-педагогічний
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Ткаченко, Н. С. Інтуїтивне малювання як творчий метод у підготовці студентів з академічного рисунку [Текст] / Н. С. Ткаченко ; наук. керівник Р. М. Силко> // Традиції та сучасність музично-педагогічної освіти : матеріали міжвуз. наук.-практ. конф. (за міжнар. участі), 4 квіт. 2017 р. / Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка, Каф. мист. дисциплін. - Чернігів : Десна Поліграф, 2017. - С. 50-54. - Бібліогр.: с. 53-54.
Рубрики: Малювання--Педагогічна підготовка--Вчителі Кл.слова (ненормовані): правопівкульне малювання -- креативність -- сприйняття -- здібності -- творчий потенціал -- копіювання зображення
Дод.точки доступу: Силко, Р. М. \наук. керівник.\; Чернігівський національний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка. Кафедра мистецьких дисциплин Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Сліпухіна, І. Поняття дитячої обдарованості у контексті формування навичок XXI століття [Текст] / І. Сліпухіна, В. Щєлко> // Рідна школа. - 2018. - № 1-2. - С. 53-57. - Бібліогр.: 19 назв.
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): обдарованість -- обдаровані діти -- особистість -- творчий потенціал Анотація: У статті відображено результати аналізу проблеми виявлення умов формування й розвитку дитячої обдарованості.
Дод.точки доступу: Щєлко, В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
Андрушків, Б. М. Інтелектуальний потенціал підприємства як інструментарій підвищення конкурентоспроможності та засіб входження його в Європейський економічний простір [Текст] / Б. М. Андрушків, Б. М. Островська, О. І. Павликівська> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2017. - № 6. - С. 38-43 : рис. - Бібліогр.: с. 41-42
. - ISSN 1814-1161 Рубрики: Інтелектуальний капітал--Конкурентоспроможність--Європейський економічний простір--Україна Кл.слова (ненормовані): творчий потенціал -- конкурентні переваги -- нетрадиційні джерела енергії -- організаційна культура Анотація: У статті розкрито проблеми інтелектуального потенціалу підприємства як інструментарію підвищення його конкурентоспроможності та засобу входження в Європейський економічний простір. Подано схему використання інтелектуального потенціалу для підвищення конкурентоспроможності підприємств України та входження їх в Європейський економічний простір.
Дод.точки доступу: Островська, Б. М.; Павликівська, О. І. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>18.
|
Гекало, Любов. Розвиток творчого потенціалу педагога [Текст] / Любов Гекало> // Початкова школа. - 2018. - № 12. - С. 1-3. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Педагогіка--Вчитель Кл.слова (ненормовані): творчість вчителя -- творчий потенціал -- професійна діяльність -- педагог-професіонал -- творча особистість -- педагогічна креативність -- професійне зростання Анотація: У статті розровідається про формування висококваліфікованого творчого вчителя школи. Творчий вчитель – це особистість, яка характеризується високим рівнем педагогічної креативності, неабияким рівнем знань предмета, який він викладає, набутими психолого-педагогічними знаннями, вміннями та навичками.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
|
>19.
|
Муляр, Інна. Я - творча особистість [Текст] : тренінгове заняття для підлітків / Інна Муляр> // Психолог (Шкільний світ). - 2019. - № 2. - С. 60-67 : рис.
Рубрики: Психологічні методи--Арт-терапія--Підлітки Кл.слова (ненормовані): тренінги -- творчий потенціал -- малюнки -- вніб 3
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>20.
|
Титарчук, Олена. Обдарована дитина. Що потрібно знати батькам і педагогам [Текст] / О. Титарчук> // Шкільний світ. - 2019. - № 8. - С. 15-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- дитяча психологія -- творчий потенціал -- особистість
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВМ (1) Вільні: ВМ (1)
Знайти схожі
|
|
|