Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=читацька компетентність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-25 
1.


    Ткачук, Г.
    Уроки літературного читання за творами Лесі Українки як засіб формування читацької самостійності [Текст] / Галина Ткачук // Початкова школа. - 2011. - № 2. - С. 20-25.
Рубрики: Українська мова--Методика початкового навчання--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька діяльність -- книжка -- літературне читання -- літературна компетентність -- читацька компетентність -- уроки-зустрічі з Л. Українкою -- 1-2 класи
Анотація: Наведено зразки уроків-зустрічей з Лесею Українкою для 1-2 класів, мета яких познайомити учнів з видатною поетесою України; розширити відомості про Лесю Українку, її тонку чутливість до краси природи; вчити слухати і отримувати естетичну насолоду від поезії; закріплювати уявлення "книжка-збірка", "автор".

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Снєгірьова, Валентина.
    Типи навчальних статей та особливості їх презентації у компетентнісно орієнтованих підручниках з інтегрованого курсу літератури для 5-6 класів [Текст] / Валентина Снєгірьова // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 10. - С. 16-18
ББК 74.268.3
Рубрики: Підручники--Література--Інтегрований курс
Кл.слова (ненормовані):
навчальний текст -- художій твір -- сприйняття -- розуміння -- читацька компетентність -- предметні компетенції -- рубрика
Анотація: У статті розкрито особливості презентації навчального матеріалу в компетентністно орієнтованих підручниках з інтегрованого курсу літератури для 5-6 класів, акцентовано увагу на типах навчальних статей, їхньому змісту та структурі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Вашуленко, О.
    Мовленнєва складова у структурі читацької компетентності молодшого школяра [Текст] / Оксана Вашуленко // Початкова школа. - 2011. - № 12. - С. 16-21. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- складові читацької компетентності -- мовленнєва складова -- мовленнєві уміння і навички -- види мовленнєвої діяльності -- слухання (аудіювання) -- говоріння -- читання
Анотація: У статті розглядається проблема формування мовленнєвої складової читацької компетентності молодшого школяра, розглядаються види мовленнєвої діяльності на уроках літературного читання, окреслюються напрями цієї роботи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Фенцик, О.
    Повноцінне сприйняття молодшими школярами художніх творів на уроках літературного читання [Текст] / Оксана Фенцик // Початкова школа. - 2011. - № 11. - С. 9-14. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- повноцінне сприймання художнього твору -- художній текст -- первинний синтез -- аналіз художнього твору
Анотація: У статті розглянуто проблему формування в молодших школярів уміння повноцінно сприймати художній твір, розкрито послідовність роботи з художнім твором, особливу увагу зосереджено на специфіці аналізу змісту художнього твору у взаємозв'язку із його формою.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Білоусова, Т.
    Спільна робота бібліотекаря та педагогічного колективу [Текст] / Тетяна Білоусова // Завуч (Шкільний світ). - 2012. - № 18. - С. 14-17
ББК 74.204 + 74.200.585.00 + 78.39
Рубрики: Шкільна бібліотека--Педколектив--Співпраця
Кл.слова (ненормовані):
читання -- періодичні видання -- читацька компетентність


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Фенцик, О.
    Методика аналізу ліричного твору на уроках літературного читання [Текст] / Оксана Фенцик // Початкова школа. - 2012. - № 12. - С. 19-23. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.268.19.411.4
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- сприймання художнього твору -- ліричний твір -- первинний синтез -- аналіз -- вторинний синтез -- прийоми аналізу
Анотація: У статті розглянуто проблему формування в молодших школярів уміння повноцінно сприймати ліричний твір, особливу увагу зосереджено на прийомах аналізу поетичного тексту, описано їх застосування - на матеріалах віршів, які вивчаються в початкових класах.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Мартищук, Г.
    Як формувати читацькі компетентності / Г. Мартищук // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 10. - С. 22-27. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.100
Рубрики: Початкова освіта--Читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька діяльність -- навички читання -- читацькі навички -- швидкість читання -- антиципація -- читацька компетентність
Анотація: В статті розкрито особливості формування читацької компетентності молодших школярів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Мартиненко, В.
    Сутнісні характеристики читацької компетентності молодших школярів [Текст] / Валентина Мартиненко // Початкова школа. - 2013. - № 12. - С. 3-7. - Бібліогр.: 17 назв.
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі -- читацька компетентність -- компоненти читацької компетентності -- читацька діяльність
Анотація: У статті обґрунтовано сутність читацької компетентності молодших школярів. Розкрито зміст і структуру когнітивного, операційно-діяльнісного, рефлексивного її компонентів.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

9.


    Сидоренко, В. В.
    Психолого-педагогічні й науково-методичні засади сучасного підручника з української літератури для старшої школи [Текст] / В. В. Сидоренко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2015. - № 5 (травень). - С. 10-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
неперервна літературна освіта -- компетентний учень-читач -- науково-методичне забезпечення -- навчальна книга -- навчальна програма -- сучасний підручник -- підручникотворення -- читацька компетентність -- розвантаження навчальних програм і підручників -- літературна компетентність
Анотація: Стаття продовжує цикл публікацій автора, присвячений актуальній проблемі розроблення науково-методичного забезпечення навчання української літератури в старшій школі з урахуванням суспільних і освітніх викликів, визначених Державним стандартом освітніх підходів і складників літературного компонента. Вияскравлено специфіку сучасного підручникотворчого процесу в Україні. Розкрито основні принципи розроблення сучасного підручника з української літератури для старшої школи, зокрема принцип економії в освіті (за Хосе Ортега-і-Гасетом). Виділено й схарактеризовано організаційні, психолого-педагогічні, методичні й технологічні умови розроблення навчальних книг нового покоління. З'ясовано інноваційні педагогічні функції підручника. Обґрунтовано вимоги до підручника з української літератури для старшої школи. Деталізовано творчі здібності старшокласників, що мають формуватися засобами сучасного підручника. Проаналізовано критерії культури мови сучасних підручників з української літератури.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Куцінко, О. Г.
    Ключові освітні компетентності на уроках зарубіжної літератури [Текст] / О. Г. Куцінко // Зарубіжна література в школі. - 2017. - № 1/2. - С. 2-6 : табл.
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури--Загальноосвітні школи
   Освітні компетентності--Класифікація

Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- мовленнєва компетентність -- читацька компетентність -- емоційно-ціннісна компетентність -- полікультурна компетентність -- пошуково-дослідницька компетентність -- соціальна компетентність -- життєва компетентність -- інформаційна компетентність -- творча компетентність
Анотація: Мета розвитку компетентностей на уроках зарубіжної літератури - це виховання читача, літературного критика, літературознавця, дослідника, письменника.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Нюкіна, Тамара.
    Стовпчасті та кругові діаграми [Текст] : урок мат. в 6-му кл. / Т. Нюкіна // Математика (Шкільний світ). - 2018. - № 1. - С. 26-34 : рис., табл. - Дод. 1-3
Рубрики: Математика--Методика викладання--Загальноосвітні школи
Кл.слова (ненормовані):
міжнародне порівняльне дослідження PISA -- читацька компетентність -- читання і розуміння тексту -- читання інформації -- діаграми, графіки, схеми -- міні-дослідження -- методичний календар -- енергоспоживання -- раціональне використання енергії -- альтернативні джерела -- енергетична криза -- сонячна революція -- енергія сміття -- біовідходи


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

12.


    Кочерга, Олександр.
    Становлення позиції свідомого читача в учнів початкової школи: психофізіологічний аспект : чутливість до читацької компетентності / Олександр Кочерга // Початкова школа. - 2018. - № 3. - С. 11-15. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- читацькі навички -- становлення компетентного читача -- процес читання книги -- читацькі можливості -- вестибулярний апарат дитини -- діапазон чутливості -- психофізіологічні механізми -- нейронні механізми -- читацькі здібності -- молодші школярі
Анотація: У статті розглянуто базові психофізіологічні механізми забезпечення та стимулювання процесу читання в учня початкової школи для означення "підґрунтя контурів" у створенні компетентності на рівні свідомого читача. Нейронні механізми мозкової діяльності закладають певні передумови готовності до процесу читання учнями початкової школи.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

13.


    Стецюк, Ніна.
    Розвиток мислення учнів шляхом формування читацької компетентності [Текст] / Ніна Стецюк // Початкова школа. - 2018. - № 10. - С. 11-14. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- розвиток мислення -- літературне читання -- українська мова -- вправи -- пізнавальні завдання -- молодші школярі
Анотація: У статті представлено систему вправ для розвитку мислення в учнів початкової школи на уроках мови та читання. Такі вправи дають змогу сформувати і розвинути творчу діяльність учнів, забезпечити перехід від репродуктивних, формально-логічних дій до творчих.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

14.


    Гоголь, Наталія
    Реалізація культурологічного підходу в шкільних підручниках української літератури (9 клас) [Текст] / Наталія Гоголь // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 6. - С. 20-23. - Бібліогр.: 16 назв.
Рубрики: Українська література--Підручники і навчальні посібники
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- ключові компетентності -- шкільний підручник з української літератури -- культурологічний підхід -- підручник для 9 класу -- літературна освіта
Анотація: У статті розкрито теоретико-методичні аспекти реалізації компетентнісних засад шкільного літературного навчання у контексті положень українського законодавства. Розглянуто дидактико-методичний потенціал оновленої програми з української літератури (2016) та чинних підручників української літератури для 9 класу щодо вивчення усної народної творчості у мистецькому контексті як одного із чинників реалізації культурологічного підходу у сучасній шкільній літературній освіті.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Фасоля, Анатолій.
    Роман Дари Корній "Зворотний бік світла" на уроці позакласного читання / Анатолій Фасоля // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2019. - № 1. - С. 31-38
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Читання--Позакласне читання--Методичне забезпечення

Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- алгоритм проектної діяльності -- рольова гра -- урок-прес-конференція
Анотація: Подано комплексний матеріал, що охопює екскурс у життєпис сучасної письменниці Дари Корній, аналіз її роману «Зворотний бік світла» і методичне забезпечення до уроку позакласного читання, розроблене на засадах компетентнісного підходу до вивчення літературного твору.


Дод.точки доступу:
Корній, Дара (р. н. 1970) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Савченко, Олександра.
    Види міжпредметних завдань на уроках літературного читання [Текст] / Олександра Савченко // Початкова школа. - 2019. - № 2. - С. 5-8.
Рубрики: Літературне читання--Міжпредметні зв’язки
Кл.слова (ненормовані):
літературне читання -- міжпредметні завдання -- читацька компетентність -- розвивальний потенціал -- виховний потенціал -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про системне використання міжпредметних зв’язків у початковій школі, які сприяють цілісному засвоєнню базових знань, умінь, цінностей і водночас допомагають різнобічному сприйманню навчального матеріалу. Способом реалізації міжпредметних зв’язків є міжпредметні завдання. Наведено приклади міжпредметних завдань до окремих розділів за підручником "Літературне читання" 3 клас (О. Я. Савченко).


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Гузь, Олена.
    Актуальні шляхи удосконалення читацької компетентності учнів в умовах НУШ [Текст] : (з досвіду роботи) / Олена Гузь // Початкова школа. - 2019. - № 5. - С. 14-16. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
читання -- читацька компетентність -- Нова українська школа -- навички швидкочитання -- методи читання -- прийоми читання -- мовленнєва компетентність -- інтерактивна методика -- початкова школа
Анотація: Автор статті наголошує на тому, що для успішної організації роботи над формуванням читацької та мовленнєвої компетентностей потрібно розпочинати з періоду навчання грамоти та використовувати різноманітні методи та прийоми. Серед яких особливо виокремлює методики Ш. Амонашвілі, І. Т. Федоренка, вправи за О. Я. Савченко, інтерактивні форми організації роботи, що базуються на парній та груповій співпраці.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

    Яценко, Т. О..
    Компетентісно орієнтована літературна освіта в контексті завдань нової української школи [Текст] / Т. О. Яценко // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - 2018. - № 4. - С. 43-48. - Бібліогр.: с. 47
Рубрики: Нова українська школа--Літературна освіта
Кл.слова (ненормовані):
літературна освіта -- компетентнісний підхід -- читацька компетентність -- НУШ


Дод.точки доступу:
Коваленко, Є. І. \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

19.


    Савченко, Олександра.
    Новий підручник "Читання" для 2 класу: методичний коментар і тематичне планування [Текст] / Олександра Савченко // Початкова школа. - 2019. - № 8. - С. 14-19.
Рубрики: Українська мова--Підручники для початкової школи
Кл.слова (ненормовані):
підручник з читання -- змістові лінії -- читацькі навички -- робота з текстом -- читацька компетентність -- компетентнісний підхід -- початкова школа -- 2 клас
Анотація: У статті подано методичний коментар до підручника "Читання", 2 клас. Зазначено, що у підручнику з читання взаємозв’язано реалізовано три змістові лінії: "Взаємодіємо усно", "Читаємо", "Досліджуємо медіа", охарактеризовано кожну з них.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Пілат, В. І.
    Формування читацької компетентності учнів з особливими освітніми потребами [Текст] / В. І. Пілат // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2019. - N 6. - С. 2-6. - Бібліогр.: с. 6
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Читацька компетентність
Кл.слова (ненормовані):
Читацька компетентність
Анотація: В статті йдеться про опанування навичок читання. Навички швидкого і свідомого читання - це найважливіший інструмент в здобутті знань не лише в школі, але й у процесі самоосвіти; важлива умова для формування інтересу і бажання до знань; передумова багатого духовного життя школяра, а також засіб розвитку його мислення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)