Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Зарубіжна література -- Орієнтовне поурочне планування уроків<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Уроки № 24-35 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2018. - № 10. - С. 5-42. - Зміст: Урок № 24. Тема: Значення М.В. Гоголя для розвитку світової культури. М.В. Гоголь і Україна. М.В.Гоголь за кордоном. Творча історія поеми "Мертві душі" ; Урок № 25. Тема: Сюжетно-композиційні особливості "Мертвих душ" М.Гоголя. Зв’язок композиції твору з поемою Данте Аліг’єрі "Божественна комедія" ; Урок № 26. Тема: Система образів "Мертвих душ", місце і роль в ній образу Чичикова ; Урок № 27. Тема: Образи поміщеків і чиновників, засоби їх створення (портрет, художня деталь, мова та ін.) ; Урок № 28. Тема: Місце і роль образу автора в "Мертвих душах" М. Гоголя. Художнє новаторство поеми Гоголя ; Урок № 29. Тема: Росія. Поезія "чистого мистецтва" (огляд) ; Урок № 30. Тема: Ф.І.Тютчев – поет-філософ і тонкий лірик. Провідні мотиви творчості. Майстерність описів у поезії митця. Засоби художньої виразності ; Урок № 31. Тема: Своєрідність пейзажної та інтимної лірики А.А.Фета. Романтичні теми, мотиви, образи. Елементи імпресіонізму ; Урок № 32. Тема: Розвиток романтизму у США, видатні представники ( огляд) ; Урок № 33. Тема: Волт Вітмен ( 1819-1892). Місце В.Вітмена в літературному процесі США. Особливості світобачення митця. Зв’язок збірки "Листя трави" з історією та життям Америки. Тематика, проблематика, композиція збірки "Листя трави". Аналіз вибраних фрагментів з "Пісні про себе" та вірша "Я співаю про тіло електричне" ; Урок № 34. Тема: "Образ ліричногог героя. Символи. Традиції й художнє новаторство Волта Вітмена (на матеріалі "Пісні про себе") ; Урок № 35. Тема: Контрольна робота з теми "Проза і поезія пізнього романтизму та переходу до реалізму ХІХ століття" ( написання есе алалітичного характеру на основі творів, вивчених за даною темою)
Рубрики: Зарубіжна література--Орієнтовне поурочне планування уроків
   Письменники російські українського походження, 19 ст.

   Письменники італійські, 13-14 ст.

   Письменники американські, 19 ст.

   Письменники російські, 19 ст.--Поети

Анотація: Пропонується орієнтовно-поурочне планування уроків зарубіжної літератури для 10 класу.


Дод.точки доступу:
Гоголь, Микола Васильович (український та російський письменник, класик російської літератури ; 1809-1852) \про нього\; Данте, Аліг'єрі (італійський поет, мислитель, богослов ; 1265-1321) \про нього\; Тютчев, Федір Іванович (російський поет, дипломат ; 1803-1873 ) \про нього\; Вітмен, Волт (американський поет, есеїст, журналіст та гуманіст ; 1819-1892) \про нього\; Фет, Афанасій Афанасійович (1820-1892) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Уроки № 70-75 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2019. - № 2. - С. 9-25. - Зміст: Урок № 70. Тема: Зміна в драматургії на межі ХІХ-х століть (з опорою на вивчене раніше) ; Урок № 71. Тема: Моріс Метерлінк як теоретик і практик "Нової драми". Концепція символістського театру ; Урок № 72. Тема: Особливості сюжету. Роль фантастики у "Синьому птасі" М.Метерлінка ; Урок № 73. Система персонажів п’єси Метерлінка, символіка й смислове навантаження образів ; Урок № 74. Тема: Ідея одухотворення життя й відновлення зв’язків у драмі феєрії "Синій птах". Трактування фіналу. ; Урок № 75. Тема: Контрольна робота з теми "Драматургія кінця ХІХ - початку ХХ століття (Написання анотації або рецензії на п’єсу Моріса Метерлінка "Синій птах")
Рубрики: Зарубіжна література--Орієнтовне поурочне планування уроків
   Письменники бельгійські, 19-20 ст.

Анотація: Пропонується орієнтовне поурочне планування для 10 класу.


Дод.точки доступу:
Метерлінк, Моріс (бельгійський поет, теоретик, творець символістської драми ; 1862-1949) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


   
    Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Уроки 76-87 [Текст] / Світлана Тіхоненко // Зарубіжна література в школах України. - 2019. - № 3. - С. 24-59. - Зміст: Урок № 76. Тема: Французький письменник єврейського походження (Роман Кацев), двічі лауреат Гонкурівської премії. Зображення Другої світової війни у творчості митця ; Урок № 77. Тема: Ідеї миру, людяності, порятунку духовних цінностей у творі Ромена Гарі "Повітряні змії" ; Урок № 78. Тема: Сюжетно-композиційні особливості тетралогії "Дім дивних дітей" Ренсома Ріггза ; Урок № 79. Тема: Система образів твору. Роль авторської гри з художнім простором і часом ; Урок № 80. Тема: Провідні ідеї твору Ріггза "Дім дивних дітей" та художні особливості їх утілення ; Урок № 81. Тема: Пошуки сенсу буття в романі "Алхімік" Паоло Коельйо ; Урок № 82. Тема: "Чи варто шукати відповіді, якщо з’являються нові питання? (Система образів роману "Алхімік" Паоло Коельйо як основний засіб утілення авторського задуму) ; Урок № 85 Тема: "Мо Янь – сучасний китайський письменник, лауреат Нобелівської премії з літератури. Історія Цзян Дачжі як основа сюжетотворення роману ; Урок № 86. Тема: Гуманістична сутність й духовна стійкість головного героя на шляху до мети, його вплив на пробудження свідомості інших людей. Міфологічні алюзії у творі ; Урок № 87. Тема: Ніл Гейман – англійський письменник-фантаст, автор романів, графічних новел і коміксів. "Чому наше майбутнє залежить від читання" – лекція Н. Геймана про важливість читання в житті людини
Рубрики: Зарубіжна література--Орієнтовне поурочне планування уроків
   Письменники французькі , 20 ст.

   Письменники американські, 21 ст.

   Письменники бразильські, 20-21 ст.

   Письменники китайські, 20-21 ст.

   Письменники англійські, 20-21 ст.

Анотація: Пропонується орієнтовне поурочне планування для 10 класу.


Дод.точки доступу:
Гарі, Ромен (Касев Роман ; французький письменник ; 1914-1980) \про нього\; Ріггз, Ренсом (американський письменник ; 1979) \про нього\; Коельйо, Пауло (бразильський письменник) \про нього\; Мо, Янь (Гуань Моє ; китайський письменник ; 1955) \про нього\; Гейман, Ніл (англійський письменник-фантаст ; 1960) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Козова, Таміла.
    Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Урок 89 [Текст] / Таміла Козова // Зарубіжна література в школах України. - 2019. - № 4. - С. 27-34. - Зміст: Урок № 89. Тема: Допитливість, сміливість, сила духу Кораліни. Символіка твору Ніла Геймана
Рубрики: Зарубіжна література--Орієнтовне поурочне планування уроків
   Письменники англійські, 20-21 ст.



Дод.точки доступу:
Гейман, Ніл (англійський письменник-фантаст ; 1960) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Уроки № 93-105 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2019. - № 4. - С. 34-55. - Зміст: Урок № 93. Тема уроку: Проблема творчості у повісті "Золота троянда" Костянтина Паустовського й специфіка її художнього втілення ; Урок № 94. Тема: Лабіринти нашого життя, або секрети роману "В пошуках Аляски" Джона Гріна ; Урок № 95. Тема: Становлення особистості в романі Джона Гріна "Паперові міста" ; Урок № 96. Тема: Паралельний сюжет твору Рейнбоу Ровелл "Елеонор і Парк" як засіб утілення авторського задуму історії Ромео і Джульєтти сучасності ; Урок № 97. Тема: Динаміка образів Елеанор і Парка. Сенс зображення випробування їхнього кохання ; Урок № 98. Тема: Вічна тема кохання й вічні образи світової літератури (алюзивність роману Р. Ровелл "Елеонор і Парк" ; Урок № 99. Тема: Дискусія "У чому криється секрет пополярності сучасної літератури для юнацтва" ; Урок № 100. Тема: Написання есе на тему "Книга, що мене схвилювала" (на основі вивчених творів з теми "Сучасна література в юнацькому читанні") ; Урок № 101. Тема: Контрольна робота з теми "Сучасна література в юнацькому читанні" (тести, розгорнуті відповіді на запитання) ; Урок № 102. Тема: Контрольний тест за курс "Зарубіжна література. 10 клас" ; Урок № 103. Тема: Узагальнення і систематизація навчального матеріалу ; Урок № 104. Тема: Узагальнення і систематизація навчального матеріалу ; Урок № 105 Тема: Анонс курсу "Зарубіжна література. 11 клас"
Рубрики: Зарубіжна література--Орієнтовне поурочне планування уроків
   Письменники американські, 20-21 ст.

   Письменники російські, 20 ст.



Дод.точки доступу:
Грін, Джон (американський письменник ; 1977) \про нього\; Ровелл, Рейнбоу (американська письменниця ; 1973) \про неї\; Паустовський, Костянтин Георгієвич (російський письменник ; 1892-1968) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 11 класу. Уроки № 1-15 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2019. - № 7-8. - С. 44-77. - Зміст: Тема уроку № 1: Значення художньої літератури та культури для збереження миру й духовності: виклики сучасного світу ; Тема уроку № 2: Етичні й естетичні ціннісні орієнтири різних народів у творах зарубіжної літератури. Літературні премії світу. Роль української перекладацької школи для формування читача ; Тема уроку № 3: Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи ; Тема уроку № 4: Віхи життя та значення діяльності Йоганна Вольфганга Гете для світової культури. Історія створення трагедії "Фауст" ; Тема уроку № 5: Сюжетно-композиційні та жанрові особливості трагедії "Фауст" Й. В. Гете. Аналіз "Присвяти", "Театрального прологу" та "Прологу на небі" ; Тема упроку № 6: Проблематика трагедії "Фауст" Й. В. Гете, художні особливості її втілення. Роль сцени перекладу Євангелія у творі ; Тема уроку № 7-8: Пошуки сенсу буття й призначення людини в трагедії "Фауст" Й. В. Гете. Тема: Опозиція Фауст-Мефістофель, діалектичне вирішення проблеми добра і зла ; Тема уроку № 9: Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Фауст і Маргарита ; Тема уроку № 10: Контрольна робота з тем "Вступ. Література, Людяність. Мораль" та "Золоті сторінки далеких епох" (тести, розгорнуті відповіді на запитання, творчі завдання) ; Тема уроку № 11: Модерністська проза початку ХХ століття (загальна характеристика) ; Тема уроку №12: Своєрідність світобачення Джеймса Джойса. Від "потоку свідомості" до становлення письменника-новатора. Модерністське зображення любовних стосунків у психологічному есе "Джакомо Джойс" через інтертекстуальність та "потік свідомості" ; Тема уроку № 13: Новаторство зображення зіткнення психології та почуттів чоловіка й жінки у модерністській мініатюрі Джеймся Джойса "Джакомо Джойс" ; Тема уроку № 14: Життя і творчий шлях Франца Кафки. Зображення відчуження особистості в новелі "Перевтілення" ; Тема уроку № 15: Особливості композиції новели "Перевтілення". Характерні риси стилю Франца Кафки (поєднання реалістичних, фантастичних і міфологічних елементів у гротескному світі)
Рубрики: Зарубіжна література--Орієнтовне поурочне планування уроків
   Письменники німецькі, 18-19 ст.

   Письменники ірландські, 19-20 ст.

   Письменники австрійські, 19-20 ст.



Дод.точки доступу:
Гете, Йоганн Вольфганг фон (німецький поет, прозаїк, драматург, мислитель і натураліст ; 1749-1832) \про нього\; Джойс, Джеймс (ірландський письменник і поет, представник модернізму ; 1882 - 1941) \про нього\; Кафка, Франц (австрійський письменник ; 1883-1924) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 11 класу. Уроки № 16-17, 25-28 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2019. - № 9. - С. 14-31. - Зміст: Урок № 16. Тема: Розкриття у новеллі "Перевтілення" Ф. Кафки світового буття як абсурдного. Образ Грегора Замзи: проблемність, метафоричність, символічність ; Урок № 17. Тема: Життєвий і творчий шлях М. О. Булгакова. Булгаков і Україна. Конфлікт митця з владою в умовах тоталітарної радянської системи. Творчість митця до "Майстра і Маргарити". "Пригоди Чичикова" й " Собаче серце" Михайла Булгакова як ключі до розуміння сенсу авторського задуму роману "Майстер і Маргарита" ; Урок № 25. Контрольна робота з теми "Модернізм" (тести, розгорнуті відповіді на запитання, творчі завдання) ; Урок № 26. Тема: Розмаїття течій модернізму й авангардизму в європейській ліриці ХХ століття
Рубрики: Зарубіжна література--Орієнтовне поурочне планування уроків
   Письменники австрійські, 19-20 ст.

   Письменники російські українського походження, 20 ст.



Дод.точки доступу:
Кафка, Франц (австрійський письменник ; 1883-1924); Булгаков, Михайло Опанасович (російський письменник, драматург, лібретист, лікар ; 1891-1940) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 11 класу. Уроки № 31-38 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2019. - № 10. - С. 27-52. - Зміст: Урок № 31. Тема: Віхи творчого шляху й художні здобутки Ф. Гарсіа Лорки. Жанрове розмаїття його лірики. Аналіз вірша "Про царівну Місяцівну" ; Урок № 32. Тема: Синтез у поезії Федеріко Гарсіа Лорки міфології і фольклору з поетикою модернізму. Аналітична інтерпретація вірша "Гітара" ; Урок № 33. Тема: "Срібна" доба російської поезії. Пошуки нових принципів і форм поетичної виразності. Течії "срібної доби" ; Урок № 34. Тема: Зв’язок поезії Олександра Блока із символізмом. Художні світи вірша "Незнайома" ; Урок № 35. Тема: Віхи життя і творчості Анни Ахматової. Провідні теми й мотиви "поезії втрат" ; Урок № 36. Тема: Поема "Реквієм" Анни Ахматової як відображення особистої й суспільної трагедії ; Урок № 37. Тема: Володимир Маяковський - поет-новатор, уплив футуризму на поетику митця. Провідні теми та ідеї в ранній ліриці. Аналіз віршів "А ви змогли б?.", "Послухайте!" ; Урок № 38. Тема: Особливості віршованої системи В. В. Маяковського. Аналіз вірша "Борг України"
Рубрики: Зарубіжна література--Орієнтовне поурочне планування уроків
   Письменники іспанські, 19-20 ст.

   Письменники російські, 19-20 ст.

Анотація: Пропонується орієнтовне поурочне планування для 11 класу.


Дод.точки доступу:
Лорка, Федеріко Гарсіа (іспанський поет ; 1898-1936) \про твір\; Блок, Олександр (російський письменник) \про нього\; Ахматова, Анна (російська поетеса ) \про твір\; Маяковський, Володимир Володимирович (1893-1930) \про твір\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 11 класу. Уроки № 44, 48-57 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2019. - № 11. - С. 11-40. - Зміст: Урок № 44. Тема: Розвиток жанру антиутопії у ХХ столітті: ознаки та представники ; Урок № 48. Тема: Епічний театр Бертольта Брехта: теоретичні засади й художня практика ; Урок № 49. Тема: Сюжетно-композиційні особливості п'єси "Матінка Кураж та її діти" ; Урок № 50. Тема: Система образів п'єси Бертольта Брехта, місце і роль в ній матінки Кураж ; Урок № 51. Тема: Специфіка зображення війни у творі. Сенс авторської перестороги ; Урок № 52. Тема: Риси "епічного театру" в п'єсі "Матінка Кураж та її діти" Бертольта Брехта. Символи твору ; Урок № 53. Тема: Засудження антигуманної сутності Другої світової війни в оповіданні "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа." ; Урок № 54. Тема: Сенс використання модерністських художніх засобів створення малої прози в оповіданні Генріха Белля "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа." ; Урок № 55. Тема: Модерністське зображення трагедії Голокосту в поезії Пауля Целана "Фуга смерті" ; Урок № 56. Тема: Художнє новаторство "Фуги смерті" Пауля Целана ; Урок № 57. Тема: Контрольна робота з теми "Антиутопія" та "Проблема війни і миру в літературі ХХ століття"
Рубрики: Зарубіжна література--Орієнтовне поурочне планування уроків
   Письменники німецькі, 20 ст.--Драматурги

   Письменники німецькі, 20 ст.

   Письменники австрійські, 20 ст.



Дод.точки доступу:
Брехт, Бертольт (німецький драматург ; 1898-1956) \про твір\; Белль, Генріх Теодор (німецький письменник ; 1917-1985) \про твір\; Целан, Пауль (Пауль Анчел ; австрійський письменник ; 1920-1970) \про твір\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

10.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 11 класу. Уроки № 58-69 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2019. - № 12. - С. 10-45. - Зміст: Урок № 58. Тема: Загальна характеристика провідних тенденцій прози другої половини ХХ століття ; Урок № 59. Тема: Віхи життя і творчості митця. "Кодекс честі" героїв Е. М. Гемінгвея. "Старий і море" - повість-притча про людину. Аналітичне осмислення тексту ; Урок № 60. Тема: "Життєподібний" сюжет і філософсько-символічний зміст твору "Старий і море" Ернеста Гемінгвея. Система образів, місце і роль в ній образу старого Сантьяго ; Урок № 61. Тема: Дискусія на тему "Чому людину можна вбити, але зламати - ніколи?" (за повістю Е. М. Гемінгвея "Старий і море"). Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті "Старий і море" ; Урок № 62. Тема: Актуальність проблематики оповідання "Кішка на дощі" Ернеста Гемінгвея в сучасному світі ; Урок № 63. Тема: Життєвий і творчий шлях письменника. Нобелівська промова Габріеля Гарсіа Маркеса як ключ до розуміння "Магічного реалізму" та його творчості ; Урок № 64. Тема: Чому люди позбавлені крил? (до розуміння сутності "магічного реалізму" оповідання Г. Г. Маркеса "Стариган із крилами") ; Урок № 65. Тема: Світоглядно-естетичні позиції письменника та їхнє втілення у творчому доробку. Основні тези Нобелівської промови Ясунарі Кавабати "Красою Японії народжений" ; Урок № 66, 67. Тема: Сюжетно-композиційні особливості повісті Кавабата "Тисяча журавлів". Специфіка відображення національної етики та естетики Японії у творі ; Урок № 68. Тема: Японські уявлення про красу та їх відображення у творі. Глибокий ліризм твору ; Урок № 69. Тема: Контрольна робота з теми "Людина та пошуки сенсу існування в прозі другої половини ХХ століття" ( написання анотації на вивчені твори Ернеста Гемінгвея, Габріеля Гарсіа Маркеса та Янсурі Кавабати), або різнорівнева контрольна робота з теми: "Людина та пошуки сенсу існування в прозі другої половини ХХ століття" ( тести, розгорнуті відповіді, порівняльні характеристики)
Рубрики: Зарубіжна література--Орієнтовне поурочне планування уроків
   Письменники американські, 20 ст.

   Письменники колумбійські, 20 ст.

   Письменники японські, 20 ст.

Анотація: Пропонується орієнтовне поурочне планування уроків для 11 класу.


Дод.точки доступу:
Гемінгвей, Ернест (американський письменник ; 1899-1961) \про твір\; Маркес, Гарсія Габрієль (колумбійський письменник ; 1927-2014) \про твір\; Кавабата, Ясунарі (японський письменник, лауреат Нобелівської премії з літератури 1968 року ; 1899-1972) \про твір\

Знайти схожі

11.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 11 класу. Уроки № 70-78 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2020. - № 1. - С. 35-63. - Зміст: Урок № 70. Тема: модерністські та неоавангардистські тенденції в драматургії половини ХХ століття. Формування "театру абсурду" як явища театрального авангарду в 1950-1960-х роках, його провідні ознаки ; Урок № 71. Тема: Фрідріх Дюрренматт - людина і митець. Художнє дослідження феномену влади - філософсько-етичне підгрунтя творчості Дюрренматта. Сенс авторської перестороги замальовки "Шахіст" ; Урок № 72. Тема: Алегорично-моральний зміст сюжету п'єси "Гостина старої дами" Фрідріха Дюрренматта ; Урок № 73. Тема: Проблема сенсу життя окремої людини, спокутування боргів минулого, права сили в контексті духовного досвіду повоєнної Європи у драмі абсурду "Гостини старої дами" ; Урок № 74. Тема: Критика влади грошей у конформістському суспільстві. Художня своєрідність твору "Гостини старої дами" Фрідріха Дюрренматта ; Урок № 75. Тема: Ежен Йонеско - людина і митець. Зображення духовної та інтелектуальної спустошеності сучасного суспільства - провідна тема творчості драматурга ; Урок № 76. Тема: Тема втрати індивідуальності під тиском масової свідомості у драмі абсурду "Носороги" Ежена Йонеско. Сутність опору Беранже ; Урок № 77. Тема: Символічний сенс сюжету п'єси "Носороги" Ежена Йонеско ; Урок № 78. Тема: Література постмодернізму: поняття постмодернізму, чинники розвитку в соціумі й культурі, принципи поетики, найяскравіші представники
Рубрики: Зарубіжна література--Орієнтовне поурочне планування уроків
   Письменники швейцарські, 20 ст.

   Письменники французькі, 20 ст.

Анотація: Пропонується орієнтовно-поурочне планування для 11 класу. Уроки № 70-78.


Дод.точки доступу:
Дюрренматт, Фрідріх (швейцарський німецькомовний прозаїк, драматург, публіцист ; 1921-1990) \про твір\; Йонеско, Ежен (румунський і французький письменник, драматург ; 1909-1994) \про твір\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 11 класу. Уроки № 79-82 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2020. - № 2. - С. 26-41. - Зміст: Скляний равлик ; Менади
Рубрики: Уроки зарубіжної літератури--Розробки уроків
   Письменники сербські, 20-21 ст.

   Письменники аргентинські, 20 ст.

   Зарубіжна література--Орієнтовне поурочне планування уроків

Анотація: Розробки уроків за творами М. Павича "Скляний равлик" та Х. Кортасара "Менади".


Дод.точки доступу:
Павич, Милорад (сербський письменник ; 1929-2009) \про твір\; Кортасар, Хуліо (аргентинський письменник ; 1914-1984) \про твір\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 11 класу. Уроки № 83-91 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2020. - № 3. - С. 44-55. - Зміст: До останнього подиху ; Усе для людожерів ; Мораль
Рубрики: Зарубіжна література--Орієнтовне поурочне планування уроків
   Письменники кримськотатарські, 20 ст.

   Письменники французькі, 20-21 ст.

   Письменники американські, 20 ст.

   Уроки зарубіжної літератури--Розробки уроків

Анотація: Розробки уроків за творами Т. Халілова, Д. Пеннака, С.Кінга "До останнього подиху", "Усе для людожерів", "Мораль".


Дод.точки доступу:
Тіхоненко, Світлана; Халілов, Таїр (український кримськотатарський письменник-екзістенціаліст ; 1940) \про твір\; Пеннак, Даніель (французький письменник ; 1944) \про твір\; Кінг, Стівен Едвін (американський письменник ; 1947) \про твір\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 11 класу. Уроки № 92-105 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2020. - № 4. - С. 18-48. - Зміст: Провина зірок ; Крадійка книжок
Рубрики: Уроки зарубіжної літератури--Розробки уроків
   Зарубіжна література--Орієнтовне поурочне планування уроків

   Письменники американські, 20-21 ст.

   Письменники англійські, 20-21 ст.

Анотація: Розробки уроків за творами Г. Джона, Зузака М. "Провина зірок", "Крадійка книжок" та розробки уроків з написання аналітичного есе, узагальнення і систематизація вивченого, контрольна робота за курс "Зарубіжна література". 11 клас, рекомендації щодо читання.


Дод.точки доступу:
Грін, Джон (американський письменник ; 1977) \про твір\; Зузак, Маркус (австралійський письменник ; 1975) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Кураєва, Т. В.
    Орієнтовне альтернативне планування уроків зарубіжної літератури [5 клас ] [Текст] : тема "Казки народів світу". Брати Грімм "Пані Метелиця", Г. К. Андерсен "Соловей" / Т. В. Кураєва // Всесвітня література в школах України. - 2020. - № 7/8. - С. 48-55 : рис.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Зарубіжна література--Орієнтовне поурочне планування уроків

   Зарубіжна література--Розробки уроків



Дод.точки доступу:
Поліщук, О. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Первак, Олександр.
    Орієнтовне альтернативне планування уроків зарубіжної літератури [6 клас ] [Текст] : тема "Пригоди і фантастика. Роберт Льюїс Стівенсон "Острів скарбів" / Олександр Первак // Всесвітня література в школах України. - 2020. - № 7/8. - С. 56-76 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Зарубіжна література--Орієнтовне поурочне планування уроків

   Зарубіжна література--Розробки уроків

Кл.слова (ненормовані):
Стівенсон Р. Л. -- Острів скарбів, роман -- пригодницькі романи -- планування уроків


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)