Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Зарубіжна література -- Орієнтовне поурочне планування уроків<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
16
Показані документи
с 1 за 16
>
1.
Гузь, Ольга
.
Орієнтовне
поурочне
планування
для 10 класу. Уроки № 24-35 [Текст] / Ольга Гузь> //
Зарубіжна
література
в школах України. - 2018. -
№ 10
. - С. 5-42. - Зміст: Урок № 24. Тема: Значення М.В. Гоголя для розвитку світової культури. М.В. Гоголь і Україна. М.В.Гоголь за кордоном. Творча історія поеми "Мертві душі" ; Урок № 25. Тема: Сюжетно-композиційні особливості "Мертвих душ" М.Гоголя. Зв’язок композиції твору з поемою Данте Аліг’єрі "Божественна комедія" ; Урок № 26. Тема: Система образів "Мертвих душ", місце і роль в ній образу Чичикова ; Урок № 27. Тема: Образи поміщеків і чиновників, засоби їх створення (портрет, художня деталь, мова та ін.) ; Урок № 28. Тема: Місце і роль образу автора в "Мертвих душах" М. Гоголя. Художнє новаторство поеми Гоголя ; Урок № 29. Тема: Росія. Поезія "чистого мистецтва" (огляд) ; Урок № 30. Тема: Ф.І.Тютчев – поет-філософ і тонкий лірик. Провідні мотиви творчості. Майстерність описів у поезії митця. Засоби художньої виразності ; Урок № 31. Тема: Своєрідність пейзажної та інтимної лірики А.А.Фета. Романтичні теми, мотиви, образи. Елементи імпресіонізму ; Урок № 32. Тема: Розвиток романтизму у США, видатні представники ( огляд) ; Урок № 33. Тема: Волт Вітмен ( 1819-1892). Місце В.Вітмена в літературному процесі США. Особливості світобачення митця. Зв’язок збірки "Листя трави" з історією та життям Америки. Тематика, проблематика, композиція збірки "Листя трави". Аналіз вибраних фрагментів з "Пісні про себе" та вірша "Я співаю про тіло електричне" ; Урок № 34. Тема: "Образ ліричногог героя. Символи. Традиції й художнє новаторство Волта Вітмена (на матеріалі "Пісні про себе") ; Урок № 35. Тема: Контрольна робота з теми "Проза і поезія пізнього романтизму та переходу до реалізму ХІХ століття" ( написання есе алалітичного характеру на основі творів, вивчених за даною темою)
Рубрики:
Зарубіжна
література
--
Орієнтовне
поурочне
планування
уроків
Письменники російські українського походження, 19 ст.
Письменники італійські, 13-14 ст.
Письменники американські, 19 ст.
Письменники російські, 19 ст.--Поети
Анотація:
Пропонується орієнтовно-
поурочне
планування
уроків
зарубіжної літератури для 10 класу.
Дод.точки доступу:
Гоголь, Микола Васильович (український та російський письменник, класик російської літератури ; 1809-1852) \про нього\; Данте, Аліг'єрі (італійський поет, мислитель, богослов ; 1265-1321) \про нього\; Тютчев, Федір Іванович (російський поет, дипломат ; 1803-1873 ) \про нього\; Вітмен, Волт (американський поет, есеїст, журналіст та гуманіст ; 1819-1892) \про нього\; Фет, Афанасій Афанасійович (1820-1892) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Гузь, Ольга
.
Орієнтовне
поурочне
планування
для 10 класу. Уроки № 70-75 [Текст] / Ольга Гузь> //
Зарубіжна
література
в школах України. - 2019. -
№ 2
. - С. 9-25. - Зміст: Урок № 70. Тема: Зміна в драматургії на межі ХІХ-х століть (з опорою на вивчене раніше) ; Урок № 71. Тема: Моріс Метерлінк як теоретик і практик "Нової драми". Концепція символістського театру ; Урок № 72. Тема: Особливості сюжету. Роль фантастики у "Синьому птасі" М.Метерлінка ; Урок № 73. Система персонажів п’єси Метерлінка, символіка й смислове навантаження образів ; Урок № 74. Тема: Ідея одухотворення життя й відновлення зв’язків у драмі феєрії "Синій птах". Трактування фіналу. ; Урок № 75. Тема: Контрольна робота з теми "Драматургія кінця ХІХ - початку ХХ століття (Написання анотації або рецензії на п’єсу Моріса Метерлінка "Синій птах")
Рубрики:
Зарубіжна
література
--
Орієнтовне
поурочне
планування
уроків
Письменники бельгійські, 19-20 ст.
Анотація:
Пропонується
орієнтовне
поурочне
планування
для 10 класу.
Дод.точки доступу:
Метерлінк, Моріс (бельгійський поет, теоретик, творець символістської драми ; 1862-1949) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Орієнтовне
поурочне
планування
для 10 класу. Уроки 76-87 [Текст] / Світлана Тіхоненко> //
Зарубіжна
література
в школах України. - 2019. -
№ 3
. - С. 24-59. - Зміст: Урок № 76. Тема: Французький письменник єврейського походження (Роман Кацев), двічі лауреат Гонкурівської премії. Зображення Другої світової війни у творчості митця ; Урок № 77. Тема: Ідеї миру, людяності, порятунку духовних цінностей у творі Ромена Гарі "Повітряні змії" ; Урок № 78. Тема: Сюжетно-композиційні особливості тетралогії "Дім дивних дітей" Ренсома Ріггза ; Урок № 79. Тема: Система образів твору. Роль авторської гри з художнім простором і часом ; Урок № 80. Тема: Провідні ідеї твору Ріггза "Дім дивних дітей" та художні особливості їх утілення ; Урок № 81. Тема: Пошуки сенсу буття в романі "Алхімік" Паоло Коельйо ; Урок № 82. Тема: "Чи варто шукати відповіді, якщо з’являються нові питання? (Система образів роману "Алхімік" Паоло Коельйо як основний засіб утілення авторського задуму) ; Урок № 85 Тема: "Мо Янь – сучасний китайський письменник, лауреат Нобелівської премії з літератури. Історія Цзян Дачжі як основа сюжетотворення роману ; Урок № 86. Тема: Гуманістична сутність й духовна стійкість головного героя на шляху до мети, його вплив на пробудження свідомості інших людей. Міфологічні алюзії у творі ; Урок № 87. Тема: Ніл Гейман – англійський письменник-фантаст, автор романів, графічних новел і коміксів. "Чому наше майбутнє залежить від читання" – лекція Н. Геймана про важливість читання в житті людини
Рубрики:
Зарубіжна
література
--
Орієнтовне
поурочне
планування
уроків
Письменники французькі , 20 ст.
Письменники американські, 21 ст.
Письменники бразильські, 20-21 ст.
Письменники китайські, 20-21 ст.
Письменники англійські, 20-21 ст.
Анотація:
Пропонується
орієнтовне
поурочне
планування
для 10 класу.
Дод.точки доступу:
Гарі, Ромен (Касев Роман ; французький письменник ; 1914-1980) \про нього\; Ріггз, Ренсом (американський письменник ; 1979) \про нього\; Коельйо, Пауло (бразильський письменник) \про нього\; Мо, Янь (Гуань Моє ; китайський письменник ; 1955) \про нього\; Гейман, Ніл (англійський письменник-фантаст ; 1960) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Козова, Таміла
.
Орієнтовне
поурочне
планування
для 10 класу. Урок 89 [Текст] / Таміла Козова> //
Зарубіжна
література
в школах України. - 2019. -
№ 4
. - С. 27-34. - Зміст: Урок № 89. Тема: Допитливість, сміливість, сила духу Кораліни. Символіка твору Ніла Геймана
Рубрики:
Зарубіжна
література
--
Орієнтовне
поурочне
планування
уроків
Письменники англійські, 20-21 ст.
Дод.точки доступу:
Гейман, Ніл (англійський письменник-фантаст ; 1960) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Гузь, Ольга
.
Орієнтовне
поурочне
планування
для 10 класу. Уроки № 93-105 [Текст] / Ольга Гузь> //
Зарубіжна
література
в школах України. - 2019. -
№ 4
. - С. 34-55. - Зміст: Урок № 93. Тема уроку: Проблема творчості у повісті "Золота троянда" Костянтина Паустовського й специфіка її художнього втілення ; Урок № 94. Тема: Лабіринти нашого життя, або секрети роману "В пошуках Аляски" Джона Гріна ; Урок № 95. Тема: Становлення особистості в романі Джона Гріна "Паперові міста" ; Урок № 96. Тема: Паралельний сюжет твору Рейнбоу Ровелл "Елеонор і Парк" як засіб утілення авторського задуму історії Ромео і Джульєтти сучасності ; Урок № 97. Тема: Динаміка образів Елеанор і Парка. Сенс зображення випробування їхнього кохання ; Урок № 98. Тема: Вічна тема кохання й вічні образи світової літератури (алюзивність роману Р. Ровелл "Елеонор і Парк" ; Урок № 99. Тема: Дискусія "У чому криється секрет пополярності сучасної літератури для юнацтва" ; Урок № 100. Тема: Написання есе на тему "Книга, що мене схвилювала" (на основі вивчених творів з теми "Сучасна
література
в юнацькому читанні") ; Урок № 101. Тема: Контрольна робота з теми "Сучасна
література
в юнацькому читанні" (тести, розгорнуті відповіді на запитання) ; Урок № 102. Тема: Контрольний тест за курс "
Зарубіжна
література
. 10 клас" ; Урок № 103. Тема: Узагальнення і систематизація навчального матеріалу ; Урок № 104. Тема: Узагальнення і систематизація навчального матеріалу ; Урок № 105 Тема: Анонс курсу "
Зарубіжна
література
. 11 клас"
Рубрики:
Зарубіжна
література
--
Орієнтовне
поурочне
планування
уроків
Письменники американські, 20-21 ст.
Письменники російські, 20 ст.
Дод.точки доступу:
Грін, Джон (американський письменник ; 1977) \про нього\; Ровелл, Рейнбоу (американська письменниця ; 1973) \про неї\; Паустовський, Костянтин Георгієвич (російський письменник ; 1892-1968) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Гузь, Ольга
.
Орієнтовне
поурочне
планування
для 11 класу. Уроки № 1-15 [Текст] / Ольга Гузь> //
Зарубіжна
література
в школах України. - 2019. -
№ 7-8
. - С. 44-77. - Зміст: Тема уроку № 1: Значення художньої літератури та культури для збереження миру й духовності: виклики сучасного світу ; Тема уроку № 2: Етичні й естетичні ціннісні орієнтири різних народів у творах зарубіжної літератури. Літературні премії світу. Роль української перекладацької школи для формування читача ; Тема уроку № 3: Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи ; Тема уроку № 4: Віхи життя та значення діяльності Йоганна Вольфганга Гете для світової культури. Історія створення трагедії "Фауст" ; Тема уроку № 5: Сюжетно-композиційні та жанрові особливості трагедії "Фауст" Й. В. Гете. Аналіз "Присвяти", "Театрального прологу" та "Прологу на небі" ; Тема упроку № 6: Проблематика трагедії "Фауст" Й. В. Гете, художні особливості її втілення. Роль сцени перекладу Євангелія у творі ; Тема уроку № 7-8: Пошуки сенсу буття й призначення людини в трагедії "Фауст" Й. В. Гете. Тема: Опозиція Фауст-Мефістофель, діалектичне вирішення проблеми добра і зла ; Тема уроку № 9: Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Фауст і Маргарита ; Тема уроку № 10: Контрольна робота з тем "Вступ.
Література
, Людяність. Мораль" та "Золоті сторінки далеких епох" (тести, розгорнуті відповіді на запитання, творчі завдання) ; Тема уроку № 11: Модерністська проза початку ХХ століття (загальна характеристика) ; Тема уроку №12: Своєрідність світобачення Джеймса Джойса. Від "потоку свідомості" до становлення письменника-новатора. Модерністське зображення любовних стосунків у психологічному есе "Джакомо Джойс" через інтертекстуальність та "потік свідомості" ; Тема уроку № 13: Новаторство зображення зіткнення психології та почуттів чоловіка й жінки у модерністській мініатюрі Джеймся Джойса "Джакомо Джойс" ; Тема уроку № 14: Життя і творчий шлях Франца Кафки. Зображення відчуження особистості в новелі "Перевтілення" ; Тема уроку № 15: Особливості композиції новели "Перевтілення". Характерні риси стилю Франца Кафки (поєднання реалістичних, фантастичних і міфологічних елементів у гротескному світі)
Рубрики:
Зарубіжна
література
--
Орієнтовне
поурочне
планування
уроків
Письменники німецькі, 18-19 ст.
Письменники ірландські, 19-20 ст.
Письменники австрійські, 19-20 ст.
Дод.точки доступу:
Гете, Йоганн Вольфганг фон (німецький поет, прозаїк, драматург, мислитель і натураліст ; 1749-1832) \про нього\; Джойс, Джеймс (ірландський письменник і поет, представник модернізму ; 1882 - 1941) \про нього\; Кафка, Франц (австрійський письменник ; 1883-1924) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Гузь, Ольга
.
Орієнтовне
поурочне
планування
для 11 класу. Уроки № 16-17, 25-28 [Текст] / Ольга Гузь> //
Зарубіжна
література
в школах України. - 2019. -
№ 9
. - С. 14-31. - Зміст: Урок № 16. Тема: Розкриття у новеллі "Перевтілення" Ф. Кафки світового буття як абсурдного. Образ Грегора Замзи: проблемність, метафоричність, символічність ; Урок № 17. Тема: Життєвий і творчий шлях М. О. Булгакова. Булгаков і Україна. Конфлікт митця з владою в умовах тоталітарної радянської системи. Творчість митця до "Майстра і Маргарити". "Пригоди Чичикова" й " Собаче серце" Михайла Булгакова як ключі до розуміння сенсу авторського задуму роману "Майстер і Маргарита" ; Урок № 25. Контрольна робота з теми "Модернізм" (тести, розгорнуті відповіді на запитання, творчі завдання) ; Урок № 26. Тема: Розмаїття течій модернізму й авангардизму в європейській ліриці ХХ століття
Рубрики:
Зарубіжна
література
--
Орієнтовне
поурочне
планування
уроків
Письменники австрійські, 19-20 ст.
Письменники російські українського походження, 20 ст.
Дод.точки доступу:
Кафка, Франц (австрійський письменник ; 1883-1924); Булгаков, Михайло Опанасович (російський письменник, драматург, лібретист, лікар ; 1891-1940) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Гузь, Ольга
.
Орієнтовне
поурочне
планування
для 11 класу. Уроки № 31-38 [Текст] / Ольга Гузь> //
Зарубіжна
література
в школах України. - 2019. -
№ 10
. - С. 27-52. - Зміст: Урок № 31. Тема: Віхи творчого шляху й художні здобутки Ф. Гарсіа Лорки. Жанрове розмаїття його лірики. Аналіз вірша "Про царівну Місяцівну" ; Урок № 32. Тема: Синтез у поезії Федеріко Гарсіа Лорки міфології і фольклору з поетикою модернізму. Аналітична інтерпретація вірша "Гітара" ; Урок № 33. Тема: "Срібна" доба російської поезії. Пошуки нових принципів і форм поетичної виразності. Течії "срібної доби" ; Урок № 34. Тема: Зв’язок поезії Олександра Блока із символізмом. Художні світи вірша "Незнайома" ; Урок № 35. Тема: Віхи життя і творчості Анни Ахматової. Провідні теми й мотиви "поезії втрат" ; Урок № 36. Тема: Поема "Реквієм" Анни Ахматової як відображення особистої й суспільної трагедії ; Урок № 37. Тема: Володимир Маяковський - поет-новатор, уплив футуризму на поетику митця. Провідні теми та ідеї в ранній ліриці. Аналіз віршів "А ви змогли б?.", "Послухайте!" ; Урок № 38. Тема: Особливості віршованої системи В. В. Маяковського. Аналіз вірша "Борг України"
Рубрики:
Зарубіжна
література
--
Орієнтовне
поурочне
планування
уроків
Письменники іспанські, 19-20 ст.
Письменники російські, 19-20 ст.
Анотація:
Пропонується
орієнтовне
поурочне
планування
для 11 класу.
Дод.точки доступу:
Лорка, Федеріко Гарсіа (іспанський поет ; 1898-1936) \про твір\; Блок, Олександр (російський письменник) \про нього\; Ахматова, Анна (російська поетеса ) \про твір\; Маяковський, Володимир Володимирович (1893-1930) \про твір\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
9.
Гузь, Ольга
.
Орієнтовне
поурочне
планування
для 11 класу. Уроки № 44, 48-57 [Текст] / Ольга Гузь> //
Зарубіжна
література
в школах України. - 2019. -
№ 11
. - С. 11-40. - Зміст: Урок № 44. Тема: Розвиток жанру антиутопії у ХХ столітті: ознаки та представники ; Урок № 48. Тема: Епічний театр Бертольта Брехта: теоретичні засади й художня практика ; Урок № 49. Тема: Сюжетно-композиційні особливості п'єси "Матінка Кураж та її діти" ; Урок № 50. Тема: Система образів п'єси Бертольта Брехта, місце і роль в ній матінки Кураж ; Урок № 51. Тема: Специфіка зображення війни у творі. Сенс авторської перестороги ; Урок № 52. Тема: Риси "епічного театру" в п'єсі "Матінка Кураж та її діти" Бертольта Брехта. Символи твору ; Урок № 53. Тема: Засудження антигуманної сутності Другої світової війни в оповіданні "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа." ; Урок № 54. Тема: Сенс використання модерністських художніх засобів створення малої прози в оповіданні Генріха Белля "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа." ; Урок № 55. Тема: Модерністське зображення трагедії Голокосту в поезії Пауля Целана "Фуга смерті" ; Урок № 56. Тема: Художнє новаторство "Фуги смерті" Пауля Целана ; Урок № 57. Тема: Контрольна робота з теми "Антиутопія" та "Проблема війни і миру в літературі ХХ століття"
Рубрики:
Зарубіжна
література
--
Орієнтовне
поурочне
планування
уроків
Письменники німецькі, 20 ст.--Драматурги
Письменники німецькі, 20 ст.
Письменники австрійські, 20 ст.
Дод.точки доступу:
Брехт, Бертольт (німецький драматург ; 1898-1956) \про твір\; Белль, Генріх Теодор (німецький письменник ; 1917-1985) \про твір\; Целан, Пауль (Пауль Анчел ; австрійський письменник ; 1920-1970) \про твір\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
10.
Гузь, Ольга
.
Орієнтовне
поурочне
планування
для 11 класу. Уроки № 58-69 [Текст] / Ольга Гузь> //
Зарубіжна
література
в школах України. - 2019. -
№ 12
. - С. 10-45. - Зміст: Урок № 58. Тема: Загальна характеристика провідних тенденцій прози другої половини ХХ століття ; Урок № 59. Тема: Віхи життя і творчості митця. "Кодекс честі" героїв Е. М. Гемінгвея. "Старий і море" - повість-притча про людину. Аналітичне осмислення тексту ; Урок № 60. Тема: "Життєподібний" сюжет і філософсько-символічний зміст твору "Старий і море" Ернеста Гемінгвея. Система образів, місце і роль в ній образу старого Сантьяго ; Урок № 61. Тема: Дискусія на тему "Чому людину можна вбити, але зламати - ніколи?" (за повістю Е. М. Гемінгвея "Старий і море"). Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті "Старий і море" ; Урок № 62. Тема: Актуальність проблематики оповідання "Кішка на дощі" Ернеста Гемінгвея в сучасному світі ; Урок № 63. Тема: Життєвий і творчий шлях письменника. Нобелівська промова Габріеля Гарсіа Маркеса як ключ до розуміння "Магічного реалізму" та його творчості ; Урок № 64. Тема: Чому люди позбавлені крил? (до розуміння сутності "магічного реалізму" оповідання Г. Г. Маркеса "Стариган із крилами") ; Урок № 65. Тема: Світоглядно-естетичні позиції письменника та їхнє втілення у творчому доробку. Основні тези Нобелівської промови Ясунарі Кавабати "Красою Японії народжений" ; Урок № 66, 67. Тема: Сюжетно-композиційні особливості повісті Кавабата "Тисяча журавлів". Специфіка відображення національної етики та естетики Японії у творі ; Урок № 68. Тема: Японські уявлення про красу та їх відображення у творі. Глибокий ліризм твору ; Урок № 69. Тема: Контрольна робота з теми "Людина та пошуки сенсу існування в прозі другої половини ХХ століття" ( написання анотації на вивчені твори Ернеста Гемінгвея, Габріеля Гарсіа Маркеса та Янсурі Кавабати), або різнорівнева контрольна робота з теми: "Людина та пошуки сенсу існування в прозі другої половини ХХ століття" ( тести, розгорнуті відповіді, порівняльні характеристики)
Рубрики:
Зарубіжна
література
--
Орієнтовне
поурочне
планування
уроків
Письменники американські, 20 ст.
Письменники колумбійські, 20 ст.
Письменники японські, 20 ст.
Анотація:
Пропонується
орієнтовне
поурочне
планування
уроків
для 11 класу.
Дод.точки доступу:
Гемінгвей, Ернест (американський письменник ; 1899-1961) \про твір\; Маркес, Гарсія Габрієль (колумбійський письменник ; 1927-2014) \про твір\; Кавабата, Ясунарі (японський письменник, лауреат Нобелівської премії з літератури 1968 року ; 1899-1972) \про твір\
Знайти схожі
>
11.
Гузь, Ольга
.
Орієнтовне
поурочне
планування
для 11 класу. Уроки № 70-78 [Текст] / Ольга Гузь> //
Зарубіжна
література
в школах України. - 2020. -
№ 1
. - С. 35-63. - Зміст: Урок № 70. Тема: модерністські та неоавангардистські тенденції в драматургії половини ХХ століття. Формування "театру абсурду" як явища театрального авангарду в 1950-1960-х роках, його провідні ознаки ; Урок № 71. Тема: Фрідріх Дюрренматт - людина і митець. Художнє дослідження феномену влади - філософсько-етичне підгрунтя творчості Дюрренматта. Сенс авторської перестороги замальовки "Шахіст" ; Урок № 72. Тема: Алегорично-моральний зміст сюжету п'єси "Гостина старої дами" Фрідріха Дюрренматта ; Урок № 73. Тема: Проблема сенсу життя окремої людини, спокутування боргів минулого, права сили в контексті духовного досвіду повоєнної Європи у драмі абсурду "Гостини старої дами" ; Урок № 74. Тема: Критика влади грошей у конформістському суспільстві. Художня своєрідність твору "Гостини старої дами" Фрідріха Дюрренматта ; Урок № 75. Тема: Ежен Йонеско - людина і митець. Зображення духовної та інтелектуальної спустошеності сучасного суспільства - провідна тема творчості драматурга ; Урок № 76. Тема: Тема втрати індивідуальності під тиском масової свідомості у драмі абсурду "Носороги" Ежена Йонеско. Сутність опору Беранже ; Урок № 77. Тема: Символічний сенс сюжету п'єси "Носороги" Ежена Йонеско ; Урок № 78. Тема:
Література
постмодернізму: поняття постмодернізму, чинники розвитку в соціумі й культурі, принципи поетики, найяскравіші представники
Рубрики:
Зарубіжна
література
--
Орієнтовне
поурочне
планування
уроків
Письменники швейцарські, 20 ст.
Письменники французькі, 20 ст.
Анотація:
Пропонується орієнтовно-
поурочне
планування
для 11 класу. Уроки № 70-78.
Дод.точки доступу:
Дюрренматт, Фрідріх (швейцарський німецькомовний прозаїк, драматург, публіцист ; 1921-1990) \про твір\; Йонеско, Ежен (румунський і французький письменник, драматург ; 1909-1994) \про твір\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
12.
Гузь, Ольга
.
Орієнтовне
поурочне
планування
для 11 класу. Уроки № 79-82 [Текст] / Ольга Гузь> //
Зарубіжна
література
в школах України. - 2020. -
№ 2
. - С. 26-41. - Зміст: Скляний равлик ; Менади
Рубрики:
Уроки зарубіжної літератури--Розробки
уроків
Письменники сербські, 20-21 ст.
Письменники аргентинські, 20 ст.
Зарубіжна
література
--
Орієнтовне
поурочне
планування
уроків
Анотація:
Розробки
уроків
за творами М. Павича "Скляний равлик" та Х. Кортасара "Менади".
Дод.точки доступу:
Павич, Милорад (сербський письменник ; 1929-2009) \про твір\; Кортасар, Хуліо (аргентинський письменник ; 1914-1984) \про твір\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
13.
Гузь, Ольга
.
Орієнтовне
поурочне
планування
для 11 класу. Уроки № 83-91 [Текст] / Ольга Гузь> //
Зарубіжна
література
в школах України. - 2020. -
№ 3
. - С. 44-55. - Зміст: До останнього подиху ; Усе для людожерів ; Мораль
Рубрики:
Зарубіжна
література
--
Орієнтовне
поурочне
планування
уроків
Письменники кримськотатарські, 20 ст.
Письменники французькі, 20-21 ст.
Письменники американські, 20 ст.
Уроки зарубіжної літератури--Розробки
уроків
Анотація:
Розробки
уроків
за творами Т. Халілова, Д. Пеннака, С.Кінга "До останнього подиху", "Усе для людожерів", "Мораль".
Дод.точки доступу:
Тіхоненко, Світлана; Халілов, Таїр (український кримськотатарський письменник-екзістенціаліст ; 1940) \про твір\; Пеннак, Даніель (французький письменник ; 1944) \про твір\; Кінг, Стівен Едвін (американський письменник ; 1947) \про твір\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
14.
Гузь, Ольга
.
Орієнтовне
поурочне
планування
для 11 класу. Уроки № 92-105 [Текст] / Ольга Гузь> //
Зарубіжна
література
в школах України. - 2020. -
№ 4
. - С. 18-48. - Зміст: Провина зірок ; Крадійка книжок
Рубрики:
Уроки зарубіжної літератури--Розробки
уроків
Зарубіжна
література
--
Орієнтовне
поурочне
планування
уроків
Письменники американські, 20-21 ст.
Письменники англійські, 20-21 ст.
Анотація:
Розробки
уроків
за творами Г. Джона, Зузака М. "Провина зірок", "Крадійка книжок" та розробки
уроків
з написання аналітичного есе, узагальнення і систематизація вивченого, контрольна робота за курс "
Зарубіжна
література
". 11 клас, рекомендації щодо читання.
Дод.точки доступу:
Грін, Джон (американський письменник ; 1977) \про твір\; Зузак, Маркус (австралійський письменник ; 1975) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
15.
Кураєва, Т. В.
Орієнтовне
альтернативне
планування
уроків
зарубіжної літератури [5 клас ] [Текст] : тема "Казки народів світу". Брати Грімм "Пані Метелиця", Г. К. Андерсен "Соловей" / Т. В. Кураєва> // Всесвітня
література
в школах України. - 2020. -
№ 7/8
. - С. 48-55 : рис.
Рубрики:
Зарубіжна
література
--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Зарубіжна
література
--
Орієнтовне
поурочне
планування
уроків
Зарубіжна
література
--Розробки
уроків
Дод.точки доступу:
Поліщук, О. В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
16.
Первак, Олександр
.
Орієнтовне
альтернативне
планування
уроків
зарубіжної літератури [6 клас ] [Текст] : тема "Пригоди і фантастика. Роберт Льюїс Стівенсон "Острів скарбів" / Олександр Первак> // Всесвітня
література
в школах України. - 2020. -
№ 7/8
. - С. 56-76 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Зарубіжна
література
--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Зарубіжна
література
--
Орієнтовне
поурочне
планування
уроків
Зарубіжна
література
--Розробки
уроків
Кл.слова (ненормовані):
Стівенсон Р. Л.
--
Острів скарбів, роман
--
пригодницькі романи
--
планування
уроків
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)