Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Уроки -- Розробка<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Дуняшенко, Наталія
.
Прислівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди прислівників : урок у 7 класі / Н. Дуняшенко> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах) : науково-методичний журнал. - 2012. -
№ 6
. - С. 15-17
ББК
74.268.0
Рубрики:
Прислівники--Значення--Морфологічні ознаки --Розряди
Уроки
--
Розробка
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
2.
Кондратюк, Людмила
.
У лабіринтах часу, або Знайомство з романом Надії Гуменюк "Білий вовк на Чорному шляху" : 7 клас / Людмила Кондратюк> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2019. -
№ 1
. - С. 26-30
Рубрики:
Українська література--Методика викладання
Уроки
--
Розробка
Анотація:
Мета: розширити знання учнів про творчість волинської письменниці Надії Гуменюк; ознайомити семикласників зі змістом гостросюжетного історичного роману для дітей з елементами фентезі «Білий вовк на Чорному шляху»; вчити розкривати символічність персонажів (Козак Мамай, білий вовк); розвивати вміння аналізувати прозовий твір, оцінювати вчинки героїв, розрізняти відданість, надійність, справжню дружбу як у книжці, так і в житті; виховувати прагнення творити добро, підвести дітей до усвідомлення того, що від кожного з нас залежить не лише власне майбуття, а й доля держави.
Дод.точки доступу:
Гуменюк, Надія Павлівна (українська письменниця ; 1950) \про неї\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Похилько, Лілія
.
Микола Вінграновський. Гуманізм повісті "Сіроманець" : 5 клас / Лілія Похилько> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2020. -
№ 4
. - С. 10-15 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Українська література--Методика викладання
Уроки
--
Розробка
Анотація:
Матеріал містить план-конспект уроку української літератури, який присвячено вивченню повісті «Сіроманець» Миколи Вінграновського. Авторка пропонує аналізувати художній твір шляхом «услід за автором», реалізуючи його за допомогою методу бесіди. Зазначений метод поєднується з переглядом відео та уривків із фільму, з виконанням творчих завдань, бліц-опитуванням, тестом, онлайн- та інтерактивними вправами, розв’язанням ребусів та ін., що дає змогу урізноманітнити урок.
Дод.точки доступу:
Вінграновський, Микола Степанович (1936-2004) \про твір\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Амерханян, Світлана
.
"Гроші – добрий слуга, та поганий хазяїн." : урок за п'єсою Івана Карпенка-Карого "Сто тисяч" з елементами критичного мислення : 8 клас / Світлана Амерханян> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2020. -
№ 9
. - С. 21-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Уроки
--
Розробка
Анотація:
Пропонований план-конспект уроку для 8-го класу, присвячений аналізу проблематики п'єси "Сто тисяч", побудовано на основі роботи груп над розробкою проєктів. Постановка проблемних питань та розв'язання ситуативних завдань дає змогу працювати над розвитком критичного мислення учнів. Застосовані форми роботи урізноманітнюють діяльність на уроці, сприяють активізації творчого потенціалу та формують культуру спілкування школярів.
Дод.точки доступу:
Карпенко-Карий, Іван Карпович (український письменник, драматург, актор, ерудит, один з корифеїв українського побутового театру ; 1845-1907 ) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)