Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (6)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Бондаренко, Юрій$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-41   41-41 
1.


    Бондаренко, Юрій.
    Роман-хроніка Уласа Самчука "Марія": Україна між космосом та історією [Текст] / Юрій Бондаренко // Слово і час. - 2011. - № 6. - С. 25-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Письменники України--Діаспора--Канада, 20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
Космізм -- Історизм -- Світоглядна система -- Екзистенційність
Анотація: У статті розкрито світоглядні основи роману У. Самчука "Марія". Зокрема, досліджується конфлікт між космізмом та історизмом як засадничий елемент у тематизуванні дійсності письменником. Зроблено спробу виявити концептуальний погляд митця на українські реалії першої половини ХХ століття у світлі названих підходів.


Дод.точки доступу:
Самчук, Улас Олексійович (український письменник, журналіст і публіцист, редактор, член уряду УНР у вигнанні ; 1905-1987) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Неведомська, Євгенія.
    Дослідження впливу на організм випромінювання мобільних телефонів [Текст] / Євгенія Неведомська, Юрій Бондаренко // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 20-21. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 22.38
Рубрики: Електромагнітне випромінювання--Захист людини
Кл.слова (ненормовані):
Мобільні телефони, здоров'я населення, електромагнітна небезпека
Анотація: Досліджено вплив електромагнітного ЕМ-випромінювання МРТ на фізіологічний стан молодих людей. Систематичне і довготривале використання МРТ молодими людьми може призвести до порушення діяльності центральної нервової системи внаслідок порушення мозкового кровообігу.


Дод.точки доступу:
Бондаренко, Юрій

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Бондаренко, Юрій.
    Як осягнути "терни" і "зірки" Івана Багряного / Ю. Бондаренко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2012. - № 8. - С. 63-64
Рец. на Куцевол, О. "Народився він для бою." : (вивчення творчості Івана Багряного в школі) / О. Куцевол. - Вінниця : Ландо ЛТД, 2011
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Письменники українські--Багряний Іван (Лозов'ягін Іван Павлович) (1906-1963 рр.)
   Рецензії на книги з української літератури

Кл.слова (ненормовані):
Багряний І. П.


Дод.точки доступу:
Багряний, Іван Павлович (український поет, прозаїк, публіцист, політичний діяч ; 1906-1963) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Бондаренко, Юрій
    Шкільний аналіз образів-персонажів в аспекті феноменального [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 35-38. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.268.0
Рубрики: Українська література--Вивчення--Образи-персонажі
Кл.слова (ненормовані):
феноменальне -- рівні феноменальної виразності -- образ-персонаж -- класифікація -- градація -- художня роль -- особистісно-зорієнтоване навчання
Анотація: У статті накреслено окремий спосіб вивчення образів-персонажів на основі особливостей їх феноменалізації. Автор матеріалу розкриває потенціал такого підходу для активізації особистісного сприйняття учнями літературних героїв, демонструє це на матеріалі конкретних художніх текстів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Бондаренко, Юрій
    Характеристика літературних героїв за рисами внутрішнього світу [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2015. - №3. - С. 35-39. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.268.3(4УКР)
Рубрики: Українська література--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
літературний герой -- персонаж -- образ літературного героя -- читання в ролях -- визначення художнього надзавдання -- інтерв'ювання
Анотація: Учителю пропонуються ряд практичних видів роботи, які можна застосовувати з метою осмислення внутрішніх якостей образів-персонажів: дослідження суперечностей характеру героя, особистісне ставлення школярів до персонажів, інтерв'ювання героя та ін.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Бондаренко, Юрій
    Вивчення образів-персонажів літературних творів за рівнями структури особистості [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 4. - С. 33-38. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Українська література--Вивчення образів-персонажів
Кл.слова (ненормовані):
образ-персонаж -- психотип -- рівні структури особистості
Анотація: Автор статті пропонує використання психологічної інформації у процесі вивчення образів-персонажів художніх творів. Він демонструє систему діяльності, яка забезпечує цілісний підхід до осмислення учнями феномену літературного героя. В основі цього підходу лежить розроблена структура людської особистості, поділена психологами на рівні та відповідні їм компоненти психофізичної організації індивіда.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Бондаренко, Юрій
    Дослідження функціональності образів-персонажів літературного твору [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 1. - С. 23-28. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Українська література--Образи-персонажі
Кл.слова (ненормовані):
образи в українській літературі -- жанр -- стиль
Анотація: Автор статті розкриває один із важливих аспектів вивчення образів-персонажів у школі. На його думку, долання наївно-реалістичного сприймання учнями літературних героїв можливе за умови їх дослідження крізь призму світоглядних, стильових та жанрових характеристик, а також визначення ролі у формуванні названих властивостей художніх текстів.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Бондаренко, Юрій
    Вивчення образів-персонажів літературних творів за рівнями структури особистості [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 5/6. - С. 26-31. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Українська література--Теми
Кл.слова (ненормовані):
образ-персонаж -- рівні структури особистості -- психотип
Анотація: Автор пропонує поглиблене використання психологічної інформації у процесі вивчення образів-персонажів художніх творів. Він демонструє систему діяльності, яка забезпечує цілісний підхід до осмислення учнями феномена літературного героя. В основі цього підходу лежить розроблена структура людської особистості, поділена психологами на рівні (сфери) та відповідні їм компоненти психофізичної організації індивіда.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Бондаренко, Юрій.
    Тема уроку української літератури: аспектуальний вимір [Текст] / Юрій Бондаренко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 6. - С. 15-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання--Тема уроку
Кл.слова (ненормовані):
лінгвістика -- літературознавство -- психологія -- дидактика -- методика
Анотація: Звернуто увагу на проблему теми уроку літератури, її лінгвістичну, літературознавчу, психологічну, дидактичну та методичну багатоплановість. Автор окреслює роль теми в організації навчально-виховного процесу, використання її у здійсненні психологічного впливу на школярів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Бондаренко, Юрій
    Пообразний аналіз: зміст, загальні принципи, види характеристик [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 3. - С. 12-18. - Бібліогр.: 31 назва.
Рубрики: Українська література--Образи, теми, сюжети
Кл.слова (ненормовані):
образ-персонаж -- робота над твором -- художній образ
Анотація: У статті підсумовано результати, опубліковані в низці праць, присвячених проблемі вивчення образів-персонажів літературних творів у школі. Автор матеріалу узагальнює діяльність учителя й учнів у процесі аналізу літературних героїв, а також формує концептуальні засади такої роботи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Бондаренко, Юрій.
    Тема уроку української літератури: аспектуальний вимір [Текст] / Юрій Бондаренко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 10. - С. 20-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання--Тема уроку
Кл.слова (ненормовані):
тема -- урок -- лінгвістика -- літературознавство -- психологія -- дидактика
Анотація: Звернено увагу на проблему теми уроку літератури, її лінгвістичну, літературознавчу, психологічну, дидактичну та методичну багатоплановість. Автор матеріалу окреслює роль теми в організації навчально-виховного процесу, використання її у здійсненні психологічного впливу на школярів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Бондаренко, Юрій.
    Мета уроку української літератури: аспектуальний вимір [Текст] / Юрій Бондаренко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 11. - С. 10-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання--Мета уроку--Конструювання
Кл.слова (ненормовані):
план-конспект уроку -- формула мети -- аналіз літературного твору
Анотація: Розкрито роль мети уроку літератури в його конструюванні. Автор виокремлює лінгвістичний, методико-літературознавчий, дидактичний та психологічний аспекти проблеми, показує зв'язок мети з темою, типологією, структурою заняття, шляхами літературного аналізу. Він називає основні вади у визначенні мети уроку літератури, пропонує способи усунення їх.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Бондаренко, Юрій.
    Мета уроку української літератури: аспектуальний вимір [Текст] / Юрій Бондаренко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 12. - С. 23-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання--Мета уроку--Теоретичний аспект
Кл.слова (ненормовані):
літературознавча парадигма -- психологічна парадигма -- когнітивна сфера -- спрямованість особистості -- світосприйняття
Анотація: Розкрито роль мети уроку літератури в його конструюванні. Автор виокремлює лінгвістичний, методико-літературознавчий, дидактичний та психологічний аспекти проблеми, показує зв'язок мети з темою, типологією, структурою, заняття, шляхами літературного аналізу. Він називає основні вади, наявні під час визначення мети уроку літератури, пропонує способи усунення їх.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Бондаренко, Юрій
    Навчальна ситуація уроку літератури: типологічні та видові підходи до організації [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 1. - С. 14-18. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української літератури -- тип уроку -- вид уроку
Анотація: Розкрито вплив дидактичних завдань, етапів навчальної діяльності, шляхів аналізу літературного матеріалу на зміст навчальної ситуації та її місце в загальному процесі заняття.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

15.


    Бондаренко, Юрій.
    Предметоцентризм у викладанні літератури [Текст] / Юрій Бондаренко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2017. - № 4. - С. 15-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
текстоцентризм -- феноменальність -- індивідуалізація -- контекстність -- ідеаційність -- світогляд
Анотація: Розглянуто систему принципів і підходів до організації навчального процесу, які безпосередньо випливають зі специфіки літератури як предмета шкільного циклу. Наведено систему концептуально важливих підходів для функціонування української літератури як навчальної дисципліни. На перше місце поставлено принцип текстоцентризму, оскільки саме текстуальна робота є основним видом діяльності, що забезпечує розвиток школярів. Його реалізація можлива тільки на технологічній основі, коли вчитель здатний створити навчально-дослідницький алгоритм, виходячи з наявних у методиці навчання літератури шляхів аналізу літературного твору.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Бондаренко, Юрій.
    Дитиноцентризм у викладанні літератури [Текст] / Юрій Бондаренко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2017. - № 5. - С. 11-14
Рубрики: Література--Методика викладання
   Дитяча психологія--Психологічні якості дітей--Розвиток--Уроки літератури

Кл.слова (ненормовані):
дитиноцентризм -- принципи навчання -- шкільний курс літератури -- поняття феноменального
Анотація: Рзкрито систему принципів навчання літератури, які пов’язані з визнанням дитини головним суб’єктом навчального процесу. На основі цих принципів окреслено засади формування шкільного курсу літератури, визначено основні вектори в діяльності вчителя-словесника, спрямовані на розвиток психологічних якостей учнів.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Бондаренко, Юрій
    Навчальна ситуація уроку літератури: типологічні та видові підходи до організації [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 2. - С. 20-25. - Бібліогр.: 15 назв.
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української літератури -- дидактичне завдання -- аналіз літературного матеріалу -- навчальна ситуація
Анотація: У статті розкрито вплив дидактичних завдань, етапів навчальної діяльності, шляхів аналізу літературного матеріалу на зміст навчальної ситуації та її місце в загальному процесі заняття.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Бондаренко, Юрій.
    Потоп [Текст] : оповідання / Ю. Бондаренко // Літературний Чернігів. - 2017. - № 1 (77), січ.-берез. 2017. - С. 76-81 : фот.
Рубрики: Українська література--Проза--Оповідання


Є примірники у відділах: всього 2 : ВКр (1), ВЗ (1)
Вільні: ВКр (1), ВЗ (1)


Знайти схожі

19.


    Бондаренко, Юрій.
    Роздуми над "Історією української літератури: ХХ-ХХІ ст.: навчальний посібник : у 3 т." [В. І. Кузьменко, О. О. Гарачковська, М. В. Кузьменко та ін.]; за ред. В. І. Кузьменка. - К.: Академвидав, 2013-2017. [Текст] / Ю. Бондаренко // Літературний Чернігів. - 2017. - № 1 (77), січ.-берез. 2017. - С. 162-164
Рубрики: Українська література--Історія--Навчальні видання--Критика


Є примірники у відділах: всього 2 : ВКр (1), ВЗ (1)
Вільні: ВКр (1), ВЗ (1)


Знайти схожі

20.


    Бондаренко, Юрій
    Навчальна ситуація уроку літератури: типологічні та видові підходи до організації [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 3. - С. 40-43. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок літератури -- навчальна ситуація -- мікроситуація -- дидактичне завдання
Анотація: У статті розкрито вплив дидактичних завдань, етапів навчальної діяльності, шляхів аналізу літературного матеріалу на зміст навчальної ситуації та її місце в загальному процесі заняття.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

 1-20    21-41   41-41 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)