Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Гузь, Ольга$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
45
Показані документи
с 1 за 20
1-20
21-40
41-45
>
1.
Гузь
,
Ольга
.
Гамлет - вічний образ світової літератури. Відображення кризи ренесансних ідеалів у трагедії Вільяма Шекспіра [Текст] /
Ольга
Гузь
> // Зарубіжна література в школах України. - 2011. -
№ 5
. - С. 16-21. - Зміст: "Гамлет"
Рубрики:
Письменники англійські, 16-17 ст.
Світова література--Розробки уроків
Кл.слова (ненормовані):
Гамлет, трагедія
Анотація:
Розробка уроку має на меті поглибити учнівське смислорозуміння трагедії В. Шекспіра "Гамлет".
Дод.точки доступу:
Шекспір, Вільям (1564-1616 ) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Гузь
,
Ольга
.
"Для меня не было большего наслаждения, как сидеть в театре." [Текст] : метод. рек. до вивч. драматург. спадщини А. Чехова, 11 кл. /
Ольга
Гузь
> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2011. -
№ 36 (вересень)
. - С. 3-14
Рубрики:
Письменники російські, 19 ст.
Кл.слова (ненормовані):
Чехов А. П.
--
новелістика Чехова
--
драматургічна спадщина
Дод.точки доступу:
Чехов, Антон Павлович (російський драматург і прозаїк ; 1860-1904) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Гузь
,
Ольга
.
Орієнтовне поурочне планування уроків світової літератури . 11 клас [Текст] /
Ольга
Гузь
> // Зарубіжна література в школах України. - 2012. -
№ 4
. - С. 28-44. - Зміст: Дамаскин / Милорад Павич.
ББК
74.268.3
Рубрики:
Світова література--Методика викладання
Уроки світової літератури--Планування
Кл.слова (ненормовані):
Просвітництво
Дод.точки доступу:
Павич, Милорад (сербський поет, прозаїк, літературознавець ; 1929-2009 ) \про твір\
Знайти схожі
>
4.
Гузь
,
Ольга
.
Орієнтовне поурочне планування уроків світової літератури. 11 клас. Академічний рівень [Текст] /
Ольга
Гузь
> // Зарубіжна література в школах України. - 2012. -
№ 5
. - С. 44-56
ББК
74.268.3
Рубрики:
Зарубіжна література--Методика викладання--Планування уроків
КВК--Література
Ігри інтелектуальні--Зарубіжна література
Кл.слова (ненормовані):
постмодерністська література
--
ранній модернізм
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Гузь
,
Ольга
.
Куда ведет дорога ? К пониманию психологического конфликта рассказа Роальда Даля "Дорога в небеса" [Текст] /
Ольга
Гузь
> // Зарубіжна література в школах України. - 2012. -
№ 6
. - С. 30-36. - Зміст: Дорога в небеса
ББК
74.268.0
Рубрики:
Письменники англійські, 20 ст.
Світова література--Методика викладання
Уроки світової літератури--Розробка уроку
Кл.слова (ненормовані):
Дорога в небеса, оповідання
Анотація:
В систему профильного филологического образования учащихся старшей школы курсы по выбору "Малые и средние жанры художественной прозы в мировой литературе XIX - XX столетий" играют немаловажную роль как дополнительный путь развития и совершенствования не только читательских компетенций старшеклассников, но и читательских горизонтов в целом. Ориентация на целостное исследование небольшого по объему художественного текста -главный приоретит выше указанного курса по выбору. Предлагаемый урок призван ознакомить учащихся с творчеством известного английского писателя Роальда Даля.
Дод.точки доступу:
Даль, Роальд (англійський (валійський) письменник ; 1916-1990) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Гузь
,
Ольга
.
Навіщо людині випробування? ( роздуми над сторінками роману Елеонор Портер "Полліанна" [Текст] /
Ольга
Гузь
> // Зарубіжна література в школах України. - 2016. -
№ 1
. - С. 18-20. - Зміст: "Полліанна"
Рубрики:
Світова література--Методика викладання
Письменники американські, 19 ст.
Анотація:
У статті представлено роздуми над сторінками роману Елеонор Портер "Полліанна".
Дод.точки доступу:
Портер, Елеанор (американська письменниця ; 1868-1920) \про твір\
Знайти схожі
>
7.
Гузь
,
Ольга
.
Орієнтовне планування для 7 класу [Текст] /
Ольга
Гузь
> // Зарубіжна література в школах України. - 2016. -
№ 1
. - Зміст: Урок № 42. Тема: Детектив як жанр літератури, характерні ознаки жанру. Едгар Аллан По - засновник детективу у світовій літературі. Жанрове розмаїття детективів. ; Урок № 43. Тема: Едгар Аллан По (1809-1849). "Золотий жук". Особливості сюжету й композиційної будови повісті "Золотий жук". ; Урок № 44. Тема: Особливості створення й функціонування системи образів у літературному детективі: Легран, Джупітер, оповідач. ; Золотий жук
Рубрики:
Світова література--Планування уроків
Письменники американські, 19 ст.
Кл.слова (ненормовані):
По Едгар Аллан
--
Золотий жук, повість
Дод.точки доступу:
По, Едгар Аллан (американський письменник, поет, драматург ; 1809-1849) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Гузь
,
Ольга
.
Орієнтовне поурочне планування для 7 класу. Уроки № 63-70 [Текст] /
Ольга
Гузь
> // Зарубіжна література в школах України. - 2016. -
№ 4
. - С. 42-54. - Зміст: Уроки № 63-64. Тема уроку № 63: Поєднання елементів казки і детективу у творі Діани Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула". Тема уроку № 64: Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів. ; Урок № 65. Тема: Корнелія Функе (нар.1958). "Чорнильне серце". Тема"оживлення" книжки у творі. Поєднання реального і уявного світів. ; Урок № 66-67. Тема уроку № 66: Образ Меггі - дівчинки, котра любить читати. Її пригоди й духовне випробування. Тема уроку № 67: Порівняльна характеристика повісті Корнелії Функе "Чорнильне серце" та однойменного художнього фільму. ; Урок № 68. Тема: Контрольна робота з теми "Сучасна література. Я і світ" (тести, розгорнуті відповіді на питання, творчі завдання). ; Урок № 69. Тема: Узагальнення і систематизація навчального матеріалу, вивченого в шкільному курсі "Зарубіжна література. 7 клас". ; Урок № 70. Тема: Аналіз сформованості читацьких компетенцій учнів. Анонс програми "Зарубіжна література. 8 клас". Рекомендації на літо.
Рубрики:
Уроки світової літератури--Розробки уроків
Письменники англійські, 20 ст.
Письменники німецькі, 20-21 ст.
Дод.точки доступу:
Вінн Джонс, Діана (британська письменниця ; 1934-2011) \про неї\; Функе, Корнелія (німецька письменниця ; 1958) \про неї\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
9.
Гузь
,
Ольга
.
Орієнтовне поурочне планування для 8 класу. Уроки № 11-19 [Текст] /
Ольга
Гузь
> // Зарубіжна література в школах України. - 2016. -
№ 9
. - С. 31-55. - Зміст: Урок № 11. Тема: Специфика розвитку літератури в Давній Греції й у Давньому Римі. Концепція людини й світу в античній літературі. Поняття про античність, її хронологічні межі. Основні етапи, роди і жанри античної літератури. ; Урок № 12. Тема: Давньогрецька міфологія. Основні цикли давньогрецьких міфів як основа героїчного епосу. Відображення історичних подій у міфах троянського циклу. Аналіз міфів "Троя", "Паріс викрадає Єлену", "Облога Трої", (2-3 за вибором вчителя). ; Урок 13. Тема: Текстуальний аналіз міфів "Смерть Ахілла", "Троянсбкий кінь". Ключові образи троянського циклу, їх гуманістичний зміст. Міфологічні символи циклу ; Урок 14. Тема: "Гомер та його значення в історії розвитку європейських літератур. Міфологічна основа гомерівського епосу. Героїчна епічна поема Гомера "Іліада". Провідні ідеї твору. ; Урок № 15. Розвиток мовлення (усно). Тема: Образи Ахілла і Гектора. Порівняльна характеристика персонажів. Гуманістичний зміст "Іліади" Катарсис ; Урок 16. Тема: Особливості розвитку лірики в Давній Греції, її види. Ідея захисту рідної країни в елегії Тіртея "Добре вмирати тому." Античний ідеал героя. Авторська позиція ; Урок № 17. Тема: Звернення у вірші до Афродіти - богині кохання. Образ ліричної героїні, глибина її почуттів і переживань. ; Урок № 18. Тема: Давньогрецький театр, його характерні особливості, роль в античному суспільстві.Основні жанри давньогрецької драми - трагедія і комедія. ; Урок № 19. Тема: Значення творчості Есхіла для розвитку європейської драми й театру. Утілення міфу про Прометея в трагедії "Прометей закутий". Основний конфлікт трагедії. "Дари" Прометея людству. Ідея служіння, самопожертви, свободи.
Рубрики:
Уроки світової літератури--Розробки уроків
Антична література
Анотація:
У статті подається орієнтовне поурочне планування для 8 класу, розробки уроків.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
10.
Гузь
,
Ольга
.
Орієнтовне поурочне планування для 8 класу. Уроки № 20-25 [Текст] /
Ольга
Гузь
> // Зарубіжна література в школах України. - 2016. -
№ 10
. - С. 19-39. - Зміст: Урок № 20. Тема:"Золота доба" давньоримської літератури. Зв’язок твору Вергілія "Енеїда" з гомерівським епосом, міфологією. Ідея громадського служіння, утвердження величі держави. ; Урок № 21. Тема: Сенс зображення Енея як героя шляху, його роль в композиції твору Вергілія "Енеїда". ; Урок № 22. Тема: Тема мистецтва й призначення митця у творі Горація "До Мельпомени". Пам’ятник як символ вічності поезії. Розуміння автором значення свого доробку. ; Урок 23. Тема: Публій Овідій Назон. Життя й творчість поета. "Метаморфози" Овідія - "золота легенда" античності. ( Міфологічний і філософський зміст поеми "Метаморфози" (огляд) ; Урок № 24. Тема: Конфлікт митця з владою, трагедія вигнання і сум за батьківщиною у " Скорботних елегіях" Овідія. Образ відторгненого поета. Любов до вітчизни як провідна ідея твору ( в межах циклу "Скорботні елегії"). ; Урок № 25. Тема: Контрольна робота з теми"Античність" у формі тестів та твору-роздуму
Рубрики:
Уроки світової літератури--Розробки уроків
Письменники давньоримські
Дод.точки доступу:
Вергілій (Публій Марон ; давньогрецький поет, автор поеми "Енеїда" ; 70-19 рр. до н.е.) \про нього\; Овідій, (Публій Овідій Назон) \про нього\; Горацій, Квінт Флакк (давньоримський поет ; 65 р.до н.е. -8 р. до н.е.) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
11.
Гузь
,
Ольга
.
Орієнтовне поурочне планування для 8 класу [Текст] /
Ольга
Гузь
> // Зарубіжна література в школах України. - 2016. -
№ 11
. - С. 31-61. - Зміст: Урок № 27. Тема: Особливості розвитку китайської лірики епохи Тан. Основні теми і мотиви лірики митця. Вплив даосизму на його світогляд. Своєрідність пейзажів Лі Бо, утілення в них краси природи і духовного життя. ; Урок № 28. Тема: Зв’язок поезії Ду Фу з історичною реальністю. Вплив конфуціанства на його світогляд. Національні образи, символи в ліриці митця. Образ ліричного героя, його сприйняття життя й природи, почуття, мрії, ідеали, дума про батьківщину. ; Урок № 29. Тема: Золота доба персько-таджицької лірики, її характерні особливості, видатні представники. Омар Хайям (бл.1048-після1122). Рубаї. Лаконізм і містськість жанру рубаї. Основні теми й мотиви творчості Омара Хайяма. ; Урок № 30. Тема: Література середньовічної Європи: основні тенденції та жанрово-тематичне розмаїття. Історична основа "Пісні про Роланда", поетичне переосмислення в ній реальних подій. ; Урок № 31. Тема: Патріотичні ідеї в "Пісні про Роланда". Образна система (Роланд, Ганелон, Карл та ін.). Елементи фольклору. Особливості поетичної мови твору. ; Урок № 32. Тема: Данте як ключова постать італійського Середньовіччя і переходу до відродження. Утілення в сонеті № 11 краси високого почуття кохання. ; Урок № 33. Тема: Утілення в сонеті 11 Данте краси високого почуття кохання. Контрольний тест з теми "Середньовіччя".
Рубрики:
Світова література--Розробки уроків
Письменники китайські, 8 ст.
Письменники персько-таджицькі, 10-11 ст.
Епос--Героїчний епос--Франція
Письменники італійські, 14 ст.
Анотація:
Подаються розробки уроків світової літератури для 8 класу.
Дод.точки доступу:
Лі Бо-поет китайський, 8 ст. \про твір\; Ду Фу (китайський поет епохи Тан ; 712-770) \про нього\; Хайям, Омар (персько-таджицький поет ; 1048-1122) \про твір\; Данте, Аліг'єрі (італійський поет, мислитель, богослов ; 1265-1321) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
12.
Гузь
,
Ольга
.
Орієнтовно-поурочне планування для 8 класу. Уроки 38-42 [Текст] : Трагедія "Ромео і Джульєтта" В. Шекспіра. Мігель де Сервантес Сааведра (1547 - 1616). "Дон Кіхот" І частина (огляд, 2-3 розділи за вибором учителя) /
Ольга
Гузь
> // Зарубіжна література в школах України. - 2016. -
№ 12
. - С. 22-42
Рубрики:
Уроки світової літератури--Розробки уроків
Письменники англійські, 16-17 ст.
Письменники іспанські, 16-17 ст.
Теми і образи в літературі--Кохання
Анотація:
У статті подаються розробки уроків за творами В.Шекспіра "Ромео і Джульєтта" та М.Сервантеса "Дон Кіхот".
Дод.точки доступу:
Шекспір, Вільям (1564-1616 ) \про твір\; Сервантес, Мігель (іспанський письменник ; 1547-1616) \про твір\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
13.
Гузь
,
Ольга
.
Орієнтовне поурочне планування для 8 класу. Уроки 43-49 [Текст] /
Ольга
Гузь
> // Зарубіжна література в школах України. - 2017. -
№ 1
. - С. 16-43. - Зміст: Урок № 43. Тема: Дон Кіхот і Санчо Панса - парні образи, в яких утілено високу мрію і прагматизм. "Донкіхотство". ; Урок № 44. Тема: Синтез різних жанрових ознак у романі. Широта філософського змісту твору. Можливість його різних тлумачень. Популярність вічних образів Сервантеса. "Дон Кіхот" на кіноекрані. ; Урок № 45. Тема: Різнорівнева контрольна робота з теми "Відродження" ( тести, розгорнуті відповіді на запитання, творчі завдання) ; Урок № 46. Тема: Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки (огляд). ; Урок № 47. І варіант. Тема: Луїс де Гонгора-і-Арготе (1561-1627). "Галерник". Утілення у вірші провідних тем барокової літератури: людина і Доля, блукання людини у Всесвіті, залежність від вищих сил, драматизм духовного життя. Символіка твору. Образ ліричного героя. Або ІІ варіант. Тема: Джонн Донн ( 1572 -1631). "Священні сонети" (19 сонет "Щоб мучить мене."). Напруга почуттів ліричного героя. Символіка. Поетична мова ; Урок № 48. Тема: Виразне читання поезії бароко з обгрунтуванням вибору. ; Урок № 49. Тема: Історичні умови, філософське та естетичне підгрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму
Рубрики:
Уроки світової літератури--Розробки уроків
Стилі і напрями літератури--Бароко
Стилі і напрями літератури--Класицизм
Письменники іспанські, 16-17 ст.--Поети
Письменники англійські, 16-17 ст.--Поети
Анотація:
Подаються розробки уроків світової літератури для 8 класу.
Дод.точки доступу:
Сервантес, Мігель (іспанський письменник ; 1547-1616) \про нього\; Гонгора, Луїс (іспанський поет епохи бароко ; 1561-1627) \про нього\; Донн, Джон (англійський поет і проповідник ; 1572 - 1631) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
14.
Гузь
,
Ольга
.
Орієнтовне поурочне планування для 8 класу. Уроки № 50-57 [Текст] /
Ольга
Гузь
> // Зарубіжна література в школах України. - 2017. -
№ 2
. - С. 22-47. - Зміст: Урок № 50. Тема: Мольєр - майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його винаходів на світове театральне мистецтво. Історія створення комедії "Міщанин-шляхтич". ; Урок № 50. Тема: Тематика і проблематика "Міщанина-шляхтича" Мольєра, його загальнолюдське значення. ; Урок № 52. Тема: Основні образи комедії "Міщанин - шляхтич". Засоби комічного та її роль у втілення авторського задуму ; Урок № 54. Тема: Людські взаємини, моральні цінності в казці- притчі " Маленький принц". ; Урок № 55. Тема: Філософський зміст твору. Художні образи "Маленького принца" А. де Сент-Екзюпері. ; Урок № 56. Тема: Сюжет твору Р.Баха як філософська метафора людського буття. Алегоричні образи повісті. Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана. ; Урок № 57. Тема: Художній конфлікт і можливість його подолання. Ознаки притчі у творі "Чайка Джанатан Лівінгстон" Річарда Баха.
Рубрики:
Світова література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Письменники французькі, 17 ст.
Письменники французькі, 20 ст.
Письменники американські, 20-21 ст.
Анотація:
Подаються розробки уроків світової літератури для 8 класу.
Дод.точки доступу:
Мольєр, Жан Батіст (французький письменник, драматург ; 1622-1673) \про твір\; Сент-Екзюпері, Антуан (французький письменник, поет і професійний льотчик ; 1900 - 1944) \про нього\; Бах, Річард Дейвіс (американський письменник, філософ, публіцист ; 1936) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
15.
Гузь
,
Ольга
.
Орієнтовне поурочне планування для 8 класу. Уроки № 58-61 [Текст] /
Ольга
Гузь
> // Зарубіжна література в школах України. - 2017. -
№ 3
. - С. 32-55. - Зміст: Урок № 58. Тема: Художній світ Барбари Космовської. Батьки- діти, діди-онуки. Сімейні цінності у творі. ; Урок № 59. Тема: Ідея поваги й любові до людини у творах Б.Космовської про Бубу. ; Урок № 60. Тема: Учителька ( Марсем ) та її учні: два погляди на один світ у книжці Марини Аромштам "Коли відпочивають янголи". ; Урок № 61. Тема: Моральні проблеми та їх осмислення у творі М. Аромштам "Коли відпочивають янголи".
Рубрики:
Світова література--Розробки уроків
Письменники польські, 20-21 ст.
Письменники російські, 20-21 ст.
Кл.слова (ненормовані):
Аромштам М. С.
Дод.точки доступу:
Космовська, Барбара (польська письменниця ; 1958) \про неї\; Аромштам, Марина Семенівна (російська письменниця ; 1960) \про неї\
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
16.
Гузь
,
Ольга
.
Орієнтовне поурочне планування для 8 класу. Уроки № 62-70 [Текст] /
Ольга
Гузь
> // Зарубіжна література в школах України. - 2017. -
№ 4
. - С. 26-44. - Зміст: Урок № 62. Тема: Старк Ульф "Диваки і зануди". Універсальна історія про звичайних диваків, або "Крий Боже прожити життя занудою!" ; Урок № 63. Тема: Проблема соціалізації підлітків та особливості її художнього втілення у повісті Ульфа Старка "Диваки і зануди". ; Урок № 64. І варіант. Тема: Зузак Маркус." Крадійка книжок". Погляд на події Другої світової війни і долю німців через історію "книжкової злодюжки" Лізель ; Урок № 65. І варіант.Тема: Система образів роману "Крадійка книжок". Роль образу Смерті як оповідача-хронікера. ; Урок № 66. І варіант. Тема: Провідні ідеї роману "Крадійка книжок" Маркуса Зузака. Кіноверсія твору. ; Урок № 64. ІІ варіант. Тема: Оса Ган Шведер. "Сни шовкопряда". Культурологічне перехрестя як основа сюжетотворення тексту: краса і поезію. ; Урок № 65. ІІ варіант. Тема: Духовні основи родинних стосунків у творі Оси Ган Шведер "Сни шовкопряда". ; Урок № 66. ІІ варіант. Автор, текст, читач у книжці Оси Ган Шведер " Сни шовкопряда" ; Урок № 67. Тема: Написання есе на основі творів сучасної літератури на тему "У пошуках себе й високого польоту" ; Урок № 68. Тема: Різнорівнева контрольна робота з теми " Література ХХ-ХХІ століть. У пошуках себе і високого польоту" ( тести, розгорнуті відповіді, творчі завдання) ; Урок № 69. Тема: Узанальнення і систематизація навчального матеріалу. Аналіз сформованості читацьких інтересів та вмінь.
Рубрики:
Уроки світової літератури--Планування уроків
Письменники шведські, 20-21 ст.
Письменники австралійські, 20-21 ст.
Письменники норвезькі, 20-21 ст.
Кл.слова (ненормовані):
розробки уроків
Дод.точки доступу:
Старк, Ульф (шведський письменник) \про твір\; Зузак, Маркус (австралійський письменник ; 1975) \про нього\; Шведер, Оса Ган (норвезька письменниця) \про твір\
Знайти схожі
>
17.
Гузь
,
Ольга
.
Орієнтовне поурочне планування для 9 класу. Уроки № 1-10 [Текст] /
Ольга
Гузь
> // Зарубіжна література в школах України. - 2017. -
№ 7-8
. - С. 12-53. - Зміст: Урок № 1. Тема: Літературні жанри і стилі. Перехідні явища в літературі ; Урок № 3. Тема: Історичні умови та провідні ідеї Просвітництва. Вплив філософії на літературу й культуру доби. Художні напрями ; Урок № 4. Тема: Історія задуму й створення роману "Мандри Лемюеля Гуллівера" Джонатана Свіфта. Жанрові особливості твору та ключ до його розуміння ; Урок № 5. Тема: Сенс зображення пригод Лемюеля Гуллівера в частині І "Подорож до Ліліпутії" роману "Мандри Лемюеля Гуллівера" Джонатана Свіфта. Аналіз І розділу твору ; Урок № 6. Тема: Образ Гуллівера як художнє втілення просвітницьких ідеалів Джонатана Свіфта ; Урок № 7. Тема: Засоби комічного та езопова мова як шлях до втілення авторського задуму роману "Мандри Лемюеля Гуллівера" Джонатана Свіфта ; Урок № 8. Тема: Йоганн Вольфганг Гете в історії Просвітництва. Нове розуміння природи у ліриці Гете. Аналіз поезій "Травнева пісня" і "Вільшаний король" ; Урок № 9. Тема: Волелюбні мотиви та протистояння персонажів у "Прометеї" Йоганна Вольфганга Гете. Образ Прометея ; Урок № 10. Тема: Просвітницька ідея об’єднання людства в оді "До радості" Фрідріха Шиллера. Пафос твору, який став гімном Євросоюзу
Рубрики:
Уроки світової літератури--Розробки уроків
Письменники англійські, 18 ст.
Письменники німецькі, 18-19 ст.
Жанри літературні
Анотація:
Подаються розробки уроків для 9 класу.
Дод.точки доступу:
Свіфт, Джонатан (англійський письменник ; 1667-1745) \про твір\; Гете, Йоганн Вольфганг фон (німецький поет, прозаїк, драматург, мислитель і натураліст ; 1749-1832) \про нього\; Шиллер, Фрідріх (німецький письменник ; 1759-1805) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
18.
Гузь
,
Ольга
.
Орієнтовне поурочне планування для 9 класу. Уроки 11- 20 [Текст] /
Ольга
Гузь
> // Зарубіжна література в школах України. - 2017. -
№ 9
. - С. 20-49. - Зміст: Урок № 11. Тема: Котрольна робота з тем "Вступ" і "Просвітництво" (тести, розгорнуті відповіді, творчі завдання) ; Урок № 12. Тема: Історичні, естетичні, філософські чинники розвитку романтизму. Основні ознаки романтизму як напряму в літературі й мистецтві. Романтизм у різних країнах ; Урок № 13. Тема: Специфіка німецького романтизму і творчість Генріха Гейне. "Книга пісень": особливості композиції збірки, образ ліричного героя, фольклорні елементи ; Урок № 14. Тема: Утілення високого почуття кохання у віршах Генріха Гейне. Особливості поетичної мови творів ; Урок № 15. Тема: Вплив творчості Джорджа Байрона на розвиток романтизму в Європі. Аналіз вірша "Мій дух як ніч"." ; Урок № 16.Тема: Протиставлення мрії і дійсності у ліриці поета. Фольклорні та біблійні мотиви. Аналіз вірша "Хотів би жити знову у горах." ; Урок № 17. Тема: Історія задуму й створення поеми "Мазепа". Українська тема в творі ; Урок № 18. Тема: Специфіка зображення історії життя Мазепи очима Байрона ; Урок № 19. Тема: Мазепа - тип прометеївського героя в творчості Байрона. Динаміка образу. ; Урок № 20. Тема: Контрольна робота. Розвиток мовлення (письмово). Написання есе на тему "Романтична модель світу й людини в творах Генріха Гейне та Джорджа Байрона"
Рубрики:
Уроки світової літератури--Розробки уроків
Уроки світової літератури--Орієнтовне планування
Письменники німецькі, 19 ст.
Письменники англійські, 19 ст.
Дод.точки доступу:
Гейне, Генріх (німецький поет, публіцист і критик ; 1797-1856) \про нього\; Байрон, Джорж Гордон (англійський поет-романтик ; 1788-1824) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
19.
Гузь
,
Ольга
.
Орієнтовне поурочне планування для 9 класу. Уроки № 21-28 [Текст] /
Ольга
Гузь
> // Зарубіжна література в школах України. - 2017. -
№ 10
. - С. 12-47. - Зміст: Урок № 21. Тема: Значення творчості О. С.Пушкіна для розвитку російської та світової літератури. Провідні мотиви його лірики. Тема призначення мистецтва у вірші "Я пам’ятник собі поставив незотлінний." ; Урок № 22. Тема: Тема кохання в поезії Олександра Пушкіна. Аналіз віршів "До А.П.Керн" та "Я вас кохав." ; Урок № 23. Тема: Специфіка розробки теми кохання повісті "Заметіль" О. С. Пушкіна. Жанрова своєрідність твору. Переплетення романтичних і реалістичних тенденцій ; CУрок № 24. Тема: Взаємодія романтизму і реалізму в романі О. С.Пушкіна "Євгеній Онєгін". Історія задуму й створення роману. Онєгінська строфа. Аналіз першої глави. ; Урок № 25. Тема: Сюжет і жанрово-композиційні особливості роману "Євгеній Онєгін" О. С. Пушкіна ; Урок № 26. Тема: Особливості створення системи образів. Євгеній Онєгін і Тетяна Ларіна ; Урок № 27. Тема: "Євгеній Онєгін" О. С. Пушкіна - широка реалістична панорама російської дійсності 20-х років ХІХ століття. Художні засоби її створення ; Урок № 27. Тема: " Євгеній Онєгін" О. С. Пушкіна - широка реалістична панорама російської дійсності 20-х років ХІХ століття. Художні засоби її створення
Рубрики:
Світова література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Письменники російські, 19 ст.
Анотація:
Пропонується орієнтовне поурочне планування для 9 класу.
Дод.точки доступу:
Пушкін, Олександр Сергійович (російський поет, прозаїк, драматург ; 1799-1837) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
20.
Гузь
,
Ольга
.
Орієнтовне поурочне планування для 9 класу. Уроки № 29-33 [Текст] /
Ольга
Гузь
> // Зарубіжна література в школах України. - 2017. -
№ 11
. - С. 50-64. - Зміст: Урок № 29. Тема: Мотиви світової скорботи у ліриці М. Ю. Лермонтова. Зв’язок творчості митця із традиціями європейського романтизму ; Урок № 30. Тема: Особливості розвитку сюжету й композиції в романі "Герой нашого часу" М. Ю. Лермонтова. Зв’язок твору з історичною та духовною атмосферою доби. Аналіз передмови ; Урок № 31. Тема: Складність образа Печоріна, його духовна трагедія ; Урок № 32. Тема: Порівняльна характеристика образів Євгена Онєгіна та Григорія Печоріна як типів "зайвих людей" російської дійсності ; Урок № 33. Тема: Новаторство М. Ю. Лермонтова в жанрі роману. Контрольний тест з теми "Взаємодія романтизму й реалізму
Рубрики:
Світова література--Планування уроків
Письменники російські, 19 ст.
Кл.слова (ненормовані):
Лермонтов М. Ю.
Дод.точки доступу:
Лермонтов, Михайло Юрійович (російський поет, прозаїк, драматург, художник ; 1814-1841) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-20
21-40
41-45
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)