Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Гузь, Ольга$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-45 
1.


    Гузь, Ольга.
    Гамлет - вічний образ світової літератури. Відображення кризи ренесансних ідеалів у трагедії Вільяма Шекспіра [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 5. - С. 16-21. - Зміст: "Гамлет"
Рубрики: Письменники англійські, 16-17 ст.
   Світова література--Розробки уроків

Кл.слова (ненормовані):
Гамлет, трагедія
Анотація: Розробка уроку має на меті поглибити учнівське смислорозуміння трагедії В. Шекспіра "Гамлет".


Дод.точки доступу:
Шекспір, Вільям (1564-1616 ) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Гузь, Ольга.
    "Для меня не было большего наслаждения, как сидеть в театре." [Текст] : метод. рек. до вивч. драматург. спадщини А. Чехова, 11 кл. / Ольга Гузь // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2011. - № 36 (вересень). - С. 3-14
Рубрики: Письменники російські, 19 ст.
Кл.слова (ненормовані):
Чехов А. П. -- новелістика Чехова -- драматургічна спадщина


Дод.точки доступу:
Чехов, Антон Павлович (російський драматург і прозаїк ; 1860-1904) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування уроків світової літератури . 11 клас [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2012. - № 4. - С. 28-44. - Зміст: Дамаскин / Милорад Павич.
ББК 74.268.3
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Уроки світової літератури--Планування

Кл.слова (ненормовані):
Просвітництво


Дод.точки доступу:
Павич, Милорад (сербський поет, прозаїк, літературознавець ; 1929-2009 ) \про твір\

Знайти схожі

4.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування уроків світової літератури. 11 клас. Академічний рівень [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2012. - № 5. - С. 44-56
ББК 74.268.3
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Планування уроків
   КВК--Література

   Ігри інтелектуальні--Зарубіжна література

Кл.слова (ненормовані):
постмодерністська література -- ранній модернізм


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Гузь, Ольга.
    Куда ведет дорога ? К пониманию психологического конфликта рассказа Роальда Даля "Дорога в небеса" [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2012. - № 6. - С. 30-36. - Зміст: Дорога в небеса
ББК 74.268.0
Рубрики: Письменники англійські, 20 ст.
   Світова література--Методика викладання

   Уроки світової літератури--Розробка уроку

Кл.слова (ненормовані):
Дорога в небеса, оповідання
Анотація: В систему профильного филологического образования учащихся старшей школы курсы по выбору "Малые и средние жанры художественной прозы в мировой литературе XIX - XX столетий" играют немаловажную роль как дополнительный путь развития и совершенствования не только читательских компетенций старшеклассников, но и читательских горизонтов в целом. Ориентация на целостное исследование небольшого по объему художественного текста -главный приоретит выше указанного курса по выбору. Предлагаемый урок призван ознакомить учащихся с творчеством известного английского писателя Роальда Даля.


Дод.точки доступу:
Даль, Роальд (англійський (валійський) письменник ; 1916-1990) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Гузь, Ольга.
    Навіщо людині випробування? ( роздуми над сторінками роману Елеонор Портер "Полліанна" [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 1. - С. 18-20. - Зміст: "Полліанна"
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Письменники американські, 19 ст.

Анотація: У статті представлено роздуми над сторінками роману Елеонор Портер "Полліанна".


Дод.точки доступу:
Портер, Елеанор (американська письменниця ; 1868-1920) \про твір\

Знайти схожі

7.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне планування для 7 класу [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 1. - Зміст: Урок № 42. Тема: Детектив як жанр літератури, характерні ознаки жанру. Едгар Аллан По - засновник детективу у світовій літературі. Жанрове розмаїття детективів. ; Урок № 43. Тема: Едгар Аллан По (1809-1849). "Золотий жук". Особливості сюжету й композиційної будови повісті "Золотий жук". ; Урок № 44. Тема: Особливості створення й функціонування системи образів у літературному детективі: Легран, Джупітер, оповідач. ; Золотий жук
Рубрики: Світова література--Планування уроків
   Письменники американські, 19 ст.

Кл.слова (ненормовані):
По Едгар Аллан -- Золотий жук, повість


Дод.точки доступу:
По, Едгар Аллан (американський письменник, поет, драматург ; 1809-1849) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 7 класу. Уроки № 63-70 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 4. - С. 42-54. - Зміст: Уроки № 63-64. Тема уроку № 63: Поєднання елементів казки і детективу у творі Діани Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула". Тема уроку № 64: Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів. ; Урок № 65. Тема: Корнелія Функе (нар.1958). "Чорнильне серце". Тема"оживлення" книжки у творі. Поєднання реального і уявного світів. ; Урок № 66-67. Тема уроку № 66: Образ Меггі - дівчинки, котра любить читати. Її пригоди й духовне випробування. Тема уроку № 67: Порівняльна характеристика повісті Корнелії Функе "Чорнильне серце" та однойменного художнього фільму. ; Урок № 68. Тема: Контрольна робота з теми "Сучасна література. Я і світ" (тести, розгорнуті відповіді на питання, творчі завдання). ; Урок № 69. Тема: Узагальнення і систематизація навчального матеріалу, вивченого в шкільному курсі "Зарубіжна література. 7 клас". ; Урок № 70. Тема: Аналіз сформованості читацьких компетенцій учнів. Анонс програми "Зарубіжна література. 8 клас". Рекомендації на літо.
Рубрики: Уроки світової літератури--Розробки уроків
   Письменники англійські, 20 ст.

   Письменники німецькі, 20-21 ст.



Дод.точки доступу:
Вінн Джонс, Діана (британська письменниця ; 1934-2011) \про неї\; Функе, Корнелія (німецька письменниця ; 1958) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 8 класу. Уроки № 11-19 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 9. - С. 31-55. - Зміст: Урок № 11. Тема: Специфика розвитку літератури в Давній Греції й у Давньому Римі. Концепція людини й світу в античній літературі. Поняття про античність, її хронологічні межі. Основні етапи, роди і жанри античної літератури. ; Урок № 12. Тема: Давньогрецька міфологія. Основні цикли давньогрецьких міфів як основа героїчного епосу. Відображення історичних подій у міфах троянського циклу. Аналіз міфів "Троя", "Паріс викрадає Єлену", "Облога Трої", (2-3 за вибором вчителя). ; Урок 13. Тема: Текстуальний аналіз міфів "Смерть Ахілла", "Троянсбкий кінь". Ключові образи троянського циклу, їх гуманістичний зміст. Міфологічні символи циклу ; Урок 14. Тема: "Гомер та його значення в історії розвитку європейських літератур. Міфологічна основа гомерівського епосу. Героїчна епічна поема Гомера "Іліада". Провідні ідеї твору. ; Урок № 15. Розвиток мовлення (усно). Тема: Образи Ахілла і Гектора. Порівняльна характеристика персонажів. Гуманістичний зміст "Іліади" Катарсис ; Урок 16. Тема: Особливості розвитку лірики в Давній Греції, її види. Ідея захисту рідної країни в елегії Тіртея "Добре вмирати тому." Античний ідеал героя. Авторська позиція ; Урок № 17. Тема: Звернення у вірші до Афродіти - богині кохання. Образ ліричної героїні, глибина її почуттів і переживань. ; Урок № 18. Тема: Давньогрецький театр, його характерні особливості, роль в античному суспільстві.Основні жанри давньогрецької драми - трагедія і комедія. ; Урок № 19. Тема: Значення творчості Есхіла для розвитку європейської драми й театру. Утілення міфу про Прометея в трагедії "Прометей закутий". Основний конфлікт трагедії. "Дари" Прометея людству. Ідея служіння, самопожертви, свободи.
Рубрики: Уроки світової літератури--Розробки уроків
   Антична література

Анотація: У статті подається орієнтовне поурочне планування для 8 класу, розробки уроків.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 8 класу. Уроки № 20-25 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 10. - С. 19-39. - Зміст: Урок № 20. Тема:"Золота доба" давньоримської літератури. Зв’язок твору Вергілія "Енеїда" з гомерівським епосом, міфологією. Ідея громадського служіння, утвердження величі держави. ; Урок № 21. Тема: Сенс зображення Енея як героя шляху, його роль в композиції твору Вергілія "Енеїда". ; Урок № 22. Тема: Тема мистецтва й призначення митця у творі Горація "До Мельпомени". Пам’ятник як символ вічності поезії. Розуміння автором значення свого доробку. ; Урок 23. Тема: Публій Овідій Назон. Життя й творчість поета. "Метаморфози" Овідія - "золота легенда" античності. ( Міфологічний і філософський зміст поеми "Метаморфози" (огляд) ; Урок № 24. Тема: Конфлікт митця з владою, трагедія вигнання і сум за батьківщиною у " Скорботних елегіях" Овідія. Образ відторгненого поета. Любов до вітчизни як провідна ідея твору ( в межах циклу "Скорботні елегії"). ; Урок № 25. Тема: Контрольна робота з теми"Античність" у формі тестів та твору-роздуму
Рубрики: Уроки світової літератури--Розробки уроків
   Письменники давньоримські



Дод.точки доступу:
Вергілій (Публій Марон ; давньогрецький поет, автор поеми "Енеїда" ; 70-19 рр. до н.е.) \про нього\; Овідій, (Публій Овідій Назон) \про нього\; Горацій, Квінт Флакк (давньоримський поет ; 65 р.до н.е. -8 р. до н.е.) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 8 класу [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 11. - С. 31-61. - Зміст: Урок № 27. Тема: Особливості розвитку китайської лірики епохи Тан. Основні теми і мотиви лірики митця. Вплив даосизму на його світогляд. Своєрідність пейзажів Лі Бо, утілення в них краси природи і духовного життя. ; Урок № 28. Тема: Зв’язок поезії Ду Фу з історичною реальністю. Вплив конфуціанства на його світогляд. Національні образи, символи в ліриці митця. Образ ліричного героя, його сприйняття життя й природи, почуття, мрії, ідеали, дума про батьківщину. ; Урок № 29. Тема: Золота доба персько-таджицької лірики, її характерні особливості, видатні представники. Омар Хайям (бл.1048-після1122). Рубаї. Лаконізм і містськість жанру рубаї. Основні теми й мотиви творчості Омара Хайяма. ; Урок № 30. Тема: Література середньовічної Європи: основні тенденції та жанрово-тематичне розмаїття. Історична основа "Пісні про Роланда", поетичне переосмислення в ній реальних подій. ; Урок № 31. Тема: Патріотичні ідеї в "Пісні про Роланда". Образна система (Роланд, Ганелон, Карл та ін.). Елементи фольклору. Особливості поетичної мови твору. ; Урок № 32. Тема: Данте як ключова постать італійського Середньовіччя і переходу до відродження. Утілення в сонеті № 11 краси високого почуття кохання. ; Урок № 33. Тема: Утілення в сонеті 11 Данте краси високого почуття кохання. Контрольний тест з теми "Середньовіччя".
Рубрики: Світова література--Розробки уроків
   Письменники китайські, 8 ст.

   Письменники персько-таджицькі, 10-11 ст.

   Епос--Героїчний епос--Франція

   Письменники італійські, 14 ст.

Анотація: Подаються розробки уроків світової літератури для 8 класу.


Дод.точки доступу:
Лі Бо-поет китайський, 8 ст. \про твір\; Ду Фу (китайський поет епохи Тан ; 712-770) \про нього\; Хайям, Омар (персько-таджицький поет ; 1048-1122) \про твір\; Данте, Аліг'єрі (італійський поет, мислитель, богослов ; 1265-1321) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовно-поурочне планування для 8 класу. Уроки 38-42 [Текст] : Трагедія "Ромео і Джульєтта" В. Шекспіра. Мігель де Сервантес Сааведра (1547 - 1616). "Дон Кіхот" І частина (огляд, 2-3 розділи за вибором учителя) / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 12. - С. 22-42
Рубрики: Уроки світової літератури--Розробки уроків
   Письменники англійські, 16-17 ст.

   Письменники іспанські, 16-17 ст.

   Теми і образи в літературі--Кохання

Анотація: У статті подаються розробки уроків за творами В.Шекспіра "Ромео і Джульєтта" та М.Сервантеса "Дон Кіхот".


Дод.точки доступу:
Шекспір, Вільям (1564-1616 ) \про твір\; Сервантес, Мігель (іспанський письменник ; 1547-1616) \про твір\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 8 класу. Уроки 43-49 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 1. - С. 16-43. - Зміст: Урок № 43. Тема: Дон Кіхот і Санчо Панса - парні образи, в яких утілено високу мрію і прагматизм. "Донкіхотство". ; Урок № 44. Тема: Синтез різних жанрових ознак у романі. Широта філософського змісту твору. Можливість його різних тлумачень. Популярність вічних образів Сервантеса. "Дон Кіхот" на кіноекрані. ; Урок № 45. Тема: Різнорівнева контрольна робота з теми "Відродження" ( тести, розгорнуті відповіді на запитання, творчі завдання) ; Урок № 46. Тема: Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки (огляд). ; Урок № 47. І варіант. Тема: Луїс де Гонгора-і-Арготе (1561-1627). "Галерник". Утілення у вірші провідних тем барокової літератури: людина і Доля, блукання людини у Всесвіті, залежність від вищих сил, драматизм духовного життя. Символіка твору. Образ ліричного героя. Або ІІ варіант. Тема: Джонн Донн ( 1572 -1631). "Священні сонети" (19 сонет "Щоб мучить мене."). Напруга почуттів ліричного героя. Символіка. Поетична мова ; Урок № 48. Тема: Виразне читання поезії бароко з обгрунтуванням вибору. ; Урок № 49. Тема: Історичні умови, філософське та естетичне підгрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму
Рубрики: Уроки світової літератури--Розробки уроків
   Стилі і напрями літератури--Бароко

   Стилі і напрями літератури--Класицизм

   Письменники іспанські, 16-17 ст.--Поети

   Письменники англійські, 16-17 ст.--Поети

Анотація: Подаються розробки уроків світової літератури для 8 класу.


Дод.точки доступу:
Сервантес, Мігель (іспанський письменник ; 1547-1616) \про нього\; Гонгора, Луїс (іспанський поет епохи бароко ; 1561-1627) \про нього\; Донн, Джон (англійський поет і проповідник ; 1572 - 1631) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 8 класу. Уроки № 50-57 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 2. - С. 22-47. - Зміст: Урок № 50. Тема: Мольєр - майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його винаходів на світове театральне мистецтво. Історія створення комедії "Міщанин-шляхтич". ; Урок № 50. Тема: Тематика і проблематика "Міщанина-шляхтича" Мольєра, його загальнолюдське значення. ; Урок № 52. Тема: Основні образи комедії "Міщанин - шляхтич". Засоби комічного та її роль у втілення авторського задуму ; Урок № 54. Тема: Людські взаємини, моральні цінності в казці- притчі " Маленький принц". ; Урок № 55. Тема: Філософський зміст твору. Художні образи "Маленького принца" А. де Сент-Екзюпері. ; Урок № 56. Тема: Сюжет твору Р.Баха як філософська метафора людського буття. Алегоричні образи повісті. Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана. ; Урок № 57. Тема: Художній конфлікт і можливість його подолання. Ознаки притчі у творі "Чайка Джанатан Лівінгстон" Річарда Баха.
Рубрики: Світова література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Письменники французькі, 17 ст.

   Письменники французькі, 20 ст.

   Письменники американські, 20-21 ст.

Анотація: Подаються розробки уроків світової літератури для 8 класу.


Дод.точки доступу:
Мольєр, Жан Батіст (французький письменник, драматург ; 1622-1673) \про твір\; Сент-Екзюпері, Антуан (французький письменник, поет і професійний льотчик ; 1900 - 1944) \про нього\; Бах, Річард Дейвіс (американський письменник, філософ, публіцист ; 1936) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 8 класу. Уроки № 58-61 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 3. - С. 32-55. - Зміст: Урок № 58. Тема: Художній світ Барбари Космовської. Батьки- діти, діди-онуки. Сімейні цінності у творі. ; Урок № 59. Тема: Ідея поваги й любові до людини у творах Б.Космовської про Бубу. ; Урок № 60. Тема: Учителька ( Марсем ) та її учні: два погляди на один світ у книжці Марини Аромштам "Коли відпочивають янголи". ; Урок № 61. Тема: Моральні проблеми та їх осмислення у творі М. Аромштам "Коли відпочивають янголи".
Рубрики: Світова література--Розробки уроків
   Письменники польські, 20-21 ст.

   Письменники російські, 20-21 ст.

Кл.слова (ненормовані):
Аромштам М. С.


Дод.точки доступу:
Космовська, Барбара (польська письменниця ; 1958) \про неї\; Аромштам, Марина Семенівна (російська письменниця ; 1960) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

16.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 8 класу. Уроки № 62-70 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 4. - С. 26-44. - Зміст: Урок № 62. Тема: Старк Ульф "Диваки і зануди". Універсальна історія про звичайних диваків, або "Крий Боже прожити життя занудою!" ; Урок № 63. Тема: Проблема соціалізації підлітків та особливості її художнього втілення у повісті Ульфа Старка "Диваки і зануди". ; Урок № 64. І варіант. Тема: Зузак Маркус." Крадійка книжок". Погляд на події Другої світової війни і долю німців через історію "книжкової злодюжки" Лізель ; Урок № 65. І варіант.Тема: Система образів роману "Крадійка книжок". Роль образу Смерті як оповідача-хронікера. ; Урок № 66. І варіант. Тема: Провідні ідеї роману "Крадійка книжок" Маркуса Зузака. Кіноверсія твору. ; Урок № 64. ІІ варіант. Тема: Оса Ган Шведер. "Сни шовкопряда". Культурологічне перехрестя як основа сюжетотворення тексту: краса і поезію. ; Урок № 65. ІІ варіант. Тема: Духовні основи родинних стосунків у творі Оси Ган Шведер "Сни шовкопряда". ; Урок № 66. ІІ варіант. Автор, текст, читач у книжці Оси Ган Шведер " Сни шовкопряда" ; Урок № 67. Тема: Написання есе на основі творів сучасної літератури на тему "У пошуках себе й високого польоту" ; Урок № 68. Тема: Різнорівнева контрольна робота з теми " Література ХХ-ХХІ століть. У пошуках себе і високого польоту" ( тести, розгорнуті відповіді, творчі завдання) ; Урок № 69. Тема: Узанальнення і систематизація навчального матеріалу. Аналіз сформованості читацьких інтересів та вмінь.
Рубрики: Уроки світової літератури--Планування уроків
   Письменники шведські, 20-21 ст.

   Письменники австралійські, 20-21 ст.

   Письменники норвезькі, 20-21 ст.

Кл.слова (ненормовані):
розробки уроків


Дод.точки доступу:
Старк, Ульф (шведський письменник) \про твір\; Зузак, Маркус (австралійський письменник ; 1975) \про нього\; Шведер, Оса Ган (норвезька письменниця) \про твір\

Знайти схожі

17.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 9 класу. Уроки № 1-10 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 7-8. - С. 12-53. - Зміст: Урок № 1. Тема: Літературні жанри і стилі. Перехідні явища в літературі ; Урок № 3. Тема: Історичні умови та провідні ідеї Просвітництва. Вплив філософії на літературу й культуру доби. Художні напрями ; Урок № 4. Тема: Історія задуму й створення роману "Мандри Лемюеля Гуллівера" Джонатана Свіфта. Жанрові особливості твору та ключ до його розуміння ; Урок № 5. Тема: Сенс зображення пригод Лемюеля Гуллівера в частині І "Подорож до Ліліпутії" роману "Мандри Лемюеля Гуллівера" Джонатана Свіфта. Аналіз І розділу твору ; Урок № 6. Тема: Образ Гуллівера як художнє втілення просвітницьких ідеалів Джонатана Свіфта ; Урок № 7. Тема: Засоби комічного та езопова мова як шлях до втілення авторського задуму роману "Мандри Лемюеля Гуллівера" Джонатана Свіфта ; Урок № 8. Тема: Йоганн Вольфганг Гете в історії Просвітництва. Нове розуміння природи у ліриці Гете. Аналіз поезій "Травнева пісня" і "Вільшаний король" ; Урок № 9. Тема: Волелюбні мотиви та протистояння персонажів у "Прометеї" Йоганна Вольфганга Гете. Образ Прометея ; Урок № 10. Тема: Просвітницька ідея об’єднання людства в оді "До радості" Фрідріха Шиллера. Пафос твору, який став гімном Євросоюзу
Рубрики: Уроки світової літератури--Розробки уроків
   Письменники англійські, 18 ст.

   Письменники німецькі, 18-19 ст.

   Жанри літературні

Анотація: Подаються розробки уроків для 9 класу.


Дод.точки доступу:
Свіфт, Джонатан (англійський письменник ; 1667-1745) \про твір\; Гете, Йоганн Вольфганг фон (німецький поет, прозаїк, драматург, мислитель і натураліст ; 1749-1832) \про нього\; Шиллер, Фрідріх (німецький письменник ; 1759-1805) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

18.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 9 класу. Уроки 11- 20 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 9. - С. 20-49. - Зміст: Урок № 11. Тема: Котрольна робота з тем "Вступ" і "Просвітництво" (тести, розгорнуті відповіді, творчі завдання) ; Урок № 12. Тема: Історичні, естетичні, філософські чинники розвитку романтизму. Основні ознаки романтизму як напряму в літературі й мистецтві. Романтизм у різних країнах ; Урок № 13. Тема: Специфіка німецького романтизму і творчість Генріха Гейне. "Книга пісень": особливості композиції збірки, образ ліричного героя, фольклорні елементи ; Урок № 14. Тема: Утілення високого почуття кохання у віршах Генріха Гейне. Особливості поетичної мови творів ; Урок № 15. Тема: Вплив творчості Джорджа Байрона на розвиток романтизму в Європі. Аналіз вірша "Мій дух як ніч"." ; Урок № 16.Тема: Протиставлення мрії і дійсності у ліриці поета. Фольклорні та біблійні мотиви. Аналіз вірша "Хотів би жити знову у горах." ; Урок № 17. Тема: Історія задуму й створення поеми "Мазепа". Українська тема в творі ; Урок № 18. Тема: Специфіка зображення історії життя Мазепи очима Байрона ; Урок № 19. Тема: Мазепа - тип прометеївського героя в творчості Байрона. Динаміка образу. ; Урок № 20. Тема: Контрольна робота. Розвиток мовлення (письмово). Написання есе на тему "Романтична модель світу й людини в творах Генріха Гейне та Джорджа Байрона"
Рубрики: Уроки світової літератури--Розробки уроків
   Уроки світової літератури--Орієнтовне планування

   Письменники німецькі, 19 ст.

   Письменники англійські, 19 ст.



Дод.точки доступу:
Гейне, Генріх (німецький поет, публіцист і критик ; 1797-1856) \про нього\; Байрон, Джорж Гордон (англійський поет-романтик ; 1788-1824) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 9 класу. Уроки № 21-28 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 10. - С. 12-47. - Зміст: Урок № 21. Тема: Значення творчості О. С.Пушкіна для розвитку російської та світової літератури. Провідні мотиви його лірики. Тема призначення мистецтва у вірші "Я пам’ятник собі поставив незотлінний." ; Урок № 22. Тема: Тема кохання в поезії Олександра Пушкіна. Аналіз віршів "До А.П.Керн" та "Я вас кохав." ; Урок № 23. Тема: Специфіка розробки теми кохання повісті "Заметіль" О. С. Пушкіна. Жанрова своєрідність твору. Переплетення романтичних і реалістичних тенденцій ; CУрок № 24. Тема: Взаємодія романтизму і реалізму в романі О. С.Пушкіна "Євгеній Онєгін". Історія задуму й створення роману. Онєгінська строфа. Аналіз першої глави. ; Урок № 25. Тема: Сюжет і жанрово-композиційні особливості роману "Євгеній Онєгін" О. С. Пушкіна ; Урок № 26. Тема: Особливості створення системи образів. Євгеній Онєгін і Тетяна Ларіна ; Урок № 27. Тема: "Євгеній Онєгін" О. С. Пушкіна - широка реалістична панорама російської дійсності 20-х років ХІХ століття. Художні засоби її створення ; Урок № 27. Тема: " Євгеній Онєгін" О. С. Пушкіна - широка реалістична панорама російської дійсності 20-х років ХІХ століття. Художні засоби її створення
Рубрики: Світова література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Письменники російські, 19 ст.

Анотація: Пропонується орієнтовне поурочне планування для 9 класу.


Дод.точки доступу:
Пушкін, Олександр Сергійович (російський поет, прозаїк, драматург ; 1799-1837) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 9 класу. Уроки № 29-33 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 11. - С. 50-64. - Зміст: Урок № 29. Тема: Мотиви світової скорботи у ліриці М. Ю. Лермонтова. Зв’язок творчості митця із традиціями європейського романтизму ; Урок № 30. Тема: Особливості розвитку сюжету й композиції в романі "Герой нашого часу" М. Ю. Лермонтова. Зв’язок твору з історичною та духовною атмосферою доби. Аналіз передмови ; Урок № 31. Тема: Складність образа Печоріна, його духовна трагедія ; Урок № 32. Тема: Порівняльна характеристика образів Євгена Онєгіна та Григорія Печоріна як типів "зайвих людей" російської дійсності ; Урок № 33. Тема: Новаторство М. Ю. Лермонтова в жанрі роману. Контрольний тест з теми "Взаємодія романтизму й реалізму
Рубрики: Світова література--Планування уроків
   Письменники російські, 19 ст.

Кл.слова (ненормовані):
Лермонтов М. Ю.


Дод.точки доступу:
Лермонтов, Михайло Юрійович (російський поет, прозаїк, драматург, художник ; 1814-1841) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-45 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)