Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Тарасенко, Галина$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
7
Показані документи
с 1 за 7
>
1.
Тарасенко
,
Галина
Екологічна естетика в реалізації наступності дошкільної та початкової освіти [Текст] /
Галина
Тарасенко
> // Дошкільне виховання. - 2012. -
№ 4
. - С. 2-7
ББК
74.100
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільна--Ознайомлення з навколишнім життям
Педагогіка--Дошкільне виховання--Екологічне
Педагогіка--Вища школа--Підготовка вихователя дитячого садка
ВДПУ--Праці викладачів--
Тарасенко
Г. С.
Кл.слова (ненормовані):
самопідготовка педагога
--
вітагенний досвід
--
пам'ять дитинства
--
екологічна естетика
--
пізнання природи
--
весна
Анотація:
"Основні ціннісні орієнтири та стратегії організації пізнання дітьми природного довкілля з урахуванням наступності між дошкільною і початковою освітою розкриває
Галина
Тарасенко
, доктор пед. наук, професор Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Тарасенко
,
Галина
.
Екологія дитинства: полілог науково-педагогічних підходів. Методичні рекомендації [Текст] /
Галина
Тарасенко
> // Дошкільне виховання. - 2014. -
№ 5
. - С. 3-4 : кол.іл.
ББК
74.102.14
Рубрики:
Екологія дитинства
Анотація:
Щоб забезпечити дошкільнятам благополучну екологію дитинства важливо чітко усвідомлювати сутність самого цього багатогранного поняття. Автор розкриває його і місію педагога через образи, над якими пропонує поміркувати.
Знайти схожі
>
3.
Тарасенко
, Г.
Щоб серце відгукнулось на красу : середовищний підхід до організації освітнього процесу [Текст] /
Галина
Тарасенко
> // Дошкільне виховання. - 2015. -
№ 6
. - С. 10-15
ББК
74.100.55
Рубрики:
Дошкільна педагогіка
Естетичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
Тарасенко
Г. С.
--
виховне середовище
--
естетичне ставлення до природи
--
милування природою
--
середовищний підхід
Анотація:
Галина
Тарасенко
, доктор пед. наук, професор, завідувач кафедри дошк. та початк. освіти Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського розповідає про середовищний підхід в теорії і технології управління процесами розвитку та виховання дитини. Автор описує саме естетико-виховне середовище як спеціально змодельовану педагогічну реальність, що створює виховний простір для естетичного розвитку особистості дитини в результаті пізнання та осмислення нею естетичної виразності буття в усіх його проявах (природних, інтелектуально-культурних, духовно-мистецьких тощо).
Дод.точки доступу:
Тарасенко
,
Галина
(доктор пед. наук, пофесор, завідувач кафедри дошк. та початк. освіти Вінницького педагогічного університету ім. М. Коцюбинського) \про неї\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Тарасенко
,
Галина
Театр природи : естетико-екологічне виховання засобами театралізованої діяльності [Текст] /
Галина
Тарасенко
, Ніна Уманська> // Дошкільне виховання. - 2016. -
№ 12
. - С. 2-5 . - ISSN 0321-1401
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільна--Естетичне виховання
Педагогіка--Дошкільна--Екологічне виховання
Кл.слова (ненормовані):
екологічне виховання засобами театру
--
створення вистави
--
гра-драматизація
Анотація:
Колектив кафедри дошкільної та початкової освіти Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського творчо співпрацює з Іллінецьким дошкільним навчальним закладом № 2 "Пролісок". Пріоритетний напрям освітньої роботи закладу впродовж останнього десятиліття - естетико-екологічне виховання дошкільнят. Його методичну основу складає авторська технологія Галини
Тарасенко
"Дивосвіт". Засобами реалізації поставлених еколого-виховних завдань педагогічний колектив обрав театральне мистецтво. Як варіант організації театру природи пропонується авторська казка, що допомагає закріплювати уявлення малят про зимові явища та відкривати їм красу й гармонію природи.
Дод.точки доступу:
Уманська, Ніна
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Тарасенко
,
Галина
.
Екологізм мистецької освіти в контексті освітньої інтеграції: досвід концептуального пошуку [Текст] / Г.
Тарасенко
> // Мистецтво та освіта. - 2018. -
№ 3
. - С. 2-6
Рубрики:
Освіта мистецька
Кл.слова (ненормовані):
ЕКОЛОГІЗМ
Анотація:
Презентовано методологічне обгрунтування ціннісних підходів до інтегрованого навчання школярів засобами реалізації еколого-виховного потенціалу мистецтва й використання концептосфери художньої діяльності в цілому
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
6.
Тарасенко
,
Галина
.
Європейська та східна системи освіти. Інвайроментальний підхід до екологічного виховання дітей у контексті культурного діалогу [Текст] / Г.
Тарасенко
, О. Мудрак> // Екологічний вісник. - 2018. -
№ 4
. - С. 26-29. - Бібліогр.: с. 29 (8 назв)
Рубрики:
Екологічне виховання--Екологічна свідомість
Центр Європейської інформації
Екологічна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Центр Європейської інформації
--
парадигма
Анотація:
В сучасних умовах новою парадигмою розвитку суспільства сьогодні справедливо вважають парадигму сталого розвитку, яку доцільно розуміти не лише в контексті зміни стосунків людини і природи задля розширення можливостей економічного зростання, а й як скоординовану, ціннісно забезпечену глобальну стратегію виживання людства, орієнтовану на збереження і відновлення природних спільнот у масштабах, необхідних для повернення до меж господарської місткості біосфери. Виховання дитини передбачає обов'язкове формування глибоко усвідомлених, морально детермінованих екологічних цінностей, які обумовлюють подальші установки на взаємодію з навколишнім світом.
Дод.точки доступу:
Мудрак, Олександр
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Тарасенко
,
Галина
Ведемо до природи стежинами поезії [Текст] /
Галина
Тарасенко
> // Дошкільне виховання. - 2019. -
№ 5
. - С. 12-15
Рубрики:
Дошкільна педагогіка--Екологічне виховання
Кл.слова (ненормовані):
екологічне виховання
--
художня література
--
розвиток мовлення
--
бесіда за поезією
--
Д. Павличко
--
М. Познанська
--
виховання засобами літератури
Анотація:
"Поетичне слово має могутню силу. Воно здатне надихати, підтримувати, облагороджувати душу. Через емоційність художніх образів діти сприймають світ, вчаться помічати красу довкола, співпереживати всьому живому. Завдання педагога - не лише читати дітям вірші, а й допомагати зрозуміти і відчути їх, провести стежинами поезії до природи." Як це робити з мудрістю і любов'ю, розповідає
Галина
Тарасенко
, д-р пед. наук, професор кафедри екології, природничих та математичних наук Вінницької академії неперервної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)