Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Тарасенко, Галина$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Тарасенко, Галина
    Екологічна естетика в реалізації наступності дошкільної та початкової освіти [Текст] / Галина Тарасенко // Дошкільне виховання. - 2012. - № 4. - С. 2-7
ББК 74.100
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Ознайомлення з навколишнім життям
   Педагогіка--Дошкільне виховання--Екологічне

   Педагогіка--Вища школа--Підготовка вихователя дитячого садка

   ВДПУ--Праці викладачів--Тарасенко Г. С.

Кл.слова (ненормовані):
самопідготовка педагога -- вітагенний досвід -- пам'ять дитинства -- екологічна естетика -- пізнання природи -- весна
Анотація: "Основні ціннісні орієнтири та стратегії організації пізнання дітьми природного довкілля з урахуванням наступності між дошкільною і початковою освітою розкриває Галина Тарасенко, доктор пед. наук, професор Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Тарасенко, Галина.
    Екологія дитинства: полілог науково-педагогічних підходів. Методичні рекомендації [Текст] / Галина Тарасенко // Дошкільне виховання. - 2014. - № 5. - С. 3-4 : кол.іл.
ББК 74.102.14
Рубрики: Екологія дитинства
Анотація: Щоб забезпечити дошкільнятам благополучну екологію дитинства важливо чітко усвідомлювати сутність самого цього багатогранного поняття. Автор розкриває його і місію педагога через образи, над якими пропонує поміркувати.


Знайти схожі

3.


    Тарасенко, Г.
    Щоб серце відгукнулось на красу : середовищний підхід до організації освітнього процесу [Текст] / Галина Тарасенко // Дошкільне виховання. - 2015. - № 6. - С. 10-15
ББК 74.100.55
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Естетичне виховання

Кл.слова (ненормовані):
Тарасенко Г. С. -- виховне середовище -- естетичне ставлення до природи -- милування природою -- середовищний підхід
Анотація: Галина Тарасенко, доктор пед. наук, професор, завідувач кафедри дошк. та початк. освіти Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського розповідає про середовищний підхід в теорії і технології управління процесами розвитку та виховання дитини. Автор описує саме естетико-виховне середовище як спеціально змодельовану педагогічну реальність, що створює виховний простір для естетичного розвитку особистості дитини в результаті пізнання та осмислення нею естетичної виразності буття в усіх його проявах (природних, інтелектуально-культурних, духовно-мистецьких тощо).


Дод.точки доступу:
Тарасенко, Галина (доктор пед. наук, пофесор, завідувач кафедри дошк. та початк. освіти Вінницького педагогічного університету ім. М. Коцюбинського) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Тарасенко, Галина
    Театр природи : естетико-екологічне виховання засобами театралізованої діяльності [Текст] / Галина Тарасенко, Ніна Уманська // Дошкільне виховання. - 2016. - № 12. - С. 2-5 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Естетичне виховання
   Педагогіка--Дошкільна--Екологічне виховання

Кл.слова (ненормовані):
екологічне виховання засобами театру -- створення вистави -- гра-драматизація
Анотація: Колектив кафедри дошкільної та початкової освіти Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського творчо співпрацює з Іллінецьким дошкільним навчальним закладом № 2 "Пролісок". Пріоритетний напрям освітньої роботи закладу впродовж останнього десятиліття - естетико-екологічне виховання дошкільнят. Його методичну основу складає авторська технологія Галини Тарасенко "Дивосвіт". Засобами реалізації поставлених еколого-виховних завдань педагогічний колектив обрав театральне мистецтво. Як варіант організації театру природи пропонується авторська казка, що допомагає закріплювати уявлення малят про зимові явища та відкривати їм красу й гармонію природи.


Дод.точки доступу:
Уманська, Ніна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Тарасенко, Галина.
    Екологізм мистецької освіти в контексті освітньої інтеграції: досвід концептуального пошуку [Текст] / Г. Тарасенко // Мистецтво та освіта. - 2018. - № 3. - С. 2-6
Рубрики: Освіта мистецька
Кл.слова (ненормовані):
ЕКОЛОГІЗМ
Анотація: Презентовано методологічне обгрунтування ціннісних підходів до інтегрованого навчання школярів засобами реалізації еколого-виховного потенціалу мистецтва й використання концептосфери художньої діяльності в цілому


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Тарасенко, Галина.
    Європейська та східна системи освіти. Інвайроментальний підхід до екологічного виховання дітей у контексті культурного діалогу [Текст] / Г. Тарасенко, О. Мудрак // Екологічний вісник. - 2018. - № 4. - С. 26-29. - Бібліогр.: с. 29 (8 назв)
Рубрики: Екологічне виховання--Екологічна свідомість
   Центр Європейської інформації

   Екологічна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Центр Європейської інформації -- парадигма
Анотація: В сучасних умовах новою парадигмою розвитку суспільства сьогодні справедливо вважають парадигму сталого розвитку, яку доцільно розуміти не лише в контексті зміни стосунків людини і природи задля розширення можливостей економічного зростання, а й як скоординовану, ціннісно забезпечену глобальну стратегію виживання людства, орієнтовану на збереження і відновлення природних спільнот у масштабах, необхідних для повернення до меж господарської місткості біосфери. Виховання дитини передбачає обов'язкове формування глибоко усвідомлених, морально детермінованих екологічних цінностей, які обумовлюють подальші установки на взаємодію з навколишнім світом.


Дод.точки доступу:
Мудрак, Олександр

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Тарасенко, Галина
    Ведемо до природи стежинами поезії [Текст] / Галина Тарасенко // Дошкільне виховання. - 2019. - № 5. - С. 12-15
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Екологічне виховання
Кл.слова (ненормовані):
екологічне виховання -- художня література -- розвиток мовлення -- бесіда за поезією -- Д. Павличко -- М. Познанська -- виховання засобами літератури
Анотація: "Поетичне слово має могутню силу. Воно здатне надихати, підтримувати, облагороджувати душу. Через емоційність художніх образів діти сприймають світ, вчаться помічати красу довкола, співпереживати всьому живому. Завдання педагога - не лише читати дітям вірші, а й допомагати зрозуміти і відчути їх, провести стежинами поезії до природи." Як це робити з мудрістю і любов'ю, розповідає Галина Тарасенко, д-р пед. наук, професор кафедри екології, природничих та математичних наук Вінницької академії неперервної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)