Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=аналіз тексту<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.


    Сергієнко, Ю.
    Перший біжить, другий лежить, третій кланяється. : підсумковий урок-пошук у 6-му класі [Текст] / Юлія Сергієнко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 4. - С. 13-18.
Рубрики: Українська мова--Урок
   Українська мова--Числівник--Методика

Кл.слова (ненормовані):
підсумковий урок -- мозковий штурм -- творче спостереження -- аналіз тексту -- вправа "Часолік" -- диктант -- творче моделювання -- тест
Анотація: Надано розробку підсумкового уроку за темою "Числівник", мета якого - узагальнити й систематизувати знання учнів з цієї теми, удосконалювати в учнів навички аналізу і порівняння, розвивати пам'ять, логічне мислення, творчі здібності.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Исупов, К. Г.
    Археография философской культуры [Текст] / К. Г. Исупов // Вопросы философии. - 2012. - № 1. - С. 97-104. - Библиогр.: с. 102-104 . - ISSN 0042-8744
ББК 87.3(2)
Рубрики: Історія філософії
Кл.слова (ненормовані):
Шпет Г. Г. -- герменевтика -- аналіз тексту -- археографія -- діалогічна культура
Анотація: Автор статьи полагает, что метод аналической герменевтики и археографического комментария текста, предпринятый в современных изданиях сочинений Г. Г. Шпета, является весьма продуктивным способом выяснения ментальных стратегий Шпета и уточнения состава философского "архива эпохи". поддерживая иннициативу Т. Г. Щедриной в целом, мы приводим свои толкования ряда ситуаций Серебряного века.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Козир, М.
    Застосування дискусійних методів на уроках української мови : 5-7 класи [Текст] / Маргарита Козир // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 4. - С. 10-14. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 81.411.1 + 74.202.52
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
навчальна дискусія -- ознаки дискусії -- власна думка -- аналіз тексту -- групи іменників
Анотація: У статті розкрито поняття навчальної дискусії, визначено велику освітню й виховну цінність дискусійних методів, висвітлено їх місце і роль у проведенні уроків української мови. Запропоновано зразки завдань та вправ, які формують в учнів 5-7 класів уміння критично мислити, доводити власну думку, брати участь у діалозі та бесіді, розв'язувати складні питання на основі аналізу інформації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Ковальчук, Тетяна
    Явища природи. Позакласне читання [Текст] : 4-й кл. / Тетяна Ковальчук // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2012. - № 44. - С. 21-24
Рубрики: Читання--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
жанри -- природні явища -- аналіз тексту


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Зелінська, Валентина
    Первоцвіти. Складання тексту-опису. Розвиток зв'язного мовлення [Текст] : 3-й кл. / Валентина Зелінська // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2012. - № 44. - С. 27-29
Рубрики: Зв'язне мовлення--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
текст-опис -- аналіз тексту -- лексичний запас


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Соляр, Г. І.
    Урок-захист творчих проектів за баладою Фрідріха Шиллера "Рукавичка" [Текст] / Г. І. Соляр // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 6. - С. 19-21.
ББК 74.268.39
Рубрики: Письменники німецькі, 18-19 ст.
   Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
моральний зміст твору Ф. Шиллера -- аналіз тексту -- творчі проекти -- Шиллер Ф.
Анотація: Подано конспект уроку, якй має на меті наступне: використовуючи новітні навчальні технології, розкрити глибокий моральний зміст та проблематику твору Ф. Шиллера; формувати навички роботи в групах, уміння публічно захищати власний проект; виховувати у дітей почуття людської гідності, гордість за свої досягнення.


Дод.точки доступу:
Шиллер, Фрідріх (німецький письменник ; 1759-1805) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Демченко, Таміла.
    Зображення трагедії Другої світової війни в європейській поезії (К. І. Галчинський "Пісня про солдатів Вестерплятте", А. Маргул-Шпербер "Про назву концтабору Бухенвальд"). 7-й клас [Текст] / Т. Демченко // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2016. - № 11. - С. 15-20
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання
   Друга світова війна--Образи і теми в літературі

Кл.слова (ненормовані):
виразне читання -- аналіз тексту -- майстерність поетів


Дод.точки доступу:
Галчинський, Константи - Ільдефонс (польський поет ; 1905-1953) \про нього\; Маргул-Шпербер, Альфред (румунський письменник, публіцист, перекладач ; 1898-1967); Пісня про солдатів Вестерплятте, вірші \про твір\; Про назву концтабору Бухенвальд, вірші \про твір\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Угніч, Р.
    Складносурядне речення: ознаки, види, розділові знаки : [урок української мови, 9 клас] [Текст] / Р. Угніч // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 1. - С. 39-43.
Рубрики: Українська мова--Урок--9-й клас
Кл.слова (ненормовані):
вивчення синтаксису -- синтаксичний розбір -- аналіз тексту -- аналіз речення
Анотація: Пропонується розробка уроку для 9 класу, мета якого - створити умови для систематизації та узагальнення знань учнів про складносурядне речення; сприяти вдосконаленню загальнопізнавальних, рефлексивних, емоційно-оцінних та творчих умінь учнів, комунікативних умінь і навичок, уміння презентувати результати своєї роботи; сприяти формуванню загальнолюдських цінностей, вихованню почуття відповідальності, самодисципліни й самоорганізації та ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Лагола, І.
    Формування в учнів навичок структурно-смислового аналізу художнього тексту на прикладі творів І. Андрусяка [Текст] / Ірина Лагола // Початкова школа. - 2017. - № 12. - С. 18-22. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Українська мова--Початкового навчання--Літературне читання
   Дитяча література--Андрусяк І. М.

Кл.слова (ненормовані):
аналіз тексту -- твори І. Андрусяка -- учні початкової школи -- робота над твором
Анотація: На думку авторів, запропонований підхід до структурно-смислового аналізу художніх текстів, сприятиме фаховій підготовці майбутніх учителів початкової школи, формуванню їхніх професійних умінь і навичок. На прикладі цього підходу розглянуто творчість українського дитячого письменника Івана Андрусяка, який увійшов до оновленої програми з літературного читання.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

10.


    Крисюк, Віра.
    Якою будеш ти, моя майбутня родино? : твір-роздум на морально-етичну тему / Віра Крисюк // Дивослово. - 2018. - № 1. - С. 7-9 : табл.
Рубрики: Мовленнєва підготовка--Розробка уроку
Кл.слова (ненормовані):
морально-етичні проблеми -- сімейні цінності -- аналіз тексту -- інтерактивна вправа -- опрацювання пам'ятки
Анотація: Подано план-конспект уроку мовленнєвого розвитку щодо написання твору-роздуму на морально-етичну тему "Якою будеш ти, моя майбутня родино?". Основні етапи уроку присвячено підготовці до складання тексту, а саме: осмисленню теми і проблематики, роботі зі структурою висловлювання, з методичною пам'яткою.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

11.


    Попова, Людмила
    Переказ як засіб формування мовленнєвої компетентності учнів [Текст] / Людмила Попова // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 1. - С. 6-9. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання мови
Кл.слова (ненормовані):
текст -- аналіз тексту -- види переказів
Анотація: У статті проаналізовано наукову літературу з обраної проблеми, визначено чинники, урахування яких позитивно впливатиме на успішність написання учнями переказу; дібрано вправи і завдання, використання яких сприятиме підготовці учнів до переказу.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Клочек, Григорій.
    Ліна Костенко. "Старесенька, іде по тій дорозі". Текст та його інтерпретація [Текст] / Григорій Клочек // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 4. - С. 46-47. - Зміст: "Старесенка, іде по тій дорозі" : вірш / Л. Костенко.
Рубрики: Українська література--Костенко Ліна Василівна (1930 р.н.)
Кл.слова (ненормовані):
вивчення поезії Л. Костенко -- аналіз поетичного твору -- аналіз тексту -- ритмомелодійність поетичного твору -- вірш про бабусю


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Клочек, Григорій.
    Ліна Костенко. Українське альфреско : текст та його інтерпритації [Текст] / Григорій Клочек // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 6. - С. 29-32.
Рубрики: Українська література--Костенко Ліна Василівна (1930 р.н.)
Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості Ліни Костенко -- аналіз тексту -- українське альфреско -- обезлюднення села
Анотація: Аналізується вірш Ліни Костенко "Над шляхом при долині, біля старого граба." "Зображення двох людей, що доживають віку у самотності, - це лише перший, поверхневий смисловий пласт твору. Певною мірою він ідилічно-казковий, але з досить відчутною "домішкою" відчуття самотності, а значить, і суму. Проте за цим зовнішнім зображенням треба бачити другий смисловий пласт, який безпосерньо стосується проблеми того тектонічного розлому, який переживає традиційно "селянська" українська нація з поступовим відходом у минуле українського села як оберегу національної культури."


Дод.точки доступу:
Костенко, Ліна Василівна (українська письменниця, поетеса-шістдесятниця ; 1930) \про твір\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

14.


    Шиманська, В. М.
    Формування творчих компетентностей учнів на уроках зарубіжної літератури [Текст] / В. М. Шиманська // Зарубіжна література в школі. - 2018. - № 1/2. - С. 12-15 : іл.
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури--Загально-освітні навчальні заклади--Досвід роботи вчителя--Волинська область (Україна)
Кл.слова (ненормовані):
міні-дискусія -- епіграф -- евристична бесіда -- аналіз тексту -- аналіз образів -- творчий проект
Анотація: Особливої актуальності сьогодні набула проблема формування в учнів досвіду творчої самостійної діяльності. Це цілком закономірна соціальна потреба, оскільки сучасне суспільство потребує інтелектуальних, компетентних особистостей, здатних критично мислити, творчо діяти, застосовувати здобуті знання в нестандартних ситуаціях, неординарно розв'язувати проблеми чи створювати щось нове.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Куц, А. О.
    Бінарний урок зарубіжної літератури й англійської мови. 11-й клас [Текст] / А. О. Куц, Г. О. Грицик // Зарубіжна література в школі. - 2018. - № 1/2. - С. 42-47 : портр., іл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивний прийом -- аналіз героїв -- аналіз тексту -- Хемінгуей Е. -- Старий і море, повість


Дод.точки доступу:
Грицик, Г.О.; Хемінгуей, Ернест Міллер (американський письменник та журналіст, лауреат Нобелівської премії з літератури за 1954 рік ; 1899-1961) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)