Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=аналіз художнього тексту<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Павлунь, А. П.
    Джек Лондон - співець сильних і благородних почуттів : урок додаткового читання за повістю "Біле Ікло" [Текст] / А. П. Павлунь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 12. - С. 11-13
ББК 83
Рубрики: Письменники американські, 19-20 ст.
   Зарубіжна література--Позакласне читання

Кл.слова (ненормовані):
Лондон Джек -- аналіз художнього тексту -- евристична бесіда
Анотація: Мета запропонованого уроку - ознайомити учнів із творчістю відомого американського письменника, розвивати навички аналізу художнього тексту та творчу уяву школярів, виховувати гуманізм.


Дод.точки доступу:
Лондон, Джек (американський письменник, громадський діяч, соціаліст ; 1876-1916) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Хроменко, І.
    Особливості шкільного аналізу художнього твору : аналіз "слідом за автором" [Текст] : заняття № 1 / Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 7/8. - С. 2-14. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74+83
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Літературознавство--Аналіз художнього твору

Кл.слова (ненормовані):
аналіз художнього тексту -- емоційний відгук -- критичне мислення -- Достоєвський Ф. М. -- Кафка Ф. -- Чехов А. П.
Анотація: Перше заняття з тренінгу для учителів-словесників присвячено загальній характеристиці аналізу художнього твору. Підкреслено, що систематичне використання цього методу навчання сприяє більш глибокому проникненню в смислові глибини твору, виробленню в учнів умінь вдумливо, осмислено сприймати художні тексти, формувати якості культурного читача. Використовуючи власний досвід викладання, автор приділяє особливу увагу аналізу "слідом за автором".


Дод.точки доступу:
Достоєвський, Федір Михайлович (російський письменник, мислитель, філософ і публіцист ; 1821-1881) \про нього\; Верн, Жюль Габрієль (французький письменник ; 1828-1905) \про нього\; Стівенсон, Роберт Льюїс (1850-1894) \про нього\; Нестайко, Всеволод Зіновийович (український дитячий письменник, прозаїк ; 1930-2014) \про нього\; Кафка, Франц (австрійський письменник ; 1883-1924) \про нього\; Чехов, Антон Павлович (російський драматург і прозаїк ; 1860-1904) \про нього\; Лепкий, Богдан Сильвестрович (український поет, прозаік, перекладач ; 1872-1941 ) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Мартиненко, В.
    Врахування особливостей художніх текстів у процесі моделювання уроків літературного читання у 2-4 класах [Текст] / Валентина Мартиненко // Початкова школа. - 2015. - № 11. - С. 34-39. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання--Літературне читання
   Українська література--Аналіз художнього твору

Кл.слова (ненормовані):
художній твір -- аналіз художнього тексту -- зміст художнього тексту -- молодші школярі
Анотація: У статті розглядаються особливості підбору методів та прийомів у конкретній навчальній ситуації на уроках літературного читання взалежності від художнього тексту.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

4.


    Клочек, Григорій.
    Ліна Костенко. Цариця Астинь. Текст та його інтерпритація [Текст] / Григорій Клочек // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 5. - С. 54-55.
Рубрики: Українська література--Костенко Ліна Василівна (1930 р.н.)
Кл.слова (ненормовані):
вичення творчості Ліни Костенко -- текст -- аналіз художнього тексту -- мистецтво візуалізації
Анотація: Проаналізовано поетичний твір Ліни Костенко "Цариця Астинь", в якому поетеса вибудовує свою версію неодноразово інтепретованої біблійної історії, застосувавши засоби художньої візуалізації.


Дод.точки доступу:
Костенко, Ліна Василівна (українська письменниця, поетеса-шістдесятниця ; 1930) \пр\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Георгіце, Інна.
    Інтерактивне навчання як засіб підвищення ефективності навчального процесу на заняттях з української літератури [Текст] / Інна Георгіце, Надія Бабух // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 6. - С. 41-43. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Українська література--Методи навчання--Інтерактивні методи
Кл.слова (ненормовані):
інтеративне навчання -- робота в парах -- мікрофон -- асоціативний кущ -- навчаючи вчуся -- чайнворд -- ділова гра -- творча лабораторія -- аналіз художнього тексту
Анотація: Мета статті - визначення особливостей використання інтерактивних технологій як оптимального навчального середовища для підготовки майбутніх медичних працівників на заняттях з української літератури.


Дод.точки доступу:
Бабух, Надія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Шагала, А. І.
    Урок позакласного читання (за романом В. Дж. Голдінга "Володар Мух"). 11-й клас [Текст] / А. І. Шагала // Зарубіжна література в школі. - 2020. - № 21/22. - С. 32-35 : ілюстр.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Зарубіжна література--Англійська література--Методика викладання

   Зарубіжна література--Позакласне читання

   Письменники англійські, 20 ст.

   Англійська література--Голдінг Вільям

   Позакласне читання--Зарубіжна література--Розробки уроків

Кл.слова (ненормовані):
Голдін В. Дж. -- Володар Мух, роман-притча -- аналіз художнього тексту -- розробки уроків з позакласного читання


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)