Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=аналітико-інтерпретаційне дослідження<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Гузь, О. О.
    Арабська народна казка [Текст] : [урок] / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 7/8. - С. 19-22
ББК 74.268.39
Рубрики: Фольклор--Казки
   Фольклор--Методика

   Зарубіжна література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
казки "Тисяча й однієї ночі" -- казка "Синдбад-Мореплавець" -- утвердження жаги відкриття світу -- аналітико-інтерпретаційне дослідження
Анотація: Надано конспект уроку за темою: "Казки "Тисяча й однієї ночі". Утвердження жаги відкриття світу, мужності й людяності в казці "Синдбад-Мореплавець" (на прикладі третьої подорожі циклу)". Мета заняття - визначити особливості чарівної та авантюрно-пригодницької казки на основі циклу про Синдбада, формувати вміння аналізу, вдумливого прочитання й осмислення тексту.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

2.


    Гузь, О. О.
    Особливості втілення художнього конфлікту в чарівній казці (за російською народною казкою "Василина Прекрасна") [Текст] / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 7/8. - С. 52-53. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Позакласне читання
   Фольклор--Казки--Росія

   Фольклор--Методика

   Зарубіжна література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
історико-культурна довідка -- виникнення образу Баби-Яги -- аналітико-інтерпретаційне дослідження -- перемога добра над злом
Анотація: Подано розробку уроку, мета якого полягає в наступному: розкрити особливості художнього конфлікту в чарівній казці як зображення неодмінної перемоги добра над злом; розвивати навички аналітико-інтерпретаційного прочитання художніх текстів, вміння переказувати твір та характеризувати героїв.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

3.


    Тіхоненко, С. О.
    Сенс співвідношення художніх світів у казці Джозефа Ред'ярда Кіплінга "Рікі-Тікі-Таві" [Текст] : [урок] / С. О. Тіхоненко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 7/8. - С. 58-59
ББК 74.268.39
Рубрики: Письменники англійські, 19-20 ст.
   Зарубіжна література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
аналітико-інтерпретаційне дослідження -- бережливе ставлення до природи -- Рікі-Тікі-Таві -- Кіплінг Дж. Р.
Анотація: Подано методичні рекомендації до уроку, мета якого є наступною: проаналізувати казку, зробивши головний акцент на з'ясуванні співвідношення художніх світів твору; розкрити сенс авторського задуму казки; формувати в учнів бережливе ставлення до природи, прагнення жити в злагоді з оточуючим світом.


Дод.точки доступу:
Кіплінг, Джозеф Редьярд (англійський письменник, перший англійський нобелівський лауреат з літератури ; 1865-1936 ) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)