Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=груповий проект<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Богосвятська, А. -М.
    Організація роботи в творчих учнівських групах на уроках світової літератури [Текст] / А.-М. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 3. - С. 39-40. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 74.268.3
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
групова робота -- правила спілкування -- приклади завдань -- груповий проект
Анотація: У статті визначено основні аспекти методики групової діяльності учнів на уроках світової літератури. Детально проаналізовано таку популярну форму роботи, як створення учнівських груп: їх типи, загальні правила організації, ролі усередині групи, варіанти завдань, правила спілкування в групі тощо.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Кругла, Л. В.
    Діяльність учителя-словесника з організації краєзнавчої роботи [Текст] / Л. В. Кругла // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 4. - С. 15-22. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Зарубіжна література--Літературне краєзнавство

   Зарубіжна література--Плани і програми

Кл.слова (ненормовані):
літературно-краєзнавчий компонент -- Одещина -- краєзнавчий матеріал -- компаративний аналіз -- інтеграція з іншими видами мистецтва -- літературна картографія -- екскурсії -- О. Пушкін -- А. Міцкевич -- програма занять -- груповий проект -- "Прогулянки Одесою в обіймах класиків"
Анотація: У статті висвітлено використання літературно-краєзнавчого компонента в роботі вчителя словесності, зокрема акцентовано увагу на літературному літописі Одещини, в який вкарбовано імена всесвітньо відомих письменників багатьох країн. Запропоновано проблемно-пошукові та експериментальні завдання для індивідуальної та колективної роботи учнів. Представлено досвід краєзнавчого підходу до вивчення літератури на уроках. Приділено увагу виховним можливостям літературного краєзнавства як дієвого засобу формування патріотичної основи особистості. В якості додатку надано наступне: програму планування уроків літературного краєзнавства в школах Одеси у 5-11-х класах; методичний коментар до узагальнюючого уроку "По різні боки фронту - по один бік людяності"; компаративний аналіз творів письменників-фронтовиків"; захист групового проекту "Літературний путівник "Прогулянки Одесою в обіймах класиків" (фрагмент).


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)