Пошуковий запит: (<.>K=дитяча психологія<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Заіка, В. Психологічна організація індивідуальної освіти та виховання обдарованих дітей [Текст] / В. Заіка, С. Мерцалов> // Практична психологія та соціальна робота. - 2009. - N 4. - С. 10-15
Рубрики: Обдаровані діти Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- індивідуальна освіта -- дитяча психологія
Дод.точки доступу: Мерцалов, С. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Васильева, Н. Как поддержать личностное развитие детей двух-трех лет [Текст] / Н. Васильева, М. Полякова> // Дошкольное воспитание. - 2009. - №10 . - С. 71-74
ББК 88
Кл.слова (ненормовані): дитяча психологія -- дошкільники -- емоції
Дод.точки доступу: Полякова, М. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Верищагина, Н. В. Тест-опросник, оценивающий отношения матери к ребенку первых двух лет жизни [Текст] / Н. В. Верищагина, Е. И. Николаева> // Вопросы психологии. - 2009. - N 4. - С. 151-159
. - ISSN 0042-8841ББК 88
Кл.слова (ненормовані): вікова психологія -- дитяча психологія
Дод.точки доступу: Николаева, Е.И. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 88 З-33
Запорожец, И. Ю. Специальная организация игровых пространств как условие оптимизации детско-родительских отношений и формирования эмоционального благополучия дошкольников [Текст] / И. Ю. Запорожец> // Мир психологии. - 2009. - N 2. - С. 239-249
ББК 88
Кл.слова (ненормовані): дитяча психологія -- емоції -- емоційно-вольові процеси Анотація: Представлена актуальность проблемы отношений мира взрослых и мира ребенка; Акцентированое внимание на важности развития личности ребенка в дошкоьный период и на его социализацию.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 88 К 26
Карсканова, С. В. Психологічне благополуччя виховатиля дошкільного навчального закладу - шлях до успішної релазіації базової програми розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі" [Текст] / С. В. Карсканова> // Практична психологія та соціальна робота. - 2009. - N 11. - С. 60-63
ББК 88
Кл.слова (ненормовані): дитяча психологія -- педагогічна психологія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Киселев, С. Ю. Исследование когнитивных функций у детей с трудностями в понимании логико-грамматических конструкций языка [Текст] / С. Ю. Киселев, Н. Е. Пермякова> // Вопросы психологии. - 2009. - N 4. - С. 99-107
. - ISSN 0042-8841ББК 88
Кл.слова (ненормовані): нейропсихологія -- медична психологія -- дитяча психологія Анотація: Нейропсихология индивидуальных различий детей. Специфические расстройства речи. Понимание логико-грамматических конструкций языка.
Дод.точки доступу: Пермякова, Н.Е. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Князев, Г. Г. Биологические асновы трех типов психофизиологического реагирования [Текст] / Г. Г. Князев, Я. Ю. Слободской-Плюснин, А. В. Бочаров> // Вопросы психологии. - 2009. - N 5. - С. 93-102
. - ISSN 0042-8841ББК 88
Кл.слова (ненормовані): дитяча психологія -- психофізіологія
Дод.точки доступу: Слободской-Плюснин, Я.Ю.; Бочаров, А.В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
| 88 М 84
Мостова, Т. Чому дитина смокче палець, гризе нігті [Текст] / Т. Мостова> // Голос України. - 2009. - N 120. - С. 8
ББК 88 Рубрики: Дитяча психологія Кл.слова (ненормовані): дитяча психологія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
| 88 Я 81
Яскова, О. Гиперактивность как психологический диагноз [Текст] : Особенности гиперактивного ребенка / О. Яскова> // Дошкольное воспитание. - 2009. - N 8. - С. 108-113
. - ISSN 0012-561ХББК 88 Рубрики: Дитяча психологія Кл.слова (ненормовані): дитяча психологія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 88 Л 64
Литвиненко, І. С. Розмова з дитиною про смерть (криза втрати) [Текст] / І. С. Литвиненко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2009. - N 9. - С. 1-8.
ББК 88
Кл.слова (ненормовані): ІБВ -- дитяча психологія -- смерть
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Громовий, В. Як навчати дітей, які сидять спиною до вчителя? [Текст] / В. Громовий> // Завуч (Шкільний світ). - 2011. - № 25. - С. 20-23
Рубрики: Девіантна поведінка--Дитина--Корекція Кл.слова (ненормовані): дитина -- дитяча психологія -- мотивація учня
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Максименко, С. Психологія - школі: на яку реальну допомогу може очікувати сучасна школа [Текст] / Сергій Максименко ; інтерв'ю Ольги Виговської> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2011. - № 5. - С. 84-86. - Бібліогр. в підрядк. прим.
ББК 88.4 + 74 Рубрики: Педагогічна психологія--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): психологічний інструментарій -- практична психологія -- дитяча психологія
Дод.точки доступу: Виговська, О. \інтерв'ю.\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Фролова, Т. Допомога гіперактивним дітям [Текст] / Т. Фролова> // Психолог (Шкільний світ). - 2012. - № 1. - С. 8-18. - Бібліогр.: с. 18
ББК 88.8 Рубрики: Гіперактивність--Діти Кл.слова (ненормовані): дитяча психологія -- старші дошкільнята -- психолог
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Підготовка до зовнішнього незалежного тестування. Психологічний супровід старшокласників [Текст] / Надія Ніколаєнко [та ін.]> // Психолог (Шкільний світ). - 2012. - № 6. - С. 51-59. - Бібліогр.: с. 59
Рубрики: Педагогічна психологія Кл.слова (ненормовані): стрес -- дитяча психологія -- іспит
Дод.точки доступу: Ніколаєнко, Н.; Єргієва, Л.; Соловйова, Н.; Пархоменко, С.; Гончарова, І. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Майданенко, С. Обдарованість як соціально-педагогічне явище [Текст] / Світлана Майданенко> // Початкова школа. - 2013. - № 3. - С. 36-37. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): дитяча обдарованість -- талант -- природа обдарованості -- обдаровані діти -- дитяча психологія -- Загальноосвітні навчальні заклади Анотація: У статті розкрито поняття обдарованість, загальна і спеціальна обдарованість, особливості прояву обдарованості. Наведено вимоги до методів навчання обдарованих дітей.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Кравчук, О. Вчити обдарованих дітей - мистецтво [Текст] / Ольга Кравчук> // Початкова школа. - 2013. - № 7. - С. 58.
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- обдарованість -- молодші школярі -- дитяча психологія Анотація: У статті описано шляхи роботи з обдарованими дітьми учителя початкової школи.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
Мандренко, Олена Запобігання насильству в сім'ї [Текст] / Олена Мандренко> // Психолог (Шкільний світ). - 2013. - № 24. - С. 25-29. - Бібліогр.: с. 29
Рубрики: Психологія сім'ї Кл.слова (ненормовані): дитяча психологія -- сімейне насильство -- соціальні групи -- психопрофілактика Анотація: Сьогодні дуже часто ми чуємо про те, що насильство в сім'ї не повинно бути. Проте на слуху також випадки жорстоко ставлення чоловіка до жінки, батька до дітей. Найприкріше те, що сімейне насильство виходить за межі дому: діти, які потерпають від суворих батьків, безжально ставляться до своїх однолітків.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>18.
|
Журавель, Т. О.. Буллінг над обдарованими дітьми - актуальна проблема сьогодення [Текст] / Тетяна Олексіївна Журавель, Вікторія Валеріївна Зюзь> // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 5. - С. 30-33 : табл.
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Булінг--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): буллінг -- моббінг -- міжособові стосунки -- дитяча психологія -- освітнє середовище -- фактори, які викликають і виключають насильство -- агресія -- обдаровані діти Анотація: Навчання та розвиток обдарованих дітей вимагаює не тільки розумно побудованого навчального процесу, поглибленого навчання, а й забезпечення сприятливого психологічного клімату в освітньому середовищі. З метою вдосконалення навчально-виховного процесу було порівняно досліджені явища буллінг і моббінг за оцінками школярів, які навчалися у звичайних школах і поступили в медичний ліцей.
Дод.точки доступу: Зюзь, В. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>19.
|
Савченко, Юліана. Психолого-педагогічний супровід обдарованої дитини підліткового віку у професійному та особистісному самовизначенні [Текст] / Ю. Савченко> // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 12. - С. 13-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- підлітковий вік -- професійне самовизначення -- особистісне самовизначення -- дитяча психологія -- виховання -- психолого-педагогічний супровід
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>20.
|
Шевченко, Оксана. Організація роботи школи з обдарованими учнями [Текст] / О. Шевченко> // Психолог (Шкільний світ). - 2016. - № 3/4. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): дитяча психологія -- педагогічна психологія -- обдаровані діти -- вніб 3
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|