Пошуковий запит: (<.>K=дошкільний вік<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Трубайчук, Л. Учёт гендерной специфики в образовании детей дошкольного возраста [Текст] / Л. Трубайчук, И. Евтушенко> // Дошкольное воспитание. - 2011. - № 7. - С. 35-38. - Библиогр.: с. 38
. - ISSN 0012-561Х Рубрики: Дошкільна педагогіка--Навчання Кл.слова (ненормовані): дошкільний вік -- гендерний підхід -- особистість дитини
Дод.точки доступу: Евтушенко, И. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Погодина, С. Художественные техники. Рисование с помощью пищевых красителей, сухой гуаши [Текст] / С. Погодина> // Дошкольное воспитание. - 2011. - № 8. - С. 57-64 : ил. - Начало : 2010. - № 2, 7,9 ; 2011. - № 1, 3. 7
ББК 74.100.551 Рубрики: Малювання--Дошкільне виховання Кл.слова (ненормовані): художньо-естетичний розвиток -- естетичний досвід -- дошкільний вік Анотація: В искусстве эстетический опыт человечества передаётся в виде образов. Они немыслимы без эмоций, однако переживание образа всегда предполагает его осмысление. В отношении детей дошкольного возраста правильнее было бы говорить о художественно-выразительном образе, который предстаёт в рисунке в единстве переживания, осмысления окружающего мира, искусства, своего внутреннего мира и отображения своих впечатлений. Художественные техники - одно из ярких и разнообразных средств выразительности. С их помощью можно моделировать образ, придавая ему индивидуальные черты, особенно если речь идёт о неклассических техниках, в основе которых - эксперимент с материалами. Дошкольники в этот эксперимент включаются легко. Почему ? Суть в том, что у них ещё не сформулированы изобразительные стереотиры, которые мешают творческому развитию.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Кайзерова, Н. Робота з обдарованими дітьми [Текст] / Н. Кайзерова> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2011. - № 46 (грудень). - С. 22-26. - Бібліогр.: с. 26
Рубрики: Обдаровані діти--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): дошкільний вік -- обдаровані діти -- асоціативне мислення -- робота над змістом і словом -- досвід роботи
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Белоненко, Т. Творческое сотрудничество дошкольного образовательного учреждения и учреждений высшего профессионального образования [Текст] / Т. Белоненко> // Дошкольное воспитание. - 2011. - № 11. - С. 34-37
ББК 74.104 Рубрики: Дошкільне навчання Кл.слова (ненормовані): співробітництво -- освітній дошкільний заклад -- дошкільний вік
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Филонова, М. Мини-походы в условиях Южного региона [Текст] / М. Филонова> // Дошкольное воспитание. - 2011. - № 11. - С. 42-45
ББК 74.100.5 Рубрики: Дошкільне виховання--Позакласна робота Кл.слова (ненормовані): туризм -- дошкільний вік -- фізичне виховання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Голота, Н. Практика зарубіжної дошкільної освіти [Текст] / Н. Голота> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2011. - № 48 (грудень). - С. 7-9. - Бібліогр.: с. 9
ББК 74.04(3) Рубрики: Дошкільна освіта--Зарубіжні країни Кл.слова (ненормовані): європейські країни -- педагогічна доцільність -- дошкільний вік
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Войлошникова, Е. Мы такие разные! [Текст] / Е. Войлошникова> // Дошкольное воспитание : научно-методический журнал. - 2012. - № 2. - С. 31-33
. - ISSN 0012-561Х Рубрики: Національне виховання--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): етнопедагогіка -- легенди -- дошкільний вік Анотація: национальное самосознание - это осознание своей принадлежности к определённой этнической общности, понимание национальных интересов, взаимоотношений своей нации с другими нациями и народностями. В старшем дошкольном возрасте уже проявляются определённые эмоционально-ценностные отношения к своей и другим этническим общностям.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Паршенкова, Л. Вечно юный мир сказки [Текст] / Л. Паршенкова> // Дошкольное воспитание. - 2012. - № 2. - С. 54-57
Рубрики: Казки--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): казки Леонардо да Винчи -- діти -- дошкільний вік
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Лохвицька, Л. В. Основи безпечної поведінки закладаються в дошкільному віці / Л.В. Лохвицька> // Безпека життєдіяльності. - 2012. - №1. - С. 15-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
ББК 74.100.5 Рубрики: Безпека життєдіяльності Кл.слова (ненормовані): Дошкільний вік Анотація: На сучасному етапі реформування освітньої галузі українського суспільства значних змін зазнає і її перша ланка - дошкільна освіта.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Савченко, О. Вивчення особистості молодшого школяра як передумова успішної організації його навчальної діяльності [Текст] / Олександра Савченко> // Початкова школа. - 2012. - № 3. - С. 1-6
ББК 74.20 Рубрики: Педагогіка--Молодший шкільний вік Кл.слова (ненормовані): дошкільний вік -- молодший шкільний вік -- вікові особливості молодших школярів -- індивідуальні особливості учнів Анотація: У статті наведено аналіз ставлення молодших школярів до навчання, їх пізнавальних та фізичних можливостей, та наведено поради щодо організації їх навчання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Іваннікова, С. Подолання труднощів у стосунках. Елементи арт-терапії в роботі зі старшими дошкільнятами [Текст] / Світлана Іваннікова> // Психолог (Шкільний світ). - 2012. - № 7. - С. 43-45. - Бібліогр.: с. 45
ББК 88.8 Рубрики: Арт-терапія--Дитяча психологія Кл.слова (ненормовані): дошкільний вік -- практичний психолог -- емоційний розвиток дитини
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Агарева, М. Эксперимент в мире музыки [Текст] / М. Агарева> // Дошкольное воспитание. - 2012. - № 3. - С. 61-67
. - ISSN 0012-561ХББК 74.102 Рубрики: Дошкільна педагогіка Кл.слова (ненормовані): танець -- імпровізація -- дошкільний вік
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Чешкова, Е. Знакомимся с батиком [Текст] / Е. Чешкова> // Дошкольное воспитание. - 2012. - № 5. - С. 80-85 : ил. - Окончание. Начало см.: Дошкольное воспитание. - 2012. - № 3, 4.
. - ISSN 0012-561ХББК 74.102 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Навчання Кл.слова (ненормовані): батік -- технологія розпису -- дошкільний вік Анотація: Батик, одна из старинніх технологий розписи по ткани, широко используемая и в современном мире, - интересная для детей и увлекательная деятельность, достаточно простая в использовании и в то же время весьма єффективная с точки зрения развития художественно-єстетического вкуса, интереса к декоративно-прикладному искусству, а
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Николаенко, Ю. Становление профессиональной компетентности воспитателей в процессе приобщения к чтению детей дошкольного возраста [Текст] / Ю. Николаенко> // Дошкольное воспитание. - 2012. - № 4. - С. 109-114. - Библиогр.: с. 114
ББК 74.104 Рубрики: Дошкільні навчальні заклади--Вихователі--Професійна майстерність Кл.слова (ненормовані): педмайстерність -- дитячі садочки -- дошкільний вік
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Безделева, М. Сенсомоторное развитие детей с интелектуальными нарушениями [Текст] / М. Безделева> // Дошкольное воспитание. - 2012. - № 6. - С. 53-59 : ил.
. - ISSN 0012-561ХББК 74.100 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Діти з особливими потребами Кл.слова (ненормовані): дошкільний вік -- сенсомоторний розвиток -- дитяча діяльність
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Исаева, Н. Сказка как средство оптимизации психоэмоциональной сферы старших дошкольников [Текст] / Н. Исаева> // Дошкольное воспитание. - 2012. - № 7. - С. 19-24. - Библиогр.: с. 24
ББК 74.100.5 Рубрики: Дошкільні навчальні заклади--Виховання--Казки Кл.слова (ненормовані): казка -- розвиток дитини -- дошкільний вік
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
Смирнова, Е. О. Психологическая экспертиза художественных произведений для детей [Текст] : возрастная и педагогическая психология / Е. О. Смирнова, М. В. Соколова> // Вопросы психологии. - 2012. - № 6. - С. 3-10. - Библиогр.: с. 10
ББК 88 Рубрики: Психологія--Художні твори--Дитячі--Експертиза Кл.слова (ненормовані): психологічна експертиза -- художній твір -- вікова адресація -- дошкільний вік -- етичний критерій -- естетичний критерій
Дод.точки доступу: Соколова, М. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>18.
|
Авитиди, М. О развитии монологической речи [Текст] / М. Авитиди, И. Галкина, М. Лязина> // Дошкольное воспитание. - 2012. - № 12. - С. 36-39. - Библиогр.: с. 39
. - ISSN 0012-561Х Рубрики: Розвиток мовлення--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): звязне мовлення -- мовний розвиток дитини -- дошкільний вік
Дод.точки доступу: Галкина, И.; Лязина, М. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>19.
|
Юдина, О. Музыкальній руководитель и психолог: совместная деятельность. Дети старшей группі [Текст] / О. Юдина> // Дошкольное воспитание. - 2013. - № 2. - С. 51-57. - Библиогр.: с. 51-57
Рубрики: Дошкільні навчальні заклади--Навчально-виховний процес Кл.слова (ненормовані): дошкільний вік -- дошкільна освіта -- соціальні норми
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>20.
|
Іванова, Олена Психолого-педагогічний супровід дітей із психофізичними порушеннями [Текст] / Олена Іванова, Олена Юрченко> // Психолог (Шкільний світ). - 2013. - № 23. - С. 35-37. - Бібліогр.: с. 37
ББК 88.4 Рубрики: Практичний психолог--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): дошкільний вік -- молодший шкільний вік -- експериментальна робота Анотація: У статті йдеться про дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, які перебувають у навчально-реабілітаційних центрах. На сучасному етапі розвитку спеціальної освіти ця проблема характеризується різноманіттям наукових досліджень і практичним пошуком. ЇЇ розглядають у соціальних, психологічних, психолого-педагогічних аспектах через діагностику психофізичного розвитку дитини; вивчення складу її сім'ї, соціальних і психологічних труднощів; визначення особливостей відносин між батьками та дітьми; розробку організаційно-педагогічних заходів.
Дод.точки доступу: Юрченко, Олена Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|