Пошуковий запит: (<.>K=діти з особливими освітніми потребами<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Рябіч, Інна Практичні поради вчителю, який працює в класі з інклюзивним навчанням [Текст] / Інна Рябіч, Вікторія Мединська, Наталія Концероп'ятова> // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2012. - № 12. - С. 27-29
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): діти-інваліди -- корекційні програми -- діти з особливими освітніми потребами -- інклюзивне навчання -- Педагогіка. Педагогічні науки -- інклюзивна освіта
Дод.точки доступу: Мединська, Вікторія; Концероп'ятова, Наталія Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Топалова, Інна Соціально-психологічна допомога дітям з особливими освітніми потребами [Текст] / Інна Топалова> // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2012. - № 12. - С. 34-36
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): діти-інваліди -- діти з особливими освітніми потребами -- Корекційна педагогіка -- інклюзивне навчання -- Педагогіка. Педагогічні науки -- інклюзивна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Ро, Алла Корекційно-розвивальна робота в ДНЗ [Текст] / Алла Ро> // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2012. - № 12. - С. 37-38
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): діти-інваліди -- корекційгна педагогіка -- діти з особливими освітніми потребами -- інклюзивне навчання -- Педагогіка. Педагогічні науки -- інклюзивна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Кальченко, Інна Реалізація моделі інклюзивного навчання в системі загальноосвітнього простору [Текст] / Інна Кальченко, Тетяна Бикова> // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2012. - № 12. - С. 39-44. - Бібліогр.: с. 44
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): діти-інваліди -- діти з особливими освітніми потребами -- корекційна педагогіка -- інклюзивне навчання -- Педагогіка. Педагогічні науки -- інклюзивна освіта
Дод.точки доступу: Бикова, Тетяна Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Скриниченко, Олена Корекційна робота з аутичними дітьми [Текст] / Олена Скриниченко> // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2012. - № 12. - С. 50-51. - Бібліогр.: с. 51
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): діти-інваліди -- діти з особливими освітніми потребами -- корекційна педагогіка -- інклюзивне навчання -- Педагогіка. Педагогічні науки -- інклюзивна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Бабаніна, Світлана Активізація пізнавальної діяльності дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Світлана Бабаніна> // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2012. - № 12. - С. 54-57. - Бібліогр.: с. 57
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): діти інваліди -- діти з особливими освітніми потребами -- корекційна педагогіка -- інклюзивне навчання -- Педагогіка. Педагогічні науки -- інклюзивна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Луценко, І. Правові аспекти запровадження інклюзивної освіти в Україні [Текст] / Інна Луценко> // Початкова школа. - 2017. - № 3. - С. 53-56. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Педагогіка--Законодавчі матеріали Педагогіка--Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивне навчання -- діти з особливими освітніми потребами -- педагогічний супровід -- асистент учителя -- індивідуальна програма розвитку Анотація: У статті розкривається законодавче та нормативно-правове підгрунтя запровадження інклюзивної освіти в Україні. На основі системного аналізу міжнародного досвіду, сучасного стану розвитку інклюзивної освіти в Україні з'ясовано ступінь відповідності національного законодавства щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, визначено шляхи вдосконалення механізмів державного управління інклюзивною освітою в Україні.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Авдусенко, Людмила. Цінності інклюзивної освіти [Текст] / Людмила Авдусенко> // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 61. - Бібліогр.: 2 назви.
Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інтеграція учнів -- інклюзивне навчання -- діти з особливими освітніми потребами Анотація: У статті описано практичний досвід щодо навчання дітей з особливими потребами. Важливим у навчанні дітей з особливими потребами є: будування стосунків у колективі, де є такі учні; об'єднування конкретних підходів для дітей, які не мають відхилень, у загальну систему з дітьми, у яких є порушення.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Державний стандарт початкової освіти [Текст]> // Завуч (Шкільний світ). - 2018. - № 8. - С. 4-11. - Зміст: Вимоги до обов'язкових результатів навчання здобувачів освіти ; Базовий навчальний план початкової освіти
Рубрики: Початкова освіта--Державний стандарт--Україна Кл.слова (ненормовані): результати навчання -- здобувачі освіти -- навчальний план -- українська мова навчання -- мова національних меншин -- діти з особливими освітніми потребами -- заклади загальної середньої освіти -- спеціальні заклади (класи) Анотація: Цей Державний стандарт є основою для розроблення закладами загальної середньої освіти освітніх програм. Початкова освіта має такі цикли, як 1-2 і 3-4 класи.
Знайти схожі
|
>10.
|
Живемо за новим законом ["Про освіту"]. Вивчаємо і реалізуємо основні положення [Текст] / підгот. Жанна Сташко> // Завуч (Шкільний світ). - 2018. - № 16. - С. 4-12
Рубрики: Освіта--Законодавство України Кл.слова (ненормовані): термінологічні зміни -- якість освіти -- діти з особливими освітніми потребами -- ліцензування освітньої діяльності -- атестація закладів освіти -- управління закладом освіти
Дод.точки доступу: Сташко, Жанна \підгот.\
Знайти схожі
|
>11.
|
Барабаш, Ольга Ритм, музика і рух плекають тіло й дух : музично-ритмічне виховання за системою Е. Жака-Далькроза [Текст] / Ольга Барабаш> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 29-31
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Музичне виховання Музичне виховання--Дошкільні навчальні заклади--Розробки занять Кл.слова (ненормовані): розвиток мовлення -- системний розвиток -- ритмічна гімнастика -- діти з особливими освітніми потребами -- діти-логопати -- інклюзивна група Анотація: "Система музичного виховання Еміля Жака-Далькроза, якій присвячена ця публікація, придатна і для роботи з дітьми з типовим розвитком, і для тих, хто має особливі освітні потреби. Тож педагоги успішно використовують її в інклюзивних групах. Вона поєднує музично-ритмічні завдання з ритмічними вправами та іграми, що створює можливості для глибшого сприйняття музики, сприяє розвитку в дітей уяви, музичного слуху, пам'яті, уваги, формує вміння виражати себе в пластичних рухах, гармонізує емоційний стан".
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Базилівська, Тетяна "Я розмалюю житття" : тренінг з використання арт-терапії для батьків дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Тетяна Базилівська, Оксана Германюк> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 26-28
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Робота з батьками Дошкільне виховання--Робота з батьками--Ігрові форми і методи Кл.слова (ненормовані): психологічний клімат -- творчість -- арт-терапія -- діти з особливими освітніми потребами Анотація: Подано тренінг з використанням арт-терапії для батьків дітей з особливими освітніми потребами. Мета його - дати батькам знання про арт-терапію як метод розвитку творчих здібностей дітей; розширити знання про використання нетрадиційних технік малювання для створення композицій; підвищувати рівень психолого-педагогічної культури батьків, спонукати їх до самоаналізу; сприяти зближенню малят і батьків, сімей вихованців і дошкільного закладу.
Дод.точки доступу: Германюк, Оксана Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Байтемірова, Наталія. Робота в інклюзивних класах [Текст] / Наталія Байтемірова> // Освіта України. - 2019. - 6 трав. (№ 18). - С. 7
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): корекційно-розвиткові заняття -- асистент дитини -- інклюзивно-ресурсні центри -- індивідуальна форма навчання -- діти з особливими освітніми потребами -- асистент вчителя
Знайти схожі
|
>14.
|
Четверікова, Наталія. Інклюзивний клас у закладі загальної середньої освіти [Текст] / Наталія Четверікова> // Завуч (Шкільний світ). - 2019. - № 7 (лип.). - С. 10-23
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): діти з особливими освітніми потребами -- діти з інвалідністю -- інклюзивне навчання
Знайти схожі
|
>15.
|
Що можна зробити для особливого учня? [Текст] : поради для вчителя, який працює в інклюзивному класі / підгот. Жанна Сташко> // Завуч (Шкільний світ). - 2019. - № 7 (лип.). - С. 68-70
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): учні з інвалідністю -- особливі учні -- діти з особливими освітніми потребами
Дод.точки доступу: Сташко, Жанна \підгот.\
Знайти схожі
|
>16.
|
Карповська, І. П. Комплекс корекційних вправ та ігор з піском [Текст] : для дітей старшого дошкільного віку з особливими освітніми потребами / І. П. Карповська> // Педагогічна майстерня. - 2019. - № 11. - С. 37-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Дошкільна педагогіка Корекційна педагогіка--Дошкільні навчальні заклади Діти з вадами розвитку Ігрові форми навчання Кл.слова (ненормовані): діти з особливими освітніми потребами -- дошкільний вік -- корекційні ігри -- ігри-вправи з піском
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
8 експертів про важливе: як зробити українські школи інклюзивними? [Текст] / Стефанія Алішаускєнє [та ін.]> // Директор школи (Шкільний світ). - 2020. - № 1 (січ.). - С. 8-10
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): вчитель-дефектолог -- тифлопедагог -- корекційно-розвивальні послуги -- освітні хаби -- діти з особливими освітніми потребами
Дод.точки доступу: Алішаускєнє, Стефанія; Кукуруза, Ганна; Балух, Анна; Хіврич, Валентина; Мандзій, Любомира; Баран, Григорій; Софій, Наталія; Колупаєва, Алла Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>18.
|
Дерев'янко, О. О. Компетентнісне навчання - шлях до успіху молодшого школяра з порушеннями зору [Текст] / О. О. Дерев'янко> // Педагогічна майстерня. - 2020. - № 2. - С. 28-32 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - Початок. - 2020. - № 1
Рубрики: Діти з порушенням зору--Корекційно-розвивальні заняття Інклюзивна освіта Методи навчання--Інтерактивні методи навчання Тифлопедагогіка Початкова освіта Кл.слова (ненормовані): реджіо-педагогіка -- діти з вадами розвитку -- діти з особливими освітніми потребами -- проблемно-ситуативні методи навчання -- пошукові методи навчання -- молодші школярі -- мультисенсорне навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>19.
|
Кисельова, Ольга. Розвиток тактовної взаємодії [Текст] : особливості роботи психолога з інклюзивними дітьми / Ольга Кисельова> // Психолог (Шкільний світ). - 2020. - № 5 (трав.). - С. 64-69 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Діти з патологічними відхиленнями--Прикладна психологія Кл.слова (ненормовані): інклюзивне навчання -- діти з особливими освітніми потребами -- психологія навчання -- вніб 3
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>20.
|
Косаренко, О. В. Особливості психодіагностичної роботи практичного психолога з дітьми з особливими освітніми потребами [Текст] / О. В. Косаренко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 6 (черв.). - С. 2-3
Рубрики: Педагогічна психодіагностика Практична психологія--Психологічна корекція-- Психотехніки Діти з вадами розвитку--Психологічна допомога Кл.слова (ненормовані): діти з особливими освітніми потребами -- психодіагностика дітей -- дошкільний вік
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|