Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=діти з особливими освітніми потребами<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-24 
1.


    Рябіч, Інна
    Практичні поради вчителю, який працює в класі з інклюзивним навчанням [Текст] / Інна Рябіч, Вікторія Мединська, Наталія Концероп'ятова // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2012. - № 12. - С. 27-29
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
діти-інваліди -- корекційні програми -- діти з особливими освітніми потребами -- інклюзивне навчання -- Педагогіка. Педагогічні науки -- інклюзивна освіта


Дод.точки доступу:
Мединська, Вікторія; Концероп'ятова, Наталія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Топалова, Інна
    Соціально-психологічна допомога дітям з особливими освітніми потребами [Текст] / Інна Топалова // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2012. - № 12. - С. 34-36
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
діти-інваліди -- діти з особливими освітніми потребами -- Корекційна педагогіка -- інклюзивне навчання -- Педагогіка. Педагогічні науки -- інклюзивна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Ро, Алла
    Корекційно-розвивальна робота в ДНЗ [Текст] / Алла Ро // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2012. - № 12. - С. 37-38
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
діти-інваліди -- корекційгна педагогіка -- діти з особливими освітніми потребами -- інклюзивне навчання -- Педагогіка. Педагогічні науки -- інклюзивна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Кальченко, Інна
    Реалізація моделі інклюзивного навчання в системі загальноосвітнього простору [Текст] / Інна Кальченко, Тетяна Бикова // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2012. - № 12. - С. 39-44. - Бібліогр.: с. 44
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
діти-інваліди -- діти з особливими освітніми потребами -- корекційна педагогіка -- інклюзивне навчання -- Педагогіка. Педагогічні науки -- інклюзивна освіта


Дод.точки доступу:
Бикова, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Скриниченко, Олена
    Корекційна робота з аутичними дітьми [Текст] / Олена Скриниченко // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2012. - № 12. - С. 50-51. - Бібліогр.: с. 51
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
діти-інваліди -- діти з особливими освітніми потребами -- корекційна педагогіка -- інклюзивне навчання -- Педагогіка. Педагогічні науки -- інклюзивна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Бабаніна, Світлана
    Активізація пізнавальної діяльності дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Світлана Бабаніна // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2012. - № 12. - С. 54-57. - Бібліогр.: с. 57
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
діти інваліди -- діти з особливими освітніми потребами -- корекційна педагогіка -- інклюзивне навчання -- Педагогіка. Педагогічні науки -- інклюзивна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Луценко, І.
    Правові аспекти запровадження інклюзивної освіти в Україні [Текст] / Інна Луценко // Початкова школа. - 2017. - № 3. - С. 53-56. - Бібліогр.: 9 назв.
УДК
Рубрики: Педагогіка--Законодавчі матеріали
   Педагогіка--Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання -- діти з особливими освітніми потребами -- педагогічний супровід -- асистент учителя -- індивідуальна програма розвитку
Анотація: У статті розкривається законодавче та нормативно-правове підгрунтя запровадження інклюзивної освіти в Україні. На основі системного аналізу міжнародного досвіду, сучасного стану розвитку інклюзивної освіти в Україні з'ясовано ступінь відповідності національного законодавства щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, визначено шляхи вдосконалення механізмів державного управління інклюзивною освітою в Україні.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

8.


    Авдусенко, Людмила.
    Цінності інклюзивної освіти [Текст] / Людмила Авдусенко // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 61. - Бібліогр.: 2 назви.
Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інтеграція учнів -- інклюзивне навчання -- діти з особливими освітніми потребами
Анотація: У статті описано практичний досвід щодо навчання дітей з особливими потребами. Важливим у навчанні дітей з особливими потребами є: будування стосунків у колективі, де є такі учні; об'єднування конкретних підходів для дітей, які не мають відхилень, у загальну систему з дітьми, у яких є порушення.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


   
    Державний стандарт початкової освіти [Текст] // Завуч (Шкільний світ). - 2018. - № 8. - С. 4-11. - Зміст: Вимоги до обов'язкових результатів навчання здобувачів освіти ; Базовий навчальний план початкової освіти
Рубрики: Початкова освіта--Державний стандарт--Україна
Кл.слова (ненормовані):
результати навчання -- здобувачі освіти -- навчальний план -- українська мова навчання -- мова національних меншин -- діти з особливими освітніми потребами -- заклади загальної середньої освіти -- спеціальні заклади (класи)
Анотація: Цей Державний стандарт є основою для розроблення закладами загальної середньої освіти освітніх програм. Початкова освіта має такі цикли, як 1-2 і 3-4 класи.



Знайти схожі

10.


   
    Живемо за новим законом ["Про освіту"]. Вивчаємо і реалізуємо основні положення [Текст] / підгот. Жанна Сташко // Завуч (Шкільний світ). - 2018. - № 16. - С. 4-12
Рубрики: Освіта--Законодавство України
Кл.слова (ненормовані):
термінологічні зміни -- якість освіти -- діти з особливими освітніми потребами -- ліцензування освітньої діяльності -- атестація закладів освіти -- управління закладом освіти


Дод.точки доступу:
Сташко, Жанна \підгот.\


Знайти схожі

11.


    Барабаш, Ольга
    Ритм, музика і рух плекають тіло й дух : музично-ритмічне виховання за системою Е. Жака-Далькроза [Текст] / Ольга Барабаш // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 29-31
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Музичне виховання
   Музичне виховання--Дошкільні навчальні заклади--Розробки занять

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- системний розвиток -- ритмічна гімнастика -- діти з особливими освітніми потребами -- діти-логопати -- інклюзивна група
Анотація: "Система музичного виховання Еміля Жака-Далькроза, якій присвячена ця публікація, придатна і для роботи з дітьми з типовим розвитком, і для тих, хто має особливі освітні потреби. Тож педагоги успішно використовують її в інклюзивних групах. Вона поєднує музично-ритмічні завдання з ритмічними вправами та іграми, що створює можливості для глибшого сприйняття музики, сприяє розвитку в дітей уяви, музичного слуху, пам'яті, уваги, формує вміння виражати себе в пластичних рухах, гармонізує емоційний стан".


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Базилівська, Тетяна
    "Я розмалюю житття" : тренінг з використання арт-терапії для батьків дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Тетяна Базилівська, Оксана Германюк // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 26-28
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Робота з батьками
   Дошкільне виховання--Робота з батьками--Ігрові форми і методи

Кл.слова (ненормовані):
психологічний клімат -- творчість -- арт-терапія -- діти з особливими освітніми потребами
Анотація: Подано тренінг з використанням арт-терапії для батьків дітей з особливими освітніми потребами. Мета його - дати батькам знання про арт-терапію як метод розвитку творчих здібностей дітей; розширити знання про використання нетрадиційних технік малювання для створення композицій; підвищувати рівень психолого-педагогічної культури батьків, спонукати їх до самоаналізу; сприяти зближенню малят і батьків, сімей вихованців і дошкільного закладу.


Дод.точки доступу:
Германюк, Оксана

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Байтемірова, Наталія.
    Робота в інклюзивних класах [Текст] / Наталія Байтемірова // Освіта України. - 2019. - 6 трав. (№ 18). - С. 7
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
корекційно-розвиткові заняття -- асистент дитини -- інклюзивно-ресурсні центри -- індивідуальна форма навчання -- діти з особливими освітніми потребами -- асистент вчителя


Знайти схожі

14.


    Четверікова, Наталія.
    Інклюзивний клас у закладі загальної середньої освіти [Текст] / Наталія Четверікова // Завуч (Шкільний світ). - 2019. - № 7 (лип.). - С. 10-23
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими освітніми потребами -- діти з інвалідністю -- інклюзивне навчання



Знайти схожі

15.


   
    Що можна зробити для особливого учня? [Текст] : поради для вчителя, який працює в інклюзивному класі / підгот. Жанна Сташко // Завуч (Шкільний світ). - 2019. - № 7 (лип.). - С. 68-70
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
учні з інвалідністю -- особливі учні -- діти з особливими освітніми потребами


Дод.точки доступу:
Сташко, Жанна \підгот.\


Знайти схожі

16.


    Карповська, І. П.
    Комплекс корекційних вправ та ігор з піском [Текст] : для дітей старшого дошкільного віку з особливими освітніми потребами / І. П. Карповська // Педагогічна майстерня. - 2019. - № 11. - С. 37-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Корекційна педагогіка--Дошкільні навчальні заклади

   Діти з вадами розвитку

   Ігрові форми навчання

Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими освітніми потребами -- дошкільний вік -- корекційні ігри -- ігри-вправи з піском


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


   
    8 експертів про важливе: як зробити українські школи інклюзивними? [Текст] / Стефанія Алішаускєнє [та ін.] // Директор школи (Шкільний світ). - 2020. - № 1 (січ.). - С. 8-10
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
вчитель-дефектолог -- тифлопедагог -- корекційно-розвивальні послуги -- освітні хаби -- діти з особливими освітніми потребами


Дод.точки доступу:
Алішаускєнє, Стефанія; Кукуруза, Ганна; Балух, Анна; Хіврич, Валентина; Мандзій, Любомира; Баран, Григорій; Софій, Наталія; Колупаєва, Алла

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Дерев'янко, О. О.
    Компетентнісне навчання - шлях до успіху молодшого школяра з порушеннями зору [Текст] / О. О. Дерев'янко // Педагогічна майстерня. - 2020. - № 2. - С. 28-32 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - Початок. - 2020. - № 1
Рубрики: Діти з порушенням зору--Корекційно-розвивальні заняття
   Інклюзивна освіта

   Методи навчання--Інтерактивні методи навчання

   Тифлопедагогіка

   Початкова освіта

Кл.слова (ненормовані):
реджіо-педагогіка -- діти з вадами розвитку -- діти з особливими освітніми потребами -- проблемно-ситуативні методи навчання -- пошукові методи навчання -- молодші школярі -- мультисенсорне навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Кисельова, Ольга.
    Розвиток тактовної взаємодії [Текст] : особливості роботи психолога з інклюзивними дітьми / Ольга Кисельова // Психолог (Шкільний світ). - 2020. - № 5 (трав.). - С. 64-69 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Діти з патологічними відхиленнями--Прикладна психологія
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання -- діти з особливими освітніми потребами -- психологія навчання -- вніб 3


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Косаренко, О. В.
    Особливості психодіагностичної роботи практичного психолога з дітьми з особливими освітніми потребами [Текст] / О. В. Косаренко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 6 (черв.). - С. 2-3
Рубрики: Педагогічна психодіагностика
   Практична психологія--Психологічна корекція-- Психотехніки

   Діти з вадами розвитку--Психологічна допомога

Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими освітніми потребами -- психодіагностика дітей -- дошкільний вік


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-24 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)